Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Lin10 skrev:

Synes det kommer mange fornuftige kommentarer inne på innlegget »effektiv møtedag». Der kan man lese et knippe synspunkter som beskriver noe nærtliggende..

Jeg synes det er helt merkelig at hun prioriterer å krangle med folk i det "effektiv møtedag"-innlegget istedet for å svare på de hyggelige spørsmålene hun har fått under oppskriftsondagsinnlegget sitt. Merkelig prioritering å ville fremstå som en surmaget queen-bee som egger fansen til bitching i kommentarfeltet i stedet for å svare på høflige spørsmål under senere innlegg. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, MissLucy skrev:

ja, det er et stort paradoks at hun som er så opptatt av en delikat fasade, og tilsynelatende tror at hun kan kontrollere inntrykket hun gir gjennom hva hun velger å vise,  ikke forstår at hun avkler seg selv fullstendig når hun svarer så nebbete. 

Hun synes nok omtrent som @lLin10 - nemlig at hun svarer godt for seg. 

Alle er ikke enige i det. Merkelig å sitte og klage sammen med leserne sine over at andre LESERE som gir KLIKK til bloggen, ikke tar alt hun skriver for god fisk, i stedet for å anstrenge seg for å svare ALLE som gidder å gi henne klikk og dermed penger i pungen, på en høflig (og delikat) måte.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det kommentarfeltet, under effektiv møtedag, det er utrolig - og bedriften fremstår ganske så lett krenkbar og ikke så profesjonell i svarene sine (hater at jeg bruker ordet krenkbar i denne sammenheng, men kom ikke på noe bedre). Kommentarfeltet er et studie i sosialantropologi, og bedriften er sutrete og nebbete - uprofesjonelt. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nå oppnådd det de sårt trengte om ikke annet. Mer engasjement i kommentarfeltet for det har vært noe labert der i det siste.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Liver skrev:

De har nå oppnådd det de sårt trengte om ikke annet. Mer engasjement i kommentarfeltet for det har vært noe labert der i det siste.

Jepp. Asti og blogg om toppbloggere har  jo flere kommentarer under innleggene sine enn cbe har under sine siste. Så hun trenger virkelig litt temp, ja. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og helt klart bevisst å skrive innlegget for å skape engasjement. Kommentarer er kommentarer uansett, de teller i regnskapet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett, og svar til dette.

Vi minner om at siteringer alltid skal ha kildehenvisning. Opphavsrett - klargjøring ihht reglene

Sitat

Det er ikke lov å sitere mer enn 2-3 setninger, og i alle tilfeller må kildehenvisning være med. Det må være direkte kildehenvisning - f.eks. til det aktuelle blogginnlegget (som http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/26/den-siste-lysekronen-pa-verket/) og ikke den generelle bloggadressen (som www.carolinebergeriksen.no)  Sitering av større innhold eller bilder er ikke lov uten kildehenvisning. Det må igjen lenkes direkte.

Perelandra, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Liver skrev:

vi burde fakturere dem for å ha fått opp engasjementet! Det er jo ganske labert som regel.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle nesten tro at bedriften har en deltidsansatt ridder i denne tråden. 

Eventuelt en fulltidsansatt, når man tenker over hva bedriftseiere beskriver som travelt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper oppriktig at Netfit tar av slik at CBE kan gå bort i fra bloggen og slutte å eksponere barna sine. Men, og et meget stort men, da må de ikke svare kundene sine på den måten de gjør under innlegget som omhandler trening nå på tirsdag. Wtf, sier jeg bare. Folk som skal kjøpe en tjeneste har rett til å spør og få gode svar uten spydigheter.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest INGNTNG

12 minutter siden, Liver skrev:

Jeg håper oppriktig at Netfit tar av slik at CBE kan gå bort i fra bloggen og slutte å eksponere barna sine. Men, og et meget stort men, da må de ikke svare kundene sine på den måten de gjør under innlegget som omhandler trening nå på tirsdag. Wtf, sier jeg bare. Folk som skal kjøpe en tjeneste har rett til å spør og få gode svar uten spydigheter.

Jeg tror ingen seriøse gründere kunne kommet på å svare på spørsmål på denne måten. Og det i full offentlighet i eget kommentarfelt, på helt legitime spørsmål. 

20190207_203203.thumb.jpg.2183b63bd82dba71279837a3b125616e.jpg

20190207_203149.thumb.jpg.f570018007133abe85b944771ef209aa.jpg

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/05/treningstirsdag-mage-og-bein-2/#comments

Endret av INGNTNG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, INGNTNG skrev:

Jeg tror ingen seriøse gründere kunne kommet på å svare på spørsmål på denne måten. Og det i full offentlighet i eget kommentarfelt, på helt legitime spørsmål. 

20190207_203203.thumb.jpg.2183b63bd82dba71279837a3b125616e.jpg

20190207_203149.thumb.jpg.f570018007133abe85b944771ef209aa.jpg

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/05/treningstirsdag-mage-og-bein-2/#comments

Hjelp!! Husker jeg leste dette og omtrent ramlet av stolen. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Klart man blir sliten av møter, frisørtimer, time hos negledesigner, timer på hudklinikker for å fylle på leppene, sitte på cafe og attpåtil bringe og hente barna i barnehagen, det sier jo seg selv...hallo liksom????  Det er jo bare nav klienter og vaskepersonell som ikke forstår det da! Våkne opp folkens!  Det er jo en hel arbeidsdag i seg selv å drasse på og få på plass alt fotoutstyret, for ikke å snakke om all tiden det tar med redigering av bildene i etterkant. Blir faktisk sliten av bare å tenke på det jeg.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tørst skrev:

Herregud, som hun svarer. 

Hun presiserer selv at hun jobbet ti timer siden "bloggen ikke oppdarerer seg selv" og at hun derfor jobbet til innlegget var ute, altså 21.30 elns. Men så bestod arb. dagen egentlig bare av et tre timers langt møte på fin restaurant med fin lunsj, deretter hjem til andre plikter, hus, hjem, barn, hunder, og når alt dette var gjort, jobbet hun videre med bloggen i et par timer. Så skyter hun de som lurer på om hun regner hus, hjem, hunder, barn, reisevei osv som jobb, og AAAANER IKKE HVOR DE TAR DET FRA. Noen må virkelig jobbe med formidlingsevnen sin. Poenget er jo ikke at hun ikke har lov til å være sliten eller ikke lov å skrive det, poenget er at imaget hennes som travel forretningskvinne og god småbarnsmamma ikke holder vann, likevel henretter hun de som påpeker at historien ikke holder vann. 

Det verste er at vi har sett nøyaktig det samme så mange mange mange ganger før. 

Bedriften har kanskje ikke kommet til f for formidlingsevne i fremmedordboken enda. Eller, formidlingsevne står vel i den vanlige ordboken som de sikkert ikke eier.  Den kunne hun fått til jul hadde det ikke vært for at de har gavefri jul 

Endret av *Ariel*
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Ariel* skrev:

Bedriften har kanskje ikke kommet til f for formidlingsevne i fremmedordboken enda. Eller, formidlingsevne står vel i den vanlige ordboken.  Den kunne hun fått til jul hadde det ikke vært for at de har gavefri jul 

Håper den finnes som lydbok, da. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg var redd for. En bedriftseier som ikke har filla peiling på anatomi og hvilke muskelgrupper som brukes i hvilke øvelser, skal altså fremstå som PT uten å kunne forklare noe som helst som verken forklarer hensikten med øvelsen eller forebygge skader. Risikosport for alle som "kjøper" dette.

Det gjør ikke jeg.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...