Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, virkelig skrev:

Det er ikke alle barn som vil ha tran, mine ville ikke etter en viss alder og det skjønner jeg godt. Smaker død . Og det har da eksistert  vitamintilskudd til barn lenge. Vitaminbjørner f.eks.  Vitamin bjørner smaker også som godis og er laget som små bamser og ligner på bamse godis, så hva er problemet? Vitaminbjørner reklamerte selv Svindal Lund for

Hvem er Svindal Lund?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Kleenex skrev:

Hvem er Svindal Lund?

Aksel Svindal Lund, alpin kjører

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamer for kosttilskudd, men ikke bruk barna i reklamen. Akkurat det har du vel ikke noe gode argumenter for, @virkelig ?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, virkelig said:

Aksel Svindal Lund, alpin kjører

Aksel Lund Svindal, verdenskjent alpinist. Følgelig vil 99% av Norges befolkning være i stand til å stokke navnene i riktig rekkefølge.

Sånn. Fikset det for deg.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kalunka skrev:

Enig. Jeg har lagt inn kommentar. Den var kritisk, så forventer ikke at den blir godkjent. Den dama er ute og sykler nå!

Med eller uten hjelm?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker mest på smilebåndet over teksten som forteller at begge barna spiser produktet (jf. bruken av pronomenet de og sine), for så å lese nederst at produktet ikke anbefales til barn under 3 år. 

*nynner*  all about the money..

Endret av LilleSnupp
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hevder at hun står inne for alt hun reklamerer for. Jeg tenker at nok en gang har vi fått vist at det ikke er tilfelle. Hva er det hun bruker arbeidstiden sin til egentlig? Managementet? UI? 

Ja, fristende p trekke slutningen om at det er all about the money. Hvilket for så vidt er greit, vi skal alle leve av noe. Men da er det greit å ikke late som man egentlig driver folkeopplysning og alltid sjekker ut produktene man for betalt for på forhånd. Redelighet og integritet er bra!  Det motsatte er ikke så bra. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at familien Berg Eriksen bruker dette produktet til det minste medlemmet. De leser vel på pakningen at det ikke skal gis til barn under 3 år, så akkurat det har de sikkert kontroll på. På bloggen, derimot, spiser begge barna dette tilskuddet. At de også velger å bruke navnet til barna til annonsen, synes jeg er helt forkastelig. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikle sånn da, at alle bloggere takke ja til alt som byr seg? Kanskje hun fikk 50.000 for å poste et innlegg. Er det ikke det de pleier å få? Ganske lettjente penger det. Hun reklamerte også for godlukt til underlivet, noe som ikke er anbefalt. Fikk sikkert minst femti for det også, om ikke mer siden det er litt kontroversielt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Justlooking skrev:

Men er det ikle sånn da, at alle bloggere takke ja til alt som byr seg? Kanskje hun fikk 50.000 for å poste et innlegg. Er det ikke det de pleier å få? Ganske lettjente penger det. Hun reklamerte også for godlukt til underlivet, noe som ikke er anbefalt. Fikk sikkert minst femti for det også, om ikke mer siden det er litt kontroversielt.

Poenget er jo at hun garanterer for sine kjære  lesere om at hun KUN reklamerer for ting hun selv kan stå inne for. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kleenex skrev:

Hvem er Svindal Lund?

Aksel Lund Svindals onde tvilling. Han som selger kosttilskudd for barn uten skam og blygsel. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, pøbelsara skrev:

Poenget er jo at hun garanterer for sine kjære  lesere om at hun KUN reklamerer for ting hun selv kan stå inne for. 

Jamen, garanterer ikke alle bloggerne for sine lesere, som de elsket så høyt, at de kun reklamerer for ting de bruker selv og kan stå inne for? 😊 Er mange år siden dette salgstrikset ble gjennomskuet.😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å kjøpe kosttilskudd som blir anbefalt av en blogger som i dette tilfellet hverken har utdannelse eller kunnskap om produktet som vedkommende reklamerer for. Det burde ikke vært lov!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, pøbelsara skrev:

Bedriften innehar ikke kunnskap om dette produktet så de kan ikke gå god for noe her . 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg kommer aldri til å kjøpe kosttilskudd som blir anbefalt av en blogger som i dette tilfellet hverken har utdannelse eller kunnskap om produktet som vedkommende reklamerer for. Det burde ikke vært lov!

Jeg har aldri kjøp noe som noen bloggere reklamerer for. De er mye verre enn andre reklamer fordi de legger seg frem som gode venninner som kommer med gode tips til sine kjære lesere. De prøver å skjule at de er kun rene salgskanaler.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justlooking skrev:

Jeg har aldri kjøp noe som noen bloggere reklamerer for. De er mye verre enn andre reklamer fordi de legger seg frem som gode venninner som kommer med gode tips til sine kjære lesere. De prøver å skjule at de er kun rene salgskanaler.

Jeg har aldri kjøpt noe selv som blir anbefalt av bloggere. Det er bare tull. Som du sier pakkes reklamen inn i søte snuskepjuske innlegg om at dette er et fantastisk produkt bla, bla - du fortjener det bla, bla osv 😝

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å høre de familiene som ikke får til å gi barna d-dråper.

Og ikke mye troverdig når teksten forteller at begge barna får det, mens i kommentarfeltet under skrives det at bedriftseier ikke ville gitt kunstig søtstoff til barn under 3 år🤔

Men viktigst; utlevering av barn i reklame, skammelig....

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...