stina_00 Skrevet 9. desember 2015 #20761 Del Skrevet 9. desember 2015 Tok søsteren din feil, eller skrev du feil da du skrev at hun trodde den var redigert større? Forvirret. Beklager gikk litt fort i svingene der Jeg trodde større, søstra mi mindre. Og hun hadde rett. Viste meg hvorfor det ble slik med den lyktestolpen osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. desember 2015 #20762 Del Skrevet 9. desember 2015 Tråden er ryddet for hets, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. desember 2015 #20763 Del Skrevet 9. desember 2015 Beklager gikk litt fort i svingene der Jeg trodde større, søstra mi mindre. Og hun hadde rett. Viste meg hvorfor det ble slik med den lyktestolpen osv.Mannen min jobber også mye med Photoshop, og da dette bildet du viser til ble avslørt, viste han meg det samme. Man blir lurt av lyktestolpen på en eller annen måte, magen er redigert mindre.Jeg lurer så veldig på hva som foregår i hodet til en vordende mor og far som tar avgjørelsen om at det er greit å forfalske og publisere et bilde som dette? :-( 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stina_00 Skrevet 9. desember 2015 #20764 Del Skrevet 9. desember 2015 Enig med deg over. Dette er vel det eneste som gav meg litt hakeslepp. Skulle ønske diverse intervju faktisk spurte om akkurat dette. Og jeg skulle ønske de kunne spørre hvordan det kunne ha seg at flere av kommentarene "LK" skrev, ble skrevet mens han var på kamp - og ble besvart av CBE 30 sekunder senere!Jeg får litt vondt av henne, for jeg tror det oppleves som svært tungt å være så besatt av fasade. Skjønner ikke at de klarer å fortsette. Å si at det er jobben hennes blir så søkt - for det var jo faktisk ikke det før hun begynte å selge livet sitt til annonsører. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 10. desember 2015 #20765 Del Skrevet 10. desember 2015 Mannen min jobber også mye med Photoshop, og da dette bildet du viser til ble avslørt, viste han meg det samme. Man blir lurt av lyktestolpen på en eller annen måte, magen er redigert mindre.Jeg lurer så veldig på hva som foregår i hodet til en vordende mor og far som tar avgjørelsen om at det er greit å forfalske og publisere et bilde som dette? :-( Dette forstår jeg ikke helt. Selvfølgelig er bilderedigeringen helt forkastelig, men hvorfor er det verre at hun har blitt redigert magen smalere på bilder der hun er gravid enn på bilder der hun ikke er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 10. desember 2015 #20766 Del Skrevet 10. desember 2015 Dette forstår jeg ikke helt. Selvfølgelig er bilderedigeringen helt forkastelig, men hvorfor er det verre at hun har blitt redigert magen smalere på bilder der hun er gravid enn på bilder der hun ikke er gravid? Slankepress og kroppshysteri er ekstra alvorlig når man bærer på foster. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 10. desember 2015 #20767 Del Skrevet 10. desember 2015 Dette forstår jeg ikke helt. Selvfølgelig er bilderedigeringen helt forkastelig, men hvorfor er det verre at hun har blitt redigert magen smalere på bilder der hun er gravid enn på bilder der hun ikke er gravid? Om det ene er verre enn det andre skal ikke jeg bedømme, men jeg tror mange reagerer på at ikke en gang når hun er gravid kan hun akseptere at magen vokser til vanlig størrelse. Redigeringen bør og sees i sammenheng med at hun har vært opptatt av å vise verden at graviditet ikke "ruinerer" kroppen din, og å vise alle andre kvinner og mødre at man kan og bør trene som vanlig under en graviditet. Jeg sier ikke at man ikke bør trene eller holde seg i form, men redigeringen av gravidmagen vitner om at denne treningen under graviditet (og ellers) ikke handler om helse, men m utseende, fasade og å være smalere enn gjennomsnittet. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2015 #20768 Del Skrevet 10. desember 2015 Har dere lest siste innlegg på bloggen nå? Vi er nettroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 10. desember 2015 #20769 Del Skrevet 10. desember 2015 Har dere lest siste innlegg på bloggen nå? Vi er nettroll!skjermdump? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 10. desember 2015 #20770 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Om det ene er verre enn det andre skal ikke jeg bedømme, men jeg tror mange reagerer på at ikke en gang når hun er gravid kan hun akseptere at magen vokser til vanlig størrelse. Redigeringen bør og sees i sammenheng med at hun har vært opptatt av å vise verden at graviditet ikke "ruinerer" kroppen din, og å vise alle andre kvinner og mødre at man kan og bør trene som vanlig under en graviditet. Jeg sier ikke at man ikke bør trene eller holde seg i form, men redigeringen av gravidmagen vitner om at denne treningen under graviditet (og ellers) ikke handler om helse, men m utseende, fasade og å være smalere enn gjennomsnittet. Samtidig som flere innlegg a la om hvor normal hun var med sin lille mage og alle måtte få være slik de er under et svangerskap om de legger på seg 5 eller 25 kg og hvor belastende det var å få høre hun var mindre enn gjennomsnittet. (link til intervju i KK)Og så viser det seg at hun hadde redigert magen mindre. (Det er en gammel sak men synes det er relevant å nevne siden LKE gikk ut i SoMe-guppa og mente CBE ikke har gjort noe drastisk (skjermdump fra kommentar) for å nå toppen. Å redigere en allerede mye omtalt mage mindre samtidig som man mener man er helt "normal" går under drastisk i min bok) Endret 10. desember 2015 av Bergensia lagt til link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 10. desember 2015 #20771 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg kommer meg ikke inn på bloggen nå, jeg. Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 10. desember 2015 #20772 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) http://imgur.com/5JPYZPJhttp://imgur.com/fSVdgyI Edit: Glemte skrive at dette er skjermdumper av siste innlegget der det står at "svært mange på kvinneguiden er nettroll" . Endret 10. desember 2015 av stikkontakt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 10. desember 2015 #20773 Del Skrevet 10. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor hun redigerer ihjel ansiktet sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 10. desember 2015 #20774 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) FF, hvis du skal ta deg selv seriøst og leve som du preiker så kan du begynne med å; 1) snakke for deg selv 2) klare deg uten mannen/sufflør/management som svarer for deg3) faktisk svare på kritiske spm som å møte til intervjuer uten spikret spørsmålssett og delta alene i TV-debatter.4) slutte å se på deg selv som et offer Åh, det var ikke det du mente med rak rygg og imøtegå kritikk? Nå ble jeg veldig overrasket.. Endret 10. desember 2015 av Vitulina 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 10. desember 2015 #20775 Del Skrevet 10. desember 2015 http://imgur.com/5JPYZPJhttp://imgur.com/fSVdgyI Edit: Glemte skrive at dette er skjermdumper av siste innlegget der det står at "svært mange på kvinneguiden er nettroll" . NÅ MÅ HUN GI SEG! KG-brukere avslørte juks, KG-brukere har vært på hugget nå hun/dem/han har hatt Nord Koreansk-sensur i kommmentarfeltet for å vinkle kritikken en vei, KG-brukerene har avslørt/dokumentert/sendt inn til FO når annonseinnlegg har vært feil/etter/ikke merket.Selvsagt er majoriteten av disse kvinnene netttroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. desember 2015 #20776 Del Skrevet 10. desember 2015 Ok, akkurat så lenge varte det at jeg synes bloggen var blitt bedre og LKE var borte...Dette er noe av det mest kyniske, lite troverdig jeg har lest noen gang tror jeg...Man er bare utrolig høy på seg selv når man faktisk ikke klarer å komme med en mening uten å blande inn offerrolle, nettroll og sjalusi igjen!I mine øyne vanvittig dårlig skrevet, mulig noen poeng men det forsvinner helt i å prøve å komme med noe nytt, samtidig som man ikke skal tråkke på noen bloggertær, men det viktigste av alt- fremheve seg selv! Jeg sitter her og er smådårlig kjenner jeg! Toalt skivebom i mine øyne! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. desember 2015 #20777 Del Skrevet 10. desember 2015 Ok, kjære mednettroll her på KG, ikke bit av meg hodet nå 😜, men jeg må ha lest med snillebriller i dag, for deler av innlegget som noen imguret, vel det nikket jeg til. Jeg skal forbigå i stillhet at hun motsier seg selv flere steder, og midtdelen med sleivspark hit og dit (sannsynligvis for å provosere og skape klikk) men sluttpoenget likte jeg; Ikke ligg der og grin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 10. desember 2015 #20778 Del Skrevet 10. desember 2015 Det må være frusterende at clickbait taktikken ikke ga økte lesertall! Fra å klare å skape Norges mest leste blogg nesten på et slumptreff for så å tape lesere og bli forbigått av yngre bloggere. Det startet med å kvitte seg med fotballfrue navnet, bli tatt for bilderedigering og kommentarjuks til å helgardere seg med trygge perfeksjonerte innlegg. Dette ble tydeligvis kjedelig og lite nyskapende for leserne. Så har de nå prøvd seg på engasjement rundt trygge temaer og clickbait, men dette gir tydeligvis ikke utslag på lesertallene. Det er tydelig at LKE følger aktivt med i bloggverdenen (stort og smått om sosiale medier på FB), for å prøve å blåse liv i bloggen til fruen, men kommer de til å klare det? Eller vil de sakte, men sikkert stadig rykke lenger ned på blogglisten? CBE og LKE lever et hverdagslige liv uten særlig mye spenning, det er vanskelig å se at det vil fenge i lengden. Det som en gang var et slumptreff som skapte fascinasjon har nå blitt så ekstremt kjedelig. Til og med kritikerne begynner å kjede seg Hun er snart 30 år og gråter fordi kvinneguiden er slemme? Vel, slutt og juks og lyv med bilderedigering, slutt å skriv kommentarene selv, slutt å ta på deg offerrollen for sympati, slutt å still deg bak mannen din, slutt å vær nazi med kommentafeltet, slutt å lur deg unna merking. Jeg kunne fortsatt i det uendelige.... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 10. desember 2015 #20779 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Ok, kjære mednettroll her på KG, ikke bit av meg hodet nå 😜, men jeg må ha lest med snillebriller i dag, for deler av innlegget som noen imguret, vel det nikket jeg til. Jeg skal forbigå i stillhet at hun motsier seg selv flere steder, og midtdelen med sleivspark hit og dit (sannsynligvis for å provosere og skape klikk) men sluttpoenget likte jeg; Ikke ligg der og grin! Skulle akkurat til å skrive det samme. Dessuten bør vel "Vi" også tåle kritikk, eller hva. Det er tross alt ikke alt som er saklig her inne.Edit: Med "Vi" menes selvsagt ikke alle som har skrevet kritiske innlegg om bloggere! Poenget er at ikke alt som postes har like høyt saklighetsnivå. Forøvrig gjelder ikke dette kun innlegg som er kritiske til enkelte bloggere, men også innlegg som er kritiske til alle som er kritiske til enkelte bloggere. Endret 10. desember 2015 av MinnaMilanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. desember 2015 #20780 Del Skrevet 10. desember 2015 A. Jeg er ihvertfall ikke noe nettroll, jeg står for alt jeg sier. Dog ikke med fullt navn fordi jeg ikke vil bli stalket av LKE - som det faktisk er bevist at ER et nettroll.B. Det fremgår helt tydelig at dette innlegget mest sannsynlig er skrevet av nevnte nettroll LKE. Ordlyden taler for seg. Synes jeg. C. Jeg er i høyeste grad enig i at blggere må slutte å syte, men da blir det ikke bede av å syte i et innlegg som handler om å slutte og syte;-) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg