Gjest Gjest_Idja Skrevet 9. januar 2015 #4261 Del Skrevet 9. januar 2015 #3 http://postimg.org/image/g1jkzqml1/full/ Her kaller hun (LK?) seg lege og klinisk ernæringsfysiolog. Herregud så pinlig... Ingen kan da ha trodd at det der var en lege og en klinisk ernæringsfysiolog??! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. januar 2015 #4262 Del Skrevet 9. januar 2015 Det er ganske sannsynlig at de også kommenterer når de ikke er logget inn, slik at det ikke etterlater spor. Så forundrer ikke meg at dette gjøres i større skala enn vi ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uranus Skrevet 9. januar 2015 #4263 Del Skrevet 9. januar 2015 Dere som vet hvordan dette gjøres og har bevis, synes dere også skal sende til sponsorene hennes: * Ving * Blush * Nelly * Flere?? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mat er min medisin Skrevet 9. januar 2015 #4264 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Hei, LKE hadde kraftige personangrep mot meg på bloggen sin, mitt navn er Bekkevold og jeg driver facebooksiden "mat er min medisin". https://www.facebook.com/pages/Mat-er-min-medisin/101285086597054?ref=hl Hans oppførsel skulle man ikke forvente av et voksent menneske, men jeg valgte å ignorere personangrepene så godt jeg kunne, da jeg forsto det slik at dette var innenfor loven. Jeg fikk iallefall fjernet et bilde av min 4 år gamle sønn fra bloggen hans. Slik jeg tolker denne tråden er tydeligvis flere av "støttespillerene" til LKE hans egen konto, dvs falske. Dette gjør at jeg føler personagrepet på meg blir så graverende at jeg kunne tenkt meg å anmelde han. Er det noen med kjenskap til jus som kan si om det er grunnlag for det? mvh Øystein Bekkevold Endret 9. januar 2015 av Mat er min medisin 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 9. januar 2015 #4265 Del Skrevet 9. januar 2015 Hei, LKE hadde kraftige personangrep mot meg på bloggen sin, mitt navn er Bekkevold og jeg driver facebooksiden "mat er min medisin". Hans oppførsel skulle man ikke forvente av et voksent menneske, men jeg valgte å ignorere personangrepene så godt jeg kunne, da jeg forsto det slik at dette var innenfor loven. Jeg fikk iallefall fjernet et bilde av min 4 år gamle sønn fra bloggen hans. Slik jeg tolker denne tråden er tydeligvis flere av "støttespillerene" til LKE hans egen konto, dvs falske. Dette gjør at jeg føler personagrepet på meg blir så graverende at jeg kunne tenkt meg å anmelde han. Er det noen med kjenskap til jus som kan si om det er grunnlag for det? mvh Øystein Bekkevold Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en advokat. Det kan være noe innenfor ærekrenkelse, men jeg er ikke bevandret innenfor jus så jeg skal ikke si noe. Ring Juss-Buss. De kan sikkert hjelpe deg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. januar 2015 #4266 Del Skrevet 9. januar 2015 Dere som vet hvordan dette gjøres og har bevis, synes dere også skal sende til sponsorene hennes: * Ving * Blush * Nelly * Flere?? Nettbutikken getinspired.no Mitt eneste lille personlige bidrag, var på Instagram, da hun i romjulen la ut et innlegg med reklame for getinspireds januarsalg, og det var ikke merket. Jeg la inn en høflig kommentar om at Instagram var underlagt sammer regler for merking som på blogger, og innlegget ble raskt slettet og jeg ble blokkert. Jeg har fulgt litt med på akkurat den posten på Instagram, og det kom flere kommentarer om at innlegget ikke var merket, og alle ble slettet. Jeg så på getinspireds nettsider, og der skriver de at bloggere som vil motta treningsutstry fra dem må forplikte seg til å merke innleggene sine, så de er sikkert interessert i å vite om at hun ikke merker på Instagram samt sletter innlegg og blokkerer personer som har kommentert manglende merking (ingen av innleggene var i nærheten av å være hetsende). 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 9. januar 2015 #4267 Del Skrevet 9. januar 2015 Oh lord. Jeg FATTER ikke at det er mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 9. januar 2015 #4268 Del Skrevet 9. januar 2015 Hei, LKE hadde kraftige personangrep mot meg på bloggen sin, mitt navn er Bekkevold og jeg driver facebooksiden "mat er min medisin". https://www.facebook.com/pages/Mat-er-min-medisin/101285086597054?ref=hl Hans oppførsel skulle man ikke forvente av et voksent menneske, men jeg valgte å ignorere personangrepene så godt jeg kunne, da jeg forsto det slik at dette var innenfor loven. Jeg fikk iallefall fjernet et bilde av min 4 år gamle sønn fra bloggen hans. Slik jeg tolker denne tråden er tydeligvis flere av "støttespillerene" til LKE hans egen konto, dvs falske. Dette gjør at jeg føler personagrepet på meg blir så graverende at jeg kunne tenkt meg å anmelde han. Er det noen med kjenskap til jus som kan si om det er grunnlag for det? mvh Øystein Bekkevold Å skulle anmelde folk for at de er elendige til å føre en saklig og argumentbasert diskusjon finner jeg vel fåfengt. At paret fremstår som mennesker med dårlige dømmekraft og utviser en svært kritikkverdig adferd og forretningsmessig holdning er noe helt annet, den som seiler opp som vinneren her er jo ikke dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spirula Skrevet 9. januar 2015 #4269 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg kan ingenting om dette, men fotballfrues blogg har tidligere vært nede grunnet hacking. Er hacking noe som på noen som helst måte kan (bort)forklare det som nå bringes fram i lyset, eller er dette helt vanntett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 9. januar 2015 #4270 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg synes denne tråden beveger seg i riktig retning, det vil si det at det er lite kritikk av henne som person (ser ut som hun driter og slike kommentarer) men over på at et av Norges største mediebedrifter (for det er det det er), og det faktum at de ikke drifter den redelig. Jeg håper journalister som leser her inne forstår akkurat dette. Hun er ikke underlagt noen redaktørplakat og kan stort sett drive på som hun vil, så desto viktigere. Og dette er ikke en fillesak, drevet fram av sure kjærringer på KG. Det handler om ungdommen vår, som leser denne bloggen og lar seg påvirke. Disse to er voksne mennesker som burde være bevisst sitt samfunnsansvar. En annen ting er oppfordringa til overforbruk. For meg er denne bloggen symbolet på alt som er galt blant unge mennesker, og bidrar til så uendelig mye negativt. Og til de to, som jeg vet sitter å leser her inne: full skjerpings, om ikke ødelegger dere hele livsgrunnlaget deres. Og du frua, skaff deg jobb i et dameblad, med redaktørplakat og jurister i staben, før gubben din ødelegger hele fremtiden din. Om Dagbladet lager en større reportasje om alt det dere holder på med er jeg redd det er game over. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2015 #4271 Del Skrevet 9. januar 2015 Herregud, nå må dere gi dere! Dere er bare misunnelige! Caroline stakkars er en inspirasjon! Nei, dere gjør en fantastisk jobb jenter. Stå på! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. januar 2015 #4272 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Dere som vet hvordan dette gjøres og har bevis, synes dere også skal sende til sponsorene hennes: * Ving * Blush * Nelly * Flere?? - getinspired.no ... Kom visst bare på denne ene i farta. (Så nå at denne allerede var nevt) Endret 9. januar 2015 av Tjukk Norris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. januar 2015 #4273 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg kan ingenting om dette, men fotballfrues blogg har tidligere vært nede grunnet hacking. Er hacking noe som på noen som helst måte kan (bort)forklare det som nå bringes fram i lyset, eller er dette helt vanntett? Hadde disse kommentarene vært et engangstilfelle, så kunne man sikkert ha brukt hacking som forklaring. Men her er det snakk om systematisk bruk av aliaser over lengre tid på såvel hans som hennes blogg, noe som gjør hacking lite sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2015 #4274 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg kan ingenting om dette, men fotballfrues blogg har tidligere vært nede grunnet hacking. Er hacking noe som på noen som helst måte kan (bort)forklare det som nå bringes fram i lyset, eller er dette helt vanntett? Er ikke den "nede grunnet hacking" de gangene det blir gravd frem kritikkverdige forhold? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spirula Skrevet 9. januar 2015 #4275 Del Skrevet 9. januar 2015 Hadde disse kommentarene vært et engangstilfelle, så kunne man sikkert ha brukt hacking som forklaring. Men her er det snakk om systematisk bruk av aliaser over lengre tid på såvel hans som hennes blogg, noe som gjør hacking lite sannsynlig. Som sagt kan jeg ingenting om dette, men du har sikkert rett. De som driver med slikt sørger sikkert for å ha oppdatert sikkerhet slik at hacking og forsøk på hacking blir oppdaget veldig raskt. Er ikke den "nede grunnet hacking" de gangene det blir gravd frem kritikkverdige forhold? Jeg vet ikke. Jeg har aldri lest bloggen, men kom over denne tråden, og husket artikkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 9. januar 2015 #4276 Del Skrevet 9. januar 2015 Dere som vet hvordan dette gjøres og har bevis, synes dere også skal sende til sponsorene hennes: * Ving * Blush * Nelly * Flere?? Get inspired, skrev mail til dem om at jeg ikke handler hos dem mer så lenge de sponser henne. Fikk svar om at de tar det med seg videre, tror at hvis flere gjør dette vil hun miste sponsorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 9. januar 2015 #4277 Del Skrevet 9. januar 2015 Morsom tanke at såkalte leger og ernæringsfysiologer skulle slått seg sammen om å skrive en kommentar på en rosablogg. Er vel bare Eriksen sin verden at det ville vært naturlig:-) Jeg mener at både lege, advokat, ernæringsfysiolog m.fl. ville brukt eget navn dersom det var faktaopplysning de kom med på bloggen. Ev. "skjuler" de identitet pga. at de ikke vil "avsløre" at de leser bloggen. Dersom FF og mannen mener de sitter inne med beviser for at disse som nevnt over virkelig har kommentert slik på bloggen, så burde de kontakte dem og be dem stå frem, ihvertfall via en mer troverdig kilde enn FF og mannen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. januar 2015 #4278 Del Skrevet 9. januar 2015 Dere som vet hvordan dette gjøres og har bevis, synes dere også skal sende til sponsorene hennes: * Ving * Blush * Nelly * Flere?? Bare grønt i Fredrikstad ser også ut til å ha et samarbeid med henne, i tillegg til at hun har annonselenker fra h&m, cubus og bikbok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 9. januar 2015 #4279 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) De har jo gjort foretninger med (jeg har ikke supergod oversikt, så hjelp meg her): - TV2, SVD og Det Nye jenta (altså også Det Nye) - De folka ho fiksa tennene sine hos - Ymse frisører - Alle de som leverer out-fit (hvem er hovedleverandør, hvor mange forskjellige?) - De som leverer barnetøy etc til den nye greia hennes (der de bruker Nelia som utstillingsdukke) - De som leverte bartendere hjem til de - De som sponsa Lady Gaga-konsert på de - Alskens hudpleieprodukter Jeg tipper lista over sponsorer og samarbeidspartnere er lang som et uår. Antagelig har de laga ho en ny TV-deal i løpet av våren også. Eller bok? Eller noe annet i den stilen. Det vil vise seg. Endret 9. januar 2015 av Nettopp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 9. januar 2015 #4280 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg synes det er veldig alvorlig å utgi seg for å være en fagperson med en beskyttet tittel, det være seg ernæringsfysiolog eller lege. Å gi bastante råd/komme med bastante meninger uten at man har den fagkompetansen man forventer at en ekte lege/ernæringsfysiolog har kan jo i verste fall få store konsekvenser. Det er dessuten ulovlig å utgi seg for å være en fagperson med en beskyttet tittel. Se §14 i loven om helsepersonell: Bare den som har autorisasjon, lisens eller spesialistgodkjenning har rett til å benytte slik yrkesbetegnelse som kjennetegner vedkommende gruppe helsepersonell. Link 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg