Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Wow, dette er sykt. Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan dette ikke kan være sant nå? Kodene sier jo klart og tydelig at det er dem som har kommentert som andre D:

Hadde ikke så mye i mot Caroline, men nå... jeg vet ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hun MÅ jo ikke drive med denne slettingen. Wild idea: hun kan la de stå og bare kose seg med besøket sitt

Glemte visst Ironiflagget. Det var altså ikke ment seriøst, men ironisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Andy fortsetter postinga selv om Lasse sletter så svetten spruter.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener :blomst: for jobben du har gjort. Så flott at du har samlet noen av bevisene her, og tok print screen av kildekodene før CBE og LKE fjernet/endret de i går.

Det var 'Visningsnamn' som lastet opp screen shots, men takk likevel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren til Andy er der fortsatt, herlig! Håper han fortsetter etter at Lasse sletter.

Den er fjernet.. Vedder alt jeg har på kontoen min på at han er blokkert hos både LKE og fruen :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Jeg er spent på hva bortforklaringen på dette blir. Kanskje LK har fått i seg litt vin i kveld så han blir løsmunnet :fnise:

Han er jo en loose cannon når han blir blir satt på prøve.

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

God research. Meget god:) Ingenting forsvinner fra internett. Jeg er usikker på om bilder er gode kilder, da de enkelt kan manipuleres (av den som lager bildet). Anbefaler å bruke web.archive.org for å se hvordan internettsidene så ut i går og i fjor. For morroskyld har jeg sett litt på bloggen til LK. Han har skrevet en bloggpost som er blitt veldig mye delt på facebook: "Oda Rygh Mobber på nett": http://suntvett.no/2013/12/oda-rygh-mobber-pa-nett/. Legg merke til at denne posten ikke har noen kommentarer.

Her er en kopi fra 26.12.2013: http://web.archive.org/web/20131226025319/http://suntvett.no/2013/12/oda-rygh-mobber-pa-nett/#comments. Legg merke til at denne posten har 105 kommentarer. Legg også merke til de sure kommentarene fra Rebecca - som forøvrig er skrevet av LK selv.

Her er HTML koden: http://pastebin.com/6QpfBkeQ. Søk etter (ctrl+f i Windows, cmd+f i mac) comment-685 og comment-687. Her ser dere bevisene på at LK har gitt seg ut for å være Rebecca. Lurer på om han er noe usikker på sin legning? :gravid::sjokkert:

Den bloggposten (oda rygh mobber...) hadde mange kommentarer, han fjernet alle i går kveld, men alle kan leses hvis du går inn på bufret versjon. Også der hadde han flere personligheter Endret av Tjufsa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Det var 'Visningsnamn' som lastet opp screen shots, men takk likevel.

Men du har bidratt veldig ved å lage illustrasjoner og forklaringer, og satt sammen bildene så det er lettere å se sammenhengen! Supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er fjernet.. Vedder alt jeg har på kontoen min på at han er blokkert hos både LKE og fruen :fnise:

Så det etter jeg leste kommentaren din så jeg redigerte min kommentar :) Skal ikke se bort i fra at LK gjør profilen sin privat nå.. Det er travle dager for dette herlige ekteparet. Lurer på hva besøket i kveld egentlig tenker? Det går jo ikke an å skjule den hissige aktiviteten deres med vokting og sletting på sosiale media?

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Wow, dette er sykt. Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan dette ikke kan være sant nå? Kodene sier jo klart og tydelig at det er dem som har kommentert som andre D:

Hadde ikke så mye i mot Caroline, men nå... jeg vet ikke.

Vet du enda ikke? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest annepannesjoko

Men du har bidratt veldig ved å lage illustrasjoner og forklaringer, og satt sammen bildene så det er lettere å se sammenhengen! Supert!

Dere har begge gjort en kjempejobb. :blomst:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det etter jeg leste kommentaren din så jeg redigerte min kommentar :) Skal ikke se bort i fra at LK gjør profilen sin privat nå.. Det er travle dager for dette herlige ekteparet. Lurer på hva besøket i kveld egentlig tenker? Det går jo ikke an å skjule den hissige aktiviteten deres med vokting og sletting på sosiale media?

Hehe, travelt er bare fornavnet i Siljan nå! Det lurer jeg på også. Hadde vært litt av en opplevelse å være flue på veggen der akkurat nå :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være det merkeligste lutefisklaget i manns minne på Siljan i kveld. De har sikkert klart å avslutte det hele nå, slik at de kan ha fullt fokus på den viktige sensurjobben. Skamme seg burde de!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...