miagunda Skrevet 10. desember 2017 #45601 Del Skrevet 10. desember 2017 Hele bloggen er lavmål. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 10. desember 2017 #45602 Del Skrevet 10. desember 2017 2 timer siden, formula skrev: Huff, for en helg :/ Huff ja, best å holde seg hjemme i bobla. Den virkelige verden er alt for utfordrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #45603 Del Skrevet 10. desember 2017 4 timer siden, Viking-girl skrev: De byttet jo til og med rom 🙄 To netter i Gøtheborg på samme hotell men på to forskjellige rom? Bytte av rom kan jo ha naturlige årsaker. Veggedyr Sigarettrøyk Støy Men kanskje det var feil tapet... Hvertfall digget jeg noen av bildene på det siste innlegget. Annerledes, humoristisk og litt kult. Hvem hadde ideene til motivene lurer jeg på. Paret, eller vennene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #45604 Del Skrevet 10. desember 2017 4 timer siden, Anna ~ skrev: Jeg fant også menyen, men jeg er ikke sikker på den er ny? Det står 2013 i URL'en. http://barabicu.se/wp-content/uploads/2013/06/BRBC-Food-0019-Original-v7.pdf (Og CBE sa der ikke var fisk på menyen). Hvis jeg ikke leste feil så sto det at menyen ikke falt i smak. Men det er litt rart. Undersøkes ikke det før man bestiller hotell? Hvertfall når man er så opptatt av både hotellstil og mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 10. desember 2017 #45605 Del Skrevet 10. desember 2017 22 minutter siden, yeans said: Hvis jeg ikke leste feil så sto det at menyen ikke falt i smak. Men det er litt rart. Undersøkes ikke det før man bestiller hotell? Hvertfall når man er så opptatt av både hotellstil og mat? Tja. Når det bare var en kosetur for de to alene så planlegger man kanskje ikke alle detaljer. Jeg vil tro jeg kunne ha gjort det samme. (Og det var ikke hotellets restaurant, by the way). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 10. desember 2017 #45606 Del Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, Anna ~ skrev: Tja. Når det bare var en kosetur for de to alene så planlegger man kanskje ikke alle detaljer. Jeg vil tro jeg kunne ha gjort det samme. (Og det var ikke hotellets restaurant, by the way). Ok. Det trodde jeg at det var. Min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 10. desember 2017 #45607 Del Skrevet 10. desember 2017 8 minutter siden, yeans said: Ok. Det trodde jeg at det var. Min feil. No problem. Og nå da jeg leste innlegget igjen ser jeg det kanskje ikke var Fotballmann & frue som valgte restauranten, men venneparet de spiste med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. desember 2017 #45608 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er en grillrestaurant. Kanskje ikke så rart at det ikke er annen fisk en tunfisk på menyen? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 10. desember 2017 #45609 Del Skrevet 10. desember 2017 For forhåpentligvis å kunne bevege oss bort fra den totale avsporingen - de har vært tre vennepar på turen, og det er en av de andre som har planlagt den. Cbe selv skriver: Helt topp sted, men menyen var litt snever for min smak. Jeg elsker muligheten til å spise fisk når jeg er ute og her hadde de ingenting. Men veldig fin stemning og god vin :-) Fair enough, spør du meg. Done? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 10. desember 2017 #45610 Del Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, yeans skrev: Hvis jeg ikke leste feil så sto det at menyen ikke falt i smak. Men det er litt rart. Undersøkes ikke det før man bestiller hotell? Hvertfall når man er så opptatt av både hotellstil og mat? Det var venninna som ordnet med opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. desember 2017 #45611 Del Skrevet 10. desember 2017 Jeg har ikke lest blogginnlegget om denne turen. Men jeg så hva hun holdt på med på snap på fredag - og det var ganske interessant. Hun iste frem merkelappen på sengetøyet sitt - etellerannet dun-merke. Så viftet hun med en stor Freia Melkesjokolade. Jeg tror ikke de er så urteite at de kjører umerket reklame nå, så da tror jeg de gjorde dette for å hisse opp KG-kjerringene. Forøvrig så tenker jeg at slike trur som denne, blir utgiftsført når de blogger om det underveis og i ettertid. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 10. desember 2017 #45612 Del Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg har ikke lest blogginnlegget om denne turen. Men jeg så hva hun holdt på med på snap på fredag - og det var ganske interessant. Hun iste frem merkelappen på sengetøyet sitt - etellerannet dun-merke. Så viftet hun med en stor Freia Melkesjokolade. Jeg tror ikke de er så urteite at de kjører umerket reklame nå, så da tror jeg de gjorde dette for å hisse opp KG-kjerringene. Forøvrig så tenker jeg at slike trur som denne, blir utgiftsført når de blogger om det underveis og i ettertid. Jeg synes også de er urteite dersom de kjører umerket reklame nå. Så... ja. Neida, så Gjør alltid det jeg. Sørger for at merkelapper på klærne mine vender utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. desember 2017 #45613 Del Skrevet 10. desember 2017 27 minutter siden, Skribent skrev: Jeg synes også de er urteite dersom de kjører umerket reklame nå. Så... ja. Neida, så Gjør alltid det jeg. Sørger for at merkelapper på klærne mine vender utover. Nå er fristen gått ut for å rette opp i feilene Forbrukerombudet/Forbrukertilsynet påmerket ved siste kontroll. Det blir det spennende å se om det blir en smekk på lanken etter jul eller ikke. Og hvis de kjører på hhv. fortsetter med sin lemfeldige merking, så bekrefter det bare hva jeg synes om CBE. Siden det høyst sannsynlig vil rammes av "latterliggjøring"-paragrafen i KGs regelverk, lar jeg være å utbrodere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. desember 2017 #45614 Del Skrevet 10. desember 2017 Ja, det skal bli interessant fremover. Jeg ser frem til at FO streker opp grensene en gang for alle. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Priyanka Skrevet 11. desember 2017 #45615 Del Skrevet 11. desember 2017 Såvidt jeg vet er botox et legemiddel, og det er ikke lov til å reklamere for det. Det samme gjelder andre behandlinger som omfattes av legemiddelverket regulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. desember 2017 #45616 Del Skrevet 11. desember 2017 Hotell Post er et fresht hotell, så lurer på hvordan de endte opp i en goth-suite? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. desember 2017 #45617 Del Skrevet 11. desember 2017 11 timer siden, pøbelsara skrev: Jeg tror ikke de er så urteite at de kjører umerket reklame nå, så da tror jeg de gjorde dette for å hisse opp KG-kjerringene. Det tror jeg også. Det blir jo mer og mer tydelig at de leser her inne, og bruker det. 4 års feiringen og årets adventskalender er jo nærmest "bevis" på det, da de viser et måtehold som jeg ikke kan tenke meg at de har kommet på selv. Når det blir spekulert her inne på om PT blir brukt til å trene rumpe, kommer innlegget om at hun trener nakke og skuldre. Og denne evinnelige trutingen de vet får oppmerksomhet, noe de tydeligvis synes er kjempegøy. Så de kjører nok ikke umerket reklame, men prøver å lage rabalder på KG. Eller "diverse forum" som CBE foretrekker å kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #45618 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) 22 minutter siden, formula skrev: Det tror jeg også. Det blir jo mer og mer tydelig at de leser her inne, og bruker det. 4 års feiringen og årets adventskalender er jo nærmest "bevis" på det, da de viser et måtehold som jeg ikke kan tenke meg at de har kommet på selv. Når det blir spekulert her inne på om PT blir brukt til å trene rumpe, kommer innlegget om at hun trener nakke og skuldre. Og denne evinnelige trutingen de vet får oppmerksomhet, noe de tydeligvis synes er kjempegøy. Så de kjører nok ikke umerket reklame, men prøver å lage rabalder på KG. Eller "diverse forum" som CBE foretrekker å kalle det. 4-årsdagen var kanskje ikke samme ekstreme sponsebonanza som 3-årsdagen, det har du rett i. Men de hadde like fullt 7 voksne mennesker i arbeid flere kvelder på rad for å få det til; blant annet for å lage en diger pappbåt, lime masse panduro-stæsj utenpå gaveposer, blåse opp og montere en stor ballongbue og å skru sammen en haug med barnebord og barnestoler. Det viser dessverre alt annet enn måtehold og jeg syns litt synd på neste bursdagsbarn ut som ikke har en egen armé til å rigge til skrytefest. Det med PT pga nakke og rygg var artig. Mange fullammende mødre har opplevd å amme i bilen, stående under middagslaging, liggende, gående og sittende på de merkeligste plasser, f eks mens man passer på litt eldre søsken som sitter på potte eller do. At CBE må ha PT for å reparere nakke og rygg etterpå forteller vel heller om dårlig ammeteknikk/holdning under amming; noe hun burde ha oppsøkt hjelp for på helsestasjonen. Hun som har trent 4-5 ganger i uken i ti år bør vel forøvrig stikke fingeren i jorda dersom hun fikk nakke- og ryggproblemer av en babyperiode hvor far tok seg av 100 % av foreldrepermisjonen. Endret 11. desember 2017 av Ultiva 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. desember 2017 #45619 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) 1 time siden, Sol79 skrev: Hotell Post er et fresht hotell, så lurer på hvordan de endte opp i en goth-suite? Så vidt jeg så bodde de ikke på Hotell Post, men på Pigalle. Det var i alle fall det som sto på Snap Hotell Pigalle Webside Det sto vel bare at de hadde møttes i baren på Hotell Post. (Sikkert for drinker før middag bare.) Endret 11. desember 2017 av *Emma* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. desember 2017 #45620 Del Skrevet 11. desember 2017 20 minutter siden, Ultiva skrev: Det med PT pga nakke og rygg var artig. Mange fullammende mødre har opplevd å amme i bilen, stående under middagslaging, liggende, gående og sittende på de merkeligste plasser, f eks mens man passer på litt eldre søsken som sitter på potte eller do. At CBE må ha PT for å reparere nakke og rygg etterpå forteller vel heller om dårlig ammeteknikk/holdning under amming; noe hun burde ha oppsøkt hjelp for på helsestasjonen. Hun som har trent 4-5 ganger i uken i ti år bør vel forøvrig stikke fingeren i jorda dersom hun fikk nakke- og ryggproblemer av en babyperiode hvor far tok seg av 100 % av foreldrepermisjonen. Ja, det er litt artigHun får det til å høres ut som amming er en knallhard idrettsgren som nærmest ødelegger musklene i overkroppen. Hun kan si hva hun vil, men jeg holder en knapp på at dette ikke er grunnen til at hun ser seg nødt til å ha egen PT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg