LilleSnupp Skrevet 3. juli 2014 #541 Del Skrevet 3. juli 2014 Vel, Canada Goose kommer vel fra alt annet enn urbefolkning, og pelsen man kjøper på "turiststeder" og Husfliden kommer nøyaktig fra samme sted der man kjøper pels ellers, altså fra oppdrett. Det verste er vel at pelsen man kjøper i Norge som regel kommer fra Asia der det største markedet finnes. Mye å gå med hevet hodet for... Anonymous poster hash: 952fe...e98 Pelsen som brukes på Canada Goose kommer fra jakt til urbefolkningen. Rein- og lammeskinnet fra Husfliden kommer IKKE fra type farmer som du refererer til. Ikke tror jeg samene kjøper reinskinnet sitt fra reinsdyrfarmer i Asia, nei. Så ja.. går fortsatt med hodet hevet etter ditt innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #542 Del Skrevet 3. juli 2014 I det siste har det vært mye oppstyr rundt bloggeren Sophie-Elise som er sterkt i mot pels og skinn, men ville likevel bruke designervesken hun fikk sponset fra nettbutikken Nelly. I dag skriver også fotballfrue at hun oppfordrer folk til å ta avstand fra pels. Er det bare meg som ikke skjønner dette? Det er _ikke_ greit å smykke seg med pels, men huden til dyrene kan de bruke. Jeg tviler litt på om noen av dem med sikkerhet kan si hvor skinnproduktene deres egentlig kommer fra. En smule dobbeltmoralsk? Kjenner jeg blir både provosert og kvalm av begge to. Anonymous poster hash: 63461...b7e Fordi Sophie Elise flere ganger har snakket stygt om folk som "liksom er i mot pels", men for det om spiser kjøtt, går på sirkus, bruker skinn osv. Hun har vært veldig frekk på dette området, og har vist en instilling som sier at hun mener det er dobbeltmoralsk å være i mot pels, men for det om spise kjøtt osv. Derfor var det ekstremt dobbeltmoralsk av henne selv, da hun fikk denne skinnveska og bruker den (som hun er så i mot) og på toppen av det hele reklamerer for den!! Fotballfrue på sin side har ikke vist en slik nulltoleranse eller dobbeltmoralskhet. Anonymous poster hash: ceea5...2a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 3. juli 2014 #543 Del Skrevet 3. juli 2014 Fordi Sophie Elise flere ganger har snakket stygt om folk som "liksom er i mot pels", men for det om spiser kjøtt, går på sirkus, bruker skinn osv. Hun har vært veldig frekk på dette området, og har vist en instilling som sier at hun mener det er dobbeltmoralsk å være i mot pels, men for det om spise kjøtt osv. Derfor var det ekstremt dobbeltmoralsk av henne selv, da hun fikk denne skinnveska og bruker den (som hun er så i mot) og på toppen av det hele reklamerer for den!! Fotballfrue på sin side har ikke vist en slik nulltoleranse eller dobbeltmoralskhet. Anonymous poster hash: ceea5...2a9 This Synes S.E gjør en super jobb med å fremme dyrevern, og det står respekt av at hun har en så viktig hjertesak som hun bruker mye tid å energi på. Men jeg synes samtidig ikke det er greit å se ned på de som ikke gjør alt etter boka.. Man kan være en god person, og glad i dyr selv om man spiser kjøtt og ikke gir penger til dyreorganisasjoner hver måned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #544 Del Skrevet 3. juli 2014 Skinn eller ikke, jeg ble overrasket over at hun kun syns at den lille skolen med kesam er en grei frokost eller lunsj (jfr. kommentarene) :-/http://fotballfrue.no/2014/06/30/my-must-haves-for-mondays/#commentsAnonymous poster hash: 7aca3...b6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #545 Del Skrevet 3. juli 2014 ^ Er det mulig? La nå henne få spise så store måltid hun vil! Selv liker jeg å spise små (men mange) måltider, fordi jeg lett blir oppblåst av store måltider pga irritabel tarm. Alle har sine grunner for at de gjør ting slik og slik, alle kan jo ikke være helt like! Blir helt sjokkert jeg. Anonymous poster hash: ceea5...2a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 4. juli 2014 #546 Del Skrevet 4. juli 2014 Da ville du ikke likt min frokost. Jeg spiser ofte kun en proteiner, lite knekkebrød eller èn liten smoothie. Jeg klarer ikke frokost så dette presser jeg i meg bare forbi få i meg noe. Folk er forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 4. juli 2014 #547 Del Skrevet 4. juli 2014 Proteinbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #548 Del Skrevet 4. juli 2014 Hva er det som gjør fotballfrue til Norges største blogg? Hva er det som er så fascinerende og spennende med henne? Hvorfor blir hun så kritisert? Har du svaret ? 😉😄😜Anonymous poster hash: dda1b...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 Populært innlegg #549 Del Skrevet 4. juli 2014 Ca samtidig som FB ikke ble en forkortelse for Fotball Frue... Anonymous poster hash: a0e9d...b53 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #550 Del Skrevet 4. juli 2014 Hahaha 😳😚 Det slo meg at det var noe rart med forkortelsen 😱 Men ser det jo nå. My bad 😉Anonymous poster hash: dda1b...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #551 Del Skrevet 4. juli 2014 Fasinerer ikke meg en plass. Leser ikke bloggen, og irriterer meg grønn hvorfor avisene skriver om denne ukjente damen. Ei som trener og spiser lavkarbo, og er hysterisk redd for vektoppgang. Jepp, ssjikkelig bra forbilde du....gjeeeesp og god natt. Anonymous poster hash: ef6db...102 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #552 Del Skrevet 4. juli 2014 FB skriver godt, og fenger den gruppen mennesker, som er opptatt av helse og stil. Det er en ganske stor målgruppe, og FB har vel bedre enn noen andre blogger klart å knekke koden her. Anonymous poster hash: 010b0...912 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. juli 2014 #553 Del Skrevet 4. juli 2014 FB = facebook 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 4. juli 2014 #554 Del Skrevet 4. juli 2014 Bloggen til FB, eller FF?, er iallfall veldig forseggjort iforhold til andre blogger. Veldig oversiktelig og ordentelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 4. juli 2014 #555 Del Skrevet 4. juli 2014 Hun er nøye, forseggjort, ordentlig, skriver variert, positivt, deler ting hun interesserer seg for osv. Syntes det er så mange som mener man må skrive at dagen er dritt og at i dag var man stygg for å kunne være "ekte nok". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #556 Del Skrevet 5. juli 2014 Hun har gode bilder og skriver bra, men jeg syns innholdet er noe tynt. Ikke så rart mtp. at hun nettopp har blitt mor, men det fenger ikke meg. Mye reklame og gjentakelse (trening, kaffe, nellyklær, Jo Nesbø-bok). Det er sjelden jeg klikker meg inn der nå for tiden.Anonymous poster hash: 12d7a...bd6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. juli 2014 #557 Del Skrevet 5. juli 2014 Fordi hun evner å provosere andre (tenker da på bildet hun publiserte 4 dager etter fødsel ++) selv om det kanskje er ubevisst fra hennes side. Hun har ett utseende mange her "ville drept" for å få. Mange misunner henne nok for det selv om de ikke ønsker å innrømme det. Janteloven regjerer i manges hjem selv om de ikke tør å innrømme det. Jeg tror også at medie-Norge (deriblant Kvinneguiden som diskusjonsforum) har gjort sitt for at hun har så mange lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #558 Del Skrevet 5. juli 2014 Hun har gode bilder og skriver bra, men jeg syns innholdet er noe tynt. Ikke så rart mtp. at hun nettopp har blitt mor, men det fenger ikke meg. Mye reklame og gjentakelse (trening, kaffe, nellyklær, Jo Nesbø-bok). Det er sjelden jeg klikker meg inn der nå for tiden.Anonymous poster hash: 12d7a...bd6 Du glemte bilde av hotellrom og en tallerken med mat fra her og der. Anonymous poster hash: d356d...279 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 5. juli 2014 #559 Del Skrevet 5. juli 2014 Fordi hun evner å provosere andre (tenker da på bildet hun publiserte 4 dager etter fødsel ++) selv om det kanskje er ubevisst fra hennes side. Hun har ett utseende mange her "ville drept" for å få. Mange misunner henne nok for det selv om de ikke ønsker å innrømme det. Janteloven regjerer i manges hjem selv om de ikke tør å innrømme det. Jeg tror også at medie-Norge (deriblant Kvinneguiden som diskusjonsforum) har gjort sitt for at hun har så mange lesere. Tror det er langt flere som hadde drept for kroppen hennes, enn akkurat utseendet for det er jo helt ordinært så lenge hun ikke fotoshopper seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #560 Del Skrevet 5. juli 2014 Tror det er langt flere som hadde drept for kroppen hennes, enn akkurat utseendet for det er jo helt ordinært så lenge hun ikke fotoshopper seg. Enig i dette. De fleste jeg kjenner ville gjerne hatt kroppen hennes med noen flere kilo på, men ikke ansiktet. Tror en må se ganske mandig ut i ansiktet før en vil bytte med henne. Anonymous poster hash: 9cf7f...b39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg