Gjest formula Skrevet 9. januar 2018 #48141 Del Skrevet 9. januar 2018 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Men du vet, så lenge det ser delikat og sånt ut, så er det jo ikke krenkende eller utleverende. Og dessuten har jo professoren i markedsføringsloven med alkohol som spesialfelt, Prof. Dr. Dr. LKE sagt at loven er urettferdig. Men jeg lurer litt på denne uttalelsen fra bloggens medeier: https://twitter.com/lkeriksen23/status/931042488722313216 Nå får de altså skryt i kommentarfeltet for at de "nyter alkohol på en fin måte". Så da er det vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 9. januar 2018 #48142 Del Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå, formula skrev: Nå får de altså skryt i kommentarfeltet for at de "nyter alkohol på en fin måte". Så da er det vel greit. Lurer på hvor det skrytet stammer fra 😉 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 9. januar 2018 #48143 Del Skrevet 9. januar 2018 2 timer siden, Asti skrev: I blogginnlegg som inneholder reklame - https://imgur.com/a/5vWjk. Flott at slike bedrifter blir nominert i flere kategorier hos Vixen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. januar 2018 #48144 Del Skrevet 9. januar 2018 7 minutter siden, formula skrev: Nå får de altså skryt i kommentarfeltet for at de "nyter alkohol på en fin måte". Så da er det vel greit. Hva betyr "nyte alkohol på en fin måte"? At man bruker glass og ikke bælmer fra flasken? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 9. januar 2018 #48145 Del Skrevet 9. januar 2018 7 minutter siden, Inocybe skrev: Hva betyr "nyte alkohol på en fin måte"? At man bruker glass og ikke bælmer fra flasken? Sannsynligvis noe sånt, samt at man har på pene klær mens man drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 9. januar 2018 #48146 Del Skrevet 9. januar 2018 36 minutter siden, Inocybe skrev: Hva betyr "nyte alkohol på en fin måte"? At man bruker glass og ikke bælmer fra flasken? At truten strutter rundt whisky sour glasset... Tror nok ikke de har fått med seg klippene de strør på Snap når de fester, for å si det sånn, det er påfallende hvordan fernissen smuldrer da, gitt. Schtilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 9. januar 2018 #48147 Del Skrevet 9. januar 2018 Drit i ungene, de har jo lagt seg nå. Førstemann til whiskey sour'en og hva enn slags kalorifri blanding fruen bruker for å hedre seg selv for å være en perfekt dukkehus mor 😁 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 9. januar 2018 #48148 Del Skrevet 9. januar 2018 2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Men du vet, så lenge det ser delikat og sånt ut, så er det jo ikke krenkende eller utleverende. Og dessuten har jo professoren i markedsføringsloven med alkohol som spesialfelt, Prof. Dr. Dr. LKE sagt at loven er urettferdig. Men jeg lurer litt på denne uttalelsen fra bloggens medeier: https://twitter.com/lkeriksen23/status/931042488722313216 😂😂😂 snakk om å bite seg selv i rumpen.. den Twitter meldingen tyder jeg dit hen at LKE mener at man har ansvar for set man legger ut av bilder. Så da vet vi det. Ikke kom og legg deg i fosterstilling når bilder fra bloggen misbrukes. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 9. januar 2018 #48149 Del Skrevet 9. januar 2018 Fra kommentarfeltet på spm om mye redigering, dagens innlegg: Hei Trine Om det er inntrykket ditt så kan du ikke ha spesielt god oversikt over hva jeg legger ut av bilder. Jeg legger ut bilder som er 100 prosent uredigert, og bilder som er mer redigert. Du skriver som vi bedriver samme type etterbehandling på alle bildene vi legger ut, og det er helt feil. Om du føler at jeg ser helt lik ut på alle bilder så er det kanskje fordi det ikke er så mye etterbehandling som gjøres, og forskjellen mellom virkelighet og bilde ikke er så stor. Da blir det ganske likt hver gang. De første markeringene viser måten å møte leserne på, på en god dag. Subtil fnysing, men like fullt drypper det av «du tar feil og følger ikke med. Vi redigerer lite.» Siste markering snakker for seg selv det er grundig dokumentert i tråden her helt frem til nylig. Hva tjener hun på å lyve? Var innom i dag rent unntaksvis for å sjekke «sensuren» på en tidligere kommentar. Temmelig sjokkerende hva som får stå og hva som aldri slipper gjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. januar 2018 #48150 Del Skrevet 9. januar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 9. januar 2018 #48151 Del Skrevet 9. januar 2018 1 time siden, Skribent skrev: Fra kommentarfeltet på spm om mye redigering, dagens innlegg: Hei Trine Om det er inntrykket ditt så kan du ikke ha spesielt god oversikt over hva jeg legger ut av bilder. Jeg legger ut bilder som er 100 prosent uredigert, og bilder som er mer redigert. Du skriver som vi bedriver samme type etterbehandling på alle bildene vi legger ut, og det er helt feil. Om du føler at jeg ser helt lik ut på alle bilder så er det kanskje fordi det ikke er så mye etterbehandling som gjøres, og forskjellen mellom virkelighet og bilde ikke er så stor. Da blir det ganske likt hver gang. De første markeringene viser måten å møte leserne på, på en god dag. Subtil fnysing, men like fullt drypper det av «du tar feil og følger ikke med. Vi redigerer lite.» Siste markering snakker for seg selv det er grundig dokumentert i tråden her helt frem til nylig. Hva tjener hun på å lyve? Var innom i dag rent unntaksvis for å sjekke «sensuren» på en tidligere kommentar. Temmelig sjokkerende hva som får stå og hva som aldri slipper gjennom... Dette er jo helt hilarious, for å bruke fruas eget språk. Hun tror virkelig at det er sånn hun ser ut. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 9. januar 2018 #48152 Del Skrevet 9. januar 2018 Den dama tror virkelig hun kan juge. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 10. januar 2018 #48153 Del Skrevet 10. januar 2018 6 timer siden, miagunda skrev: Den dama tror virkelig hun kan juge. Det unike er å lyve, for så å dokumentere det i ytterste.detalj på Internett. Det tar mangel på skamvett, i mangel av bedre ord, til et helt nytt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 10. januar 2018 #48154 Del Skrevet 10. januar 2018 18 hours ago, Anna Nas said: CBE har etablert en virksomhet og er gründer eller entrepreneur (hhv tysk og engelsk). Jeg synes det er kjempebra at kvinner etablerer egne virksomheter og gjør det bra. CBE har utvilsomt skjønt hva som selger og hatt en fantastisk økonomisk suksess som gründer/entrepreneur. Det som er synd midt opp i all den økonomiske suksessen, er at CBE og dessverre mange i kjølvannet av henne virker som de har satt farvel til integritet og moral for å karre til seg mest mulig penger og fordeler. Det finnes selvsagt influencere med integritet, som hverken jukser, lyver eller bruker andre for egen vinning, men alt for mange influencere har ikke tålt suksessen. Det er ikke noe pent syn, men de ser det ikke selv. Det er nok derfor de fortsatt er av den oppfatning at de bare blir kritisert av folk som er misunnelige. De skjønner rett og slett ikke at mange ikke for alt i verden vil være som dem eller leve som dem. Hvor har du det inntrykket fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 10. januar 2018 #48155 Del Skrevet 10. januar 2018 9 timer siden, miagunda skrev: Den dama tror virkelig hun kan juge. Ja bloggen tar ikke fem øre for det. Hun skrev for ikke lenge siden at hun IKKE hadde brukt extension siden april, en fort gjennomgang med det blotte øye viser noe veldig annet. Ikke alltid, men av og til bruker hun det enda. Jeg har selv hatt extension i sikkert 8 år til sammen fordelt på 2 perioder så det ser jeg veldig godt. Det blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 10. januar 2018 #48156 Del Skrevet 10. januar 2018 14 timer siden, Konvall skrev: Det var skikkelig kjedelig. Et bilde fra hver måned hadde vært fint, men en lang remse med bilder fra bare 3 måneder får meg til å gjeeeespe....gidder ikke se de tre neste dagene gitt. 🤔Så fint med ferie fra bloggen for dem da!😝Slipper å produsere noe som helst. Skal vi tippe på om det blir noe forandring med hår eller ansiktsform e.l. I denne tiden? Nye bryster? Obs ingen spekulasjon dette altså, bare tipping!😁 Ikke gå inn på bloggen i det hele tatt, er mitt råd. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda A Skrevet 10. januar 2018 #48157 Del Skrevet 10. januar 2018 57 minutter siden, Atheena skrev: Ja bloggen tar ikke fem øre for det. Hun skrev for ikke lenge siden at hun IKKE hadde brukt extension siden april, en fort gjennomgang med det blotte øye viser noe veldig annet. Ikke alltid, men av og til bruker hun det enda. Jeg har selv hatt extension i sikkert 8 år til sammen fordelt på 2 perioder så det ser jeg veldig godt. Det blir for dumt. Ja, det blir litt for dumt....tro at man kan se noe med det blotte øyet, også legge det frem som et bevis på at hun juger! Det trengs vel litt bedre dokumentasjon enn det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 10. januar 2018 #48158 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) 1 time siden, Atheena skrev: Ja bloggen tar ikke fem øre for det. Hun skrev for ikke lenge siden at hun IKKE hadde brukt extension siden april, en fort gjennomgang med det blotte øye viser noe veldig annet. Ikke alltid, men av og til bruker hun det enda. Jeg har selv hatt extension i sikkert 8 år til sammen fordelt på 2 perioder så det ser jeg veldig godt. Det blir for dumt. Jeg stusset på timingen i det hele, siden hun som du nevner (etter sigende) har pause fra extensions - men tar med i sin kavalkade både bilder og omtale fra lanseringen av nettopp hennes extensions i fjor vår Det virker lite planlagt eller gjennomtenkt med masse ståhei rundt fotoshoot og lansering av dette produktet for så å plukke ut alt hun selv har av extensions, med begrunnelsen at håret har godt av en pause, og så i tillegg dra det frem nå. Javel, nei? Hvem er egentlig markedsføringsansvarlig i denne bedriften? Ville gitt vedkommende en liiiiten peptalk, tror jeg. Endret 10. januar 2018 av Skribent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 10. januar 2018 #48159 Del Skrevet 10. januar 2018 Så hyggelig at hun vil reklamere for blenderen sin helt på eget initiativ:) For jeg kan ikke finne noe merking noe sted? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 10. januar 2018 #48160 Del Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, Klokkereim skrev: Så hyggelig at hun vil reklamere for blenderen sin helt på eget initiativ:) For jeg kan ikke finne noe merking noe sted? Å vise fram blenderen er nok innafor. Tenker heller at nå når hun har et par innlegg uten reklame/spons, så er det for å roe ned før en kampanje eller noe annet som skal komme. Det er mer hennes stil. Sånn at ingen kan si at bloggen er BARE reklame, og venninnene skal slippe å få bakoversveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg