Ultiva Skrevet 5. februar 2016 Forfatter #23041 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) 1 time siden, Bootybuilder skrev: Tviler sterkt på at de kommer til å svare på den kommentaren, selvom de burde når hun lager et slikt type innlegg. De har selv hengt ut folk offentlig, så dette er ekstremt dobbeltmoralsk. Jeg synes heller ikke noe om å gjøre pedofilie til offer, selvom jeg er enig i at offentlig gapestokk ikke er det beste. Dobbeltmoralistisk er jo dessverre et svært beskrivende adjektiv for cbe.no. Det er flott at de nå velger å skrive om mer samfunnsaktuelle saker innimellom, i og med at de når ut til veldig mange. Men så er det et ordtak da; "practice what you preach." Firmaet fordømmer nå gapestokken, selv om de selv har benyttet den flere ganger. Både til Magni Fuglerud (OBS direktelink inn på cbe-bloggen) http://www.carolinebergeriksen.no/2016/01/03/frustrerende-start-pa-aret/comment-page-1/ Samt til Victoria Ibabo Edwards (mamsi) og KG-brukere generelt i diverse kommentarer og innlegg skrevet av daglig leder i firmaet. Cbe.no forteller også at de selv skal kutte så vidt i kjøttkonsumet hjemme for å gjøre noe for miljøet, samtidig som de fronter et ekstremt overforbruk og inspirerer leserne sine til å gjøre det samme. Det blir ikke troverdig for fem flate øre, og motviljen fra reflekterte kritikere fortsetter dermed bare å øke. Endret 5. februar 2016 av Ultiva 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2016 #23042 Del Skrevet 5. februar 2016 Kan vi´et være en forsnakkelse, og vi da kan vente en hemmelighet som ikke kan fortelles ennå? F.eks. en kolleksjon type Orvik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 5. februar 2016 #23043 Del Skrevet 5. februar 2016 24 minutter siden, LilleSnupp skrev: Kan vi´et være en forsnakkelse, og vi da kan vente en hemmelighet som ikke kan fortelles ennå? F.eks. en kolleksjon type Orvik Nei, ser ikke sånn ut. En helt vanlig genser. https://bikbok.com/no/7171840_F007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. februar 2016 #23044 Del Skrevet 5. februar 2016 Generelt sett et godt råd å ikke trykke vilkårlig på slike innlegg på FB, kildekritikk er en fin ting. Ser gjerne at bloggeierne følger sine egne råd der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2016 #23045 Del Skrevet 5. februar 2016 Fun fact: googlet fotballfrue + magisk og fikk over 5200 treff 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 5. februar 2016 #23046 Del Skrevet 5. februar 2016 Det skrives på bloggen at man skal være forsiktig med hva man legger ut, deler og liker. Er det noen som burde tenke på det, så er det jaggu meg dem selv mtp eksponering av barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 5. februar 2016 #23047 Del Skrevet 5. februar 2016 Den Tuesday, February 02, 2016 at 22.00, Cornucopia skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 5. februar 2016 #23048 Del Skrevet 5. februar 2016 5 minutter siden, Edain skrev: Det skrives på bloggen at man skal være forsiktig med hva man legger ut, deler og liker. Er det noen som burde tenke på det, så er det jaggu meg dem selv mtp eksponering av barn. Enig! I tillegg er hun jo redd for å være alene hjemme, likevel kunngjør hun alltid på bloggen når hun er alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. februar 2016 #23049 Del Skrevet 5. februar 2016 Supert med engasjement. Jeg er ikke så veldig begeistret for tonen innlegget er skrevet i - litt mer jeg mener, jeg tror, jeg synes hadde gjort seg. Men det er jo slik det gjøres der borte i Telemark. Å engasjere seg MOT gapestokk og uthenging, er jo ørlite ironisk når det gjelder denne bloggen. Men jeg satser på at det betyr at de nå er kommet på bedre tanker og kommer til å sørge for at slik ikke skjer i egen blogg heller fra nå av. :raus: 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 5. februar 2016 #23050 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg skjønner hva hun mener med gapestokk, men jeg syns det er spesielt at hun ønsker å belyse overgriperen som et offer når hun først skal ta opp et så viktig tema. Hun har så mange unge kvinner som lesere, hvorfor har hun ikke heller da vinklet dette på en måte som kan gagne eller opplyse unge jenter. Jeg hadde applaudert henne om hun satt sexovergrep mot barn på dagsorden, kanskje med tanke på å passe på barna sine og opplyse om at det kan skje i alle familier og også de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. februar 2016 #23051 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg skulle ønske CBE kunne komme litt ned på landejorda igjen. Forstår ikke helt hvem hun ønsker å tiltrekke seg som målgruppe. Hvite trøfler uten sukker som fredagsgodt,, og drikke som serveres i en kaffekopp som har gull over hele seg? Jeg blir faktisk ikke tiltrukket av dette på noe vis. Blir noen av dere det? For min del blir det alt for hotell-aktig. Ikke noe hjemmekos-opplegg. Nå er jeg en person som er helt motsatt av CBE, da. Jeg har aldri foretrukket typiske merke-klær, merke-vesker etc fremfor andre varer som ligner. Ikke at jeg aner om den kaffekoppen var av noe spesielt merke, men det ligner ikke noe jeg finner hjemmekoselig. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. februar 2016 #23052 Del Skrevet 5. februar 2016 1 time siden, Atheena skrev: Jeg skjønner hva hun mener med gapestokk, men jeg syns det er spesielt at hun ønsker å belyse overgriperen som et offer når hun først skal ta opp et så viktig tema. Hun har så mange unge kvinner som lesere, hvorfor har hun ikke heller da vinklet dette på en måte som kan gagne eller opplyse unge jenter. Jeg hadde applaudert henne om hun satt sexovergrep mot barn på dagsorden, kanskje med tanke på å passe på barna sine og opplyse om at det kan skje i alle familier og også de beste. interessant hvordan vi alle leser det med forskjellige øyne. Jeg oppfatter det overhodet ikke som at hun gjør overgriperen til offer, men at hun fokuserer på hensynet til familien hans. Men hun skriver ikke så veldig godt, så det er ikke så godt å få tak på hva hun egentlig har fokus på, for et annet hovedbudskap slik jeg oppfatter det er at vi ikke skal gjøre oss til dommere, verken "vi på facebook" eller borgerverns-Stig. For meg handler dette om at vi er en rettsstat, også for dem vi ikke liker, og det synes jeg det er all grunn til å applaudere henne for å reflektere over. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 5. februar 2016 #23053 Del Skrevet 5. februar 2016 Det blir så FEIL å lese slike innlegg på bloggen hennes, de blir så falske. Hun prøver, men hun får det ikke til. CBE burde holde seg til getinspired.no og hunde-bursdagskaker, og droppe samfunnsrelaterte temaer. Det blir feil, feil, feil. For å tilføre noe i pedofil vs overgriper-avsporingen: Ja, det er forskjellige ting. Men bare det å ha seksuelle tanker om barn burde være straffbart (om oppdaget, of course). Det er rett og slett j****g. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 5. februar 2016 #23054 Del Skrevet 5. februar 2016 10 minutter siden, sashimi skrev: Det blir så FEIL å lese slike innlegg på bloggen hennes, de blir så falske. Hun prøver, men hun får det ikke til. CBE burde holde seg til getinspired.no og hunde-bursdagskaker, og droppe samfunnsrelaterte temaer. Det blir feil, feil, feil. For å tilføre noe i pedofil vs overgriper-avsporingen: Ja, det er forskjellige ting. Men bare det å ha seksuelle tanker om barn burde være straffbart (om oppdaget, of course). Det er rett og slett j****g. Evnen til å tenke er det som skiller oss fra andre levende vesener. Å påstå at vi skal straffes for å ha denne evnen vil være å påstå at vi skal straffes for å være menneske. Å tenke er å være menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 5. februar 2016 #23055 Del Skrevet 5. februar 2016 Har ikke lest de siste sidene her, men har den kommentaren under pedofili innlegget om at Treasures selv har hengt ut folk blitt fjernet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 5. februar 2016 #23056 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) 26 minutter siden, Bootybuilder skrev: Har ikke lest de siste sidene her, men har den kommentaren under pedofili innlegget om at Treasures selv har hengt ut folk blitt fjernet? Rettelse: Det ligger her: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/02/04/baksiden-ved-sosiale-medier/comment-page-1/#comment-450638 Skjermbilde http://imgur.com/a8IIZ5m Endret 5. februar 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. februar 2016 #23057 Del Skrevet 5. februar 2016 Helt enig. Flott å være samfunnsengasjert, men her blir det bare så malplassert og "pinlig". Det er så obvious at hun gjør det kun for "syns skyld", for å ikke bli tatt på det å kun være overfladisk. Selvfølgelig har hun meninger og holdninger om viktige og dypere tema hun også, men hun kan fint la være å skrive om det. Det kler ikke figuren Fotballfrue. Hvis hun ønsker flere lesere så se til å bli gravid igjen. Det er jo det store nå for tiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. februar 2016 #23058 Del Skrevet 5. februar 2016 Engasjerer hun seg i Stine Sofies Stiftelse igjen? Håper det varer lengre enn sist. Det kokte jo bort..... https://www.trinegrung.no/2011/08/25/268-dager-igjen/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. februar 2016 #23059 Del Skrevet 5. februar 2016 27 minutter siden, MiniMjau skrev: Engasjerer hun seg i Stine Sofies Stiftelse igjen? Håper det varer lengre enn sist. Det kokte jo bort..... https://www.trinegrung.no/2011/08/25/268-dager-igjen/ Å herregud! Så pinlig!!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 6. februar 2016 #23060 Del Skrevet 6. februar 2016 1. Noen som kjenner til forskning/undersøkelser på hvem som egentlig leser bloggen cbe.no? Jeg mener, bedriftene som inngår avtale må vel ha noen tall å gå etter? De inngår vel ikke avtaler uten å kjenne noe til hvilken kundegrupper som denne bloggen gir grunnlag for. 2. Hvilken selskaper har cbe.no avtale med akkurat nå? De jeg vet: Bianco, Matkasse (adam?), adex. Hvilken flere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg