Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Så Camilla har ingenting med samarbeidet å gjøre? My bad, leste en sak på Min Mote hvor det virket som at begge to jobbet sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DitteH

Åtte timer siden sist innlegg på bloggen. Null kommentarer.

Tilfeldig?

Nei, det har hendt mange ganger den tiden jeg leste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Så Camilla har ingenting med samarbeidet å gjøre? My bad, leste en sak på Min Mote hvor det virket som at begge to jobbet sammen med henne.

Camilla er medeier i firmaet til Peter, men ho er ikkje manager til Caroline. Eg veit ikkje om ho har noko med det samarbeidet å gjere, men som sagt så er det Peter som er manager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

No er det vel ikkje Camilla som er manager for Caroline, men Peter.

Camilla er deleier i firmaet selv om mannen er manager. Selvfølgelig har hun noe å si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tjufsa

Nå er plutselig siste innlegg på bloggen hennes 22.nov i fjor?

Edit; nå er det tilbake.. Jadda

Endret av Tjufsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko

Nå er plutselig siste innlegg på bloggen hennes 22.nov i fjor?

Fikk faktisk opp det samme (sjekket også "måned", og fikk da kun opp t.o.m. november 2014...). Lurte på hva som skjer, men så kom den "tilbake" som normalt.

Merkelig...

Endret av annepannesjoko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kritisk leser av bloggen hennes gjennom flere år har jeg innimellom stusset over antall lesere og hennes (firmaets) tolkninger av tallenes tale. Jeg antar at de langt fleste lesere leser bloggen slik de aller fleste av oss leser Se og hør, skamfulle og i smug. Hoderystende og i avmakt over levevis og holdninger. Når hun blafrer i andre media om lesertall, tenker jeg i mitt stille sinn; hvor feil du tar…. Sist kom dette til uttrykk i Skal vi danse. Hun trodde pinadø at den antatte leserskaren var lidenskapelige supportere og ville bringe mange stemmer. Det gjorde det ikke. Nettopp fordi det daglige lesertallet IKKE representerte nesegruse Fotballfrue-diggere, men skrekkslagene observatører. Hun representerer en hverdag og et forbruk ingen i min omgangskrets vil vedkjenne seg. Ingen av oss har energi (eller lyst ?) til å kombinere en full tids jobb med hennes tidsbruk på egen kropp. Det er rett og slett skammelig og usolidarisk.

:vin: Kudos til dere som graver, illustrerer og gir oss et korrekt bilde av tingenes tilstand.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig dette blir for usaklig eller fjernet som spekulasjon, men alt som har kommet frem i det siste har fått meg til å tenke på hva slags ekteskap dette egentlig er. Og hvor lang tid tar det før det blir surt og de begynner å lyve for hverandre?

Endret av hoyrepikenxo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette blir for usaklig eller fjernet som spekulasjon, men alt som har kommet frem i det siste har fått meg til å tenke på hva slags ekteskap dette egentlig er. Og hvor lang tid tar det før det blir surt og de begynner å lyve for hverandre?

Tror ikke du skal bekymre deg for det. Disse to menneskene virker som skapt for hverandre...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bergensia

Nå har noen lagt inn en kommentar på instagram ang denne tråden ;) Får se hvor lang tid det tar før den slettes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste faktisk den Hanne-kommentaren og tenkte at den var for god til å være sann... Dvs for detaljert.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har noen lagt inn en kommentar på instagram ang denne tråden ;) Får se hvor lang tid det tar før den slettes!

Hehe. Hun har lutefisklag, men sitter med instagram under bordet? Tok ca fem min. Stakkars dame (og gjester ...). Endret av kisskissbangbang
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...