Sophia_08 Skrevet 14. juli 2018 #57841 Del Skrevet 14. juli 2018 Mulig CBE bør ta hintet når hun forsøker å å få kontakt med et familiemedlem til en video på instagram story, og vedkommende sier "hade" til respons... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juli 2018 #57842 Del Skrevet 14. juli 2018 Så fint hvis de kunne gjort noe UTEN å dokumentere via soMe. Prøv i 2 uker. De har råd til det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 14. juli 2018 #57843 Del Skrevet 14. juli 2018 2 timer siden, Sophia_08 skrev: Mulig CBE bør ta hintet når hun forsøker å å få kontakt med et familiemedlem til en video på instagram story, og vedkommende sier "hade" til respons... Enig. Og den snikfilmingen (den oppfattes sånn av meg, en utenforstående) er bare rett og slett ubehagelig. Man står og danser i shorts og aner ikke at man blir publisert til den som vil se på. Jeg forstår ikke hvordan foreldrene forsvarer dette ovenfor seg selv. Dette er overhodet ikke greit. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 14. juli 2018 #57844 Del Skrevet 14. juli 2018 2 timer siden, Xstrella skrev: Så fint hvis de kunne gjort noe UTEN å dokumentere via soMe. Prøv i 2 uker. De har råd til det. Hun får ringe Freja og høre om de gir henne en ukes betalt ferie en gang til. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 14. juli 2018 #57845 Del Skrevet 14. juli 2018 5 minutter siden, Skogspike skrev: Enig. Og den snikfilmingen (den oppfattes sånn av meg, en utenforstående) er bare rett og slett ubehagelig. Man står og danser i shorts og aner ikke at man blir publisert til den som vil se på. Jeg forstår ikke hvordan foreldrene forsvarer dette ovenfor seg selv. Dette er overhodet ikke greit. Hun selger barndommen til barna sine på bloggen sin og deler sensitiv informasjon. I mine øyne er dette omsorgssvikt og fagpersoner burde kommet inn i bildet og realitetsorientert foreldrene og forklart dem farene med å eksponere mindreårige i sosiale medier. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 14. juli 2018 #57846 Del Skrevet 14. juli 2018 Jeg vil også legge til at det burde vært forbudt for bloggere å bruke barna sine til kommersielt bruk på bloggen. Barna har ikke samtykkekompetanse og bør bli beskyttet mot foresatte som ikke skjønner at det ikke er ok å selge barndommen for klikk på bloggen. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. juli 2018 #57847 Del Skrevet 14. juli 2018 7 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg vil også legge til at det burde vært forbudt for bloggere å bruke barna sine til kommersielt bruk på bloggen. Barna har ikke samtykkekompetanse og bør bli beskyttet mot foresatte som ikke skjønner at det ikke er ok å selge barndommen for klikk på bloggen. Med tanke på GDPR kan jo dette bli interessant: https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2018/06/Kjendisbloggere-i-troebbel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 14. juli 2018 #57848 Del Skrevet 14. juli 2018 4 minutter siden, Zeitgeist skrev: Med tanke på GDPR kan jo dette bli interessant: https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2018/06/Kjendisbloggere-i-troebbel Så absolutt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 14. juli 2018 #57849 Del Skrevet 14. juli 2018 3 timer siden, Zeitgeist skrev: Med tanke på GDPR kan jo dette bli interessant: https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2018/06/Kjendisbloggere-i-troebbel Kanskje. Men synes det var en vag artikkel. Hvilke sanksjoner møter man og nøyaktig HVA blir ulovlig? Betyr det at CBE aldri lenger får drive markedsføring på bloggen? "Det er deling av informasjon som åpenbart er markedsføring for deg selv eller på vegne av en profesjonell aktør som klart vil falle inn under GDPR." Beklager hvis jeg fremstår dum, men synes artikkelen var noe uklar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 14. juli 2018 #57850 Del Skrevet 14. juli 2018 Man må vel ty til såpass mye alkohol som CBE fremstiller at de konsumerer for å takle kjendistilværelsen på SoMe. Det er et hardt liv later det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 14. juli 2018 #57851 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Vinglass på gulvet når man monterer møbler? Det er bare latterlig og lite troverdig. Ryddet for ryktespredning. Edie, adm. Endret 15. juli 2018 av Edie 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juli 2018 #57852 Del Skrevet 14. juli 2018 Var iallfall et særdeles fremhevet frontparti på innlegget fra daten deres. Kanskje de satser på mannlige lesere fremover? Ikke mindre enn fire bilder som fremhevet dette: https://imgur.com/a/TL3UVOt 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. juli 2018 #57853 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) 11 timer siden, Sol79 skrev: Vinglass på gulvet når man monterer møbler? Det er bare latterlig og lite troverdig. De hhv. visse utstående deler av brystene var i alle fall meget godt synlig i siste bloggpost. Og nei, det er ikke behov for å gå over bildene med lupe og mikroskop - det er mer i gata "nipple in your face". Om CBE har stive brystvorter eller ikke bryr jeg meg katta om - men jeg skulle gjerne likt å vite hva det er personaen CBE prøver å kommunisere?, og da i tillegg sett i betraktning av at hun tidligere ikke var noen brystvorte-flasher. Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 15. juli 2018 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. juli 2018 #57854 Del Skrevet 14. juli 2018 Uff, dette er jo bare pinlig... Voksen tobarnsmor som må vise seg fram på denne måten. OMG... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. juli 2018 #57855 Del Skrevet 14. juli 2018 Sier ikke på noe som helst måte at hun har gjort dette altså, men fikk assosiasjoner til den tiden Victoria Beckham og andre hadde silikonpupper og falske stive brystvorter. 😊 https://www.kk.no/mote/disse-puppene-er-ikke-ekte-67968808 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truka Skrevet 15. juli 2018 #57856 Del Skrevet 15. juli 2018 For meg må hun gjerne vise hele kroppen, men jeg lurer egentlig på hvem de tenker målgruppen er. Det virker også sånn at dess mer kritikk de får på pupper og drinker, dess mer behov har de for å vise bilder av det. De er som to trassige unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 15. juli 2018 #57857 Del Skrevet 15. juli 2018 Det er litt festlig at hun skal stå opp kl 01 (eget utsagn) for da skal de reise til Hellas, også ser man på story at de reiser hjemmefra ca kl 02.30! Tenk å prioritere å stå opp 1,5 time før avreise midt på natta for å stæsje seg opp! Reiste alene (tidlig tidlig morgen) med barnet vårt tidligere i vår, og da hadde jeg på vekkerklokken 20 min før taxien skulle hente oss. På den tiden rakk jeg en kjapp touch up på meg selv og å vekke barnet og kle på henne. Matpakke til henne osv hadde jeg så klart fikset kvelden før. Forskjell på folk, si 😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 15. juli 2018 #57858 Del Skrevet 15. juli 2018 14 minutter siden, SKE87 said: Det er litt festlig at hun skal stå opp kl 01 (eget utsagn) for da skal de reise til Hellas, også ser man på story at de reiser hjemmefra ca kl 02.30! Tenk å prioritere å stå opp 1,5 time før avreise midt på natta for å stæsje seg opp! Reiste alene (tidlig tidlig morgen) med barnet vårt tidligere i vår, og da hadde jeg på vekkerklokken 20 min før taxien skulle hente oss. På den tiden rakk jeg en kjapp touch up på meg selv og å vekke barnet og kle på henne. Matpakke til henne osv hadde jeg så klart fikset kvelden før. Forskjell på folk, si 😂 Ja, det må jeg si, at det er forskjell på folk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 15. juli 2018 #57859 Del Skrevet 15. juli 2018 (endret) Ho har godkjent ein kommentar som spør hva ho gjer for å få «så fyldige, runde bryster» og om ho har tips. Avslutningsvis spør vedkommande om det er ein hemmelig operasjon ho ikkje fortel om. Kan ho ikkje berre spela med åpne kort? Om folk trur dei kan få same resultat av å følgje hennar tips om mat/trening eller kjøpe det samme produkta er det tøys og fanteri! Og ho får god betalt samstundes! Ryddet for slettet sitat. Edie, adm. Endret 15. juli 2018 av Edie 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 15. juli 2018 #57860 Del Skrevet 15. juli 2018 Det er da vel ingen som virkelig tror de er kommer pga trening. Fylte bh’er kan man også utelukke, så da er det enten vektøkning (som om det ville skje/innrømmes) eller «noe hemmelig noe» (siden jeg fikk mail om at man ikke kunne skrive at de var operert, siden frua ikke hadde bekreftet det - igjen: som om det ville skje/innrømmes). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg