Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Tror det er langt flere som hadde drept for kroppen hennes, enn akkurat utseendet for det er jo helt ordinært så lenge hun ikke fotoshopper seg.

Ja. Du har nok rett i det. Jeg formulerte meg litt feil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt rart at drt er masse kongler på platten der hun sitter bare i trusa. Drt er jo ingen furu der. Har hun dekorert platten?

Anonymous poster hash: 64e5a...052

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja dey må hun jo ha gjort. Moren hennes er minst like ryddig som henne.

Anonymous poster hash: 52a27...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at drt er masse kongler på platten der hun sitter bare i trusa. Drt er jo ingen furu der. Har hun dekorert platten?

Jeg synes det er morsomt at (i det samme innlegget) an kan se hvor bokmerket i boka hennes er. HVOR mange ganger har hun ikke vist fram på bloggen at hun leser den boka? Men ser ut som hun har kommet til side 50... Det klarer man jo på en leseomgang uansett hvor lite tid man har...

Anonymous poster hash: cc488...70c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Er nok mye iscenesettelse ja :-)

Ja det er jo litt rart at noe som er så platt og overfladisk slår sånn an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hvorfor fenger ff så voldsomt. Jeg aner virkelig ikke. At noen i det hele tatt må kommentere/diskutere kongler, kameltå og hvor mye hun har lest i ei bok er meg en gåte. Det som topper det hele er at folk liksom ikke går lei. Hadde det vært en eller to tråder hvor folk hadde fått gulpet seg ferdig så hadde det jo vært forsåvidt ok. Men at de fortsatt gnåler om det samme i tråd etter tråd..nei, jeg forstår det ikke.

Anonymous poster hash: 7f2f7...87b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessen er vel en helt annen enn før, her inne var det jo daglig flere sider å tråle gjennom dersom man ikke hadde vært inne siden kvelden før, og trådene hadde jo opp mot 5-600 sider.

Hun ble kjent på grunn av kroppen (som nå er normal), jeg tror folk leser bloggen av gammel vane.

Anonymous poster hash: ed200...407
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvmål av lk! Lol

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vært stille etter selvmålet gitt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det kan bli mye gjentagelser og til tider litt kjedelig. Men blir alltid glad de gangene jeg klikker meg inn der:-)

Før leste jeg bloggen for å få inspirasjon til trening, men det er selvfølgelig ikke like aktuelt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greier ikke se bort.

Det er tydelig at hun har en eller annen deal med Lindex, kanskje en deal hun ikke definerer som sponsing, siden hun svarer nei på direkte spm ang dette. Hvorfor skal hun få gave fra K. Sørland?

FF er jo kjent for å ha sine egne definisjoner på både reklame og sponsing, som er på tvers med den generelle oppfatningen av uttrykket, og ikke minst med forbrukerombudet sin oppfatning.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun skriver bra og har en spennende blogg :) Gode bilder har hun å

"Spennende" er vel å ta litt i...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

"Spennende" er vel å ta litt i...

"skriver bra" også.. hun har mange konsekvente skrivefeil, gjerne altfor lange setninger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greier ikke se bort.

Det er tydelig at hun har en eller annen deal med Lindex, kanskje en deal hun ikke definerer som sponsing, siden hun svarer nei på direkte spm ang dette. Hvorfor skal hun få gave fra K. Sørland?

FF er jo kjent for å ha sine egne definisjoner på både reklame og sponsing, som er på tvers med den generelle oppfatningen av uttrykket, og ikke minst med forbrukerombudet sin oppfatning.

Når man har fått noe i gave som hun så viser frem på en KOMMERSIELL blogg defneres det faktisk som sponsing, hun skal altså 1) merke det tydelig og 2) skatte av det.

Hun har fått den buksedressen tilsendt og det er ikke første gang hun gjør det, heller nmr 82392.

Anonymous poster hash: ed200...407

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å pirke her da. Herregud.

Anonymous poster hash: 00e15...b8e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å pirke her da. Herregud.

Anonymous poster hash: 00e15...b8e

Pirke?

Hvor går grensen for når man skal følge loven eller la være?

Anonymous poster hash: cced4...8a7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så hun holder inn magen på bildet fra i går 09.07, der hun sitter i solstolen :sjokkert: Jada, Caroline, vi vet at du er tynn. Tror de fleste har fått med seg at du er ekstremt opptatt av akkurat det.

Anonymous poster hash: 62e24...13b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...