Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Cavatina skrev:

Du, den troverdigheten deres er pulverisert for lenge siden, og det vet du godt hvis du har fulgt med i timen. Og eierne har ikke vært i nærheten av å opparbeide noe som ligner ny troverdighet. Om du sitter på annen informasjon utfordrer jeg deg til å dokumentere det motsatte av hva som er dokumentert her: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ 
Kjør på!

Dere kan spekulere, synse og mene herfra til månen her inne. Også legge til linker og annet « dokumentasjon» hva denne bloggeren gjør av fryktelige ting. Hva er egentlige hensikten, annet enn at dere antakelig føler dere litt bedre å være kritiske til en som har lykkes bedre i livet på flere måter. Hun er inne sitt 10 år som blogger. Nå er er også nye prosjekter på gang og hun er bare i begynnelsen av 30 årene. Positiv, hard arbeid og trofaste følgere over år, som både har utdannelse og dannelse er veien til suksess. Troverdigheten er absolutt til stede. 

Endret av Lin10
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Lin10 skrev:

Dere kan spekulere, synse og mene herfra til månen her inne. Også legge til linker og annet « dokumentasjon» hva denne bloggeren gjør av fryktelige ting. Hva er egentlige hensikten, annet enn at dere antakelig føler dere litt bedre å være kritiske til en som har lykkes bedre i livet på flere måter. Hun er inne sitt 10 år som blogger. Nå er er også nye prosjekter på gang og hun er bare i begynnelsen av 30 årene. Positiv, hard arbeid og trofaste følgere over år, som både har utdannelse og dannelse er veien til suksess. Troverdigheten er absolutt til stede. 

Det motsatte er, desverre for henne, bevist gang på gang. Når man ser dokumentasjonen som har blitt samlet så trekker de fleste den konklusjonen at denne bedriften er på vei ut.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lin10 skrev:

Det blogginnlegget du snakket om, kan du lenke til det? @Lin10?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emilie112 skrev:

Det blogginnlegget du snakket om, kan du lenke til det? @Lin10?

Hvis du nok engang snakker om disse lampene, så har jeg sagt at jeg har lest om disse lyskronene i et innlegg på bloggen. Hvis du mener at akkurat det spesifikke innlegget er fjernet, så kan det være at disse bildene ble brukt ulovlig som reklame for et firma, og at det derfor er fjernet. Du for lese pilotfruens siste innlegg i dag, så kanskje du forstår litt mer..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Lin10 skrev:

Bloggeren begår lovbrudd og er blitt refset av helsedirektoratet og Forbrukertilsynet. Allikevel fortsetter den kommersielle bloggeren å begå lovbrudd! Hvorfor ta en useriøs bedrift i forsvar? 

Bloggeren kan ikke skylde på kritikere som «avslører» diverse lovbrudd som  bedriften begår i all offentlighet. Virksomheten begår ikke bare lovbrudd men viser ingen respekt for mindreåriges privatliv eller rett til å kunne skape sin egen digitale identitet.

Jeg spør igjen; Er bloggere dummere enn resten av befolkningen? 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lin10 skrev:

Hvis du nok engang snakker om disse lampene, så har jeg sagt at jeg har lest om disse lyskronene i et innlegg på bloggen. Hvis du mener at akkurat det spesifikke innlegget er fjernet, så kan det være at disse bildene ble brukt ulovlig som reklame for et firma, og at det derfor er fjernet. Du for lese pilotfruens siste innlegg i dag, så kanskje du forstår litt mer..

Dokumentasjon er blitt etterspurt, ikke synsing.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
25 minutter siden, Lin10 skrev:

Beklager å måtte fortelle deg at håndfast dokumentasjon ikke er spekulasjoner. Sistnevnte er det kun du som ufortrødent kommer med - sånn i spedd den noe passiv-aggressive brukerdebatten du ynder å drive. 

Med tanke på at disse trofaste følgerne har forlatt CBE-skuta jevnt og trutt de siste årene, så stemmer jo heller ikke utsagnet ditt. Og med dannelse og utdannelse går jeg ut ifra at du mener "Livets Harde Skole" og den slags. For Gudene skal vite at hovedpersonen selv ikke har noe å skilte med hva såvel dannelse som utdannelse angår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lin10 skrev:

Har hun lykkes? Denne boblen som Eriksen lever i kommer til å briste da de ikke klarer å holde sin sti ren. Litt av et forbilde for egne barn.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zeitgeist skrev:

Beklager å måtte fortelle deg at håndfast dokumentasjon ikke er spekulasjoner. Sistnevnte er det kun du som ufortrødent kommer med - sånn i spedd den noe passiv-aggressive brukerdebatten du ynder å drive. 

Med tanke på at disse trofaste følgerne har forlatt CBE-skuta jevnt og trutt de siste årene, så stemmer jo heller ikke utsagnet ditt. Og med dannelse og utdannelse går jeg ut ifra at du mener "Livets Harde Skole" og den slags. For Gudene skal vite at hovedpersonen selv ikke har noe å skilte med hva såvel dannelse som utdannelse angår. 

👍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

👍

Det er alltid like morsomt når hovedpersonen sågar selv ettertrykkelig beviser mangelen. Som f.eks. i kommentarfeltet om den akk så stressende dagen i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lin10 skrev:

Det var du som sa du fant blogginnlegget,mens andre sa det var slettet, men da er vi enige om at det er slettet 😀 litt dumt at du spekulerer i hvorfor det er slettet, men det må stå på din kappe. Jeg trenger ikke å forstå hvorfor det er sletter og i alle fall ikke hvorfor pilotfrue sletter. Skjønner ikke hva hun har med dette å gjøre. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cavatina skrev:

Jeg klarer ikke å ta sutringen fra Særp alvorlig. Hun kjører ikke bilen selv for den ansatte fotografen/sjåføren må jo ta antrekksbilder må vite, og  hun har derfor mulighet til å jobbe mens hun blir kjørt begge veier. Eventuelt kan hun gjøre det samme på toget, og spare miljøet litt. 
Nitrist at det eneste eieren kjenner til som hun sammenligner med arbeidsliv er å posere for bilder av seg selv, og skrive en snutt om hvor hektisk hun har det med et møte eller en "date" her og der på kafé, når bloggeierne har kronisk hjemmekontor.
Dette er litt for prinsesseaktig adferd.

Godt tips fra meg: Skype er en svært effektiv møteressurs i hverdagen som sparer reisetid og klimaendringer for samtlige deltakere. I tillegg har man har muligheten til å sitte truseløs i slåbrok etter trening og dusjing, for ingen ser deg fra brystet og ned. Da sparer man også tid på å grunne over styling og matching av dagens antrekk fra garderoben mens bodylotionen tørker.

Men da hadde man ikke hatt innhold eller oppstilte bilder til bloggen må du vite! Hva annet meningsfullt skulle man da skrive om annet enn skjønnhetsspalter, treningstirsdag og oppskriftsonsdag?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2019 den 23.24, Revenge of Cthulhu skrev:

Slike bytter man kontaktlinser med.

På 4.2.2019 den 23.50, pøbelsara skrev:

Og skifter bleier. 

Hahaha ææææsj! Nå kastet jeg opp litt i munnen min 🤢😩😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Lin10 skrev:

😂 Du er morsom! Du vet jo overhodet ingenting om de individuelle brukerne du kaller "dere"! 

Tilføyer at dette er gull verdt å lese angående bloggens troverdighet: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

😂 Du er morsom! Du vet jo overhodet ingenting om de individuelle brukerne du kaller "dere"! 

Helt enig, det der blir bare for dumt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Utrolig forfriskende å se andre modeller enn CBE på bloggen hennes!! 👍

Joda, enig i det. Men det er totalt unødvendig å shoppe enda mer fra sweatshops som billigkjedebutikker, når de trendy knappene man "trenger" enten befinner seg i hjemmet fra før, eller kan kjøpes på nærmeste sybutikk. Så kan man sy de på selv.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
1 minutt siden, Revenge of Cthulhu said:

Joda, enig i det. Men det er totalt unødvendig å shoppe enda mer fra sweatshops som billigkjedebutikker, når de trendy knappene man "trenger" enten befinner seg i hjemmet fra før, eller kan kjøpes på nærmeste sybutikk. Så kan man sy de på selv.

Du må ikke gi henne inspirasjon til DIY-prosjekt nå, da. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Du må ikke gi henne inspirasjon til DIY-prosjekt nå, da. 😅

Hvis mitt ringe nærvær kan motivere og inspirere ihuga overforbrukere og miljøverstinger til litt mer bærekraftig hverdagsadferd, vil jeg føle meg svært ydmyk og veldig priviligert!😊 Litt er tross alt bedre enn i genting.😉

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...