Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

All creds til Caroline for engasjementet og jobben hun gjør for å lage tema til bursdager, bryllup, jul ect. Men makroner og hjertekonfekt har jeg aldri sett i en barnebursdag. Spesielt ikke til en 2 åring. Det blir så overdådig og pyntelig at det blir helt feil for meg. Da jeg var liten fikk vi sjokoladekake, blandetbrus og stakk sugerørene ned i jordbærgeleen. Det var en grisete affære.

Ha,ha, samme her, -grisete,godt og morsomt :))   Mine barn fikk også slike selskaper.  

Jeg hadde aldri orket å lage i stand så mye som f.eks. CBE gjør, men det går jo på manglende interesse og ferdigheter...  Hun elsker å holde på med slike ting, og det synes jeg hun skal få lov til uten å bli kritisert for det. Dessuten, når blogging "går av moten" har hun kanskje en fremtid som events-arrangør :) 

Forskjellen mellom deres barn og FF er at å vise frem datterens bursdag er en del av bloggen. Ingen "betaler" (i form av klikk og en fanbase) dere for å holde bursdag for barnet deres. Og veldig få hadde nok vært interessert i å se på.

Hun liker det nok helt sikkert, men det er  en del av merkevaren og imaget hennes å lage slike fester. Å plutselig kjøre vanlig barnebursdag passer ikke inn, verken for henne eller sponsorene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nevnte min lange utdannelse pga noe LKE skrev på facebook om kjerringene på kg som hadde lite å komme med. Ikke for å rakke ned på folk uten særlig utdannelse.  I tilleg er jeg feit, men det sier jo seg selv.

Dette. De kommentarene om kompetanse kom jo etter at lke hadde skrevet om kg-kjerringene i Stort og smått om sosiale medier-gruppa på Facebook. Jeg skrev vel en kommentar her inne i forhold til det, nettopp fordi jeg vet hvem noen av debattantene her inne er i RL og det slo meg at kommentarene hans ble veldig latterlige nettopp på grunnlag av det. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt greia med sponsoravtalen med jysk. Det er så langt fra hennes stil som det går an. Hun legger ut bilde av noen møbler, men har ikke fått/kjøpt noe derifra??

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kommentarene om utdanning på kritikerne her inne var helt på sin plass etter de uttalelsene fra LKE. Klart at hans agenda er å diskreditere folk som er negative til firmaet han leder, jo flere som tror på viss vasset hans om at KG-kjerringene er arbeidsløse, uutdannede og uten evne til å argumentere med han, jo bedre enklere er det for han å la være å ta kritikken på en annen måte enn 😂. Applauderer likevel at han har sluttet med å skrike stråmann i annenhver setning, nå er cherrypicking  det hotteste ordet i Siljan. Forandring fryder. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er LKE sin utdannelse?  

han er vel både jurist, lege, jordmor og PT. Han har helt klart sitt på det tørre når han påpeker hvor begrenset man er når man bare er en av disse tingene. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom deres barn og FF er at å vise frem datterens bursdag er en del av bloggen. Ingen "betaler" (i form av klikk og en fanbase) dere for å holde bursdag for barnet deres. Og veldig få hadde nok vært interessert i å se på.

Hun liker det nok helt sikkert, men det er  en del av merkevaren og imaget hennes å lage slike fester. Å plutselig kjøre vanlig barnebursdag passer ikke inn, verken for henne eller sponsorene.

Du sier ikke noe jeg ikke allerede vet, men skal ikke bursdagen egentlig handle om Nelia og ikke hva fansen ønsker å lese på bloggen?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt greia med sponsoravtalen med jysk. Det er så langt fra hennes stil som det går an. Hun legger ut bilde av noen møbler, men har ikke fått/kjøpt noe derifra??

Hun har jo selvsagt fått betalt. Hun skriver vel ikke akkurat annonseinnlegg mot noen gratis varer lenger. Hun får jo 40 000 for et enkelt innlegg, så jyskinnleggene har nok gitt godt med inntekter. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier ikke noe jeg ikke allerede vet, men skal ikke bursdagen egentlig handle om Nelia og ikke hva fansen ønsker å lese på bloggen?

Jo absolutt. Livet generelt burde jo handle om hva man vil og ikke hva fansen vil lese. Men så var det dette med denne evige sirkelen av hva som er blogg og hva som er personlig sfære..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All creds til Caroline for engasjementet og jobben hun gjør for å lage tema til bursdager, bryllup, jul ect. Men makroner og hjertekonfekt har jeg aldri sett i en barnebursdag. Spesielt ikke til en 2 åring. Det blir så overdådig og pyntelig at det blir helt feil for meg. Da jeg var liten fikk vi sjokoladekake, blandetbrus og stakk sugerørene ned i jordbærgeleen. Det var en grisete affære.

Nå ser man jo av bildene at dette ikke er snakk om ett "vanlig" barneselskap. (Hvor barnehagevenner er invitert).

Mener hun skrev de hadde hatt selskap to dager på rad,  og av bildene kan det se ut som de har invitert vennene sine - med små barn i riktig alder den ene gangen, og muligens familien den andre (søsteren er på den ene bilder ihvetfall - men ikke på bildene sammen med vennene). (Det er jo mange voksne og nesten ingen barn på bildene ;) )

Selv om det er mer enn jeg har i ett familieselskap også blir det liksom ikke helt "riktig" å sammenlikne mat du serverer til voksne OG barn - med mat du serverer i ett selskap med kun en haug 2-4 åringer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere hun har betalt for kakene fra hun villa perlesukker dama? Kan ikke se for meg at det er mer enn nullpunkt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tror dere hun har betalt for kakene fra hun villa perlesukker dama? Kan ikke se for meg at det er mer enn nullpunkt? 

Hun Villa perlesukker dama har gjort dette helt gratis, fordi hun tror hun drar nytte av fru Eriksen............... Ha-ha

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...