Gjest Zeitgeist Skrevet 18. november 2015 #20241 Del Skrevet 18. november 2015 Det mest triste med alle feriene hennes er vel at hun aldri tar fri.Det er jeg helt enig med deg i. Det må være ufattelig slitsomt å alltid være "på" - uansett hvor man er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 18. november 2015 #20242 Del Skrevet 18. november 2015 Det tyter kritikk her som har fint lite med lover og regler for markedsføring å gjøre - var det ikke det dere så saklig diskuterte i denne edder-og-galle-tråden? Eller glemte vi oss et lite øyeblikk? Hun lever av bloggen. Hvorvidt alle synes hun er verdens kjedeligste person som velger Gran Canaria er vel fullstendig på siden av poenget? Hvorvidt alle her i tråden er sofistikerte globetrottere er vel helt irrelevant? Eller er vi vikke så nøye med hvilken vinkling vi finner å kritisere fra, bare vi kan kritisere?Bare fortsetter å observere at denne tråden liksom skal være en hjertesak for alle seriøse, høyt utdannede mennesker med fokus på etikk, men stadig virker som dårlig kamuflert netthets, ikke så mye bedre enn den som florerer i kommentarfelt rundt omkring. De må virkelig ha klart å erte på seg stort og smått, for å få slikt dedikert fokus. Alt er feil med henne, lepper, hår, antrekk, reisemål, hvor mye eller lite hun er med barnet, om hun har flyskrekk eller ikke, hvor mye hun kommenterer samfunnssaker eller ei...I kommentarfeltet på bloggen hennes får hun ekstremt mye "spørsmål" (dårlig kamuflert spydighet) som:- har dere au pair til Nelia siden dere er så mye borte?- er det ikke slitsomt å måtte sminke seg så mye før trening?- blir du ikke lei av å måtte ha det så liksom perfekt rundt deg hele tiden?Jeg forstår ikke hvordan dama orker - hun må få mer betalt enn det avisene har snusen i, etter min mening, jeg personlig ville iallfall ikke latt meg utsette for all denne skiten for en relativt normal norsk lønn. Supert at det blir fokus på ryddig annonsering og sånt, men noen ganger bør vel the punishment match the crime - og disse to blir jevnlig halshugget for ting andre hele tiden kommer unna med.Just saying... unikt fenomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 18. november 2015 #20243 Del Skrevet 18. november 2015 Det er jeg helt enig med deg i. Det må være ufattelig slitsomt å alltid være "på" - uansett hvor man er. kan det være en av grunnene til å velge "lett" ferie. Forstå meg riktig, jeg er faktisk vanvittig sjalu på varmen akkurat nå, men å reise til et område hvor alle har vært før åpner gjerne opp for "mer ferie". Hun trenger jo ikke å dokumentere alt for "alle" har sett det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. november 2015 #20244 Del Skrevet 18. november 2015 Det tyter kritikk her som har fint lite med lover og regler for markedsføring å gjøre - var det ikke det dere så saklig diskuterte i denne edder-og-galle-tråden? Eller glemte vi oss et lite øyeblikk? Hun lever av bloggen. Hvorvidt alle synes hun er verdens kjedeligste person som velger Gran Canaria er vel fullstendig på siden av poenget? Hvorvidt alle her i tråden er sofistikerte globetrottere er vel helt irrelevant? Eller er vi vikke så nøye med hvilken vinkling vi finner å kritisere fra, bare vi kan kritisere?Bare fortsetter å observere at denne tråden liksom skal være en hjertesak for alle seriøse, høyt utdannede mennesker med fokus på etikk, men stadig virker som dårlig kamuflert netthets, ikke så mye bedre enn den som florerer i kommentarfelt rundt omkring. De må virkelig ha klart å erte på seg stort og smått, for å få slikt dedikert fokus. Alt er feil med henne, lepper, hår, antrekk, reisemål, hvor mye eller lite hun er med barnet, om hun har flyskrekk eller ikke, hvor mye hun kommenterer samfunnssaker eller ei...I kommentarfeltet på bloggen hennes får hun ekstremt mye "spørsmål" (dårlig kamuflert spydighet) som:- har dere au pair til Nelia siden dere er så mye borte?- er det ikke slitsomt å måtte sminke seg så mye før trening?- blir du ikke lei av å måtte ha det så liksom perfekt rundt deg hele tiden?Jeg forstår ikke hvordan dama orker - hun må få mer betalt enn det avisene har snusen i, etter min mening, jeg personlig ville iallfall ikke latt meg utsette for all denne skiten for en relativt normal norsk lønn. Supert at det blir fokus på ryddig annonsering og sånt, men noen ganger bør vel the punishment match the crime - og disse to blir jevnlig halshugget for ting andre hele tiden kommer unna med.Just saying... unikt fenomen Jeg vet ikke helt om vi leser samme tråd, for jeg ser debattanter her inne som ikke har noe å utsette på ferievalget. Selvsagt er det noen som pirker på alt og tolker alt i verste henseende, men da hadde det vært fint om du heller snakket til de personene du mener bedriver denne netthetsen. Slik innlegget ditt står nå skjærer du samtlige her inne over en kam, og slikt kommer det sjeldent noe godt utav. Hva som blir skrevet i kommentarfeltet i bloggen har og kan ikke trådens deltakere noe for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 18. november 2015 #20245 Del Skrevet 18. november 2015 Neida, ikke alle sier det samme - det ville jo vært meningsløst - men til å være en tråd hvor mange hevder å være i den for å kjempe for en god sak, nærmest, så er det nok av dem som sniker inn kommentarer om alt annet. Jeg forstår det må være krevende å være moderator her, i hvert fall. At du ikke kjenner deg igjen i det jeg sier er jo greit nok.Angående kommentarfeltet på bloggen så er det flere her i tråden som etter eget sigende og av ulike, mer og mindre "noble" grunner, legger igjen kommentarer på bloggen også, for så å komme hit og referere. Samme undertone av spydigheter, som ikke alltid kan kobles med lover og regler heller.Må gjerne rettferdiggjøre trådens eksistens, men jeg synes den åpner for og til dels oppmuntrer til en type, hva skal vi si, kommunikasjon som jeg synes ikke er så veldig mye mer renhåret eller hyggelig enn det man ser så mye av nå; negativitet og kritikk av enkeltpersoner som av en eller annen grunn er for offentlige personer å regne.Jeg har fortsatt ikke sett et godt argument for at denne ene personen (eller de to) er de eneste som burde være med i en slik tråd. Det hadde kanskje smakt litt bedre om tråden hadde hatt en annen tittel, med temaet markedsføring, annonsering, lover og regler etc. med fokus på alle som gjør de samme feilene, og mindre fokus på alle personlige valg og kjedelige feriepreferanser en enkeltperson måtte ha...Nå er tråden litt "skinnhellig", som et litt deilig alibi for å kunne kritisere en person åpent, så lenge man hiver med noe om feilmerking.Mulig innlegg er blitt slettet eller redigert av moderatorer i ettertid, altså, jeg har ikke finlest de snart 870 (?!!) sidene på nytt igjen for å sjekke, men de gangene jeg har vært innom her har det uten unntak vært en del innlegg innimellom med typisk bitching, og skadefryd over hver gang noen klarer å ta dem for noe. Det gir meg en ekkel smak i munnen, that's all. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. november 2015 #20246 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Bitching? Har du noen eksempler? Det har forresten vært om mye mer enn feilmerking her, sakene om redigeringsjuks og falske kommentarer har tatt _mange_ sider. Enig med deg at det en sjelden gang er usaklige kommentarer, men såpass må de tåle når de tross alt tjener penger på et produkt som er sammenblanding av privatliv og kommers. De står jo ikke sist i køen selv når det gjelder å komme med frekke kommentarer, til og med på egen blogg. Endret 18. november 2015 av Francis 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 18. november 2015 #20247 Del Skrevet 18. november 2015 Neida, ikke alle sier det samme - det ville jo vært meningsløst - men til å være en tråd hvor mange hevder å være i den for å kjempe for en god sak, nærmest, så er det nok av dem som sniker inn kommentarer om alt annet. Jeg forstår det må være krevende å være moderator her, i hvert fall. At du ikke kjenner deg igjen i det jeg sier er jo greit nok.Angående kommentarfeltet på bloggen så er det flere her i tråden som etter eget sigende og av ulike, mer og mindre "noble" grunner, legger igjen kommentarer på bloggen også, for så å komme hit og referere. Samme undertone av spydigheter, som ikke alltid kan kobles med lover og regler heller.Må gjerne rettferdiggjøre trådens eksistens, men jeg synes den åpner for og til dels oppmuntrer til en type, hva skal vi si, kommunikasjon som jeg synes ikke er så veldig mye mer renhåret eller hyggelig enn det man ser så mye av nå; negativitet og kritikk av enkeltpersoner som av en eller annen grunn er for offentlige personer å regne.Jeg har fortsatt ikke sett et godt argument for at denne ene personen (eller de to) er de eneste som burde være med i en slik tråd. Det hadde kanskje smakt litt bedre om tråden hadde hatt en annen tittel, med temaet markedsføring, annonsering, lover og regler etc. med fokus på alle som gjør de samme feilene, og mindre fokus på alle personlige valg og kjedelige feriepreferanser en enkeltperson måtte ha...Nå er tråden litt "skinnhellig", som et litt deilig alibi for å kunne kritisere en person åpent, så lenge man hiver med noe om feilmerking.Mulig innlegg er blitt slettet eller redigert av moderatorer i ettertid, altså, jeg har ikke finlest de snart 870 (?!!) sidene på nytt igjen for å sjekke, men de gangene jeg har vært innom her har det uten unntak vært en del innlegg innimellom med typisk bitching, og skadefryd over hver gang noen klarer å ta dem for noe. Det gir meg en ekkel smak i munnen, that's all. jeg skulle egentlig til å kommentere det motsatte - nemlig hvor interessant det er at tråden nesten har dødd hen de siste dagene, og at det etter min mening viser at det faktisk stemmer at de av oss som sier vi diskuterer bedriften, faktisk diskuterer bedriften, og nr bedriften ikke gjør noe kritikkverdig, så blir de ikke kritisert. Men jeg ser jo at det har kommet noen kommentarer om ferievalg og kofferter i kveld, og jeg er for så vidt enig med deg at det ikke er spesielt relevant i forhold til bedriften. Men det er vel ikke de samme personene som er mest aktive i debatten omkring virksomhten - jeg ser et par av dem er innom, men de er jo ikke kritiske. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 19. november 2015 #20248 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg syns absolutt du har noen gode poeng @Miss O'Hara . Men syns du går litt i samme felle som det du kritiserer tråden for. Du henger deg opp i noen poster som (kanskje) er over grensen og glemmer til en vis grad resten. Kan også være meg som ikke helt har våknet ennå og fått med meg alt du prøver å si 😉Jeg syns reise-destinasjonsdebatten er helt uinteressant. Kunne ikke bry meg mindre.Men er det hets å si man syns det er et kjedelig reisemål? Helt enig i at det er irrelevant og unødvendig, men er det virkelig det som er hets? Er det hets å si man ikke liker reisemålet/klærne/møblene som bloggeren viser fram? Driver Se og Hør med hets når de gir terningkast til festens kjoler? Her må jeg understreke at det man sier i en slik liker/liker ikke diskusjon må uttrykkes på en pen måte. Og det er det desværre mange på nett som ikke klarer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. november 2015 #20249 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg forstår faktisk godt at de velger å dra til Gran Canaria nå med en unge som er knappe to år. GC er ikke så langt unna, har relativt kort flyreise og garantert sol og varme på denne tiden av året. Såklart, ville sikkert vært mye mere å finne på i Barcelona, men det er jo ikke sikkert at det er nettopp det de er ute etter, men sol&varme. Dessuten er det ikke særlig varmt i Barcelona i november. Vi reiste også til f.eks Rhodos og Alcudia de første årene til jentungen vår. Hadde ikke orket å ta henne med til Kenya der ene flystrekket var på ca 15 timer i en alder av to....da vi var i Kenya var jentungen 11 og mye mere beredt for en lang tur (pluss alle vaksinene hun måtte ta på forhånd). Fotballfrue-paret har jo vært andre steder enn typiske "sydenreiser", som f.eks de gangene de var på Maldivene (eller var det Mauritius?) samt Mexico. Ja, Mexico er blitt en charterdestinasjon, men likevel mere eksotisk enn GC. Dessuten ser jeg ikke hva som er så forferdelig med å reise charter. Bare pga man reiser charter så er ikke det ensbetydene med at man går i saueflokk med en guide foran seg samt bare spiser og drikker all inclusive. Charter kan være en ok måte å komme seg dit man vil siden reisen er tilrettelagt, men så ordner man seg heller sånn som man vil når man kommer frem. Vi reiser alltid med charterfly til Kreta hvert år, men velger å bo med en gresk familie vi har blitt kjent med og er i hovedsak sammen med de. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 19. november 2015 #20250 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg bryr meg ikke om HVOR hun reiser. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å få FERIEN sin sponset. Det må være kjipt å være på en ferie som forplikter til jobb. H.E.L.E. T.I.D.E.N. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. november 2015 #20251 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg bryr meg ikke om HVOR hun reiser. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å få FERIEN sin sponset. Det må være kjipt å være på en ferie som forplikter til jobb. H.E.L.E. T.I.D.E.N.Det må jeg si meg helt enig i!Må være så mye bedre å betale ferien ut av egen lomme (det vil jeg tro de har råd til ut ifra hva de selv sier om hvor godt de tjener og hvor god økonomi de har) og ta fullstendig ferie. Legge igjen blogg og 14 sett med klær for antrekksbilder hjemme, og bare ta helt fri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 19. november 2015 Forfatter #20252 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Det tyter kritikk her som har fint lite med lover og regler for markedsføring å gjøre - var det ikke det dere så saklig diskuterte i denne edder-og-galle-tråden? Eller glemte vi oss et lite øyeblikk? Hun lever av bloggen. Hvorvidt alle synes hun er verdens kjedeligste person som velger Gran Canaria er vel fullstendig på siden av poenget? Hvorvidt alle her i tråden er sofistikerte globetrottere er vel helt irrelevant? Eller er vi vikke så nøye med hvilken vinkling vi finner å kritisere fra, bare vi kan kritisere?Bare fortsetter å observere at denne tråden liksom skal være en hjertesak for alle seriøse, høyt utdannede mennesker med fokus på etikk, men stadig virker som dårlig kamuflert netthets, ikke så mye bedre enn den som florerer i kommentarfelt rundt omkring. De må virkelig ha klart å erte på seg stort og smått, for å få slikt dedikert fokus. Alt er feil med henne, lepper, hår, antrekk, reisemål, hvor mye eller lite hun er med barnet, om hun har flyskrekk eller ikke, hvor mye hun kommenterer samfunnssaker eller ei...I kommentarfeltet på bloggen hennes får hun ekstremt mye "spørsmål" (dårlig kamuflert spydighet) som:- har dere au pair til Nelia siden dere er så mye borte?- er det ikke slitsomt å måtte sminke seg så mye før trening?- blir du ikke lei av å måtte ha det så liksom perfekt rundt deg hele tiden?Jeg forstår ikke hvordan dama orker - hun må få mer betalt enn det avisene har snusen i, etter min mening, jeg personlig ville iallfall ikke latt meg utsette for all denne skiten for en relativt normal norsk lønn. Supert at det blir fokus på ryddig annonsering og sånt, men noen ganger bør vel the punishment match the crime - og disse to blir jevnlig halshugget for ting andre hele tiden kommer unna med.Just saying... unikt fenomen Det er ulike brukere i denne tråden. Og det er ikke rart at tråden endrer tempo og kvalitet med jevne mellomrom, den er tross alt 870 sider lang. Når det er aktuelle skandaler og lovbrudd så diskuteres det på et høyt og saklig nivå her inne. Nå er det "down-time", fordi Treasures for tiden holder seg på matta. Og da diskuteres det mer trivielle ting, denne tråden er nemlig en guilty pleasure for mange, og et substitutt for bloggen. Alt omhandler fotballfrue, men kvalitetsnivået og diskusjonsemnene her inne svinger. Ikke dra alle under en kam, legg heller merke til brukernavn og hva de står for. Og tråden modereres heftig så ikke bekymre deg for at hets osv får bli stående. Endret 19. november 2015 av Ultiva Tillegg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 19. november 2015 #20253 Del Skrevet 19. november 2015 For meg er det overhodet ikke realistisk med en feriedestinasjon som krever å sitte på et klaustrofobisk og klamt fly i 6 timer hver vei med små barn (hadde ikke dama flyskrekk forresten?). Takke meg til Mallorca i slutten av august, dobbelt så flott destinasjon og halvparten så lang flytur Jeg har fått med meg at det er mange som mener at siden hun flyr, så har hun ikke flyskrekk. Det er bare tull. Jeg er redd for å fly. Jeg har hatt hysteriske anfall før boarding, jeg har grått 2 timer i lufta, hyperventilert - you name it. Jeg kan selvfølgelig la være å fly, men fader heller. Da blir verden veldig liten. Det går faktisk an å fly uten at man nødvendigvis syns det er shuukt fett, og jeg har også blitt bedre jo mer jeg har flydd og jo lengre flyturer jeg har tatt. Det er sikkert mye å ta Berg Eriksen på, men at hun flyr selv om hun ikke liker det syns jeg blir for dumt.mvh,-dacini- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 19. november 2015 #20254 Del Skrevet 19. november 2015 Leste nettopp at Vixen truer jo med å kaste ut toppbloggere som ikke merker, er det derfor hun har forbedret seg? Jeg har ikke fulgt så nøye med vixen awards, men har hun noengang vunnet noe? Jeg vet hun har vært nominert ofte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. november 2015 #20255 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg har fått med meg at det er mange som mener at siden hun flyr, så har hun ikke flyskrekk. Det er bare tull. Jeg er redd for å fly. Jeg har hatt hysteriske anfall før boarding, jeg har grått 2 timer i lufta, hyperventilert - you name it. Jeg kan selvfølgelig la være å fly, men fader heller. Da blir verden veldig liten. Det går faktisk an å fly uten at man nødvendigvis syns det er shuukt fett, og jeg har også blitt bedre jo mer jeg har flydd og jo lengre flyturer jeg har tatt. Det er sikkert mye å ta Berg Eriksen på, men at hun flyr selv om hun ikke liker det syns jeg blir for dumt.mvh,-dacini-Denne er jeg enig i.Har selv skikkelig flyskrekk, men gleden og trangen til å reise vinner over flyskrekken. Men flyskrekk har jeg likevel. Og jeg har prøvd alt fra å bedøve skrekken med vin, dope meg ned på sobril, og nå det siste: jobbe hardt med flyskrekken og klare meg uten noe som helst (stakkars mannen min har fått sin del av heftige blåroser på låret når turbulensen har vært som verst....), og i sommer klarte jeg t.o.m å fly alene til utlandet med jentungen uten hverken alkohol eller sobril (det funker jo ikke når man har eneansvar for små barn) og uten å niklipe ei stakkars jente i låret! Så flyskrekk kan hun så absolutt ha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 19. november 2015 #20256 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg bryr meg ikke om HVOR hun reiser. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å få FERIEN sin sponset. Det må være kjipt å være på en ferie som forplikter til jobb. H.E.L.E. T.I.D.E.N.Det må jeg si meg helt enig i!Må være så mye bedre å betale ferien ut av egen lomme (det vil jeg tro de har råd til ut ifra hva de selv sier om hvor godt de tjener og hvor god økonomi de har) og ta fullstendig ferie. Legge igjen blogg og 14 sett med klær for antrekksbilder hjemme, og bare ta helt fri. Ja, det synes jeg og hadde vært deilig. Kanskje de og? Men uansett, de har valgt å gjøre det slik at de er forpliktet til jobb. Det er jo helt greit for deg og meg det, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 19. november 2015 #20257 Del Skrevet 19. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 19. november 2015 #20258 Del Skrevet 19. november 2015 Neida, ikke alle sier det samme - det ville jo vært meningsløst - men til å være en tråd hvor mange hevder å være i den for å kjempe for en god sak, nærmest, så er det nok av dem som sniker inn kommentarer om alt annet. Jeg forstår det må være krevende å være moderator her, i hvert fall. At du ikke kjenner deg igjen i det jeg sier er jo greit nok.Angående kommentarfeltet på bloggen så er det flere her i tråden som etter eget sigende og av ulike, mer og mindre "noble" grunner, legger igjen kommentarer på bloggen også, for så å komme hit og referere. Samme undertone av spydigheter, som ikke alltid kan kobles med lover og regler heller.Må gjerne rettferdiggjøre trådens eksistens, men jeg synes den åpner for og til dels oppmuntrer til en type, hva skal vi si, kommunikasjon som jeg synes ikke er så veldig mye mer renhåret eller hyggelig enn det man ser så mye av nå; negativitet og kritikk av enkeltpersoner som av en eller annen grunn er for offentlige personer å regne.Jeg har fortsatt ikke sett et godt argument for at denne ene personen (eller de to) er de eneste som burde være med i en slik tråd. Det hadde kanskje smakt litt bedre om tråden hadde hatt en annen tittel, med temaet markedsføring, annonsering, lover og regler etc. med fokus på alle som gjør de samme feilene, og mindre fokus på alle personlige valg og kjedelige feriepreferanser en enkeltperson måtte ha...Nå er tråden litt "skinnhellig", som et litt deilig alibi for å kunne kritisere en person åpent, så lenge man hiver med noe om feilmerking.Mulig innlegg er blitt slettet eller redigert av moderatorer i ettertid, altså, jeg har ikke finlest de snart 870 (?!!) sidene på nytt igjen for å sjekke, men de gangene jeg har vært innom her har det uten unntak vært en del innlegg innimellom med typisk bitching, og skadefryd over hver gang noen klarer å ta dem for noe. Det gir meg en ekkel smak i munnen, that's all. er så enig med deg.Når hun gjør ting riktig iforhold til merking så må det finnes andre ting å klage på. Hvor de skal på ferie,hvor mange kofferter er med og andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 19. november 2015 #20259 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg bryr meg ikke om HVOR hun reiser. Det jeg ikke forstår er hvorfor hun velger å få FERIEN sin sponset. Det må være kjipt å være på en ferie som forplikter til jobb. H.E.L.E. T.I.D.E.N.men dette er jo noe de selv velger... Om de synes dette er ok så la de nå jobbe iløpet av ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 19. november 2015 #20260 Del Skrevet 19. november 2015 Leste nettopp at Vixen truer jo med å kaste ut toppbloggere som ikke merker, er det derfor hun har forbedret seg? Jeg har ikke fulgt så nøye med vixen awards, men har hun noengang vunnet noe? Jeg vet hun har vært nominert ofte.Da er det mange toppbloggere som skal kastes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg