Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

2 lyse kjoler og 1 rød..... Ja så var det disse reglene for kjoler i bryllup da? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Orly skrev:

Latterlig, om hun så ikke mente det så har hun uansett skrevet det å CBE latt kommentaren stå.

Jeg mistet en av foreldrene mine i kreft og kjente jeg ble vanvittig provosert av den kommentaren 

CBE.no har faktisk godkjent kommentaren før den ble publisert, ikke bare "latt den stå"..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Crash said:

CBE.no har faktisk godkjent kommentaren før den ble publisert, ikke bare "latt den stå"..

Hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Zaza skrev:

Hva betyr det?

Det betyr at hun godkjenner alle kommentarer før de publiseres. Så alt som står i kommentarfeltet er lest og sluppet igjennom av henne. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det betyr at hun godkjenner alle kommentarer før de publiseres. Så alt som står i kommentarfeltet er lest og sluppet igjennom av henne. 

Evt skrevet eller omgjort av dem selv. 

Ref. til kommentarjuks. Og bilderedigeringsjuks. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitting

Hva skjer med kroppen når du spiser vitaminbjørner som godteri? Se gjerne denne videoen som er en slags "CSI-variant" av sykdommer som beskrives: https://www.youtube.com/watch?v=mZ6nREONy_4

Her beskrives en gutt som har spist for mye gummivitaminbjørner, over lang tid. Hver gang du ser videoen med reklame vil en del av reklameinntektene gå til et barnesykehus for å støtte det viktige arbeidet sykehusene gjør for syke barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kleenex skrev:

2 lyse kjoler og 1 rød..... Ja så var det disse reglene for kjoler i bryllup da? 

De reglene gjelder kun på diverse forum. Eneste farge som er 'forbudt' er hvit, ellers ser man all slag fargesammensetning i bryllup nå for tiden. Heldigvis. 

Men jeg orker bare ikke se på videoene hennes. Noe så affektert, kunstig, selvnytende og pinlig orker jeg ikke å utsette meg for. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor filmes det så langt unna? Ville sett mer detaljer av kjolene (NB. så ikke hele videoen.)

Fikk en følelse av at CBE viste frem seg selv, ikke kjolene. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hvorfor filmes det så langt unna? Ville sett mer detaljer av kjolene (NB. så ikke hele videoen.)

Fikk en følelse av at CBE viste frem seg selv, ikke kjolene. 

Enig - feks den med splitt. Hvorfor står hun bare rett opp og ned?

Hun har lært seg et nytt dansemoove, da. Holde armene ut fra kroppen, knekk i albu, gynge fra side til side. Rawr.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kleenex skrev:

Det er hvit , rød og sort du helst skal unngå. Disse er vel champagne farget og burgunderrød og ikke rød, så de er innafor . Og mye av dette med farger og hva som er lov/ikke lov faller vel mer og mere bort, bortsett fra at en skal unngå hvitt. Men det er bare å spørre brudeparet om en har en kjole en har lyst å bruke og om den er innafor.  Det er ingen regler om at du ikke skal ha lyse kjoler, men hvit kjole er vel fyfy siden den fargen er bruden sin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få brudekjoler som er kritthvite, de fleste går for elfenben, champagne etc. Jeg synes champagnefarget er for "hvitt" til å bruke som gjest i bryllup.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Crash skrev:

Det er få brudekjoler som er kritthvite, de fleste går for elfenben, champagne etc. Jeg synes champagnefarget er for "hvitt" til å bruke som gjest i bryllup.

Enig. Poenget er vel å forstå grunnen til regelen, og det er at man ikke skal konkurrere med bruden, og da er jeg helt enig med deg i at champagnefarge bør unngås. Ensfarget i hvertfall. En mønstret kjole med lys bunn er mindre problematisk tenker jeg.

Ellers var jeg i et bryllup der bruden hadde kritthvit kjole og både forloveren og en annen nær venninne stilte i knallrødt. Når jeg ser bildene fra det bryllupet er det ganske tydelig hvorfor man bør unngå rødt i bryllup. De knallrøde kjolene stjeler oppmerksomheten, blikket blir dradd mot det røde, og det er spesielt ille på de bildene der bruden poserer med venninnene sine.

Svart derimot tror jeg er en regel som er på vei ut, og som ikke har en begrunnelse i hensynet til å la bruden skinne.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på instastory at LKE spiser omega 3 som godteri. Altså, jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne uten å bli usakelig men ærlig talt! Jeg trodde at absolutt alle voksne mennesker visste at for høyt inntak av omega 3 er skadelig. Hva er poenget med å  fremstille seg som uvitende og kunnskapsløs?

CBE, her er litt informasjon til dere: Les den! https://www.aftenposten.no/norge/i/P3ka5/For-mye-omega-3-kan-vare-farlig

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veddar ein femmar at den Omega-3-fråtsinga berre er eit stusseleg spel for galleriet.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Glufseguri skrev:

Eg veddar ein femmar at den Omega-3-fråtsinga berre er eit stusseleg spel for galleriet.

👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det omega-3 greiene er vel sukkerfritt, og man får løs og opplåst mage av å spise for mye sukkerfritt. Så jeg ønsker LKE lykke til med det (det er seff bare spill for galleriet og burde således blitt merket med reklame. Ingen friske, voksne mennesker mauler kosttilskudd til fotballkamp).

Og! De som har fått påpakk for alkohol i reklame, så har de jaggu en karaffel med brun væske sammen med whiskyglass i bakgrunnen av reklamevideoen.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alice123 skrev:

Det omega-3 greiene er vel sukkerfritt, og man får løs og opplåst mage av å spise for mye sukkerfritt. Så jeg ønsker LKE lykke til med det (det er seff bare spill for galleriet og burde således blitt merket med reklame. Ingen friske, voksne mennesker mauler kosttilskudd til fotballkamp).

Og! De som har fått påpakk for alkohol i reklame, så har de jaggu en karaffel med brun væske sammen med whiskyglass i bakgrunnen av reklamevideoen.

#maulerkosttilskuddtilfotballkamp

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å ha med karaffel med brunt innhold i bakgrunnen på video med kjoleprøving? Alkohol i reklame er fremdeles forbudt. Dessuten har Fruene plassert 2 glass med stett med rosa innhold på gulvet ved siden av seg i blogginnlegget der Frua forteller om den nye tapeten... Jeg går ut ifra at de ikke drikker fun-light i stettglass eller? Noen som har meldt videoblogg innlegget til de rette instanser? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...