Kristine79 Skrevet 4. desember 2014 #2661 Del Skrevet 4. desember 2014 Synes og erindre at hun i VG intervjuet sa hun hadde to annonser i uken? Dama er kjøpt og betalt, og hun gir ikke leserne mye cred i og med at hun tror de ikke gjennomskuer falskheten hennes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 4. desember 2014 #2662 Del Skrevet 4. desember 2014 Man blir jo litt nysgjerrig på regnskapstallene til Treasures. Da særlig med tanke på at fruen har vært i permisjon store deler av 2014. Dette burde vises som tapt inntekt i firmaet, men de trikser det vel til slik at der kun vises som mindre inntekt i form av mindre utbetaling av lønn til fruen? For etter mitt skjønn har det slett ikke vært færre annonser og reklamer dette året, heller tvert om.. Hva tror du eiere av millionbedrifter gjør hvis de må ut i permisjon? De slutter ikke å tjene penger. Det hun gjør er at hun ikke kan ta ut lønn som før. Hun har sagt at hun har andre som gjør deler av virksomheten. Nå er vell Nelia over 1 år og permisjonen er nok over eller snart over. Jeg syns også det er kritikkverdig at et så stort firma med slik påvirkningskraft ikke er mer ærlig i forhold til annonsering. Man klarer ikke å skille lenger mellom hva som faktisk er ekte og hva som er dekt under reklame og inntekter. Kan godt være at hun har noen produkter som hun virkelig mener er gode og som hun ville anbefalt til sine nære, men ut fra hvordan hun blogger og tjener penger går det virkelig ikke ann å stole på noen av hennes anbefalinger. Nå skal hun jo lage et juleantrekk innlegg ser jeg fra kommentarfeltet og jobben med det blir nok å finne adlinks å tjene penger på. Man er bra naiv hvis man tror hun gjør det for å være snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 4. desember 2014 #2663 Del Skrevet 4. desember 2014 Synes og erindre at hun i VG intervjuet sa hun hadde to annonser i uken? Dama er kjøpt og betalt, og hun gir ikke leserne mye cred i og med at hun tror de ikke gjennomskuer falskheten hennes. Hun har jo helt rett! Veldig mange av leserne gjennomskuer henne jo ikke. Har du sett alle de tullingene naive menneskene som går rett på limpinnen i kommentarfeltet hennes? Som synes hun er fantastisk, snill, vakker og verdens beste som reklamerer for livsnødvendige produkt som ansiktsspray ...? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 4. desember 2014 #2664 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg lurer på hvordan det ser ut med Fruen som løper rundt i høye hæler og prøver å kle seg classy på charterferie mens resten av gjengen av de som er på charterferie mest sannsynligvis ikke bryr seg så mye som henne. Og til annonseinnleggene hennes så er det jo mange flere enn 2 i uken! Skal man ta ad-links som annonse også? (Jeg tar det ikke, men det er jo en form for det) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickandj Skrevet 4. desember 2014 #2665 Del Skrevet 4. desember 2014 Kom ikke her og fortell meg at de siste bildene av CBE kun har fått litt redigering på farger og kontraster. Hun ser ut som en porselensdukke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 4. desember 2014 #2666 Del Skrevet 4. desember 2014 Kom ikke her og fortell meg at de siste bildene av CBE kun har fått litt redigering på farger og kontraster. Hun ser ut som en porselensdukke. Hun har jo fått nytt kamera, det gjør sikkert underverker:-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 4. desember 2014 #2667 Del Skrevet 4. desember 2014 Ryddet for personangrep, sitat fra blogg, samt svar til dette. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamalama Skrevet 4. desember 2014 #2668 Del Skrevet 4. desember 2014 Kom ikke her og fortell meg at de siste bildene av CBE kun har fått litt redigering på farger og kontraster. Hun ser ut som en porselensdukke. Ja, man kan se det tydelig på føttene hennes f.eks. på det siste innlegget med blomstrete kjole. På noen bilder har hun røde kuler på siden (hallux valgus?), på andre er huden helt jevn i både farge og form. På bildet der hun står sideveis stopper plutselig blodårene ;-). Greit for meg at hun redigerer, hadde sikkert jeg og gjort om alle skulle studere bilder av meg, men hun kan jo droppe å nekte for det når det er så åpenbart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 4. desember 2014 #2669 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, man kan se det tydelig på føttene hennes f.eks. på det siste innlegget med blomstrete kjole. På noen bilder har hun røde kuler på siden (hallux valgus?), på andre er huden helt jevn i både farge og form. På bildet der hun står sideveis stopper plutselig blodårene ;-). Greit for meg at hun redigerer, hadde sikkert jeg og gjort om alle skulle studere bilder av meg, men hun kan jo droppe å nekte for det når det er så åpenbart. Helt enig! Jeg hadde også redigert hadde jeg hatt en sånn blogg. Men, jeg hadde nok innrømmet at jeg redigerte. Sånne ting biter deg alltid i rumpa om du ikke er ærlig :/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. desember 2014 #2670 Del Skrevet 4. desember 2014 Nå skal jeg bli litt usaklig (igjen vil sikkert noen mene..), men jeg får snart mark av det lidende uttrykket hun har på majoriteten av bildene. Jada, jeg skjønner at leppene dine virker større, men.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. desember 2014 #2671 Del Skrevet 4. desember 2014 Tipser om kommentarfeltet til youwish-innlegget. Mange reagerer på kjønnsrollemønsteret hun bygger opp under, men FrkPåSinHøyeHest svarer som forventet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 4. desember 2014 #2672 Del Skrevet 4. desember 2014 Sikkert masse lesere som har lurt på dette, ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnamii Skrevet 4. desember 2014 #2673 Del Skrevet 4. desember 2014 All ære for at de har orket å drasse den digre vogna med seg til ei som er over året. Har ikke de rollsroyce-kjempedyr reisetrille? Sorry, usaklig,men... Sikkert for at hun om et par uker kan skrive et innlegg ala dette: "dere husker kanskje at jeg hadde med meg emmaljungavågnen vår da vi var på ferie? Flere har lurt på hvordan vi fikk til dette siden den er såpass stor, så derfor tenkte jeg å fortelle om den geniale oppfinnelsen prampack (barnevognkoffert)..." Som da selvfølgelig er sponset.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. desember 2014 #2674 Del Skrevet 4. desember 2014 Nå skal jeg bli litt usaklig (igjen vil sikkert noen mene..), men jeg får snart mark av det lidende uttrykket hun har på majoriteten av bildene. Jada, jeg skjønner at leppene dine virker større, men.. Haha, tenkte akkurat det samme. Eller jeg lurte faktisk på om hun har vondt noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 4. desember 2014 #2675 Del Skrevet 4. desember 2014 Det siste reklameinnlegget er jo en helt ny utvikling, hun har beveget seg bort fra det personlige bloggformatet i hele år, men nå har det tippet over til å bli en ren reklamekatalog. Språket har blitt mer upersonlig, og bildene, selv om de er skarpe så minner poseringen mest av alt om billige postordrekataloger som man får i posten. Og jeg mener ikke det som hets, jeg mener det faktisk. Hun er ikke en god nok modell til å bære et magasin om det er det hun sikter mot. Mens bloggen før framsto som et mål i seg selv hvor hun faktisk hadde glede av å dele virker den nå som et middel for at hun skal enten tyne så mye penger ut av den som hun overhodet klarer, og/eller være et springbrett videre inn i kjendislivet. Når så personlige ting som familieferie, ettårsgave og vennekveld blir sponset eller brukt i annonseøyemed så er det nesten som jeg lurer på om det bare er en fasade, ren fiksjon, og at de har betalt vennene, gitt barnet en helt annen gave og reiser på ferie i hemmelighet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 4. desember 2014 #2676 Del Skrevet 4. desember 2014 Tipser om kommentarfeltet til youwish-innlegget. Mange reagerer på kjønnsrollemønsteret hun bygger opp under, men FrkPåSinHøyeHest svarer som forventet Tipper Ottar mobiliserer som pokker as we speak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. desember 2014 #2677 Del Skrevet 4. desember 2014 Det siste reklameinnlegget er jo en helt ny utvikling, hun har beveget seg bort fra det personlige bloggformatet i hele år, men nå har det tippet over til å bli en ren reklamekatalog. Språket har blitt mer upersonlig, og bildene, selv om de er skarpe så minner poseringen mest av alt om billige postordrekataloger som man får i posten. Og jeg mener ikke det som hets, jeg mener det faktisk. Hun er ikke en god nok modell til å bære et magasin om det er det hun sikter mot. Mens bloggen før framsto som et mål i seg selv hvor hun faktisk hadde glede av å dele virker den nå som et middel for at hun skal enten tyne så mye penger ut av den som hun overhodet klarer, og/eller være et springbrett videre inn i kjendislivet. Når så personlige ting som familieferie, ettårsgave og vennekveld blir sponset eller brukt i annonseøyemed så er det nesten som jeg lurer på om det bare er en fasade, ren fiksjon, og at de har betalt vennene, gitt barnet en helt annen gave og reiser på ferie i hemmelighet :D Dog er jeg ganske sikker på at det eneste stedet man føler et nærvær den egentlige Caroline er i kommentarfeltet, og da sikter jeg ikke til Tusen takk, søte deg-svarene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. desember 2014 #2678 Del Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som får lyst å reise til det hotellet de er på? Ser jo helt øde og forlatt ut, milevis fra stranden og tomt hotell - utfra bildene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 4. desember 2014 #2679 Del Skrevet 4. desember 2014 Haha. Husker dere Elaine da hun jobbet for Peterman-katalogen eller hva det var? Major flashback her, paret slutter ikke å underholde iallefall, det skal de ha! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia85 Skrevet 4. desember 2014 #2680 Del Skrevet 4. desember 2014 Haha. Husker dere Elaine da hun jobbet for Peterman-katalogen eller hva det var? Major flashback her, paret slutter ikke å underholde iallefall, det skal de ha! Hahaha! Nå lo jeg høyt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg