pøbelsara Skrevet 7. februar 2019 #65401 Del Skrevet 7. februar 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: Helt topp at CBE svarer tilbake de som bare kommenterer for å lage kvalme. Tipper hun har god erfaring med å spotte de. Og hun svarer godt tilbake, de blir avkledd til de grader. CBE har i hverfall ben i nesa. Det at hun har kommentarfelt beviser det. Men, som hun skriver de fleste er hyggelige. Jeg er en av hennes kritikere. Jeg har lasaang utdannelse og en viktig og ikke minst, samfunnsnyttig jobb. Hun svarer ikke godt for seg i det hele tatt, hun er uhøflig, rett og slett. Jeg kritiserer ikke cbe fordi jeg er ute etter å lage kvalm, men fordi hun går helt front for en samfunnsutvikling jeger svært bekymret for. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 7. februar 2019 #65402 Del Skrevet 7. februar 2019 Det er ikke uvanlig at t 1 time siden, Cavatina skrev: Man kan i alle fall si at til å være en bedrift, så er det særdeles lite kundeservice og profesjonalitet som gjennomsyrer bloggeierens kommentarer. En slik dårlig og uprofesjonell holdning til publikum hadde medført oppsigelse i et hvilket som helst annet firma, for omdømme er dyrekjøpt og et omdømme som engang har vært rasert, klarer aldri å bygge seg opp igjen når de ansatte fortsetter å arbeide etter selvforherligende nedlatenheter og spydigheter der alle andre tar feil. Priviligert ja, på grunn av flaks. Men fankern så uspiselig lite ydmyk ,og udregelig gjort av en 32-år gammel to-barnsmamma uten annen arbeidserfaring enn posering for ektemannens kamera. Kan ikke si at bloggeieren fremstår som særlig priviligert i toppetasjen med en slik gjennomgående adferd.https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ Det er jo bare tull det du skriver om arbeidserfaring. Hun har jobbet både i klesbutikk, pizza restaurant og som journalist før hun begynt å blogge på fulltid. Hvis du skal få frem noen poenger, så er det greit å holde seg til sannheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. februar 2019 #65403 Del Skrevet 7. februar 2019 1 minutt siden, Lin10 skrev: Det er ikke uvanlig at t Det er jo bare tull det du skriver om arbeidserfaring. Hun har jobbet både i klesbutikk, pizza restaurant og som journalist før hun begynt å blogge på fulltid. Hvis du skal få frem noen poenger, så er det greit å holde seg til sannheten. Den arbeidserfaringen er kun fra ekstrajobber slik man har i studietiden. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 7. februar 2019 #65404 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) 14 minutter siden, Lin10 skrev: Helt topp at CBE svarer tilbake de som bare kommenterer for å lage kvalme. Tipper hun har god erfaring med å spotte de. Og hun svarer godt tilbake, de blir avkledd til de grader. CBE har i hverfall ben i nesa. Det at hun har kommentarfelt beviser det. Men, som hun skriver de fleste er hyggelige. 😂😂😂 Ser hun har googla seg fram til et nytt fremmedord i alle fall. Er vel egentlig mer stilen til LKE, så kanskje det er han som sitter på kommentarfeltet fremdeles. Endret 7. februar 2019 av Sol79 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 7. februar 2019 #65405 Del Skrevet 7. februar 2019 6 minutter siden, Lin10 skrev: Helt topp at CBE svarer tilbake de som bare kommenterer for å lage kvalme. Tipper hun har god erfaring med å spotte de. Og hun svarer godt tilbake, de blir avkledd til de grader. CBE har i hverfall ben i nesa. Det at hun har kommentarfelt beviser det. Men, som hun skriver de fleste er hyggelige. CBE svarer slett ikke godt for seg. Hun er uhøflig og bruker hersketeknikker. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 7. februar 2019 #65406 Del Skrevet 7. februar 2019 27 minutter siden, PecanPie skrev: Jeg hadde lovet meg selv å ikke kommentere på dette innlegget, men jeg klarte ikke styre mine egne impulser og så meg nødt til å svare en av CBEs forsvarere, hvor hovedpersonen selv hadde stemt i med et "haha!" som svar. https://imgur.com/a/t4HUIU6 Blir det godkjent? Sannsynligvis ikke. Tror jeg CBE kommer til å ta til seg noe som helst? Niks. Om det blir godkjent, og om jeg får svar, er svaret sannsynligvis at jeg har misforstått, eller at hun er et offer av noe slag. Blir spennende.. ikke hold pusten sier jeg bare 😀 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 7. februar 2019 #65407 Del Skrevet 7. februar 2019 CBE svarer slik man gjorde i sine trassige tenår, innsmurt med hersketeknikker. Jeg kjenner få eller ingen på min alder, altså deres alder, som svarer andre voksne folk på denne måten. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 7. februar 2019 #65408 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) 13 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg er en av hennes kritikere. Jeg har lasaang utdannelse og en viktig og ikke minst, samfunnsnyttig jobb. Hun svarer ikke godt for seg i det hele tatt, hun er uhøflig, rett og slett. Jeg kritiserer ikke cbe fordi jeg er ute etter å lage kvalm, men fordi hun går helt front for en samfunnsutvikling jeger svært bekymret for. Når hun tar til mottmæle mot kritikk som bare er for å lage kvalme, så er det på sin plass å svare de tilbake. Det er ikke slik at hun skal tåle alt, uten at hun skal få lov til å si sin mening. Tar hun ikke meg negative kommentere så er det galt, svarer hun på de, så er det jammen feil også. Så hvis det å være en influencer som fokuserer på sunn helse, trening og gode familieverdier, er negativt, så kan en lure på hvilket samfunn du ønsker. Hun jobber og betaler sin skatt. Reklame er endel av inntektsgrunnlaget. Hun har blogg som skal være et positivt sted å klikke inn, og som gleder mange. Oppgulp fra anonyme og personligheter som lager sine egne sannheter og vri og vrenge på det meste for å finne noe negativt, er nok mer en samfunnsutvikling som en skal være bekymret for...barn lærer av voksne. Endret 7. februar 2019 av Lin10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 7. februar 2019 #65409 Del Skrevet 7. februar 2019 2 minutter siden, Lin10 skrev: Når hun tar til mottmæle mot kritikk som bare er for å lage kvalme, så er det på sin plass å svare de tilbake. Det er ikke slik at hun skal tåle alt, uten at hun skal få lov til å si sin mening. Tar hun ikke meg negative kommentere så er det galt, svarer hun på de, så er det jammen feil også. Så hvis det å være en influencer som fokuserer på sunn helse, trening og gode familieverdier, er negativt, så kan en lure på hvilket samfunn du ønsker. Hun jobber og betaler sin skatt. Reklame er endel av inntektsgrunnlaget. Hun har blogg som skal være et positivt sted å klikke inn og som gleder mange. Det er jo ikke feil at hun svarer, men måten hun svarer på er spydig og uhøflig. Å være litt hard i kritikken mot henne, er ikke å hetse, mobbe eller lage kvalme. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å forstå. Da sikter jeg ikke bare til deg altså. Gode familieverdier, du.. Den var god! Det er ganske skremmende hvis du mener at å eksponere barn som ikke er gammel nok til å gi samtykke, går under gode familieverdier. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. februar 2019 #65410 Del Skrevet 7. februar 2019 8 minutter siden, Lin10 skrev: Når hun tar til mottmæle mot kritikk som bare er for å lage kvalme, så er det på sin plass å svare de tilbake. Det er ikke slik at hun skal tåle alt, uten at hun skal få lov til å si sin mening. Tar hun ikke meg negative kommentere så er det galt, svarer hun på de, så er det jammen feil også. Så hvis det å være en influencer som fokuserer på sunn helse, trening og gode familieverdier, er negativt, så kan en lure på hvilket samfunn du ønsker. Hun jobber og betaler sin skatt. Reklame er endel av inntektsgrunnlaget. Hun har blogg som skal være et positivt sted å klikke inn, og som gleder mange. Oppgulp fra anonyme og personligheter som lager sine egne sannheter og vri og vrenge på det meste for å finne noe negativt, er nok mer en samfunnsutvikling som en skal være bekymret for...barn lærer av voksne. Sunne, gode verdier? Har du ikke fått med deg at kritikken handler om at hun nettopp ikke står for disse gode verdiene? Hun visercfrem ungene sine til gudog hvermann, hun har jukset med reklamemerking, fototuklet og løyet om det. Og gitt seg ut for å være andre i kommentarfeltet sitt MANGE ganger. Når det ble avslørt, kom hun med flere ulike forklaringer på det, hvirav minst en av dem må være løgn. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 7. februar 2019 #65411 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) 37 minutter siden, Lin10 skrev: Helt topp at CBE svarer tilbake de som bare kommenterer for å lage kvalme. Tipper hun har god erfaring med å spotte de. Og hun svarer godt tilbake, de blir avkledd til de grader. CBE har i hverfall ben i nesa. Det at hun har kommentarfelt beviser det. Men, som hun skriver de fleste er hyggelige. Altså, HÆ? Hadde det vært en hvilken som helst annen bruker som hadde skrevet dette, hadde jeg vedda min venstre nyre på at det var kraftig ironi. Endret 7. februar 2019 av Rubella 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 7. februar 2019 #65412 Del Skrevet 7. februar 2019 35 minutter siden, Lin10 skrev: Helt topp at CBE svarer tilbake de som bare kommenterer for å lage kvalme. Tipper hun har god erfaring med å spotte de. Og hun svarer godt tilbake, de blir avkledd til de grader. CBE har i hverfall ben i nesa. Det at hun har kommentarfelt beviser det. Men, som hun skriver de fleste er hyggelige. den eneste som blir avkledd er henne selv. Det er jo helt blåst det hun sier. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. februar 2019 #65413 Del Skrevet 7. februar 2019 1 minutt siden, MissLucy skrev: den eneste som blir avkledd er henne selv. Det er jo helt blåst det hun sier. Jepp. Fremstår ikke som hverken smart eller snill. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 7. februar 2019 Populært innlegg #65414 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) 34 minutter siden, Lin10 skrev: Det er ikke uvanlig at t Det er jo bare tull det du skriver om arbeidserfaring. Hun har jobbet både i klesbutikk, pizza restaurant og som journalist før hun begynt å blogge på fulltid. Hvis du skal få frem noen poenger, så er det greit å holde seg til sannheten. det er vel ikke så mange her som ser på en deltidsjobb på pizzarestaurant som spesielt imponerende arbeidserfaring. Det er sånn mange steller med på si, mens de studerer full tid. Endret 7. februar 2019 av MissLucy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 7. februar 2019 #65415 Del Skrevet 7. februar 2019 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Jepp. Fremstår ikke som hverken smart eller snill. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=true colors 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 7. februar 2019 #65416 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) 24 minutter siden, Lin10 skrev: Når hun tar til mottmæle mot kritikk som bare er for å lage kvalme, så er det på sin plass å svare de tilbake. Det er ikke slik at hun skal tåle alt, uten at hun skal få lov til å si sin mening. Tar hun ikke meg negative kommentere så er det galt, svarer hun på de, så er det jammen feil også. Så hvis det å være en influencer som fokuserer på sunn helse, trening og gode familieverdier, er negativt, så kan en lure på hvilket samfunn du ønsker. Hun jobber og betaler sin skatt. Reklame er endel av inntektsgrunnlaget. Hun har blogg som skal være et positivt sted å klikke inn, og som gleder mange. Oppgulp fra anonyme og personligheter som lager sine egne sannheter og vri og vrenge på det meste for å finne noe negativt, er nok mer en samfunnsutvikling som en skal være bekymret for...barn lærer av voksne. Her var det mye på en gang, og jeg tar tak i din siste setning: Barn lærer av voksne. Vi voksne er rollemodeller. Å nesten utelukkende ta i mot rosen med kyss og klem, og svare uhøflig og nedlatende til de som ikke er enige med deg er en uheldig måte å modellere hvordan man tar i mot tilbakemeldinger. Du syns hun fremmer positive verdier gjennom sunn helse, trening og gode familieverdier. Jeg er skeptisk til hvordan livet blir fremstilt som til enhver til "picture perfect". Hvilke forventninger gir det unge i dag til hvordan hverdagen skal se ut som voksen, hvor man til enhver tid er "flawless", har tid til å trene når det måtte passe og har penger til å kjøpe det man vil? Nå skal heldigvis temaer som folkehelse, livsmestring og bærekraftig utvikling inn i læreplanen. Med denne utviklingen innen some trenger vi det virkelig. Endret 7. februar 2019 av PecanPie 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestemorskogmus Skrevet 7. februar 2019 #65417 Del Skrevet 7. februar 2019 50 minutter siden, Lin10 skrev: Helt topp at CBE svarer tilbake de som bare kommenterer for å lage kvalme. Tipper hun har god erfaring med å spotte de. Og hun svarer godt tilbake, de blir avkledd til de grader. CBE har i hverfall ben i nesa. Det at hun har kommentarfelt beviser det. Men, som hun skriver de fleste er hyggelige. Hørt om Dunning Kruger-effekten? Eller kanskje ikke 😂 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 7. februar 2019 Populært innlegg #65418 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg skrev dette til en av kommentarene på bloggen hennes nå. Klarte ikke dy meg. Blir nok ikke publisert uansett, men: "Hei, May-Helén og Caroline! Jeg har sivilingeniørutdanning, og jobber som forsker i oljebransjen. Er på Caroline sin alder. Jobber også litt frilans med en hobby ved siden av fulltidsjobb. Stikker dog innom KG noen minutter flere ganger om dagen - f.eks. på tog, buss, i pauser, mens jeg lager mat, om jeg ikke får sove... Veldig usjarmerende og smakløst av deg, Caroline, å hinte til at dine kritikere sannsynligvis ikke har jobb. Er nok heller dine trofaste lesere som ikke klarer reflektere over hva vi kritikerne finner problematisk med bloggen (den lite bærekraftige livsstilen bloggen påvirker til, tidligere kommentar- og bildejuks, kroppsfokus (var verre før, med post-partum-halvnakenbilder, guilty pleasure som var ÉN sjokoladebit til kaffen), eksponering av - og frarøvelse av barnas mulighet til å skape sin egen digitale identitet når den tid kommer, det særdeles ironiske "travle hverdags"-narrativet) som ikke er spesielt opplyste." 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 7. februar 2019 #65419 Del Skrevet 7. februar 2019 57 minutter siden, Lin10 skrev: Helt topp at CBE svarer tilbake de som bare kommenterer for å lage kvalme. Tipper hun har god erfaring med å spotte de. Og hun svarer godt tilbake, de blir avkledd til de grader. CBE har i hverfall ben i nesa. Det at hun har kommentarfelt beviser det. Men, som hun skriver de fleste er hyggelige. hvordan vet du det? du kan vel ikke se alle de upubliserte kommentarene? eller er de hyggelige de og? Og hvorfor blir hun så pottesur på et par kritiske kommentarer, hvis de fleste er hyggelige? Kan hun ikke bare være hyggelig tilbake da? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 7. februar 2019 #65420 Del Skrevet 7. februar 2019 3 minutter siden, Rubella skrev: Jeg skrev dette til en av kommentarene på bloggen hennes nå. Klarte ikke dy meg. Blir nok ikke publisert uansett, men: "Hei, May-Helén og Caroline! Jeg har sivilingeniørutdanning, og jobber som forsker i oljebransjen. Er på Caroline sin alder. Jobber også litt frilans med en hobby ved siden av fulltidsjobb. Stikker dog innom KG noen minutter flere ganger om dagen - f.eks. på tog, buss, i pauser, mens jeg lager mat, om jeg ikke får sove... Veldig usjarmerende og smakløst av deg, Caroline, å hinte til at dine kritikere sannsynligvis ikke har jobb. Er nok heller dine trofaste lesere som ikke klarer reflektere over hva vi kritikerne finner problematisk med bloggen (den lite bærekraftige livsstilen bloggen påvirker til, tidligere kommentar- og bildejuks, kroppsfokus (var verre før, med post-partum-halvnakenbilder, guilty pleasure som var ÉN sjokoladebit til kaffen), eksponering av - og frarøvelse av barnas mulighet til å skape sin egen digitale identitet når den tid kommer, det særdeles ironiske "travle hverdags"-narrativet) som ikke er spesielt opplyste." Takk for beskrivelsen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg