Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5321 Del Skrevet 11. januar 2015 Interessant bloggeinnlegg om fenomenet CBE. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5322 Del Skrevet 11. januar 2015 Tror dere det kommer en "forklaring" i morgen da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5323 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Et tips til dere som ikke vil bli blokkert på Instagram; jeg brukte en privat profil (har offentlig i fbm jobb) og blokkerte Caroline like etter jeg kommenterte og la ut lenke til artikkelen. Jeg har ikke blitt blokkert, det vil si jeg ser hennes Instagram ennå. Kanskje fordi jeg blokket først? Jeg har fortsatt mulighet til å kommentere. Hun har nemlig blokkert meg på den andre profilen tidligere. Endret 11. januar 2015 av Kate* 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 11. januar 2015 #5324 Del Skrevet 11. januar 2015 Hold debatten saklig nå folkens - ikke få den stengt igjen Frydefult å se dette i media - igjen kudos til KG og dere snushaner Anbefaler alle å sende en kort Mail til hennes sponsorer slik at dette merkes. Og ikke klikk inn på bloggen Denne saken florerer overalt nå, tror nok de får det med seg :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. januar 2015 #5325 Del Skrevet 11. januar 2015 Spent på hva mandagen bringer ja. Tipper et helt vanlig innlegg der mandagen er den beste dagen i uka og dagens trim (løping) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. januar 2015 #5326 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) 22. november er siste innlegg fra. Andre som dette skjer hos? Tilbake til normalt igjen.. så nå jobbes det nok på spreng med bloggen. Endret 11. januar 2015 av LilleSnupp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. januar 2015 #5327 Del Skrevet 11. januar 2015 Fantastisk skrevet , og helt tatt på kornet! Dette dekker egentlig alt jeg selv tenker og mener om denne saken og grunnen til at jeg har engasjert meg! Det er utrolig bra og se at innleggene i denne tråden stort sett har vært saklige. Dette er en viktig sak, men en sak som også rammer mange! Håper sakligheten fortsetter! Jeg håper virkelig de innrømmer alt nå, jeg tror personlig Caroline er en oppegående, flott dame som kan komme langt, sånn som jeg ser det er det ikke hun som er problemet uten at jeg skal utdype det noe mer... Trist for henne at det måtte bli sånn... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 11. januar 2015 #5328 Del Skrevet 11. januar 2015 Det må være så kjipt at manageren din alltid er på ferie når skandalene dine sprekker 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 11. januar 2015 #5329 Del Skrevet 11. januar 2015 Den dama gjør meg forbanna. Jeg er like spent som dere. Selv som mann 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5330 Del Skrevet 11. januar 2015 648 brukere leser tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5331 Del Skrevet 11. januar 2015 Det må være så kjipt at manageren din alltid er på ferie når skandalene dine sprekker Tror ikke IN-paret Phil og fyren hennes vil pleie noe som helst samarbeid med CBE og den der fyren som tenner slik på ribbein etter det her... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 11. januar 2015 #5332 Del Skrevet 11. januar 2015 Et tips til dere som ikke vil bli blokkert på Instagram; jeg brukte en privat profil (har offentlig i fbm jobb) og blokkerte Caroline like etter jeg kommenterte og la ut lenke til artikkelen. Jeg har ikke blitt blokkert, det vil si jeg ser hennes Instagram ennå. Kanskje fordi jeg blokket først? Jeg har fortsatt mulighet til å kommentere. Hun har nemlig blokkert meg på den andre profilen tidligere. HAHA smaart! Takk :D Da er det bare å unblokke henne etter en liten stund når hun har "gått videre" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 11. januar 2015 #5333 Del Skrevet 11. januar 2015 Spent på hva mandagen bringer ja. Tipper et helt vanlig innlegg der mandagen er den beste dagen i uka og dagens trim (løping) Kopp svart kaffe, noe nøtter. Noe ræl om hei til mandag <3 Jeg tviler på at sponsorene dropper henne kun pga denne saken i media, derimot tror jeg det er større sjanse for at de gjør det om de får mange nok henvendelser om gamle/potensielle kunder som kommer til å droppe dem dersom de fortsetter samarbeidet med Caroline. Det er denne saken et godt eksempel på; dersom trykket blir stort nok så sprekker bobla. Forbrukermakt. Det funker! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5334 Del Skrevet 11. januar 2015 Kopp svart kaffe, noe nøtter. Noe ræl om hei til mandag <3 Jeg tviler på at sponsorene dropper henne kun pga denne saken i media, derimot tror jeg det er større sjanse for at de gjør det om de får mange nok henvendelser om gamle/potensielle kunder som kommer til å droppe dem dersom de fortsetter samarbeidet med Caroline. Det er denne saken et godt eksempel på; dersom trykket blir stort nok så sprekker bobla. Forbrukermakt. Det funker! Eneste makten som er igjen, så den må vi bruke nu. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5335 Del Skrevet 11. januar 2015 HAHA smaart! Takk :D Da er det bare å unblokke henne etter en liten stund når hun har "gått videre" Det beste er at jeg fortsatt har fri tilgang til henne. Ganske lenge siden jeg postet kommentaren nå, og den er borte, så da regner jeg med hun ikke kan blokkere tilbake. Noen med litt mer peiling som kan bekrefte /avkrefte? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 11. januar 2015 #5336 Del Skrevet 11. januar 2015 Et tips til dere som ikke vil bli blokkert på Instagram; jeg brukte en privat profil (har offentlig i fbm jobb) og blokkerte Caroline like etter jeg kommenterte og la ut lenke til artikkelen. Jeg har ikke blitt blokkert, det vil si jeg ser hennes Instagram ennå. Kanskje fordi jeg blokket først? Jeg har fortsatt mulighet til å kommentere. Hun har nemlig blokkert meg på den andre profilen tidligere. Du innser kanskje ikke at du er litt vel opphengt i Caroline? Og dere må slutte å drive med denne heksejakten. Jeg synes ikke noe om Fotballfrue, men denne tråden er ikke i det spor bedre. Det å bruke så sinnsykt mye tid på "sjitkasting" og sladring, og graving etter å ta henne i noe er urovekkende. Dere fremstiller dere selv like ille som fotballfrue og herr fotballfrue gjør. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. januar 2015 #5337 Del Skrevet 11. januar 2015 De har jo ingen god forklaring på dette, de kan ikke si at det kun kom som følge av "en dårlig periode" eller "en dårlig dag". For den unnskyldningen brukte de jo når photoshoppingen kom frem i dagens lys... jeg tror de kommer til å la denne skuta seile laaaangt forbi. Å kommentere denne saken vil nok bare gjøre ting verre, spesielt når de har drevet med aktiv sletting helt siden det ble oppdaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #5338 Del Skrevet 11. januar 2015 Du innser kanskje ikke at du er litt vel opphengt i Caroline? Og dere må slutte å drive med denne heksejakten. Jeg synes ikke noe om Fotballfrue, men denne tråden er ikke i det spor bedre. Det å bruke så sinnsykt mye tid på "sjitkasting" og sladring, og graving etter å ta henne i noe er urovekkende. Dere fremstiller dere selv like ille som fotballfrue og herr fotballfrue gjør. Finnes ikke opphengt i dama i det hele tatt. Har kun diskutert henne de siste to ukene, men godt forsøk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5339 Del Skrevet 11. januar 2015 Du innser kanskje ikke at du er litt vel opphengt i Caroline? Og dere må slutte å drive med denne heksejakten. Jeg synes ikke noe om Fotballfrue, men denne tråden er ikke i det spor bedre. Det å bruke så sinnsykt mye tid på "sjitkasting" og sladring, og graving etter å ta henne i noe er urovekkende. Dere fremstiller dere selv like ille som fotballfrue og herr fotballfrue gjør. Jeg synes denne tråden er riktig så saklig nå. Noen avsporinger er det, men vi henter oss inn igjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 11. januar 2015 #5340 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg lurer på hva som er "sannheten" de snakker om 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg