LilleSnupp Skrevet 5. februar 2019 #65301 Del Skrevet 5. februar 2019 2 minutter siden, Mrs Bella skrev: Det er nesten morsomt å se at hun selv lager dokumentasjon på at treningen hun reklamerer for har liten effekt og at ikke en gang innehaveren orker å gjennomføre. Kjempe reklame for netfit-en deres! Løp og kjøp, lizzom! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 5. februar 2019 #65302 Del Skrevet 5. februar 2019 Det er jo egentlig fælt hvis hun ikke TØR å spise mer, men det blir jo spekulasjoner. Synd hvis det er sånn, men hun har jo ingenting å frykte når det gjelder å øke kaloriinntaket. Mer energi betyr jo økt prestasjon på trening også, så den magen ville nok holdt seg like flat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 5. februar 2019 #65303 Del Skrevet 5. februar 2019 12 minutter siden, Medici skrev: Dronninga av matching veit å få et antrekk til å skrike kjerring! Altså, jeg synes både blusen, kåpa og forsåvidt kanskje vesken er fine, men ikke alt på en gang. Med det utseendet, kroppen og lommeboken som utgangspunkt tror jeg hun kunne lært myyye på noen timer med stylist. En ordentlig en. Ikke en Se&Hør-stylist. Ikke minst kunne hun lært mye om hvordan style ETT plagg til forskjellige outfits, det kunne faktisk blitt noen ålreite blogginnlegg, det! Ikke minst; miljøvennlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 5. februar 2019 #65304 Del Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, MissLucy skrev: jeg tror faktisk ikke hun forstår at hun er priviligert. Det er jo helt hinsides at en veltrent noenogtredveåring skal bli så sliten av så lite, og det forstår jo alle som lever normalt aktive liv med jobb, barn, husarbeid og trening. Men jeg husker en periode av livet da jeg var arbeidssøker. Da opplevde jeg at det å bake en kake fremsto som et dagsverk, men med en gang jeg begynte å jobbe ble jo kakebaking noe du gjør kjapt mens du rydder av bordet, hjelper med lekser og sveiper over golvet. CBE lider rett og slett av et pensjonistsyndrom. Haha, det er akkurat det hun gjør. Jeg har vært langtidssykemeldt og de ukene jeg både skulle til lege og fysio var så stressende og måtte planlegges nøye. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 5. februar 2019 #65305 Del Skrevet 5. februar 2019 9 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Altså, jeg synes både blusen, kåpa og forsåvidt kanskje vesken er fine, men ikke alt på en gang. Med det utseendet, kroppen og lommeboken som utgangspunkt tror jeg hun kunne lært myyye på noen timer med stylist. En ordentlig en. Ikke en Se&Hør-stylist. Ikke minst kunne hun lært mye om hvordan style ETT plagg til forskjellige outfits, det kunne faktisk blitt noen ålreite blogginnlegg, det! Ikke minst; miljøvennlig! Enig med deg, det er helheten i antrekkene jeg sjelden synes hun får noe greie på. Også enig angående miljøvennlighet. Der andre greier å variere et antrekk med små utskiftninger og variert tilbehør kjøper frua heller 7 ulike fuskpelsjakker for å skape ulike antrekk med den samme genseren. For å sette det litt spissen. Forbruket, og oppfordringen til det er enorm! Det hjelper lite at mye sendes i retur, det er fortsatt et forbruk. Av transportmidler og det som følger med frakt av alt dette. Må bare trekke frem, som så mange før meg, Jenny Skavlan! Et virkelig forbilde i klesveien, på mange måter. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. februar 2019 #65306 Del Skrevet 6. februar 2019 8 timer siden, Emilie112 skrev: Ref siste blogg innlegg; fruen har blitt ekstra sliten dag så hu orker ikke å trene. Grunnen til at hun har blitt ekstra sliten er en strevsom dag med møter, og hold dere fast, de dro hjemme fra omtrent rett etter at de hadde levert i barnehagen og kom tilbake rett før barnehagedagen var slutt. Puh! Ja, det må jeg si var en av cbe sine lengste arbeidsdager.. riktig lik stort sett andres hverdag dog, men., Og kjøring tur retur Oslo, tar vel 2-3 timer også. Så hvor lang ble den arbeidsøkten inkl lunch på the Thief?. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 6. februar 2019 #65307 Del Skrevet 6. februar 2019 50 minutter siden, MiniMjau skrev: Og kjøring tur retur Oslo, tar vel 2-3 timer også. Så hvor lang ble den arbeidsøkten inkl lunch på the Thief?. Nesten rett etter barnehagelevering: kl 09? kjøretid sarp-The Thief + parkering 1t 30 min: 10:30 lunsj: kl 12? start etter lunsj: kl 13? Hjemreise: kl 1430 barbehagehenting: kl 16 Så et tretimersmøte, plussminus? Ikke inkludert posering og bilder utenfor The Thief-logoen. Kunne sammenlignet med min arbeidsdag, men jeg er barnløs så det blir vel litt urettferdig for CBE??? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 6. februar 2019 #65308 Del Skrevet 6. februar 2019 Hun kan egentlig ha så kort arbeidsdag hun bare vill. I min verden blir det helt meningsløst, mens cbe ser nok på meningsløst på en helt annen måte en meg. Problemet blir når hun fremlegger livet sitt som så stressende og at hun selv er så hardtarbeidende. Hadde alle på 30+ hatt like korte arbeidsdager hadde jo ikke Norge rundt rundt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. februar 2019 #65309 Del Skrevet 6. februar 2019 Er det sånn at de begge "kun" jobber med bloggen nå? (har ikke fulgt noe særlig med siden han var fotballspiller og hun var fotballfrue jeg) Er det sunt da? Gå hjemme sammen sånn. Jeg hadde blitt gal jeg tror jeg hvis ikke jeg og min mann hadde vært fra hverandre på dagtid, hatt opplevelser på hver vår kant i løpet av dagen, sparret med nettverk på jobb - så vi har noe å fortelle hverandre. Jeg har voksne barn nå, men husker med "skrekk og gru" hvordan jeg "kastet" barna inn på SFO kl 07:02 hver morgen for å rekke jobb. Deretter hadde jeg hjertet i halsen hele veien hjem fra jobb fordi jeg var engstelig for å ikke rekke å hente før SFO stengte. Det gikk som oftest bra... Så var det å reise i butikken, lage middag, vaske klær, legge barn. Var jeg veldig heldig hadde gubben handlet og laget middag så jeg ORKET å trene. For VI VAR FAKTISK SLITNE Hadde veldig ofte kjip ettervekst forresten - for frisøren jeg helst gikk til hadde ikke Lørdagsåpent! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. februar 2019 #65310 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Snodig å se fansen som forsvarer narrativt til bloggeren i kommentarfeltet. Jeg blir flau på deres vegne da de åpenbart ikke evner å ta innover seg at eieren er en reklamefigur . Er de like ivrige å forsvare HM katalogen, IKEA katalogen eller konsernsjefen i et aksjeselskap som bryter lovverket til stadighet? Endret 6. februar 2019 av Snaskesnusken 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. februar 2019 #65311 Del Skrevet 6. februar 2019 Eriksen viser igjen hvor virkelighetsfjern hun er da hun kommer med en tirade av tåpelige bortforklaringer da en leser påpeker at voksne mennesker med ordentlige jobber er de som virkelig har travle hverdager. Kjøretur til Oslo og møte på cafe? Herregud, kvinne skjerp deg! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. februar 2019 #65312 Del Skrevet 6. februar 2019 7 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Eriksen viser igjen hvor virkelighetsfjern hun er da hun kommer med en tirade av tåpelige bortforklaringer da en leser påpeker at voksne mennesker med ordentlige jobber er de som virkelig har travle hverdager. Kjøretur til Oslo og møte på cafe? Herregud, kvinne skjerp deg! Høres mer ut som en "fridag" i min verden... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. februar 2019 #65313 Del Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, Isild skrev: Høres mer ut som en "fridag" i min verden... Ja, faktisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2019 #65314 Del Skrevet 6. februar 2019 Jeg tror nå at det er en helt villet greie, det hun gjør. Hun må da vite nå at å skrive at hun blir SÅÅÅÅ sliten av ting andre gjør innimellom levebrødet sitt, som å støpe negler, lunsje med mannen, trene, sminke seg og posere, gjør at noen folk sier "skjerp deg" du lever et vilt privilegert liv og vet ingenting om hva det vil si å være i en vanlig jobb", og at andre sier "du er SÅÅÅ flink, C, ikke bry deg om hva folk sier, de er bare misunnelige." Om att og om att. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 6. februar 2019 #65315 Del Skrevet 6. februar 2019 11 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tror nå at det er en helt villet greie, det hun gjør. Hun må da vite nå at å skrive at hun blir SÅÅÅÅ sliten av ting andre gjør innimellom levebrødet sitt, som å støpe negler, lunsje med mannen, trene, sminke seg og posere, gjør at noen folk sier "skjerp deg" du lever et vilt privilegert liv og vet ingenting om hva det vil si å være i en vanlig jobb", og at andre sier "du er SÅÅÅ flink, C, ikke bry deg om hva folk sier, de er bare misunnelige." Om att og om att. Hun trenger engasjement i kommentarfeltet. Det gir flere klikk, og mer til lommeboka. Fint at hun velger å spytte på mange av dem som holder levebrødet hennes gående... Det hjelper ikke så mye å være pen når personligheten er så bedriten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 6. februar 2019 #65316 Del Skrevet 6. februar 2019 Interessant lesning om den akk så travle hverdagen til frua. Selve «arbeidsdagen» hennes er nå en ting, men ettermiddag/ kvelden tenker jeg også på. Hun kan jo egentlig bare nyte tiden de har nå, mens barna enda er i barnehagealder og de kan styre ettermiddagene som de selv vil, samt at ungene er i seng til tja... kanskje 19? Etterhvert som ungene begynner på skolen, må hjelpes med lekser og kjøres hit og dit hele tida, ikke er i seng før nærmere ni- ti om kvelden.. Kan bli tøft😅 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 6. februar 2019 #65317 Del Skrevet 6. februar 2019 57 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tror nå at det er en helt villet greie, det hun gjør. Hun må da vite nå at å skrive at hun blir SÅÅÅÅ sliten av ting andre gjør innimellom levebrødet sitt, som å støpe negler, lunsje med mannen, trene, sminke seg og posere, gjør at noen folk sier "skjerp deg" du lever et vilt privilegert liv og vet ingenting om hva det vil si å være i en vanlig jobb", og at andre sier "du er SÅÅÅ flink, C, ikke bry deg om hva folk sier, de er bare misunnelige." Om att og om att. Du har rett, det er jo det der som ER jobben Å skape rabalder som igjen skaper trafikk til reklamekanalene. Dette skrev hun nok ikke for at noen skulle kjenne seg igjen eller for å vise at hun også kan bli sliten. Hun vet at det provoserer, og genererer mye av to typer reaksjoner: Irritasjon: "Hvis du blir sliten av DET, så skal du få høre om min dag!" og sympati/smisk : "Stå på C, du er utrolig flink, ikke bry deg om alle de som bare er sjalu". Kanskje jeg også hadde blitt sliten av å blogge når jeg tenker meg om... sliten av meg selv Sliten av å få "kjeft", selv om jeg var klar over selv at jeg igjen hadde laget innlegg nettopp for å FÅ kjeft - for uten de irriterte så hadde nok ikke bloggen holdt seg i toppen. De interesserte er ikke mange nok lenger. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabbadabbaduu Skrevet 6. februar 2019 #65318 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Det er flere her som er inne på dette, men jeg vil likevel fremheve at bloggen oppfordrer til overforbruk og miljøsvineri, og fronter et kunstig skjønnhetsideal, uavhengig av om CBE reelt har 2 eller 6 Gannigensere i skapet, eller om hun har levert tilbake noen av julegenserne. Det er bloggens/instagramprofilens innhold som er relevant, da dette påvirker andre mennesker, uavhengig av om innholdet gir et sant bilde av privatpersonen eller ei. Samtidigt er det selvsagt også utrolig viktig at forbrukeren vet hva som er reklame og ikke reklame på blogg og sosiale medier, og det er også viktig for troverdigheten om CBE faktisk bruker 16 julegensere, eller bare later som for å tjene penger. Men for det totale «trykket» av innhold som kan være med til å påvirke folks forbruksvaner, så er det vel viktigst hva slags signal innholdet sender! Sagt på en annen måte: CBE bidrar til overforbruk ved å oppfordre til dette i diverse medier, uansett om innholdet er sant eller ei. Endret 6. februar 2019 av Jabbadabbaduu 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 6. februar 2019 #65319 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) 1 time siden, pøbelsara skrev: Jeg tror nå at det er en helt villet greie, det hun gjør. Hun må da vite nå at å skrive at hun blir SÅÅÅÅ sliten av ting andre gjør innimellom levebrødet sitt, som å støpe negler, lunsje med mannen, trene, sminke seg og posere, gjør at noen folk sier "skjerp deg" du lever et vilt privilegert liv og vet ingenting om hva det vil si å være i en vanlig jobb", og at andre sier "du er SÅÅÅ flink, C, ikke bry deg om hva folk sier, de er bare misunnelige." Om att og om att. Jeg klarer ikke å ta sutringen fra Særp alvorlig. Hun kjører ikke bilen selv for den ansatte fotografen/sjåføren må jo ta antrekksbilder må vite, og hun har derfor mulighet til å jobbe mens hun blir kjørt begge veier. Eventuelt kan hun gjøre det samme på toget, og spare miljøet litt. Nitrist at det eneste eieren kjenner til som hun sammenligner med arbeidsliv er å posere for bilder av seg selv, og skrive en snutt om hvor hektisk hun har det med et møte eller en "date" her og der på kafé, når bloggeierne har kronisk hjemmekontor. Dette er litt for prinsesseaktig adferd. Godt tips fra meg: Skype er en svært effektiv møteressurs i hverdagen som sparer reisetid og klimaendringer for samtlige deltakere. I tillegg har man har muligheten til å sitte truseløs i slåbrok etter trening og dusjing, for ingen ser deg fra brystet og ned. Da sparer man også tid på å grunne over styling og matching av dagens antrekk fra garderoben mens bodylotionen tørker. Endret 6. februar 2019 av Cavatina 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 6. februar 2019 #65320 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) På 1.2.2019 den 16.33, Lin10 skrev: De har ikke reklamert for gatekjøkkenmat på Cirkle K. De reklamerte for de sunne matalternativene der. Det er nemlig ikke bare burgere og pølser man finner der. Troverdighet er viktig vet du. LK liker burgere, mn det er vel ingen hemmelighet CBE foretrekker sunnere alternativer. Du, den troverdigheten deres er pulverisert for lenge siden, og det vet du godt hvis du har fulgt med i timen. Og eierne har ikke vært i nærheten av å opparbeide noe som ligner ny troverdighet. Om du sitter på annen informasjon utfordrer jeg deg til å dokumentere det motsatte av hva som er dokumentert her: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ Kjør på! Endret 6. februar 2019 av Cavatina 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg