Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begrepet «interiør» hos bloggerne betyr som regel en masse nyinnkjøpte pynteting satt opp på en meningsløs måte. 

Ikke om innredning som har en funksjon, eller gjenstander som har en historie.

Ser hun har publisert litt kritiske kommentarer under innlegget om hallen. Men som vanlig er hun vel sikker på egne valg.

Den hallen minner meg om den hvitmalte nisselandsbyen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lopploella skrev:

Begrepet «interiør» hos bloggerne betyr som regel en masse nyinnkjøpte pynteting satt opp på en meningsløs måte. 

Ikke om innredning som har en funksjon, eller gjenstander som har en historie.

Ser hun har publisert litt kritiske kommentarer under innlegget om hallen. Men som vanlig er hun vel sikker på egne valg.

Den hallen minner meg om den hvitmalte nisselandsbyen. 

Å herregud, den hadde jeg glemt 🙈 nisseby-massakren 🎅med korrekturlakk😭

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva CBE så for seg da de takket ja til Bloggerne?

At hun skulle smelte tv-seernes hjerter, nå ut til flere og med dette øke lesertallene? Det lyktes ikke. 24512 norske lesere i går, så om dette var planen har de foreløpig mislyktes. Nå kommer jo etterhvert  "Det er kvinnedagen og Caroline tar et oppgjør med kritikerne," og her har(hadde) CBE faktisk en gyllen mulighet til å forandre mye av inntrykket.

Vi kan se for oss setningen slik, delt i to: Det er kvinnedagen ( Caroline snakker om feminisme og tar for seg f.eks kvinners posisjon i samfunnet i et globalt perspektiv ) OG Caroline tar et oppgjør med kritikerne, der kritiske lesere og særlig KG får så hatten passer.

Dessverre er vel sannsynligheten størst for at setningen betyr at CBE tar et oppgjør med kritikerne som ikke mener at hun er feminist, at hun er en god rollemodell, kvinner er kvinner verst,  etc....Kort sagt, så handler vel både kvinnedagen og dette "oppgjøret" sannsynligvis om henne. Igjen.

Men vi kan jo bli positivt overrasket ;) 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Å herregud, den hadde jeg glemt 🙈 nisseby-massakren 🎅med korrekturlakk😭

Noen som tror den blir satt fram til jul i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg som reagerer på at de er de eneste i frokostsalen på hotellet en lørdag? Fjellturer er vel ganske populært på denne tiden av året? Men folk flest foretrekker kanskje hytter ovenfor høyfjellshotell. Ett opphold for en familie på fire som må betale for mat og drikke blir jo fort ett stort innhugg i økonomien og det er jo ikke lenge siden sommerferien. Veldig så hektisk hverdag de har. Men det har jo vært reklame så det er jo klart at å knipse bilder av noen aktiviteter er hardt arbeid 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Mener hun er 1.70

Hun har SAGT hun er 1.70, ja. Noen centimeter fra eller til der i gården er vel det minst graverende de juger på seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hoppelopp skrev:

Flere enn meg som reagerer på at de er de eneste i frokostsalen på hotellet en lørdag? Fjellturer er vel ganske populært på denne tiden av året? Men folk flest foretrekker kanskje hytter ovenfor høyfjellshotell. Ett opphold for en familie på fire som må betale for mat og drikke blir jo fort ett stort innhugg i økonomien og det er jo ikke lenge siden sommerferien. Veldig så hektisk hverdag de har. Men det har jo vært reklame så det er jo klart at å knipse bilder av noen aktiviteter er hardt arbeid 🙈

Det er bare rundt 2 uker til høstferien rundtom også. 

Sannsynligvis ganske dødt der nå, siden de kunne utsett turen på kort varsel pga været. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler CBE har puttet inn mer Restylane enn noen gang. Er så synd at de ønsker å være med å fronte dette.

Blir så forundret over de som endrer så mye på utseende som henne (og andre). Tenker de aldri over hvilke signaler dette kan sende til avkom, og eventuelt avkom? Føler ikke de over en enorm stolthet å se likheten av seg selv i sine barn? Eller ser de også her ting de burde endre på?

Jeg syns det er kjempe stas at avkommet ligner på meg, og det eneste jeg reflekterer over er hvor gammel jeg ser ut, og at jeg ikke kommer til å ha nok år sammen med de. Uansett hvor mye jeg hadde eventuelt fikset på dette, så endrer det ikke alderen min. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forunderlig at fansen mener hun er så flink til å skjerme ungene. Jeg synes hun er katastrofalt dårlig til å skjerme ungene, og synes det er helt fryktelig at de har valgt å ha med ungene på Bloggerne - jeg synes åpningsscenen i sesong 9 var LANGT over kanten. 

Og så har hele familien fullt Stormberg-utstyr med på tur. Men uten merking, så de har vel kjøpt det, da? :vetikke:

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, pøbelsara skrev:

Forunderlig at fansen mener hun er så flink til å skjerme ungene. Jeg synes hun er katastrofalt dårlig til å skjerme ungene, og synes det er helt fryktelig at de har valgt å ha med ungene på Bloggerne - jeg synes åpningsscenen i sesong 9 var LANGT over kanten. 

Og så har hele familien fullt Stormberg-utstyr med på tur. Men uten merking, så de har vel kjøpt det, da? :vetikke:

Kanskje de har kjøpt det, men skal fakturere Stormberg om en uke eller to? I Blogglandia er det jo helt legitimt å dermed ettermerke innlegget som reklame først når fakturering skjer. Vinn vinn for alle parter (bortsett for forbrukeren da)

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, pøbelsara skrev:

Med tanke på tidligere erfaringer med kommentarjuks og nylig en innrømmelse at kommentarer fra lesere blir redigert, antar jeg at de jukser fremdeles. Ingen kan vite om kommentarene er ekte eller fiktive. Altså oppdiktede.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Med tanke på tidligere erfaringer med kommentarjuks og nylig en innrømmelse at kommentarer fra lesere blir redigert, antar jeg at de jukser fremdeles. Ingen kan vite om kommentarene er ekte eller fiktive. Altså oppdiktede.

Du kan si det sånn at ingen andre bloggere har over flere år så mange likelydende og totalt hyllende kommentarer som CBE. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Du kan si det sånn at ingen andre bloggere har over flere år så mange likelydende og totalt hyllende kommentarer som CBE. 

Nei, nettopp. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, Lopploella skrev:

Fansen syns vel ungene er delikate, og dermed fint kan vises fram i alle slags situasjoner.

Sånn generelt, så synes jeg det er noe trist over barn i uteklær som det ikke finnes en eneste flekk på eller at det hvite på tøy/sko er kritthvitt.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingenting over årenes løp som tyder på at denne familien er friluftsinteressert. Det er kun for å vise frem klær de får betalt for å vise frem. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skogspike skrev:

Det er da ingenting over årenes løp som tyder på at denne familien er friluftsinteressert. Det er kun for å vise frem klær de får betalt for å vise frem. 

Det er et glanset magasin.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den PT-timen på Bloggerne bare oppstilt for filmingen og ikke seriøs trening for CBE? Jeg lurer på når hun har tenkt seg å vise fram noe av all denne heftige treningen hun sier hun driver med.

CBE er sikkert bedre trent enn gjennomsnitts småbarnsmoren, men det skulle vel bare mangle med det "trening i arbeidstiden-opplegget" hennes. Men burde ikke en som trener så jevnt og mye kunne vise til bedre resultater snart? Styrken i ryggen og overkroppen er laber og hun har tydelige skjevfordeling på høyre/venstre side. Dette burde hun få PTen til å hjelpe henne med å rette på. Det kan gi problemer med belastningsskader senere. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...