Kollontaj Skrevet 13. desember 2017 #45741 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Og siden det er så slitsomt å jobbe med å pynte til jul (dvs pynte i jula, det er jo jul), må mamma og pappa slappe av i Sverige to helger midt i julestria. 🙃 Endret 13. desember 2017 av Kollontaj 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 13. desember 2017 Forfatter #45742 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) 5 timer siden, *Emma* skrev: Jeg tenker at hun slett ikke pynter for å inspirerer noen-hun pynter slik som hun syns er fint. Man kan si alt man vil at det er bedriften som pynter, fordi det vises fram i bloggen-men det er jo henne. Privatpersonen. Hun syns det er fint og hun vil ha skryt for jobben hun har gjort. Jeg gidder ikke mene om det er fint eller stygt. Det jeg syns er synd m innlegget er at hun skriver hun har pyntet en stue, men hun viser jo bare fram ett bittelite hjørne i stua.... hvor er resten? (Forøvrig har jeg de lyspakkene selv og syns de er fine. Når man har på lyset, og de står på litt avstand.) Jeg syns også at gaveeskene fra nille er fine. Men i den settingen ble de helt feil da de har en helt annen stil enn resten av pynten. De så ikke bra ut på bildene men de er flotte i virkeligheten når lyset er på. Enig med deg i at det er tydelig at hun har pyntet etter hva hun selv syns er fint og ikke etter hva som er trenden for tiden. Men når hun viser 9 bilder av julepynt på bloggen (hvorav mye sikkert er sponset eller kraftig rabattert) og etterspør folks mening, så må det være lov å svare. Endret 13. desember 2017 av Ultiva 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. desember 2017 #45743 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) 41 minutter siden, *Emma* skrev: Jeg tenker at hun slett ikke pynter for å inspirerer noen-hun pynter slik som hun syns er fint. Man kan si alt man vil at det er bedriften som pynter, fordi det vises fram i bloggen-men det er jo henne. Privatpersonen. Hun syns det er fint og hun vil ha skryt for jobben hun har gjort. Jeg gidder ikke mene om det er fint eller stygt. Det jeg syns er synd m innlegget er at hun skriver hun har pyntet en stue, men hun viser jo bare fram ett bittelite hjørne i stua.... hvor er resten? (Forøvrig har jeg de lyspakkene selv og syns de er fine. Når man har på lyset, og de står på litt avstand.) Enig👍 Jeg har også de lyspakkene selv og synes de er kjempedekorative👍😊 Får kjøpt de på flere steder enn Nille👍 Endret 13. desember 2017 av Jobbermedbarn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. desember 2017 #45744 Del Skrevet 13. desember 2017 1 time siden, Ultiva skrev: .......og etterspør folks mening, så må det være lov å svare. Enig i at om man spør om noens mening så må man regne med og tåle at noen ikke liker det. MEN.....hun gjør faktisk ikke det i innlegget om julepyntet tv-stue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 13. desember 2017 #45745 Del Skrevet 13. desember 2017 2 timer siden, Ultiva skrev: I fjor sto hun i luksussuiten i toppetasjen, mumset på en crossaint og så ømt ned på de hjemløse. I år sitter hun på chocolaterie og mumser makroner formet som snømenn mens hun sender gode tanker til de som ikke har det så bra. Stakkars menneske. Det er så tragisk så jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 13. desember 2017 #45746 Del Skrevet 13. desember 2017 1 time siden, Ultiva skrev: Jeg syns også at de gaveeskene fra nille er fine. Men i den settingen ble de helt feil da de har en helt annen stil enn resten av pynten. De så dessverre ikke bra ut på bildene; de er derimot flotte i virkeligheten når lyset er på. Enig i at det er tydelig at hun har pyntet etter hva hun selv syns er fint: nyrik russer møter nille møter granbar av plast og julestrømper to uker for tidlig. Når hun viser et lass med bilder av pynten på bloggen (hvorav mye sikkert er sponset eller kraftig rabattert) og etterspør folks mening, så må det være lov å svare. Det finnes bare en type svar i hennes verden, og det er skryt og bekreftelser på hvor flink hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 13. desember 2017 #45747 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Hun kunne spredt all denne pynten over hele huset. Det er jo mer enn nok. Endret 13. desember 2017 av Anne B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. desember 2017 #45748 Del Skrevet 13. desember 2017 28 minutter siden, *Emma* skrev: Enig i at om man spør om noens mening så må man regne med og tåle at noen ikke liker det. MEN.....hun gjør faktisk ikke det i innlegget om julepyntet tv-stue La nå Caroline pynte litt før jul, hva gjør vel det så lenge det egentlige fokuset er på det som virkelig betyr noe. Som hun selv sier: "Det viktigste med julen er tross alt budskapet." Et synspunkt hun naturlig nok får støtte for i kommentarfeltet: "Verre synes jeg det er at Julens Budskap, som Caroline nevner – helt er glemt bak pakkenellikker, pengebruk som tar helt av, nisser, stress, gull og glitter!" Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 13. desember 2017 Forfatter #45749 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) 2 timer siden, formula skrev: La nå Caroline pynte litt før jul, hva gjør vel det så lenge det egentlige fokuset er på det som virkelig betyr noe. Som hun selv sier: "Det viktigste med julen er tross alt budskapet." Et synspunkt hun naturlig nok får støtte for i kommentarfeltet: "Verre synes jeg det er at Julens Budskap, som Caroline nevner – helt er glemt bak pakkenellikker, pengebruk som tar helt av, nisser, stress, gull og glitter!" Så det så. Hvorfor velger CBE å bombardere leserne med glitter, pynt, velourkjoler, alkohol, luksushotell og fillere dersom det er julebudskapet hun ønsker å fokusere på? Er dette nok en variant av "dere kjenner meg ikke" fra en dame som har levd av å skrive om seg selv og sitt ville overforbruk på internett de siste åtte årene? Endret 13. desember 2017 av Ultiva 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. desember 2017 #45750 Del Skrevet 13. desember 2017 1 minutt siden, Ultiva skrev: Hvorfor velger CBE å bombardere leserne med glitter, pynt, velourkjoler, alkohol, luksushotell og fillere dersom det er julebudskapet hun ønsker å fokusere på? Er dette nok en variant av "dere kjenner meg ikke" fra en dame som har levd av å skrive om seg selv på internett de siste åtte årene? Hun synes vel det passer å fortelle at hun faktisk ikke er så overfladisk som vi tror, men også sender en liten tanke til de som ikke har det så godt, nå før jul. Selv om denne nestekjærlige tanken ikke hjelper noen, gir det henne sikkert en god følelse å skrive det om ikke annet. Kan tenke meg at hun blir litt rørt av egen godhet. Kanskje til og med får en liten juletåre bak vippefransene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 13. desember 2017 #45751 Del Skrevet 13. desember 2017 Det er jo bare utrolig overlesset. Eller "overless is more" som man sier når man leker med ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 13. desember 2017 #45752 Del Skrevet 13. desember 2017 Huser hennes så ut som ei billigsjappe i Töckfors. Bare stappa inn ting overalt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg tuttavims Skrevet 13. desember 2017 Populært innlegg #45753 Del Skrevet 13. desember 2017 Fra kommentarfeltet: "De som ikke har det godt setter nok stor pris på gode tanker fra deg <3" Ja- helt sikkert...!!! Men de ville garantert satt mer pris på om hun isteden for å kjøpe 5 fuskepelser kanskje kjøpte én, og ga resten av pengene til Kirkens bymisjon eller noen andre...Men hvis det holder å sende en god tanke- skal vi prøve å forandre verden- bare ved å tenke en god tanke?? Jula er miraklenes tid vet dere! Blir helt matt av perspektivet på den bloggen. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 13. desember 2017 Populært innlegg #45754 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Men altså - hvis hun virkelig mener at det viktigste med julen er budskapet (hvilket budskap, forresten?) hvorfor er det da bare fokus på forbruk, forbruk, forbruk og forbruk? På gaver og ting og (over)pynt og festing og kjoler og pelser og megmegmeg og gudvethva? Hvilket budskap, Caroline? To hotellførjulsopphold i løpet av desember så langt. Hva med å gi det oppholdet i suiten på PIgalle koster, til noen som trenger det? Gode tanker er fint det. Gode gjerninger er ca. 100 000 ganger bedre. Og nei - jeg tror ikke har hun gir uten å si det. Den dama kan ikke gå i butikken eller drikke en kaffekopp uten å publisere det på sosiale medier, så jeg er så slem og forutinntatt at jeg tror at hvis hun hadde gitt noe til noe, så hadde vi visst det, alle sammen. Endret 13. desember 2017 av pøbelsara 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. desember 2017 #45755 Del Skrevet 13. desember 2017 25 minutter siden, pøbelsara skrev: Men altså - hvis hun virkelig mener at det viktigste med julen er budskapet (hvilket budskap, forresten?) hvorfor er det da bare fokus på forbruk, forbruk, forbruk og forbruk? På gaver og ting og (over)pynt og festing og kjoler og pelser og megmegmeg og gudvethva? Hvilket budskap, Caroline? To hotellførjulsopphold i løpet av desember så langt. Hva med å gi det oppholdet i suiten på PIgalle koster, til noen som trenger det? Gode tanker er fint det. Gode gjerninger er ca. 100 000 ganger bedre. Og nei - jeg tror ikke har hun gir uten å si det. Den dama kan ikke gå i butikken eller drikke en kaffekopp uten å publisere det på sosiale medier, så jeg er så slem og forutinntatt at jeg tror at hvis hun hadde gitt noe til noe, så hadde vi visst det, alle sammen. Hun samlet inn penger til noe i forfjor. Det gir henne frikort i fem år til. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LinniBergen Skrevet 13. desember 2017 #45756 Del Skrevet 13. desember 2017 30 minutter siden, tuttavims skrev: Fra kommentarfeltet: "De som ikke har det godt setter nok stor pris på gode tanker fra deg <3" Ja- helt sikkert...!!! Men de ville garantert satt mer pris på om hun isteden for å kjøpe 5 fuskepelser kanskje kjøpte én, og ga resten av pengene til Kirkens bymisjon eller noen andre...Men hvis det holder å sende en god tanke- skal vi prøve å forandre verden- bare ved å tenke en god tanke?? Jula er miraklenes tid vet dere! Blir helt matt av perspektivet på den bloggen. Kommentaren er nok ironisk. Navnet Tonje er det hun ofte brukte selv på de falske kommentarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. desember 2017 #45757 Del Skrevet 13. desember 2017 10 minutter siden, Amafalathiel skrev: Og nei - jeg tror ikke har hun gir uten å si det Det tror ikke jeg heller. Men det kommer nok et aldri så lite veldedighetsinnlegg snart, siden hun velger å publisere spørsmålet, og svarer "Ja selvfølgelig" på at hun gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 13. desember 2017 #45758 Del Skrevet 13. desember 2017 Jammen.. å gi koster penger. Å ofre andre en tanke er gratis. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. desember 2017 #45759 Del Skrevet 13. desember 2017 55 minutter siden, tuttavims skrev: Fra kommentarfeltet: "De som ikke har det godt setter nok stor pris på gode tanker fra deg <3" Jeg tror det der egentlig er en spydig og ironisk kommentar, ikke ett kompliment 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. desember 2017 #45760 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) 14 minutter siden, formula skrev: Det tror ikke jeg heller. Men det kommer nok et aldri så lite veldedighetsinnlegg snart, siden hun velger å publisere spørsmålet, og svarer "Ja selvfølgelig" på at hun gir. det tror jeg og. Sannsynligvis et hverdagsinnlegg med hele familien i sponsa outfits og tilhørende annonselenker, på stemningsfull fotovennlig førjulsbesøk for å legge pakker med avlagt sponsa ræl under frelsesarmeens juletre. Win-win for alle parter. Endret 13. desember 2017 av Amafalathiel 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg