Pearl2.0 Skrevet 11. desember 2017 #45661 Del Skrevet 11. desember 2017 2 timer siden, Anna ~ skrev: Men hun leker jo bare med bokstavene! Haha ja men da så😂🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 11. desember 2017 #45662 Del Skrevet 11. desember 2017 2 timer siden, Miranda16 skrev: Nei,nei, nei. Pinlig at hun ikke kan grunnleggende engelsk Ja, vet du, jeg ser maaange slike feil i engelsken hennes både på blogg og snap. Men jeg gidder ikke å bruke energi på å dokumentere det. Tenker og håper at hun skal legge merke til det selv, eller at noen andre gjør henne oppmerksom på det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. desember 2017 #45663 Del Skrevet 11. desember 2017 Det er jammen godt at CBE kan ta seg disse fridagene i det hun kaller en syyykt hektisk hverdag, eller hva dere?! I såfall, hva kan vi andre dødelig som jobber bittelitt hardere for en hel del jævla mindre enn henne drømme om.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2017 #45664 Del Skrevet 11. desember 2017 To julebordshelger med venner, ja. Du verden. De sliter seg ut. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 11. desember 2017 #45665 Del Skrevet 11. desember 2017 En liten avsporing... kom over denne bloggen for ikke så lenge siden https://misslunde.com Tenker kanskje bedriften CBE hadde hatt godt av å lese den. Litt realitetsorientering er vel ikke til besvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
notquite Skrevet 11. desember 2017 #45666 Del Skrevet 11. desember 2017 Forskjellen mellom jentene på bildet av gjengen samlet var ganske stor. Venninnene hennes ser søte og naturlige ut, freshe jenter. Men de er vel yngre enn CBE? Og den der skipperluen hennes må bare dø... Minner meg om en gammel låt fra Kollektivet; 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sølv_dugg Skrevet 11. desember 2017 Populært innlegg #45667 Del Skrevet 11. desember 2017 Kom over et «sitat» fra en jeg følger på insta, i dag. Syns det var ganske treffende for både frua og fruemannen: »You only live once. So make sure you spend 15 hours on the internet everyday, desperately seeking validation from strangers” 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 11. desember 2017 #45668 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) 32 minutter siden, Kollontaj skrev: To julebordshelger med venner, ja. Du verden. De sliter seg ut. Ha litt sympati, da. De fikk ikke bord før halv elleve om kvelden og måtte gjennom åtte retter. 8! Det er jo forferdelig å tenke på at de ikke kunne ha fri noen dager til. Endret 11. desember 2017 av Skribent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 11. desember 2017 #45669 Del Skrevet 11. desember 2017 5 timer siden, LilleSnupp skrev: Joda, er lek med språket fra ei med kun toppkarakterer. Trist at du henger deg opp i bagateller. Ferdig snakka - for å hente inspirasjon i måte å svare på fra hovedpersonen selv Du glemte ":/" 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 11. desember 2017 #45670 Del Skrevet 11. desember 2017 12 timer siden, Ultiva skrev: Hvert fall ikke siden hun sa på snap for noen dager siden at hun var i ferd med å få gangsperre, kun en time etter at hun var ferdig med PT-timen. Man får ikke gangsperre av å trene nakken. Dette var dagens, ha ha 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 11. desember 2017 #45671 Del Skrevet 11. desember 2017 11 timer siden, Bambi1995 skrev: Caroline spiser fastfood-pizza?? Det har jeg aldri sett før. Guri Det er vel en premie for et eller annet vel? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2017 #45672 Del Skrevet 11. desember 2017 https://imgur.com/a/gVUJt Til sammenligning; Mette-Marit, 44 år. Vakker! Bildene er nok ikke redigert og det ser ikke ut til at hun har brukt feks fillers. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. desember 2017 #45673 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) 12 timer siden, elisaday skrev: Må ærlig innrømme at jeg hadde en særdeles negativ reaksjon på en eller annen reklame for noe med et bilde av CBE på snapchat. Bare så det er sagt så følger jeg ikke fruen på snapchat, dette var en reklame jeg fikk se mens jeg så gjennom dagens "stories" på snapchat. Jeg fikk meg en støkk og håper jeg ikke får den reklamen slengt i trynet igjen. Hun er ugjenkjennelig og ser litt creepy ut rett og slett. Og det plager meg at hun dukker opp selv om du prøver å unngå henne. Dette gjelder forøvrig de fleste aktivt reklamerende bloggerne som selger seg for publisitet koste hva det koste vil. Alt er tilsalgs. Og alt er falskt. På alle måter. Sånn. Dagens rant over ✌️ Jeg vil så gjerne se denne reklamen! Ble skikkelig nysgjerrig nå. Så igjennom alle stories I feeden min I håp om å få se den, men den dukker vel bare opp om man er uforberedt Endret 12. desember 2017 av Rubella 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45674 Del Skrevet 12. desember 2017 21 timer siden, boblebrist skrev: Bildene blir bare verre og verre, han overbehandler dem fullstendig Ser hun får tilbakemeldinger i kommentarfeltet på at bildene er harde og dystre. Men tar vi til oss kritikken? NEI, det gjør vi ikke. "Mørkt uttrykker stemning, og lyse bilder i sånne omgivelser ville ikke fungert." Da vet vi det. På disse pompøse hotellrommene de liker å bo på, er altså et mørkt og tungt preg det eneste som fungerer. Jeg ville heller tenkt at oppi all denne fløyelen, draperiene og de nærmest svarte veggene kunne det faktisk gjort seg med nettopp litt lys. Men dette skjønner ikke vi. Heldigvis er det en leser som forstår: Bildene til Caroline uttrykker en stemning som ingen andre er i nærheten av. De fleste bloggere tar bilder i overbelaste rom og dreper all stemning. Så godt formulert at de knapt kunne sagt det bedre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. desember 2017 #45675 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) 8 minutter siden, formula skrev: Ser hun får tilbakemeldinger i kommentarfeltet på at bildene er harde og dystre. Men tar vi til oss kritikken? NEI, det gjør vi ikke. "Mørkt uttrykker stemning, og lyse bilder i sånne omgivelser ville ikke fungert." Da vet vi det. På disse pompøse hotellrommene de liker å bo på, er altså et mørkt og tungt preg det eneste som fungerer. Jeg ville heller tenkt at oppi all denne fløyelen, draperiene og de nærmest svarte veggene kunne det faktisk gjort seg med nettopp litt lys. Men dette skjønner ikke vi. Heldigvis er det en leser som forstår: Bildene til Caroline uttrykker en stemning som ingen andre er i nærheten av. De fleste bloggere tar bilder i overbelaste rom og dreper all stemning. Så godt formulert at de knapt kunne sagt det bedre selv. Hjelpe meg😊 Svært få andre kunne sagt det bedre ja... Fotograf-Åge kanskje?😉 Endret 12. desember 2017 av Jobbermedbarn 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 12. desember 2017 #45676 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Merkelig , jeg føler god stemning hjemme, men har kun lyse rom🙄. Heldigvis! Endret 12. desember 2017 av Oppland 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 12. desember 2017 Forfatter #45677 Del Skrevet 12. desember 2017 4 minutter siden, Oppland skrev: Merkelig , jeg føler god stemning hjemme, men har kun har lyse rom🙄. Heldigvis! I motsetning til CBE og LKE som fikk malt alle stuene sine mørke, fordi resultatet ble jo bare SÅ glam og fresht og det ble bare SÅ amazing på alle bilder, så slik skal de ha det incredibly lenge! .... Nei, vent.... 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 12. desember 2017 Forfatter #45678 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) 24 minutter siden, formula skrev: Ser hun får tilbakemeldinger i kommentarfeltet på at bildene er harde og dystre. Men tar vi til oss kritikken? NEI, det gjør vi ikke. "Mørkt uttrykker stemning, og lyse bilder i sånne omgivelser ville ikke fungert." Da vet vi det. På disse pompøse hotellrommene de liker å bo på, er altså et mørkt og tungt preg det eneste som fungerer. Jeg ville heller tenkt at oppi all denne fløyelen, draperiene og de nærmest svarte veggene kunne det faktisk gjort seg med nettopp litt lys. Men dette skjønner ikke vi. Heldigvis er det en leser som forstår: Bildene til Caroline uttrykker en stemning som ingen andre er i nærheten av. De fleste bloggere tar bilder i overbelaste rom og dreper all stemning. Så godt formulert at de knapt kunne sagt det bedre selv. Det blir total mismatch å bruke dekadente, tunge bilder til slik lettbeint "søte leser"-tekst. At de selv ikke ser kræsjet mellom bilder og tekst viser bare at arbeidsmiljøet deres er for lite og helt uten innspill fra nøytrale øyne. LKE må opprette en egen fotoblogg for å få utløp for det han lærer asap. Nå ser nemlig bloggen ut som ei gryte hvor han putter oppi absolutt alt han lærer av ulike fototeknikker og det ser rimelig schizofrent ut. Hvert fall kombinert med overfladiske reklametekster og dårlig, uinspirert skriftspråk. Jeg har flere ganger sett svært flotte bilder, men settingen i en overfladisk reklameblogg dreper alt av stemning. Endret 12. desember 2017 av Ultiva 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 12. desember 2017 #45679 Del Skrevet 12. desember 2017 26 minutter siden, Ultiva skrev: LKE må opprette en egen fotoblogg for å få utløp for det han lærer asap. Nå ser nemlig bloggen ut som ei gryte hvor han putter oppi absolutt alt han lærer av ulike fototeknikker og det ser rimelig schizofrent ut. Hvert fall kombinert med overfladiske reklametekster og dårlig, uinspirert skriftspråk. Jeg har flere ganger sett svært flotte bilder, men settingen i en overfladisk reklameblogg dreper alt av stemning. Enig. Også merkelig at på ferien i Hellas i sol og 40 varmegrader med dette ene paret, var det tydeligvis samme regel som gjaldt: "Mørkt uttrykker stemning, og lyse bilder i sånne omgivelser ville ikke fungert". Mener å huske at bla headerbildet er fra den turen, og at bildene generelt hadde samme preg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikachuchu Skrevet 12. desember 2017 #45680 Del Skrevet 12. desember 2017 Ligger ikke brevkursfotoskolen til LKE i USA da? Det er vel et land mange forbinder med at alt er litt over the top, så det kan kanskje forklare overredigeringen som nå foregår? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg