Krokanis Skrevet 30. januar 2018 #49201 Del Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, Viking-girl skrev: Han er opptatt på konas photoshoot... enn så lenge. Selvfølgelig, han må jo være med henne hele tiden.. må være slitsomt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. januar 2018 #49202 Del Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, Krokanis skrev: Selvfølgelig, han må jo være med henne hele tiden.. må være slitsomt Eller kanskje det er hun som vil ha han med slik at hun har kontroll over at han ikke tilbringer for mye tid på sosiale medier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. januar 2018 #49203 Del Skrevet 30. januar 2018 Det er vel best å late som ingenting, tenker jeg. Kjempebra at Ulrikke Falch setter ord på det alle tenker. Hun er et forbilde. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. januar 2018 #49204 Del Skrevet 30. januar 2018 Kan jo lure på hvor "stas" det egentlig er å vinne en pris etter alt som er kommet fram de siste dagene. Eneste som mangler nå er at CBE vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. januar 2018 #49205 Del Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, formula skrev: Kan jo lure på hvor "stas" det egentlig er å vinne en pris etter alt som er kommet fram de siste dagene. Eneste som mangler nå er at CBE vinner. Jeg håper faktisk at CBE vinner nå. Hun fortjener den "dritt-prisen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 30. januar 2018 #49206 Del Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, Asti skrev: Jeg håper faktisk at CBE vinner nå. Hun fortjener den "dritt-prisen". ja, de er som skapt for hverandre 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. januar 2018 #49207 Del Skrevet 30. januar 2018 10 minutter siden, MissLucy skrev: ja, de er som skapt for hverandre Spesielt når prisutdelingen føles som en form for sarkasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 30. januar 2018 #49208 Del Skrevet 30. januar 2018 42 minutter siden, Asti skrev: Jeg håper faktisk at CBE vinner nå. Hun fortjener den "dritt-prisen". Tror faktisk ikke jeg kjenner til en mer symmetrisk matchy-match enn at cbe vinner Vitsen for årets business som det jo hardt benektes at bloggen er 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. januar 2018 #49209 Del Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, Cavatina skrev: Tror faktisk ikke jeg kjenner til en mer symmetrisk matchy-match enn at cbe vinner Vitsen for årets business som det jo hardt benektes at bloggen er 🤣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 30. januar 2018 #49210 Del Skrevet 30. januar 2018 Vet ikke hvorvidt dette i det hele tatt når frem til de som trenger det mest - at Ulrikke Falch trekker seg er knapt dekket med ett ord mer enn det må i VG, og med absolutt øredøvende stillhet rundt kontroversen på FB og rundt andre nominerte. Akkurat som med Burøe-saken sitter vel hele bransjen og klør hverandre på ryggen, så det skal stilne raskest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. januar 2018 #49211 Del Skrevet 30. januar 2018 9 timer siden, BlendaSensitive skrev: Dette er jo rene spekulasjoner. Jeg tror de er helt på bølgelengde med hverandre, bare se på fyllemeldingene til hverandre på LKE sin instagram. De har bare fordelt rollene. Han er fotograf og redigerer, han tar seg av kommentarfelt og er Internetwarrior. Hun får pynte seg, trene og holde fasaden som den lille perfekte Fru Caroline, mens han er den tradisjonelle Bad Boy som forsvarer familiens ære. Og det funker, cbe.no drar inn millioner i inntekter! Er det også frua til Frua som svarer i kommentarfeltet 'takk søte du'? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. januar 2018 #49212 Del Skrevet 30. januar 2018 5 timer siden, Smørøye skrev: Jeg er klar Er LKE alene hjemme? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 30. januar 2018 #49213 Del Skrevet 30. januar 2018 Ingen bloggere som nevner det! Jeg sendte cbe en kommentar. Spurte om hun hadde gjort seg noen tanker om wixen. Med tanke på hvem som sto bak osv, fjusk osv. Jeg uttrykte at det var gitt på forhånd. At de utvalgte var de som genererer mest penger. Avsluttet med at, eller speiler bloggere seg kun i seg selv....at det ikke betyr noe. Selvfølgelig er ikke den godkjent! De skulle støttet de som velger å trekke seg, som blir kastet ut/ inn. Vil håpe/tro at det kommer noen som får oppslag (klikk) ved at de trekker seg, ikke vil møte opp. Men de risikerer vel mye,av de som trekker i trådene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 30. januar 2018 #49214 Del Skrevet 30. januar 2018 6 timer siden, Anna Nas skrev: "Watching other people work 24/7 to pull you down makes the taste of success even sweeter"... (LKE/Instagram/lenke tidligere i denne tråden.) Ironisk at Lars Kristian Eriksen, som selv driver et offentlig korstog mot BOTB i disse dager, fremstiller seg som en martyr som tappert kjemper mot overmakten. Jeg forstår at han føler at han har suksess og det er jo fint, men hvis han er så godt fornøyd med tingenes tilstand er det sikkert lurt å ikke utfordre skjebnen for mye. Hva vet han om hvem som får med seg hva han driver med? Det er jo ikke sikkert at det bare er mennesker helt uten innflytelse som følger med. Selv sier jo LKE og fruen via United Influencers at Carolinebergeriksen.no påvirker velutdannede menn og kvinner i ledende stillinger, og da sier det seg selv at det er mange ressurssterke folk som ser hvordan han holder på og hva han utsetter privatpersoner for, bare de stiller seg ørlite kritiske til måten han og kona driver business på. H or har det stått: i velutdannede og i ledene stillinger?😂 de jeg kjenner, rister på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 30. januar 2018 #49215 Del Skrevet 30. januar 2018 12 timer siden, Skribent skrev: De har svart ham selv, i kommentarfeltet i gruppen på Facebook. Både HPNH og LKE blir konfrontert med konkrete spørsmål og spurt om dokumentasjon. Pr i går kveld var det ikke besvart. Det skriker profesjonalitet fra begge sider Er CBE virkelig komfortabel med hvordan dette utspiller seg? Han er en amatør her...😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. januar 2018 #49216 Del Skrevet 30. januar 2018 9 minutter siden, Kleenex skrev: Er det også frua til Frua som svarer i kommentarfeltet 'takk søte du'? Det kan like gjerne være ham ja. Husker en gang hun snappet fra et arrangement hun var på med noen venninner, samtidig var det stor aktivitet i kommentarfeltet på bloggen, der "Caroline" svarte leserne fortløpende. Kunne jo være henne, men tviler på at hun satt med bloggen/jobben sammen med venninnene, så holder en knapp på LK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. januar 2018 #49217 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) LKE: -Men om jeg overser det stusselige forsøket på latterliggjøring, så.. Ja, det var rette mannen til å komme med slikt.. Da skal jeg finne frem popcornet her. LKE er i gang på Facebook.. Endret 30. januar 2018 av LilleSnupp 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 30. januar 2018 #49218 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) 10 minutter siden, LilleSnupp skrev: Da skal jeg finne frem popcornet her. LKE er i gang på Facebook.. Hvem, hva, hvor?😱 Edit: Fant det. Trine Grungs innlegg i "Stort og smått om sosiale medier i Norge". Lurer på om LKE får ekstra betalt av CBE.no for å være en beredt bakvakt? Ser for meg at det er litt sånn "alarmen går, nå skal det ytres!" Endret 30. januar 2018 av Frukthage 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 30. januar 2018 #49219 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) 5 timer siden, LilleSnupp skrev: LKE: -Men om jeg overser det stusselige forsøket på latterliggjøring, så.. Ja, det var rette mannen til å komme med slikt.. Da skal jeg finne frem popcornet her. LKE er i gang på Facebook.. I hvert fall en i huset som ikke bruker appen digipill og legger fra seg alt av sosiale medier, PC og mobil etter klokka 22 😂 Endret 31. januar 2018 av Louiah 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 30. januar 2018 #49220 Del Skrevet 30. januar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjon. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg