Solskinnstøv Skrevet 9. januar 2015 #4601 Del Skrevet 9. januar 2015 Wow, dette er sykt. Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan dette ikke kan være sant nå? Kodene sier jo klart og tydelig at det er dem som har kommentert som andre D: Hadde ikke så mye i mot Caroline, men nå... jeg vet ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 9. januar 2015 #4602 Del Skrevet 9. januar 2015 Lurer på hva nicket til LKE er her inne på KG ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 9. januar 2015 #4603 Del Skrevet 9. januar 2015 Altså, hun MÅ jo ikke drive med denne slettingen. Wild idea: hun kan la de stå og bare kose seg med besøket sitt Glemte visst Ironiflagget. Det var altså ikke ment seriøst, men ironisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. januar 2015 #4604 Del Skrevet 9. januar 2015 Lurer på hva nicket til LKE er her inne på KG ? Nickene mener du? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. januar 2015 #4605 Del Skrevet 9. januar 2015 Og vips, så ble Andys kommentar slettet også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 9. januar 2015 #4606 Del Skrevet 9. januar 2015 Nickene mener du? Heheheheheeheh, selvfølgelig Skriveleif 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. januar 2015 #4607 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Håper Andy fortsetter postinga selv om Lasse sletter så svetten spruter. Endret 9. januar 2015 av Tjukk Norris 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 9. januar 2015 #4608 Del Skrevet 9. januar 2015 Du fortjener for jobben du har gjort. Så flott at du har samlet noen av bevisene her, og tok print screen av kildekodene før CBE og LKE fjernet/endret de i går. Det var 'Visningsnamn' som lastet opp screen shots, men takk likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 9. januar 2015 #4609 Del Skrevet 9. januar 2015 Og vips, så ble Andys kommentar slettet også... - igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. januar 2015 #4610 Del Skrevet 9. januar 2015 Kommentaren til Andy er der fortsatt, herlig! Håper han fortsetter etter at Lasse sletter. Den er fjernet.. Vedder alt jeg har på kontoen min på at han er blokkert hos både LKE og fruen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. januar 2015 #4611 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Jeg er spent på hva bortforklaringen på dette blir. Kanskje LK har fått i seg litt vin i kveld så han blir løsmunnet Han er jo en loose cannon når han blir blir satt på prøve. Endret 9. januar 2015 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 9. januar 2015 #4612 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) God research. Meget god:) Ingenting forsvinner fra internett. Jeg er usikker på om bilder er gode kilder, da de enkelt kan manipuleres (av den som lager bildet). Anbefaler å bruke web.archive.org for å se hvordan internettsidene så ut i går og i fjor. For morroskyld har jeg sett litt på bloggen til LK. Han har skrevet en bloggpost som er blitt veldig mye delt på facebook: "Oda Rygh Mobber på nett": http://suntvett.no/2013/12/oda-rygh-mobber-pa-nett/. Legg merke til at denne posten ikke har noen kommentarer. Her er en kopi fra 26.12.2013: http://web.archive.org/web/20131226025319/http://suntvett.no/2013/12/oda-rygh-mobber-pa-nett/#comments. Legg merke til at denne posten har 105 kommentarer. Legg også merke til de sure kommentarene fra Rebecca - som forøvrig er skrevet av LK selv. Her er HTML koden: http://pastebin.com/6QpfBkeQ. Søk etter (ctrl+f i Windows, cmd+f i mac) comment-685 og comment-687. Her ser dere bevisene på at LK har gitt seg ut for å være Rebecca. Lurer på om han er noe usikker på sin legning? Den bloggposten (oda rygh mobber...) hadde mange kommentarer, han fjernet alle i går kveld, men alle kan leses hvis du går inn på bufret versjon. Også der hadde han flere personligheter Endret 9. januar 2015 av Tjufsa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4613 Del Skrevet 9. januar 2015 Det var 'Visningsnamn' som lastet opp screen shots, men takk likevel. Men du har bidratt veldig ved å lage illustrasjoner og forklaringer, og satt sammen bildene så det er lettere å se sammenhengen! Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 9. januar 2015 #4614 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvor har det blitt av yrkesstoltheten? Flaut!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. januar 2015 #4615 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Den er fjernet.. Vedder alt jeg har på kontoen min på at han er blokkert hos både LKE og fruen Så det etter jeg leste kommentaren din så jeg redigerte min kommentar Skal ikke se bort i fra at LK gjør profilen sin privat nå.. Det er travle dager for dette herlige ekteparet. Lurer på hva besøket i kveld egentlig tenker? Det går jo ikke an å skjule den hissige aktiviteten deres med vokting og sletting på sosiale media? Endret 9. januar 2015 av Tjukk Norris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 9. januar 2015 #4616 Del Skrevet 9. januar 2015 Wow, dette er sykt. Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan dette ikke kan være sant nå? Kodene sier jo klart og tydelig at det er dem som har kommentert som andre D: Hadde ikke så mye i mot Caroline, men nå... jeg vet ikke. Vet du enda ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 9. januar 2015 #4617 Del Skrevet 9. januar 2015 Men du har bidratt veldig ved å lage illustrasjoner og forklaringer, og satt sammen bildene så det er lettere å se sammenhengen! Supert! Dere har begge gjort en kjempejobb. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. januar 2015 #4618 Del Skrevet 9. januar 2015 Dere har begge gjort en kjempejobb. Du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 9. januar 2015 #4619 Del Skrevet 9. januar 2015 Så det etter jeg leste kommentaren din så jeg redigerte min kommentar Skal ikke se bort i fra at LK gjør profilen sin privat nå.. Det er travle dager for dette herlige ekteparet. Lurer på hva besøket i kveld egentlig tenker? Det går jo ikke an å skjule den hissige aktiviteten deres med vokting og sletting på sosiale media? Hehe, travelt er bare fornavnet i Siljan nå! Det lurer jeg på også. Hadde vært litt av en opplevelse å være flue på veggen der akkurat nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 9. januar 2015 #4620 Del Skrevet 9. januar 2015 Det må være det merkeligste lutefisklaget i manns minne på Siljan i kveld. De har sikkert klart å avslutte det hele nå, slik at de kan ha fullt fokus på den viktige sensurjobben. Skamme seg burde de! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg