Gjest Sirkustjukk Skrevet 7. oktober 2017 #40761 Del Skrevet 7. oktober 2017 3 minutter siden, CoolSistah skrev: For de dagene man er early on it og merking ikke er only only👍 And getting ready for the Christmas Table! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40762 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 15.36, formula skrev: Nå mangler bare at gulvene blir lysnet, så er vi tilbake til start Hun måtte med andre ord gjennom hele "familien Adams"/gotisk bordell-stilen før hun innså at tja.. huset så vel grei ut som den var..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40763 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 19.24, Isola2 skrev: Nei nei...STRATEGIMØTE er ikke kvalitetstid!Viktig å diskutere om del er laks eller fudge som skal presenteres som ukens oppskrift og hvorpå denne skal presenteres på marmor eller trefjøl........ Med bestikk i gull ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40764 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 18.47, LilleSnupp skrev: Huff.. det må være trist å ha et liv basert på løgner. Noen ganger så lurer jeg på om hun ser litt opp til rollefiguren "Bree Van De Kamp" eller har sett seg gal på filmen "Stepford Wives" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40765 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 20.06, Anne B skrev: Maren er inne på bloggen og rapporterer til cbe hvor fæle folk er her på forumet. Imgur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40766 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 6.10.2017 den 20.23, Fantastica skrev: Jeg svarte Maren jeg. Bevisst slemt, i håp om at cbe lar kommentaren stå for å gi gribbene sine mat. Alt for å fortsette å spre kjærlighet i kommentarfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 7. oktober 2017 #40767 Del Skrevet 7. oktober 2017 2 timer siden, pøbelsara skrev: Det er påfallende hvordan hun slipper igjennom kommentarer som stiller spørsmål ved at de skal pusse opp igjen så raskt, for så å slippe løs fansen som mener at det har da virkelig ikke folk noe med og frua må få gjøre som hun vil og herregud så misunnelige folk er. Ikke ett eneste innlegg med spørsmål om kommersialiseringen av ettåringens bursdag har sluppet gjennom. Og jeg tror ikkke at hun ikke har fått noen slike. Jeg tror hun har fått mange. Det tyder vel på at hun vet at det ikke er bra med denne eksponeringen av barna, og hun har ingen gode argumenter for hvorfor hun gjør det. Hun klarer bare ikke å la være fordi de tjener så masse penger på det... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40768 Del Skrevet 7. oktober 2017 10 timer siden, Cocosa skrev: CBE skriver i kommentarfeltet at det bare er ett rom de ikke er fornøyde med, og det er minstes soverom. Hæ? Hvorfor pusse opp alt på nytt igjen da? Skjønner ingen ting.. Ett rom tilsvarer flere i eksfotballfruens lille rosa glitrende verden. Og slik vi alle har skjønt så hater hun å innrømme å ha driti seg ut, derav "ett" rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. oktober 2017 #40769 Del Skrevet 7. oktober 2017 2 timer siden, pøbelsara skrev: Det er påfallende hvordan hun slipper igjennom kommentarer som stiller spørsmål ved at de skal pusse opp igjen så raskt, for så å slippe løs fansen som mener at det har da virkelig ikke folk noe med og frua må få gjøre som hun vil og herregud så misunnelige folk er. Ikke ett eneste innlegg med spørsmål om kommersialiseringen av ettåringens bursdag har sluppet gjennom. Og jeg tror ikkke at hun ikke har fått noen slike. Jeg tror hun har fått mange. Dette er interessant. Nå leste jeg kommentarfeltet på siste innlegg, for jeg bruker vanligvis Bloglovin som ikke viser disse. Lavt antall kommentarer til oppussingen som skal gjennomføres noen få måneder etter forrige. Her sensureres det tydeligvis innimellom blaing i stoffbøkene - eller har leserne gitt opp? Jeg tror at de mest saklige kommentarene ikke publiseres, de som tar opp miljøhensyn, kommersialisering og konsumering feks. Ps. Uttalelsen deres om at oppussingen foregår om kvelden med rødvin, var verdt det klikket jeg ga dem. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 7. oktober 2017 #40770 Del Skrevet 7. oktober 2017 4 timer siden, Ultiva skrev: Føler meg dypt beæret over at min beskrivelse "gotisk bordell" har nådd utenfor Rampelysets grenser Du skal ha for at du klarer å sette ord på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. oktober 2017 #40771 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) 28 minutter siden, Hebbbbbe skrev: Det tyder vel på at hun vet at det ikke er bra med denne eksponeringen av barna, og hun har ingen gode argumenter for hvorfor hun gjør det. Hun klarer bare ikke å la være fordi de tjener så masse penger på det... Bloggeren/influenceren er klar over hva folk mener (det har vært oppe i media den siste tiden + de har fått mange negative kommentarer på det), men de har likevel nylig valgt å legge ut bilder og tekst med sponsing av 1-års bursdag på bloggen. Hva det tyder på aner jeg ikke, men det kan virke som de enten: ikke har forstått. Hvorfor kan vi evt. overlate til fagfolk å si noe om (ikke noe vi bør spekulere i) annet, men hva det kan være får de evt. svare på selv. (Tilføyelse: Noe de av en eller annen grunn ikke har gjort enda: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?page=499&tab=comments#comment-20429230 ). Endret 7. oktober 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 7. oktober 2017 #40772 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) @Kollontaj Jeg la merke til akkurat det samme, og tenkte at det sier sitt om hvor lite oppussing de faktisk gjør selv når det høres ut som om det kan gjøres med et glass rødvin i den ene hånda. Med "oppsussing" mener de nok å sitte og bla i bøker med stoffprøver i kveldsmørket. Med tanke på hvordan resultatet ble sist så burde de kanskje vurdere å gjøre dette i dagslys? Og edru? Endret 8. oktober 2017 av Ovnsbakt Paprika 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 7. oktober 2017 #40773 Del Skrevet 7. oktober 2017 8 minutter siden, Asti skrev: Er ikke så sikker på det. Bloggeren/influenceren er klar over hva folk mener (det har vært oppe i media den siste tiden + de har fått mange negative kommentarer på det), men de har likevel nylig valgt å legge ut bilder og tekst med sponsing av 1-års bursdag på bloggen. Hva det tyder på aner jeg ikke, men det kan virke som de: ikke har forstått, hvorfor kan vi evt. overlate til fagfolk å si noe om (ikke noe vi bør spekulere i) annet, men hva det kan være får de evt. svare på selv. (Tilføyelse: Noe de av en eller annen grunn ikke har gjort enda: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet/?page=499&tab=comments#comment-20429230 ). Det er mye mulig at du har rett i det. Men da tenker jeg at hun for det første har veldig tungt for det, og for det andre at hun ikke er utstyrt med det som heter samvittighet. Jeg hadde hatt verdens dårligste samvittighet om jeg hadde vist frem/«solgt» barna mine slik. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. oktober 2017 #40774 Del Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Hebbbbbe skrev: Det er mye mulig at du har rett i det. Men da tenker jeg at hun for det første har veldig tungt for det, og for det andre at hun ikke er utstyrt med det som heter samvittighet. Jeg hadde hatt verdens dårligste samvittighet om jeg hadde vist frem/«solgt» barna mine slik. Det kan være andre grunner, men som sagt, jeg vil ikke spekulere i hva som ligger bak. Det vi kan merke oss (uansett grunn) er at de ikke tar hensyn til barns rett til personvern og privatliv barns rett til å skape en egen digital identitet http://masterbloggen.no/blog/2013/06/24/barn-personvern-og-sosiale-medier/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 8. oktober 2017 #40775 Del Skrevet 8. oktober 2017 7 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev: @Kollontaj Jeg la merke til akkurat det samme, og tenkte at det sier sitt om hvor lite oppussing de faktisk gjør selv når det høres ut som om det kan gjøres med et glass rødvin i den ene hånda. Med "oppsussing" mener de nok å sitte og bla i bøker med stoffprøver i kveldsmørket. Med tanke på hvordan resultatet ble sist så burde de kanskje vurdere å gjøre dette i dagslys? De kaller vel igrunn det å velge ut tapet og tepper til egne stuer for jobb Det er en del av arbeidsdagen til det travle paret å møte interiørkonsulent, for å velge ny innredning til bibliotek og finstue. Ikke rart de mener de jobber betraktelig mer enn oss "vanlige" med 8-16 jobb. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 8. oktober 2017 #40776 Del Skrevet 8. oktober 2017 https://www.dagbladet.no/kjendis/viser-fram-dattera-4-pa-omstridt-bladforside---foreldre-har-ikke-rett-til-a-bruke-barna-som-de-vil/68640272 Jeg lurer sånn på hva ekteparet tenker når de leser artikler som dette. Jeg tviler ikke på at de elsker ungene sine og vil dem det beste. Så hvordan kan de rettferdiggjøre valgene sine mtp å eksponere dem... Men de HAR blitt bedre, det skal sies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. oktober 2017 #40777 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hvordan kan du si at de har blitt bedre når det eg mindre enn en uke siden de kjørte sponsebonnanzabursdag på bloggen? de viser kanskje barna litt skjeldnere, men i går var det snap fra morgenkos i sengen og flere bilder av ungene utover dagen. Jeg synes hun bare budd SLUTTE å vise frem ungene og slutte å bruke dem kommersielt det blir ikke bedre etikk av å bare vise dem en gang i uken istedet for to, når de kjører på med sånne innlegg som bursdagen. Dere f bare fælt å selge ettåringens bursdag. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 8. oktober 2017 #40778 Del Skrevet 8. oktober 2017 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Hvordan kan du si at de har blitt bedre når det eg mindre enn en uke siden de kjørte sponsebonnanzabursdag på bloggen? de viser kanskje barna litt skjeldnere, men i går var det snap fra morgenkos i sengen og flere bilder av ungene utover dagen. Jeg synes hun bare budd SLUTTE å vise frem ungene og slutte å bruke dem kommersielt det blir ikke bedre etikk av å bare vise dem en gang i uken istedet for to, når de kjører på med sånne innlegg som bursdagen. Dere f bare fælt å selge ettåringens bursdag. Jeg syns også at hun skal slutte helt, men det er vel ikke feil at det har blitt mindre i mengde den siste tiden? Noe som i og for seg er ille da det viser at de skjønner at det ikke er bra. Jeg følger henne ikke på snap eller insta, så det kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fina Skrevet 8. oktober 2017 #40779 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 time siden, Anonym90059005 skrev: De kaller vel igrunn det å velge ut tapet og tepper til egne stuer for jobb Det er en del av arbeidsdagen til det travle paret å møte interiørkonsulent, for å velge ny innredning til bibliotek og finstue. Ikke rart de mener de jobber betraktelig mer enn oss "vanlige" med 8-16 jobb. Neinei, å velge ut tapet til egen stue er såklart en fritidssyssel som nytes sammen med et glass rødvin. Å ta bilde av at man plukker ut tapet er derimot jobb. Forstå det den som kan. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2017 #40780 Del Skrevet 8. oktober 2017 Alt de dokumenterer med bilder, er altså jobb. Da er endel av det de gjør med barna definert som jobb, inkludert bilder og film på snap. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg