Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Vil ikke kalle de snobbete, mer try-to-hard/wannebe.

Du har nok rett i det. Blir litt karneval for min del ja.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste gamle innlegg i går (desember 2009), og såå mye morsommere bloggen var da! Stadige humorglimt jeg faktisk tok meg i å smile og le av, og innlegg du faktisk kan kjenne deg igjen i. Og selvironi over at hun ønsker å helst være ekstremt polert på høye hæler og i nydelige klær, når det ikke lar seg kombinere med kulda på vinteren. Som noen skrev over her; noe man faktisk klarer å relatere seg til, ikke slik det er i dag. Har sluttet å lese de nye innleggene, men syns av og til det er gøy å bla tilbake til da jeg pleide å lese fast. :-)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det samme gjelder forøvrig Livingdoll 👆 Myye morsommere å lese gamle innlegg. Kikker innom av og til for å se om hun snart går tilbake til litt av den samme stilen, men nå er den jo bare preget av en vanvittig overredigering og innlegg om de fantastiske stedene med den fantastiske maten og den fantastiske mannen hun har møtt der og da... :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Sånn apropos bloggere og reklame.

"Onsøien skulle egentlig intervjue to av landets mest kjente bloggere til sin masteroppgave. Men etter at de fikk se spørsmålene hun ville stille dem, ble de intervjuene aldri noe av.

- Kanskje har de største bloggerne blitt så kommersielle at de er redd for at nettopp dette skal bli kjent for den trofaste lesergruppen, undrer hun."

http://www.kjendis.no/2014/12/09/kjendis/blogg/blogger/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/36562185/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Jeg var også innom igjen nå. Disse trådene er unektelig gode teasere for bloggen hennes :) Men bloggen er virkelig urkjedelig nå. Bilde etter bilde av mat (Sluttet ikke folk med det etter det første året med Facebook?). Og det er en helt klar endring fra før, da tok de bilder av det de gjorde. Nå er det gjennomgående at de finner en location (les: basseng i soloppgang) eller får til et kult bilde (les: av hårføning) og så skriver hun et innlegg rundt det. Hvordan er det å leve i et så konstruert liv…:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickandj

Jeg også liker å bla meg tilbake i bloggarkivet hennes. Særlig fra rundt bryllupsplanleggingen. Da var hun faktisk morsom, og jeg følte veldig at jeg kunne relatere meg en god del til livet hennes. Det er også ganske sprøtt hvor mye hun har forandret seg på de få årene. Det er noe med ansiktet hennes jeg ikke klarer å sette fingeren på. Hun var veldig søt før, men nå synes jeg hun har blitt pen. Hun har blitt mer elegant og "damete", og jeg er overbevist om at hun har lagt på seg. Hun ser så mye sunnere og flott ut :) Men som sagt, jeg savner humoren.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ser plutselig sunn og normalvektig ut!

Jeg er ingen fb fan (kansje heller motsatt)

Men dette kledde hun mye bedre.

Sunn og normalvektig når hun holder inn magen så ribbena skal stikke godt ut? Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Sunn og normalvektig når hun holder inn magen så ribbena skal stikke godt ut? Jaja.

For min del kan hun holde inn magen til hun sprekker :P

Tenkte mer på armer/lår kontra tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bildene sin skyld, for har møtt henne i virkeligheten et par ganger og da ser ut litt yngre og søtere ut, men på bloggbildene hadde jeg tippet hun var i midten av 30-årene hvis jeg ikke visste bedre....trodde ikke vi kvinner ville fremstå eldre enn vi var jeg? Jeg tviholder hvertfall på 20-årene så lenge jeg kan ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de snart må begynne å jobbe litt med poseringene når det gjelder ben og føtter..... Der er det virkelig noe å jobbe med :). Forbedringspotensialet er enormt.

Endret av Tulla70
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes blonder passer best på gamle damer jeg :ler: Hun liker tydeligvis den stilen der... synes hun er for ung til å kle seg slik. Men hver sin smak. Hun må ha redigert noe på bildene for det er noe rart og merkelig med ansiktet på de siste bildene...?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som reagerer på at hun drikker hver dag? Er dette normalt når man har med seg barn på ferie? I såfall er det skremmende. Jeg får litt grøsninger inni meg. Selvfølgelig kan hun drikke med måte, men det er forsket på at man blir påvirket og barna merker forskjell på foreldrene rimelig kjapt. Jeg syns i utgangspunktet det er greit å ta seg et glass vin til maten selv om man har barn med, men MÅ hun fronte det så mye som hun gjør? Jeg syns ikke det er greit at ferie i syden er ensbetydende med alkohol, særlig ikke når man har barn med seg...

Jeg drakk et glass vin hver dag på ferie. Alene med barn. Første dagen kjøpte jeg en vinflaske til å ha på hotellrommet, og tok et glass før sengetid hver eneste kveld. For meg er det normalt at jeg kan kose meg med vin på ferie, på samme måte som at det er lov med sjokolade og is hver dag da. Har ingenting med at det er alkohol, mer med at man i sunnere tider ikke drikker vin daglig og at man da kjører bil hele tiden. På ferie dropper jeg slike regler, og kan gjerne ta brus til frokost feks, is rett før middag og dermed også vin hver kveld. Det er ikke for å bli brisen! :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør et eller annet rart med munnen på bildene i det siste innlegget. Ser det veldig godt på haken av hun anstrenger munnen, får sånne rugler på haken.

Bloggen hennes er blitt dørgende kjedelig. Før så var jeg innom hver dag, nå tar jeg en tur innom i ny og ne, men den har virkelig tapt seg.

Liker endel av middagsoppskriftene hennes da.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...