Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
27 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Kudos til CBE for å ha merket siste innlegg korrekt.

Men er ikke like begeistret for at hun bruker venninnens bryllup som kulisse for å reklamere for et produkt. 

Heller bryllup enn begravelse...

• Liker 19
Skrevet

Hadde jeg gjort sånne grove og gjentagende feil på jobben ville sjef advart.

Skrevet
5 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Når det gjelder vaksiner deler vel LKE syn med alle eksperter på området. http://suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/

Jeg sa ingenting om synes han har,bare at han uten noe form for relevant utdannelse kan få uttale seg som en "ekspert", mens andre som faktisk kan noe om et tema er en "så kalt ekspert"

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, Emilie112 skrev:

Jeg sa ingenting om synes han har,bare at han uten noe form for relevant utdannelse kan få uttale seg som en "ekspert", mens andre som faktisk kan noe om et tema er en "så kalt ekspert"

Velkommen til Sosiale Medier! Her er vi alle eksperter! ;)  

Skrevet
2 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Velkommen til Sosiale Medier! Her er vi alle eksperter! ;)  

Deg og LKE om det 😀

• Liker 30
Skrevet
3 minutter siden, Emilie112 skrev:

Deg og LKE om det 😀

Ja, jeg har i hvert fall ikke noe tro på at bare de som har medisinsk utdannelse skal uttale seg om vaksiner - noe du tydeligvis har :)

Skrevet
23 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jo. Samme kjole, som ble hentet i går tydeligvis og brukt i dag. 

Nei, tror gårsdagens kjole er kjøpt på nett, mens dagens (lørdag) er fra prinsessebutikken.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Ja, jeg har i hvert fall ikke noe tro på at bare de som har medisinsk utdannelse skal uttale seg om vaksiner - noe du tydeligvis har :)

😂👏 har jeg uttalt med om vaksiner? 😂😜

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, Emilie112 skrev:

Selv om Skårderud ikke sitter på fasiten er han jo absolutt en ekspert. Det er vel tross alt ingen som sitter på noe fasit når man sankker om spiseforstyrrelse. Tatt i betraktning av LKE uttaler seg som ekspert for trening,kosthold,vaksiner og div andre ting bør han absolutt være så ydmyk at en med så mye erfaring og utdannelse som Skårerud bør betegnes som ekspert. 

20 minutter siden, Emilie112 skrev:

3 minutter siden, Emilie112 skrev:

😂👏 har jeg uttalt med om vaksiner? 😂😜

Ja. Jeg leser innleggene dine som at du mener at LKE ikke bør uttale seg om vaksiner, fordi han ikke har relevant (medisinsk?) utdannelse.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nei, tror gårsdagens kjole er kjøpt på nett, mens dagens (lørdag) er fra prinsessebutikken.

Det er dagens kjole hun har på seg i dagens innlegg og som det er lenket til. Gårsdagens har hun ikke vist. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Fra "space cowboy" 28. juli kl 11.50:
https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/07/201727jul._soverom_5370-1.jpg?w=2020&quality=70

I det samme innlegget skriver hun at kjolen er fra Thread & Needle. 

Fra "sarpsborg – oslo – skien" 28. juli kl 18.52 skriver hun at hun dro innom butikken for å hente kjolen hun skal ha på seg i morgen. 

Men kjolen hun ender opp med er den samme som fra innlegget "space cowboy". Den kjolen hadde hun jo allerede?

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Shopgirl2014 skrev:

Ja. Jeg leser innleggene dine som at du mener at LKE ikke bør uttale seg om vaksiner, fordi han ikke har relevant (medisinsk?) utdannelse.

Jeg leser det slik at LKE må slutte å kritisere andre for å være såkalte eksperter (Skårderud, som har utdanning og erfaring) når han selv uttaler seg på områder han ikke har utdanning og erfaring med (feks vaksiner). 

• Liker 26
Skrevet
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er dagens kjole hun har på seg i dagens innlegg og som det er lenket til. Gårsdagens har hun ikke vist. 

Ahh ok! Det forklarer det

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Mkay skrev:

Fra "space cowboy" 28. juli kl 11.50:
https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2017/07/201727jul._soverom_5370-1.jpg?w=2020&quality=70

I det samme innlegget skriver hun at kjolen er fra Thread & Needle. 

Fra "sarpsborg – oslo – skien" 28. juli kl 18.52 skriver hun at hun dro innom butikken for å hente kjolen hun skal ha på seg i morgen. 

Men kjolen hun ender opp med er den samme som fra innlegget "space cowboy". Den kjolen hadde hun jo allerede?

Kjolen hun brukte fredag er fra N&T, samme som er vist i Cowboy-innlegget fins på nett, bl.a. Zalando og har hunget i skapet en stund i påvente av rett anledning.I dag har hun kjolen hun plukket opp i går på seg i selve vielsen (ref. snap). Den med åpen rygg.

• Liker 2
Annonse
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Ingen merking på kjolen fra Prinsessesjappa på snap, så da får man satse på at den ikke ble sponsa da😉

Skrevet
20 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Kjolen hun brukte fredag er fra N&T, samme som er vist i Cowboy-innlegget fins på nett, bl.a. Zalando og har hunget i skapet en stund i påvente av rett anledning.I dag har hun kjolen hun plukket opp i går på seg i selve vielsen (ref. snap). Den med åpen rygg.

Du har rett, var to veldig like innlegg og uklart skrevet om bilder som skal vises senere. ☺️

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Ingen merking på kjolen fra Prinsessesjappa på snap, så da får man satse på at den ikke ble sponsa da😉

Hun har jo både skrevet om prinsessebutikke  og lagt ut flere bilder av seg selv i bloggen foran butikken, de har lagt ut et av hennes bilder på insta, så de får jo reklame for titusener av kroner av cbe. Raust og snilt gjort. :lillesky: 

• Liker 25
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hun har jo både skrevet om prinsessebutikke  og lagt ut flere bilder av seg selv i bloggen foran butikken, de har lagt ut et av hennes bilder på insta, så de får jo reklame for titusener av kroner av cbe. Raust og snilt gjort. :lillesky: 

Mor Godhjerta sjøl😉

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...