Inocybe Skrevet 5. februar 2019 #65281 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) På 5.2.2019 den 13.29, Pellepingpong skrev: Det er akkurat det vi ikke vet. Hun har flere ganger ikke merket det som senere viser seg å være reklame. Vi kan ikke ta hennes ord for det ettersom hun har gjort det klart at hennes ord ikke er verdt noen ting (jmf. tidligere utsagn om merking, redigering, m.m.). Vi kan ikke bare tro Trump heller selv om han sier han ikke har konspirert med Russland. Tas man i løgn nok mange ganger, så har man mistet retten til å bli tatt på ordet. Så enkelt er det faktisk. Når man i 10 år har blitt tatt i løgn, påstår man bedrer seg for så å bli tatt i de samme løgnene igjen og igjen og igjen så kan man ikke forvente å bli tatt på ordet lengre. CBE og Trump har som du sier samme problematiske forhold til sannhet og løgn. CBEs stadige løgner er godt dokumentert: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ Fjernet sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 10. februar 2019 av Perelandra 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. februar 2019 #65282 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette Edit: Også ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 10. februar 2019 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emilie112 Skrevet 5. februar 2019 Populært innlegg #65283 Del Skrevet 5. februar 2019 Ref siste blogg innlegg; fruen har blitt ekstra sliten dag så hu orker ikke å trene. Grunnen til at hun har blitt ekstra sliten er en strevsom dag med møter, og hold dere fast, de dro hjemme fra omtrent rett etter at de hadde levert i barnehagen og kom tilbake rett før barnehagedagen var slutt. Puh! Ja, det må jeg si var en av cbe sine lengste arbeidsdager.. riktig lik stort sett andres hverdag dog, men., 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 5. februar 2019 #65284 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) 5 minutter siden, Emilie112 skrev: Ref siste blogg innlegg; fruen har blitt ekstra sliten dag så hu orker ikke å trene. Grunnen til at hun har blitt ekstra sliten er en strevsom dag med møter, og hold dere fast, de dro hjemme fra omtrent rett etter at de hadde levert i barnehagen og kom tilbake rett før barnehagedagen var slutt. Puh! Ja, det må jeg si var en av cbe sine lengste arbeidsdager.. riktig lik stort sett andres hverdag dog, men., Skulle akkurat til å kommentere det samme 😂 De skulle ha prøvd en hel sånnen uke, som ganske mange andre må ila en vanlig uke. Jeg må trene etter en slik dag, og det går helt fint, vist man er vant med at det er sånn det må være. Endret 5. februar 2019 av Liver 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 5. februar 2019 #65285 Del Skrevet 5. februar 2019 4 minutter siden, Emilie112 skrev: Ref siste blogg innlegg; fruen har blitt ekstra sliten dag så hu orker ikke å trene. Grunnen til at hun har blitt ekstra sliten er en strevsom dag med møter, og hold dere fast, de dro hjemme fra omtrent rett etter at de hadde levert i barnehagen og kom tilbake rett før barnehagedagen var slutt. Puh! Ja, det må jeg si var en av cbe sine lengste arbeidsdager.. riktig lik stort sett andres hverdag dog, men., Hun VET hvor priviligert hun er, med slike uttalelser føler jeg at hun pisser på de som jobber ræva av seg dag og natt. Alenemødre, alenefedre, foreldre med barn som ikke sover, de med turnus og nattevakter... Altså, jeg er så drittlei av det «stakkars rike pike»-syndromet hun har tredd nedover sitt eget hode!!!! 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjarlos Skrevet 5. februar 2019 #65286 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) 8 minutter siden, Emilie112 skrev: Ref siste blogg innlegg; fruen har blitt ekstra sliten dag så hu orker ikke å trene. Grunnen til at hun har blitt ekstra sliten er en strevsom dag med møter, og hold dere fast, de dro hjemme fra omtrent rett etter at de hadde levert i barnehagen og kom tilbake rett før barnehagedagen var slutt. Puh! Ja, det må jeg si var en av cbe sine lengste arbeidsdager.. riktig lik stort sett andres hverdag dog, men., Det verste av alt er at bildene fra innlegget er tatt på kafe! Så hun har altså blitt ekstra sliten i dag fordi hun hadde møtedag og fikk spist lunsj på kafe! Herlighet så slitsomt - godt de ikke har kafelunsj hver dag. Da hadde hun nok blitt utbrent, si. 🤔 Endret 5. februar 2019 av kjarlos 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 5. februar 2019 #65287 Del Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, kjarlos skrev: Det verste av alt er at bildene fra innlegget er tatt på kafe! Så hun har altså blitt ekstra sliten i dag fordi hun hadde møtedag og fikk spist lunsj på kafe! Herlighet så slitsomt - godt de ikke har kafelunsj hver dag, si 🤔 Også den LV-flashinga.... Slitsomt å være rik frue på restaurant. Kjøss meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 5. februar 2019 Populært innlegg #65288 Del Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev: Hun VET hvor priviligert hun er, med slike uttalelser føler jeg at hun pisser på de som jobber ræva av seg dag og natt. Alenemødre, alenefedre, foreldre med barn som ikke sover, de med turnus og nattevakter... Altså, jeg er så drittlei av det «stakkars rike pike»-syndromet hun har tredd nedover sitt eget hode!!!! 🤬 jeg tror faktisk ikke hun forstår at hun er priviligert. Det er jo helt hinsides at en veltrent noenogtredveåring skal bli så sliten av så lite, og det forstår jo alle som lever normalt aktive liv med jobb, barn, husarbeid og trening. Men jeg husker en periode av livet da jeg var arbeidssøker. Da opplevde jeg at det å bake en kake fremsto som et dagsverk, men med en gang jeg begynte å jobbe ble jo kakebaking noe du gjør kjapt mens du rydder av bordet, hjelper med lekser og sveiper over golvet. CBE lider rett og slett av et pensjonistsyndrom. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. februar 2019 #65289 Del Skrevet 5. februar 2019 Møtet startet for 10 timer siden. (Instastory). Hvis de synes kl 12 er tidlig, så dem om det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. februar 2019 #65290 Del Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Møtet startet for 10 timer siden. (Instastory). Hvis de synes kl 12 er tidlig, så dem om det. merkelig at hun ikke fikk tid til å trene først da. Det er jo bare å prioritere det. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 5. februar 2019 #65291 Del Skrevet 5. februar 2019 CBE har kanskje ikke clickbates, men de vet virkelig hva de skal skrive for å skape reaksjoner i kommentarfeltet. Har vært ganske tamt der den siste tiden, og trenger å få opp tempen litt si. I morgen kommer det til å være mange fans som føler de forsvare den travle fruen for alle er haters..... de er ganske forutsigbare egentlig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 5. februar 2019 Populært innlegg #65292 Del Skrevet 5. februar 2019 Haha, jobbet NESTEN fra de leverte i barnehagen til de hentet. I restauranten på The Thief. For et grusomt, hardt liv. jeg tenker anestesisykepleiere, barnehagelærere, leger og butikkmedarbeidere er glade for at de ikke er toppbloggere. Jeg lener meg tilbake og venter på slaget i kommentarfeltet. Lill har nok allerede kvesset pennen og sitter klar til å forsvare den nesten utbrente fruen. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 5. februar 2019 #65293 Del Skrevet 5. februar 2019 7 timer siden, Lin10 skrev: En influencer er en påvirker, og i den rollen ligger det å komme med tips bl.a. Selvfølgelig har hun også med reklameinnlegg, siden ingen lever bare på luft og kjærlighet. Men, de blir merket. Hun kommer bl.a med tips om matretter og tips om sminke, slik som i dag. Det betyr ikke at melken hun bruker i oppskriften er sponset av Tine eller kyllingen fra Prionor. Bloggen har variasjon og hun har mange forskjellige type innlegg. Hvis man klarer å forstå dette og skjønne litt av bloggvirksomheten, så hadde man ikke hatt behov for å spekulere. Ågud, jeg blir altså så flirfull 😂 Akkurat som om det å være influencer er noe viktig og samfunnsnyttig, noe å strekke seg etter? Er det sånn at ungene skal svare "influencer" når de nå blir spurt hva de vil bli når de blir store? 😂 Not! Herrlighet for noe samfunnsunyttig tull dere holder på med altså... syns jeg ser dere på de såkalt travleste dagene, CBE stryker seg over panna av stress men jobber på, "It's a tough job but somebody's gotta do it"...liksom (?)😝 Hvor er verden på vei? 🙄 Gode bloggere er spennende og et viktig supplement til samfunnet. Men det der influencertøyset...herregud, ser dere det ikke selv...? 🙈🙈 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 5. februar 2019 #65294 Del Skrevet 5. februar 2019 Ikke rart Fruen blir umenneskelig stresset. På Osloturen for noen uker siden var hun tidlig oppe og klar til å gå ut døren allerede halv ni. 😱 Heldigvis ble "møtet" avlyst så hun slapp å dra til Oslo så fryktelig tidlig. 😅 Rart åssen folk flest klarer å være på jobb lenge før halv ni til tross for lang reisevei. Men CBE trenger litt temperatur i kommentarfeltet nå for det generer sårt tiltrengte klikk. Så hun skriver noe hun vet provoserer. Click bait a la CBE. Neste er vel en ny runde click bait med barnebilder. 😞 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2019 #65295 Del Skrevet 5. februar 2019 Trodde spreke dama på 32 som trener så ofte holdt ut mer enn en halv arbeidsdag på kafé uten å være helt kjørt.. Det er overskuddet sitt det! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. februar 2019 #65296 Del Skrevet 5. februar 2019 De nye skoene er ganske tunge, mulig det er årsaken. Å matche med veske i samme merke, overstrødd med logoer, er ingen suksess. Det ser krampe ut. Har sett bootsene på andre, da ser de oftest kule ut, her passet ingenting sammen. 😬 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 5. februar 2019 #65297 Del Skrevet 5. februar 2019 Akkurat nå, LilleSnupp skrev: Trodde spreke dama på 32 som trener så ofte holdt ut mer enn en halv arbeidsdag på kafé uten å være helt kjørt.. Det er overskuddet sitt det! Anbefaler et sunt balansert kosthold for økt overskudd. Uten Nutrilett og miniporsjoner. Men det vil selvfølgelig "gå ut over" magen som må ha lav fettprosent for at "sixpacen" skal synes. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 5. februar 2019 #65298 Del Skrevet 5. februar 2019 21 minutter siden, Kollontaj skrev: De nye skoene er ganske tunge, mulig det er årsaken. Å matche med veske i samme merke, overstrødd med logoer, er ingen suksess. Det ser krampe ut. Har sett bootsene på andre, da ser de oftest kule ut, her passet ingenting sammen. 😬 Dronninga av matching veit å få et antrekk til å skrike kjerring! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 5. februar 2019 #65299 Del Skrevet 5. februar 2019 19 minutter siden, Inocybe skrev: Anbefaler et sunt balansert kosthold for økt overskudd. Uten Nutrilett og miniporsjoner. Men det vil selvfølgelig "gå ut over" magen som må ha lav fettprosent for at "sixpacen" skal synes. Du skrev det jeg ikke turte å skrive, haha! 😄Et større inntak av mat behøver ikke gå utover magen engang, det er bare å kjøre på med styrketrening. Ikke det pinglete opplegget hun holder på med nå. Se på diverse «fitnessdamer» rundtomkring som gjør det riktig, det ække én liten kjøttbit og 4 asparges der i gården, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 5. februar 2019 #65300 Del Skrevet 5. februar 2019 13 minutter siden, LilleSnupp skrev: Trodde spreke dama på 32 som trener så ofte holdt ut mer enn en halv arbeidsdag på kafé uten å være helt kjørt.. Det er overskuddet sitt det! Det er nesten morsomt å se at hun selv lager dokumentasjon på at treningen hun reklamerer for har liten effekt og at ikke en gang innehaveren orker å gjennomføre. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg