Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Lurer på om journalistene som skrev om retusjering holder et øye her, og får med seg dette..? Den som tipset de, kan jo sende en lenke igjen. Innen FF rekker slette bevis igjen....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er lagt ut her, blir vel liggende, håper jeg.

Nå har jeg lest de kommentarene som er lagt ut her, så utrolig drøyt å gå inn i sitt eget kommentarfelt, late som om man er en annen og kalle en bloggleser for mentalt tilbakestående...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo i teorien legge inn kommentar under andre navn UTEN å være logget inn som admin :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte flaut om media bruker et gram av energi på denne rosabloggeren når ting er som de er i Frankrike.

Så lenge de store norske nettavisene også i dag har plass og energi til å pøse på med realitytv-ckjendis-stoff, så finner de nok litt plass til rosabloggere også. Dersom innholdet i saken er bra nok.

Ikke alle journalister i en avis/nettavis jobber med utenriksnyheter. Noen tar seg av kjendis-stoffet også - uansett hva som skjer ellers i verden.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

De kan jo i teorien legge inn kommentar under andre navn UTEN å være logget inn som admin :)

Klart de kan det, og det forundrer meg ikke om Sirkus Eriksen også har gjort slikt.

Lista over snuskeri, juks, og bedrag begynner etterhvert å bli vel lang. Det neste er vel at det viser seg at det har vært brukt PPC (Paid Traffic) eller lignende, og at det er grunnen til at denne bloggen har tronet øverst på listen over Norges mest besøkte blogger over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir jo bare verre og verre.. Det er dessverre for LK veldig lett å kjenne igjen skrivestilen hans, og jeg var ikke i tvil om at "juristen i opphavsrett" var han. Som om jurister og leger leser den bloggen..

Det var jo også en bruker tidligere i tråden her som hadde fått pm på facebook etter å ha kommentert negativt på bloggen. Sånn oppførsel er over alle støvleskaft..!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bnanny

Klart de kan det, og det forundrer meg ikke om Sirkus Eriksen også har gjort slikt.

Lista over snuskeri, juks, og bedrag begynner etterhvert å bli vel lang. Det neste er vel at det viser seg at det har vært brukt PPC (Paid Traffic) eller lignende, og at det er grunnen til at denne bloggen har tronet øverst på listen over Norges mest besøkte blogger over lengre tid.

Ja, hvor var alle de blodfansene hennes da hun var med i SVD? Viser seg kanskje at ettersom "Hanne", "Marie", osv er dem selv, ble det vanskelig å få så voldsomt mange stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Ja, hvor var alle de blodfansene hennes da hun var med i SVD? Viser seg kanskje at ettersom "Hanne", "Marie", osv er dem selv, ble det vanskelig å få så voldsomt mange stemmer...

Du sier noe der ... :fnise:

Og her jeg gått rundt og vært tildels oppriktig bekymret over Norges yngre garde beroende på hva som har blitt skrevet av nesegruse beundringskommentarer i kommentarfeltet til bloggen/instagrammen. Og så viser det seg at det er ingen andre enn bloggersken selv med ektefølge som har tatt selvdyrking opp til et nytt nivå.

Den eneste berømmelsen denne bloggersken innehar nå for tiden, er vel en lett herostratisk en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig interessant det han skriver her (men hele er verdt å lese):

"Selv er jeg fascinert av fenomenet fitness; simpelthen fordi det ikke fantes da jeg vokste opp. Fit handler om mosjon, men mer om emosjon. Fit er hard og stram, og knyttet til en idé om psykisk kontroll. Mange tenker at fitness handler om helse, men det er mer. Og noen overdriver slik at det blir dårlig helse.

Fit er å være i form, men det handler vel så mye om formene, rent estetisk. Og trening på senteret handler om å forme seg psykisk og sosialt gjennom en kropp som skal vises frem."

Det var hele dette fokuset til FF, og særlig i forbindelse med at hun lanserte den forferdelige #teamfotballfruefitmums (som gjør forklaringen om at hun har opplevd fokuset på egen kropp som belastende vanskelig å tro på...), som gjorde at jeg ble litt interessert i fenomenet FF.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Nei guri land :fnise: Dette tar bare kaka, altså! Jeg har aldri vært i tvil om at de sitter og skriver kommentarer selv, men det var jo litt artig med bevis :laugh: Det rare er at selv om disse to store blemmene den siste tiden har blitt avslørt, så er hun jo fortsatt toppblogger. Jeg har ikke vært innom bloggen hennes en eneste gang siden redigeringen ble avslørt.. Jeg er lei av den falske bedriften der. Dersom nysgjerrigheten tar overhånd, så er det bare å sjekke insta eller facebooken hennes. Der får man se alle bildene, og tekstene klarer man seg uten!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Det er ikke alltid Fotballfrue/Caroline og LK har skrevet kommentarer som innlogget, og da går det ikke an å se hvilke andre kommentarer de eventuelt har skrevet under andre navn. Av og til har de kanskje glemt seg litt? Her er det en "Morten" (nr. 1) som ikke har skrevet som admin, men navnet hans linker til bloggen (noe som navnet til C og LK gjør i gamle poster der de ikke er innlogget). Morten (nr. 2) kommenterer igjen rett under og da er det skrevet som admin. Så kommer en Morten til (nr. 3) og legger til noe på kommentaren Morten nr. 2 skrev. Men Morten nr. 3 har ikke skrevet som admin.

http://oi59.tinypic.com/j15xd3.jpg Morten kommentarfelt

http://oi61.tinypic.com/2hdqly1.jpg Morten kildekode

http://oi62.tinypic.com/wv65hc.jpg Morten kildekode

Her er noen andre:

http://oi60.tinypic.com/2cyqmgw.jpg Maria kommentarfelt

http://oi57.tinypic.com/2zz2qaf.jpg Maria kildekode

http://oi61.tinypic.com/i1e34h.jpg Trine, Henriette og Marit kommentarfelt

http://oi60.tinypic.com/1zog51x.jpg Trine, Henriette og Marit kildekode

Hvis dere går på bloggen til LK og sjekker kildekoden i de forskjellige innlegga, så er det nesten verre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har tipset media om at de kommenterer i falskt navn på bloggen/e?

Prøver ikke å legge noe ansvar over på andre, er bare nyskjerrig :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Overrasker meg ikke. Disse to drukner i så mye penger at de såvidt løfter en finger i den bloggen. Andre gjør mest sannsynlig mesteparten.

Ta kopi av de tingene du har funnet ut før hun også sletter de bevisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, hilsen lege og klinisk ernæringsfysiolog, gitt. Som sitter og kommenterer sammen, og er helt enige med LKE.

God underholdning på en grå januardag :-)

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

Det er tydeligvis både lege, klinisk ernæringsfysiolog, advokater og diverse andre "høytstående" utdannede som leser den rosabloggen der, OG bruker tiden sin på å krangle i kommentarfeltet..

:sarkasme::icon_lol:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med peiling som kan bekrefte at det er de selv som kommenterer? Jeg forsøker å lese, men det blir bare gresk for meg, selv om jeg ser "admin" både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Noen som tror det snart dukker opp nok et tåredryppende "legge seg flat"-innlegg hvor hun skylder på alle de fæle kommentarene hun får så hun måtte skrive noen hyggelige for å føle seg bedre?

På samme måte som hun rettferdiggjorde redigeringen og klandret leserne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...