Cherrybomb Skrevet 1. desember 2014 #2621 Del Skrevet 1. desember 2014 Bloggen hennes har blitt ufattelig kjedelig de siste månedene, er aldri innom den lenger faktisk. Er muligens ikke lenge til hun finner ut at hun skal provosere litt for å få mange lesere igjen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. desember 2014 #2622 Del Skrevet 2. desember 2014 Ryddet for diskusjon av barn. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 2. desember 2014 #2623 Del Skrevet 2. desember 2014 Jmf de siste bildene på bloggen hennes, må det være lov å påpeke at hun har beholdt et par svangerskapskilo som ser fantastisk ut på kroppen hennes. Bena ser slanke og veltrente ut, ikke ekstremt tynne slik de gjorde før. En utvikling i positiv retning syns jeg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 2. desember 2014 #2624 Del Skrevet 2. desember 2014 Jmf de siste bildene på bloggen hennes, må det være lov å påpeke at hun har beholdt et par svangerskapskilo som ser fantastisk ut på kroppen hennes. Bena ser slanke og veltrente ut, ikke ekstremt tynne slik de gjorde før. En utvikling i positiv retning syns jeg! Hun har IKKE LAGT PÅ SEG ET GRAM mer enn nødvendig! Og hun SER helt lik ut som før! Det sier nemlig slankeekspert, svangerskapsekspert og legemannen Lars Kristian Eriksen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 2. desember 2014 #2625 Del Skrevet 2. desember 2014 Hun har IKKE LAGT PÅ SEG ET GRAM mer enn nødvendig! Og hun SER helt lik ut som før! Det sier nemlig slankeekspert, svangerskapsekspert og legemannen Lars Kristian Eriksen. Hehe ja jeg har leste dette. Men kanskje disse kiloene var nødvendig? Kroppen hennes er aboslutt forandret etter svangerskapet, men det til det positive syns jeg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 2. desember 2014 #2626 Del Skrevet 2. desember 2014 Hehe ja jeg har leste dette. Men kanskje disse kiloene var nødvendig? Kroppen hennes er aboslutt forandret etter svangerskapet, men det til det positive syns jeg! Jeg synes hun ser mye friskere og sunnere ut etter svangerskapet! Skjønner ikke hvorfor hun insisterer å tviholde på en kropp hun ikke har lengre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 2. desember 2014 #2627 Del Skrevet 2. desember 2014 Tror denne ferieturen var akkurat det jeg trengte - det har blitt så kjedelig at jeg ikke gidder å klikke meg inn lenger Detox! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. desember 2014 #2628 Del Skrevet 2. desember 2014 Jmf de siste bildene på bloggen hennes, må det være lov å påpeke at hun har beholdt et par svangerskapskilo som ser fantastisk ut på kroppen hennes. Bena ser slanke og veltrente ut, ikke ekstremt tynne slik de gjorde før. En utvikling i positiv retning syns jeg! Hun veier akkurat det samme som da hun var 16, hverken mer eller mindre. Ferdig snakka 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 2. desember 2014 #2629 Del Skrevet 2. desember 2014 Stakkars Caroline så forferdelig trøtt og sliten ut på dagens outfitbilder håper hun får slappet av og hvilt seg på denne ferien. Ja, gud for et hardt liv hun lever... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waylay Skrevet 2. desember 2014 #2630 Del Skrevet 2. desember 2014 Hun veier akkurat det samme som da hun var 16, hverken mer eller mindre. Ferdig snakka Det er faktisk trist at hun tror det. Kroppen har bært frem et barn, SÅKLART forandres kroppen. Jeg synes hun ser mye friskere og sunnere ut etter svangerskapet! Skjønner ikke hvorfor hun insisterer å tviholde på en kropp hun ikke har lengre.. Kroppen ser definitivt sunnere ut. Vel, kroppen hun hadde var en stor del av varemerket hennes, så hun må jo finne en ny nisje. Noe hun ikke klarer, da bloggen er kjedelig og ensformig (jeg er en snikinstagrammer, har ikke lest bloggen noe særlig, så vet ikke om hun har klart å snu den etter så kjedelig den var i sommer). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 2. desember 2014 #2631 Del Skrevet 2. desember 2014 Det er faktisk trist at hun tror det. Kroppen har bært frem et barn, SÅKLART forandres kroppen. Kroppen ser definitivt sunnere ut. Vel, kroppen hun hadde var en stor del av varemerket hennes, så hun må jo finne en ny nisje. Noe hun ikke klarer, da bloggen er kjedelig og ensformig (jeg er en snikinstagrammer, har ikke lest bloggen noe særlig, så vet ikke om hun har klart å snu den etter så kjedelig den var i sommer). Det har hun ikke. Den har blitt sååå dårlig. Hun virker uinspirert. Det er vel noe som ofte skjer når alt i bunn og grunn handler om inntekter... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. desember 2014 #2632 Del Skrevet 3. desember 2014 All ære for at de har orket å drasse den digre vogna med seg til ei som er over året. Har ikke de rollsroyce-kjempedyr reisetrille? Sorry, usaklig,men... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 3. desember 2014 #2633 Del Skrevet 3. desember 2014 Stussa litt på det jeg også. Så kjekt med paraplytrille på ferie. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 3. desember 2014 #2634 Del Skrevet 3. desember 2014 skulle gjerne fått halvparten av mulighetene hun får igjennom bloggen. Kan vel strengt tatt ikke si det er kjedelig å få delta på all verdens se&hør, tv2, fotball etc - fester ol. Hvis du blar litt igjennom bloggen er det ikke særlig mye sosialt med venner og morsomme arrangementer de er på. Det var selvfølgelig en del i forhold til Skal vi danse, men utenom det syns absolutt ikke at de lever så veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 3. desember 2014 #2635 Del Skrevet 3. desember 2014 Viktig å alltid ha hendene i været når man tar magebilder så man ser tynnest mulig ut 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 3. desember 2014 #2636 Del Skrevet 3. desember 2014 All ære for at de har orket å drasse den digre vogna med seg til ei som er over året. Har ikke de rollsroyce-kjempedyr reisetrille? Sorry, usaklig,men... på en trille er det ikke plass til den digre stelleveska som må vises frem..hi..hi...jeg går ofte med en liten reisesekk på ryggen når jeg er på ferieturer..hadde vært morsomt å se ff med det en gang da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siyha Skrevet 3. desember 2014 #2637 Del Skrevet 3. desember 2014 på en trille er det ikke plass til den digre stelleveska som må vises frem..hi..hi...jeg går ofte med en liten reisesekk på ryggen når jeg er på ferieturer..hadde vært morsomt å se ff med det en gang da... Har den samme reisetrillen selv, og det er absolutt plass til stelleveska på den, både store og små. Hvis jeg husker riktig så har de kun delen som er fra 0-6 mnd, ikke sportsdelen til reisetrillen (du kan velge å bestille hele reisetrillen, eller kun nyfødttrille eller sportstrille). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 3. desember 2014 #2638 Del Skrevet 3. desember 2014 Viktig å alltid ha hendene i været når man tar magebilder så man ser tynnest mulig ut Ja magen/kroppen hadde sikkert sett heeeeelt annerledes ut med den hånda ned... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 3. desember 2014 #2639 Del Skrevet 3. desember 2014 Ryddet for latterliggjøring, diskusjon av barn og spekulasjoner, samt svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 3. desember 2014 #2640 Del Skrevet 3. desember 2014 Ja magen/kroppen hadde sikkert sett heeeeelt annerledes ut med den hånda ned... Hendene opp gir tynnere kropp! :D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg