Gjest Asti Skrevet 30. januar 2018 #49181 Del Skrevet 30. januar 2018 11 minutter siden, SKE87 skrev: Det jeg lurer på etter å ha lest de siste sidene her; Har noen konfrontert LKE med hva BOTB skriver om at de ikke har blitt kontaktet av politet? Jeg har lagt lenker her: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1099505-bloggomtoppbloggere/?page=16&tab=comments#comment-21062911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 30. januar 2018 #49182 Del Skrevet 30. januar 2018 3 minutter siden, Asti skrev: Jeg har lagt lenker her: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1099505-bloggomtoppbloggere/?page=16&tab=comments#comment-21062911 Takk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 30. januar 2018 #49183 Del Skrevet 30. januar 2018 Burde kanskje sende mail til cbe.no og spørre de, BOTB kan ta samme taktik som da de ble opprørte over extention-spekulasjonene og ta direkte kontakt. Å spørre i kommentarfeltet er jo håpløst, lke har jo åpent sagt de modererer hardt sitt kommentarfelt og slipper bare gjennom det de vil selv. Og av det som slippes gjennom, så sier det jo sitt. ps. Er jo ikke så mye innom blogger og instagram i det hele tatt, men i de siste dagene ha jeg besøkt flere. FOR en forskjell i aktivitet! Andre bloggere/instagram med flere hundretusen mindre følgere, har over ti tusen likes, og flere hundre kommentarer. Og i bloggene er det mye mer varierende kommentarer, kommentarer som virker som at de kommer fra reelle mennesker og ikke en maskin som lirer av seg " hvilken størrelse/hvor er den kjøpt fiiiiine du!" 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 30. januar 2018 #49184 Del Skrevet 30. januar 2018 Hun kjører vel en bil til godt over 1 mill, med all verdens gps innebygd, hvordan i alle dager klarer hun å kjøre seg bort på turen Oslo-Holmsbu? Ellers ser jeg hun nok en gang nevner søvn, og legge seg tidlig, og at hun er godt i gang med forsettene. Etter hun skrev det første innlegget om sengetid kl. 22, så har det vel ikke vært en eneste dag hun har lagt seg tidlig? Søndag snappet hun vel nærmere kl. 1 på natta. Henger jo ikke på greip det hun skriver... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. januar 2018 #49185 Del Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, Skribent skrev: De har svart ham selv, i kommentarfeltet i gruppen på Facebook. Både HPNH og LKE blir konfrontert med konkrete spørsmål og spurt om dokumentasjon. Pr i går kveld var det ikke besvart. Det skriker profesjonalitet fra begge sider Er CBE virkelig komfortabel med hvordan dette utspiller seg? Det oser kvalitet av dette. Og yrkesstolthet. Og profesjonalitet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 30. januar 2018 #49186 Del Skrevet 30. januar 2018 Når man ikke kommer inn på en IG bruker, er man da blokket? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. januar 2018 #49187 Del Skrevet 30. januar 2018 Jeg tror disse to passer hverandre som hånd i hanske. Er jo ikke få ganger hun har skrevet i rosende ordelag om mannen i sitt liv. Dessuten vil jeg tro det er rimelig mye enklere for dem å pleie kjærligheten enn for de fleste andre, med lett tilgjengelig barnevakt, god økonomi, stressfrie morgener osv. Sånn sett slipper de jo unna utfordringene andre småbarnsforeldre opplever, og som kan tære på forholdet. Utfordringen blir vel heller å ikke gå lei av hverandre i en hverdag der de går oppå hverandre døgnet rundt. Og hvor tilfreds er egentlig LKE med denne "karrieren"? Ting tyder vel på at han kanskje ikke er helt fornøyd. På den annen side ser de begge at de kan leve rimelig bekvemt økonomisk på denne måten, og det hever nok tålegrensen en del på flere områder. Lurer forresten på hva hennes største samarbeidsavtale noensinne går ut på? Noe hun ikke har "hatt tid" til å svare på i kommentarfeltet. http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/17/min-storste-samarbeidsavtale-noensinne/comment-page-1/#comments Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 30. januar 2018 #49188 Del Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, BlendaSensitive skrev: Burde kanskje sende mail til cbe.no og spørre de, BOTB kan ta samme taktik som da de ble opprørte over extention-spekulasjonene og ta direkte kontakt. Å spørre i kommentarfeltet er jo håpløst, lke har jo åpent sagt de modererer hardt sitt kommentarfelt og slipper bare gjennom det de vil selv. Og av det som slippes gjennom, så sier det jo sitt. ps. Er jo ikke så mye innom blogger og instagram i det hele tatt, men i de siste dagene ha jeg besøkt flere. FOR en forskjell i aktivitet! Andre bloggere/instagram med flere hundretusen mindre følgere, har over ti tusen likes, og flere hundre kommentarer. Og i bloggene er det mye mer varierende kommentarer, kommentarer som virker som at de kommer fra reelle mennesker og ikke en maskin som lirer av seg " hvilken størrelse/hvor er den kjøpt fiiiiine du!" Det siste du skriver her har jeg også lagt merke til! Det er noe med måten noen av kommentarene er skrevet på, både ordbruk og omfang av skryt, i tillegg til ord og vendinger som går igjen... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 30. januar 2018 #49189 Del Skrevet 30. januar 2018 26 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Det siste du skriver her har jeg også lagt merke til! Det er noe med måten noen av kommentarene er skrevet på, både ordbruk og omfang av skryt, i tillegg til ord og vendinger som går igjen... men kjære vene, alle kommentarene hos CBE oser av kvalitet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. januar 2018 #49190 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) 39 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Det siste du skriver her har jeg også lagt merke til! Det er noe med måten noen av kommentarene er skrevet på, både ordbruk og omfang av skryt, i tillegg til ord og vendinger som går igjen... Ordet å "digge" ser jeg faktisk bare i kommentarfeltet hos CBE. Ja og i bloggpostene til CBE da. Trodde ikke det ble brukt lenger. Endret 30. januar 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 30. januar 2018 #49191 Del Skrevet 30. januar 2018 "Watching other people work 24/7 to pull you down makes the taste of success even sweeter"... (LKE/Instagram/lenke tidligere i denne tråden.) Ironisk at Lars Kristian Eriksen, som selv driver et offentlig korstog mot BOTB i disse dager, fremstiller seg som en martyr som tappert kjemper mot overmakten. Jeg forstår at han føler at han har suksess og det er jo fint, men hvis han er så godt fornøyd med tingenes tilstand er det sikkert lurt å ikke utfordre skjebnen for mye. Hva vet han om hvem som får med seg hva han driver med? Det er jo ikke sikkert at det bare er mennesker helt uten innflytelse som følger med. Selv sier jo LKE og fruen via United Influencers at Carolinebergeriksen.no påvirker velutdannede menn og kvinner i ledende stillinger, og da sier det seg selv at det er mange ressurssterke folk som ser hvordan han holder på og hva han utsetter privatpersoner for, bare de stiller seg ørlite kritiske til måten han og kona driver business på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. januar 2018 #49192 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Vixen er en vits i seg selv, basert på vennetjenester, og annet snusk som foregår i kulissene. Kristina Andersen forklarte det så bra en gang en leser spurte henne om hvorfor hun aldri drar på den såkalte prisutdelingen. For å sitere Kristina: "Jeg får hvert eneste år mail, på lik linje med de andre bloggerne, om at nomineringen nå er åpnet og at jeg kan be leserne nominere meg i diverse kategorier. På samme måte er jeg også alltid invitert til selve prisutdelingen som nettopp var. Likevel velger jeg å ikke tigge om verken nominasjoner eller stemmer, samt at jeg ikke drar på Vixen. Hvorfor? Personlig mener jeg at hele opplegget er useriøst, og et godt eksempel på å pakke inn "vennetjenester". Utgiver av Vixen er noe som heter Chili Publications, som igjen er et content marketing byrå, som hyppig bruker bloggere til markedsføring av sine kunder. Jeg ønsker ikke å støtte opp en ren markedsføringskanal for Chili Publications, som har "blogawards" som et virkemiddel i markedsføringen sin. Det er heller ingen hemmelighet at det er bloggerne som maser mest om nominasjoner / stemmer og som gir Vixen mest mulig omtalte i form av dette som (stadig..) vinner frem der. Og nettopp det er ikke noe jeg gidder å bruke bloggen til :-)" http://kristinaandersen.blogg.no/1484987276_svar_p_qa__sprkkurs_h.html Greit å være obs på dette i tillegg til annet korrupt bullshit de driver med. Endret 30. januar 2018 av nicecar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. januar 2018 #49193 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) @nicecar det høres nesten ut som man kan omdøpe Vixen Influencer Award til "pisse hverandre oppetter ryggen awards"... Tilføyelse: Er vel noe lignende Ida Wulff svarer i sitt kommentarfelt her: http://www.idawulff.no/2018/01/29/halv-pris-pa-leilighet/#comments Endret 30. januar 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 30. januar 2018 #49194 Del Skrevet 30. januar 2018 Pissing + sirkelrunking = Golden Shower Awards 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 30. januar 2018 #49195 Del Skrevet 30. januar 2018 4 minutter siden, Asti skrev: @nicecar det høres nesten ut som man kan omdøpe Vixen Influencer Award til "pisse hverandre oppetter ryggen awards"... Tilføyelse: Er vel noe lignende Ida Wulff svarer i sitt kommentarfelt her: http://www.idawulff.no/2018/01/29/halv-pris-pa-leilighet/#comments Ja noe sånt no Merker at jeg blir kvalm av hele den prisutdelingen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. januar 2018 #49196 Del Skrevet 30. januar 2018 Ulrikke Falch bruker cbe.no som eksempel på negativt ideal hun hadde, da hun var ungdom... Fra https://www.nrk.no/ytring/bloggpris_-nei-takk_-1.13891836 "Bloggpris nei takk" Og "Flere som er nominert i Vixen Influencer Awards fremmer et usunt utseendefokus, et ekstremt forbruk og halvt gjennomtenkte budskap om psykisk helse og plastisk kirurgi. Det er ikke beundringsverdig.". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 30. januar 2018 #49197 Del Skrevet 30. januar 2018 Ikke lenge før ridderen kommer tenker jeg... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørøye Skrevet 30. januar 2018 #49198 Del Skrevet 30. januar 2018 4 minutter siden, Korsihalsen skrev: Ikke lenge før ridderen kommer tenker jeg... Jeg er klar 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 30. januar 2018 #49199 Del Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Smørøye skrev: Jeg er klar Fy faen jeg gleder meg. Ingen tvil om hvem som blir grusa 😆 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 30. januar 2018 #49200 Del Skrevet 30. januar 2018 40 minutter siden, Korsihalsen skrev: Ikke lenge før ridderen kommer tenker jeg... Han er opptatt på konas photoshoot... enn så lenge. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg