kvm Skrevet 10. januar 2015 #4681 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) . Endret 23. juli 2015 av kvm 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 10. januar 2015 #4682 Del Skrevet 10. januar 2015 Hvorfor kan man ikke kommentere som anonym i denne tråden? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=879807&p=15270486 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. januar 2015 #4683 Del Skrevet 10. januar 2015 Rampelys er stengt for anonyme brukere Ok takk for svar! Har ikke vært så aktiv her inne, men da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 10. januar 2015 #4684 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg synes bare dette vitner om det de fleste kritikerne har vært hellig overbevist om lenge; - det er en begredelig forretningsmoral - det lyves over en lav sko - troverdigheten er like høy som hos en gammel sjørøver - (berettigede) kritikere skal ANGRIPES, og ingen er voksne nok til å verken stå til ansvar for sine handlinger og forretningsmodell eller imøtese konstruktiv kritikk Jeg ville ikke blitt forbauset om det kommer et tåredryppende innlegg om hvor mye netthets og mobbing en blogger utsettes for. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 10. januar 2015 #4685 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) *setter på alarmen om en time- det er neste gang jeg tillater megselv å se opp fra bøkene for å sjekke fremgangen i denne saken (selvdisiplin er ikke min store styrke) Greia er det at jeg studere medisin og som de fleste andre lørdager sitter jeg inne for å lese. Studiet tar MYE tid, jeg elsker det og forstår hvor mye det er jeg ikke forstår av dette svære faget. Derfor blir jeg faktisk litt personlig indignert over at noen kan ha den arrogansen å titulere seg med en tittel de ikke har fortjent. Og kanskje enda verre- at noen tror de kan nok om et tema slik at det kan forsvarliggjøres å titulere seg. Må bare nevnes; ( med forbehold om at jeg kun er student) at menstruasjon kan utebli ved hard trening. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2644790 dette er mao; http://postimg.org/image/6d6hynxa9/full/ i mine øyne feil. flotte damer, vi sees om en time Endret 10. januar 2015 av lepus 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 10. januar 2015 #4686 Del Skrevet 10. januar 2015 "§ 67.Straff Den som forsettlig eller grovt uaktsomt overtrer eller medvirker til overtredelse av bestemmelser i loven eller i medhold av den, straffes med bøter eller fengsel i inntil tre måneder. Offentlig påtale finner sted hvis allmenne hensyn krever det eller etter begjæring fra Statens helsetilsyn. " "§ 74.Bruk av beskyttet tittel Bare den som har autorisasjon, lisens eller spesialistgodkjenning har rett til å benytte slik yrkesbetegnelse som kjennetegner vedkommende gruppe helsepersonell. Personell som har rett til å utøve yrke som helsepersonell midlertidig i Norge uten norsk autorisasjon, lisens eller spesialistgodkjenning, kan benytte den yrkesbetegnelsen de benytter i det landet de er etablert, på en slik måte at tittelen ikke forveksles med tilsvarende norsk tittel. Personell som har rett til å utøve yrke som lege, legespesialist, tannlege, tannlegespesialist, sykepleier, jordmor eller provisorfarmasøyt midlertidig i Norge uten norsk autorisasjon, lisens eller spesialistgodkjenning, kan bruke norsk yrkesbetegnelse. Rett til å bruke norsk tittel har også annet personell som har rett til å utøve yrke som helsepersonell midlertidig i Norge uten norsk autorisasjon, lisens eller spesialistgodkjenning, dersom norsk autorisasjonsmyndighet har kontrollert vedkommendes yrkeskvalifikasjoner. Ingen må uriktig benytte titler eller annonsere virksomhet på en slik måte at det kan gis inntrykk av at vedkommende har autorisasjon, lisens eller spesialistgodkjenning. Departementet kan i forskrift gi nærmere bestemmelser om hvilke titler som er beskyttet etter denne paragraf." https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1999-07-02-64/KAPITTEL_9#§51 Takk! Jeg vet ikke hva jeg skal si lengre, alt som har kommer frem i denne tråden setter meg litt ut kjenner jeg. Jeg har aldri likt bloggen (kroppspress og oppfordring til overforbruk) men at disse to er så ufattelig skitne som det kommer frem her, det trudde jeg virkelig ikke. Jeg føler meg regelrett dårlig. Jeg vet at både de to og deres støttespillere leser her inne, og det er ikke noe sikkert KG lar denne karakteristikken stå, men det er dette jeg føler om de. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 10. januar 2015 #4687 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Jeg har jobbet litt med diverse HTML-koding tidligere, og kan bekrefte at det er slik kildekoden fungerer. Det som er virkelig ille er jo at de "støtter seg selv" ved å utgi seg for å være leger, ernæringsfysiologer og advokater. Dette strider mot norsk lov, det er altså ulovlig. Den normale reaksjonen på kritikk som en profesjonell bedrift er jo å være saklig og imøtekommende. Hets ignorerer man. Det er absolutt ikke normalt å holde på slik disse gjør, faktisk har jeg aldri sett maken. Hvorfor kan man ikke kommentere som anonym i denne tråden? Ja, det er jeg enig i. Det er feil på tre nivå; 1) fremstå som noen man ikke er, lege, jurist etc. 2) lyve og bedra. Deretter nekte for ting som blir tatt frem i lyset, fortsette å bedra. 3) komme med stygge ord, setninger som på en måte kan forstås som trusler. Edit: ikke meningen å multilsitere. Svarte ikke på spm om hvorfor man ikke kan være anonyme. Ser at det besvart tidligere også. Endret 10. januar 2015 av rumperister 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2015 #4688 Del Skrevet 10. januar 2015 IG kontoen hennes er nå gjort privat... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. januar 2015 #4689 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med denne tråden siden redigeringssaken, og føler at jeg har mye og si som spriker i alle retninger. Jeg er voksen, har tenåringsbarn, har slitt med spiseforstyrrelse i mange, mange år og er veldig opptatt av barn/ungdoms ve og vel! Jeg synes veldig synd på personen Caroline, men jeg føler at det siste som er kommet opp her er alt for alvorlig til å la det ligge! Jeg er helseutdannet og jobber med barn og reagerer vel mest på at hun/de har logget seg inn som lege og skriver at det at man kan miste mensen når man spiser lite/trener mye/er for tynn er tull! Det er grovt...Lege er beskyttet tittel som i tillegg gir andre tro på at du vet hva du sier, spesielt unge, påvirkelige jenter! Når jeg slet som mest husker jeg godt det var det som jeg fryktet mest, at jeg skulle ødelegge sjansen for og få barn! Det skjedde ikke meg, men flere jeg vet om! Jeg forstår at det er skrevet i en sammenheng der man er frisk, spiser sunt og trener, men det er ikke disse jentene de påvirker! Jeg håper virkelig noen jobber med denne saken og får sannheten frem! Jeg finner helt ærlig heller ingenting morsomt med dette, det er bare trist på alle nivåer! Vil gjerne være med i en saklig diskusjon! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 10. januar 2015 #4690 Del Skrevet 10. januar 2015 En ting er å skrive alle disse kommentarene til seg selv i andres navn, en annen ting er å IKKE stå for det! Jeg kjenner jeg blir så ufattelig provosert av hvordan ekteparet later som ingenting, istedenfor å stå inne for hva de har sagt/skrevet. Dette blir ikke glemt, og jeg håper flere her inne nekter å legge denne ballen død. Vær du trygg! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 10. januar 2015 #4691 Del Skrevet 10. januar 2015 IG kontoen hennes er nå gjort privat... Ikke hos meg. Du er nok blokkert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 10. januar 2015 #4692 Del Skrevet 10. januar 2015 IG kontoen hennes er nå gjort privat... Har du kommentert kritisk der? I såfall er den ikke gjort privat, du har blitt blokkert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. januar 2015 #4693 Del Skrevet 10. januar 2015 IG kontoen hennes er nå gjort privat... Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 10. januar 2015 #4694 Del Skrevet 10. januar 2015 Mere av samme... #31 Caro om hvor kjent hun er - http://postimg.org/image/4kruttdyf/full/ #32 'Enig med Lars-Kristian!!' - http://postimg.org/image/dpx9huypz/full/ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2015 #4695 Del Skrevet 10. januar 2015 Har du kommentert kritisk der? I såfall er den ikke gjort privat, du har blitt blokkert Overrasket over at det tok så lang tid..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 10. januar 2015 #4696 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg har aldri brydd meg stort om det som har kommet fram om henne tidligere. Jeg har hatt en Who the f cares holdning, men dette blir jeg skikkelig dårlig av! Jeg er så forbanna provosert at jeg kjenner det i hele kroppen. Ikke for det de har gjort forsåvidt, men nettopp det som skjer nå! De stenger kommentarfelt på fb , stenger instagram kontoen, sletter alle kommentarer som handler om temaet, gjør om kildekoder og sletter alle bevis. Eier de ikke skam?? Er ikke dette voksne mennesker? Hva med å stå for det de har gjort istedet for å slette alt. Beviser er jo lagret. Er de dumme eller tror leserne er dumme? Hvorfor skal de slette og stenge alt om de mener det er usant? Det står svart på hvitt! Jeg blir helt satt ut. En annen ting er de naive nautene av noen lesere som nekter å tro på beviser. Åpne øynene deres da for svarte! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 10. januar 2015 #4697 Del Skrevet 10. januar 2015 Så hvis kommentaren om at noen er mentalt tilbakestående ikke hadde vært de, HVORFOR er den godkjent? De som ikke godkjenner det minste kritikk mot seg selv, kan liksom godkjenne grov kritikk mot andre? Uansett drøyt. Men enda verre at de har skrevet den selv da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 10. januar 2015 #4698 Del Skrevet 10. januar 2015 Er det noen som kan bekrefte 100% at når det står "comment byuser comment-author-admin bypostauthor" så er det CBE eller LKE? Altså de to som eier bloggen? Jepp. "bypostauthor" = av den som har skrevet bloggposten, altså CBE (eller LKE hvis han er logget inn som henne). Ingen tvil om at disse kommentarene er skrevet av administratoren for FF-bloggen. Selv dersom de skulle påstå at jpg-bildene er manipulert, så finnes fortsatt de gamle websidene i webarkivet og kan f.eks. finnes via crawl-back machine (archive.org). Jeg synes vel egentlig redigeringssaken er mer graverende i et samfunnsperspektiv, men disse kommentarene er liksom så innmari patetiske og usympatiske. Jeg tror fortsatt LKE er verst og tipper flesteparten av kommentarene er skrevet av ham, men hun er jo medskyldig som lar ham holde på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 10. januar 2015 #4699 Del Skrevet 10. januar 2015 Tror hun snart kan skryte av å være den norske bloggeren med flest blokkerte Instagrambrukere. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 10. januar 2015 #4700 Del Skrevet 10. januar 2015 Mere av samme... #31 Caro om hvor kjent hun er - http://postimg.org/image/4kruttdyf/full/ #32 'Enig med Lars-Kristian!!' - http://postimg.org/image/dpx9huypz/full/ Bra jobba, Nora. Hvordan finner du disse nå, etter de har gjort om på instillingene på bloggen for å skjule sine synder? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg