Papirfly Skrevet 28. januar 2018 #49081 Del Skrevet 28. januar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjon og hets. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest økonomifrue Skrevet 28. januar 2018 #49082 Del Skrevet 28. januar 2018 4 timer siden, Inocybe skrev: Virker som om hun prøver å finne opp unnskyldinger for ikke å dra. Problemet er bare at unnskyldningene virker patetiske hos de som drar tilsvarende distanse hver dag og som ikke har barnevakt hele tiden. 1 times reisevei på en av Norges best tilrettelagte pendlerveier med jevnlige tog eller motorvei til stedet med Norges største samling av hoteller. Hva i allverden er vanskelig med det liksom? Virker nesten som om hun skal kjøre alene over fjellet i vinterstorm. Greit nok hun sikkert har lyst på å ha med mannen sin, som også er en del av firmaet, men hvis ikke barnevakten kan stille opp akkurat den kvelden kan det virkelig ikke være noe problem at firmaet sender den kvinnelige frontfiguren. Kan ikke være savnet av alenetid for de voksne for de har jo alene/kjærestetid hele tiden. Nei jeg holder en knapp på at hun ikke har lyst men i stedet for bare å si det rett ut konstruerer hun problemstillinger for rettferdiggjøre det. Kan jo også være hun er redd for ubehagelige spørsmål, som i fjor? da hun og andre bloggere fikk ubehagelige spørsmål om swiss roller... Greit å ha med mannen som kan svare for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benson Skrevet 28. januar 2018 #49083 Del Skrevet 28. januar 2018 Hva er det som kritiseres nå egentlig? Hun skal jo på utdelingen? Det eneste hun skriver er at det kan være vanskelig å organisere når det er andre eventer som foregår i Oslo med tanke på barne-og hundepass. Alle med barn kan vel relatere seg til at det ikke er bare å slippe alt en har i hendene når man blir invitert på ting, når man har barn(og hund). At hun ønsker å dele slike ting med mannen sin er vel ikke noe rart? Samboeren min hadde også vært den jeg ønsket å dele slike opplevelser med, uten at jeg har angst eller er lite selvstendig av den grunn. Og om det så skulle være at hun syns slike tilstelninger er litt overveldende eller er ukomfortabel med å gjøre alene, hva så? Er det noe å kritisere bedriften CBE for? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2018 #49084 Del Skrevet 28. januar 2018 Nei, men narrativet «har lite tid og vanskelig med barnevakt» stemmer ikke ut fra hvor ofte de fremviser (på bloggen) god tid til å reise vekk uten barn og hvor ofte de har barnepass. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remoraid Skrevet 28. januar 2018 #49085 Del Skrevet 28. januar 2018 På 27.1.2018 den 7.14, Njuta skrev: Caroline sier i det nyeste blogginnlegget at hun bor en drøy time unna Oslo. Og dette krever visst mye planlegging når det gjelder deltakelse på events.. Man må jo tenke på barnevakt, hotell og hunder må vite. Hva med å ta med en +1 som ikke er "den allvitende og perfekte" mannen? Hva med å dra hjem med siste tog fra Oslo S? Ah, irriterer meg over at hun presenterer det som at hun lever et så fancy og viktig liv. Ting dras ut av proporsjoner og det er en virkelighetsoppfatning som ikke ligner noenting. Livet er ikke bare-bare! Tenk det, en hel times reisetid på en strekning med Norges beste veier og et særdeles godt kollektivtilbud.. Man kan jo bli svett av mindre Kanskje noen av Carolines høyt utdannede, sofistikerte lesere har noen tips å komme med til hvordan de sjonglerer sin hverdag med barn, familie, vaktjobbing utenfor huset, pendling og ellers det som hører hverdagen til for de fleste? Hun kunne jo faktisk kanskje lære noe nyttig.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 28. januar 2018 #49086 Del Skrevet 28. januar 2018 Hun skriver at de skal dra på Vixen, selv om det krever barnepass og hundepass, fordi «Vixen har blitt selvsagt de siste årene, og er en kåring som med årene har begynt å bety masse for vår bransje.» Morsomt å vinne priser i en prisutdeling der de tydeligvis setter pris på shady influencere, så lenge de har et navn med blest rundt seg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 28. januar 2018 #49087 Del Skrevet 28. januar 2018 Tror at den egentlig grunnen til at hun ikke vil ta toget til Oslo er rett og slett fordi det vil få henne til å fremstå som vanlig, og det vil ødelegge inntrykket hun TROR vi har av henne som velstående sofistikert dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 28. januar 2018 Forfatter #49088 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) 42 minutter siden, Louiah skrev: Hun skriver at de skal dra på Vixen, selv om det krever barnepass og hundepass, fordi «Vixen har blitt selvsagt de siste årene, og er en kåring som med årene har begynt å bety masse for vår bransje.» Morsomt å vinne priser i en prisutdeling der de tydeligvis setter pris på shady influencere, så lenge de har et navn med blest rundt seg. Ut i fra alt som har kommet frem om Vitsen Influensa Awards så passer utdelingen ypperlig sammen med de utvalgte bloggerne sine (de som juryen ikke liker så godt bare disker de, dog etter at folk har klikket seg inn på Vitsen-siden i ukevis for å stemme). I likhet med styreleder Lars Kristian Eriksen så mener jo også juryformann i Vitsen; Hans Petter Nygård-Hansen, at han vet bedre enn juristene i Forbrukertilsynet. Dette har det blitt rikelig med underholdning av, og HPNH har nå skrevet på Facebook at det er meget mulig at han ikke bør være juryformann neste år. No shit Sherlock. Nå gjenstår det bare å se om Lars Kristian Eriksen snart skjønner at han også bør slutte med å være medieklovn. Endret 28. januar 2018 av Ultiva 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 28. januar 2018 #49089 Del Skrevet 28. januar 2018 Den der "kanskje jeg ikke bør være i juryen neste år" lukter litt sånn: "se så stygg jeg er på bildet, æsj, ikke sant alle fininger?". Fisker etter at noen skulle komme han i forsvar. Noen som ikke skjedde. EN person har skrevet at han gleder seg til Vixen, alle andre er stille som mus. a) i frykt for å bli stengt ute av det "gode" selskap eller b) de er faktisk enig med HP men takler ikke motstand. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engangstilfelle Skrevet 28. januar 2018 #49090 Del Skrevet 28. januar 2018 4 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Den der "kanskje jeg ikke bør være i juryen neste år" lukter litt sånn: "se så stygg jeg er på bildet, æsj, ikke sant alle fininger?". Fisker etter at noen skulle komme han i forsvar. Noen som ikke skjedde. Ja, jeg tenkte det samme selv da jeg leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 28. januar 2018 #49091 Del Skrevet 28. januar 2018 #denfølelsen når familien er på disney on ice og mamma sitter på telefonem hele tiden.. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 28. januar 2018 #49092 Del Skrevet 28. januar 2018 Kan jo bare gjette hvor hun følger med idag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. januar 2018 #49093 Del Skrevet 28. januar 2018 56 minutter siden, På besøk skrev: #denfølelsen når familien er på disney on ice og mamma sitter på telefonem hele tiden.. Er det snapping? Hun må vel dokumentere. Hun lever av å dokumentere, ble jeg fortalt en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 28. januar 2018 #49094 Del Skrevet 28. januar 2018 14 minutter siden, Surikatt skrev: Er det snapping? Hun må vel dokumentere. Hun lever av å dokumentere, ble jeg fortalt en gang. Må og må. Fri vilje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. januar 2018 #49095 Del Skrevet 28. januar 2018 15 minutter siden, Surikatt skrev: Er det snapping? Hun må vel dokumentere. Hun lever av å dokumentere, ble jeg fortalt en gang. Nei, hun må ikke dokumentere. Hun har selv valgt å leve av å dokumentere, men det er ikke noe hun må. Hun har selv valgt å selge/dokumentere familielivet og privatlivet til familien. Hun kunne valgt helt annerledes. Holdt barn unna bloggen, men hun har tatt et valg om å dele barndommen deres med resten av internett. Dette er ikke noe hun må, men noe hun selv har valgt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. januar 2018 #49096 Del Skrevet 28. januar 2018 5 minutter siden, LilleSnupp skrev: Nei, hun må ikke dokumentere. Hun har selv valgt å leve av å dokumentere, men det er ikke noe hun må. Hun har selv valgt å selge/dokumentere familielivet og privatlivet til familien. Hun kunne valgt helt annerledes. Holdt barn unna bloggen, men hun har tatt et valg om å dele barndommen deres med resten av internett. Dette er ikke noe hun må, men noe hun selv har valgt. Ja, det var mitt poeng, også😊. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. januar 2018 #49097 Del Skrevet 28. januar 2018 4 minutter siden, Surikatt skrev: Ja, det var mitt poeng, også😊. 😂😂 👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. januar 2018 #49098 Del Skrevet 28. januar 2018 På jobb 24/7 vet dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 28. januar 2018 #49099 Del Skrevet 28. januar 2018 Hun er ikke unik som har snappet/lagt ut på Instagram fra Disney on ice i helga. Trenger ikke å dra dit for å se det... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. januar 2018 #49100 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Så kjipt for de barna og vokse opp i en familie hvor alt skal tas bilder av, mor poserer far knipser men barna må stå med ryggen til for å unngå for mye kritikk. Og dette er kun kritikerne sin skyld for det er jo mye verre for barna å lese kritikken enn at de finner tusenvis av bilder og tekster om seg selv på Internett om få år. Jeg tror all denne bloggingen har gitt henne et forvridd virkelighetsbilde. Endret 28. januar 2018 av Surikatt 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg