Emilie112 Skrevet 31. januar 2019 #64981 Del Skrevet 31. januar 2019 2 timer siden, Sol79 skrev: Ja, fordi Stordalen flyr aldri på private ferier? Og ikke nok med det så flyr de gjerne med seg hele slekta på ferie også. CBE er ingenting i den sammenhengen. Så vidt jeg vet så har de til og med privatfly, og flyr garantert på første klasse også. Stordalen flyr helt sikkert på private reiser, det betviler jeg ikke. Alikevel er det en stor forskjell. Som du skriver:private reiser. Cbe reiser aldri på private reiser. Hun reklamerer for reisene og vil ha oss til å reise mer. Det vil ikke stordalen. Det hjelper så jævlig lite å gjøre som cbe forsøker å påvirke oss til å gjøre: ta med bambus tannbørsten og dra på cruise. Det er helt borti natta idiotisk🤗 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 31. januar 2019 #64982 Del Skrevet 31. januar 2019 9 timer siden, bnanny skrev: Har Stordalen hørt om Skype? Synes ikke den ene er bedre eller verre enn den andre, de prøver å fronte noe som de i aller høyeste grad synder mot selv. Stordalen flyr vel i tillegg privatfly slik jeg har forstått det?. Det er jo enda verre. Hjelper ikke å være veganer hvis du flyr privatfly flere ganger i mnd. Og riktig: Skype og lignende programmer er flotte verktøy som brukes av andre som holder viktige møter og konferanser verden over. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 31. januar 2019 #64983 Del Skrevet 31. januar 2019 5 minutter siden, Gasellen skrev: Stordalen flyr vel i tillegg privatfly slik jeg har forstått det?. Det er jo enda verre. Hjelper ikke å være veganer hvis du flyr privatfly flere ganger i mnd. Og riktig: Skype og lignende programmer er flotte verktøy som brukes av andre som holder viktige møter og konferanser verden over. Kan vi fortsette å diskutere Cbe.no? Skjønner ikke hvorfor Stordalen er dratt inn i dette. Det er milevis mellom disse firmaene 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 31. januar 2019 #64984 Del Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Halle-Palle skrev: Bloggens hovedperson fremstår svært uselvstendig når hun må ha mannen med på tilnærmet alt hun foretar seg. Han er jo fotografen hennes Liten vits i å delta på noe hvis hun ikke kan ta bilder og skrive om det på bloggen. Vanskelig å drasse på kamerastativ og speilrefleks når man går i stiletthæler fra Luis Vitton 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. januar 2019 #64985 Del Skrevet 31. januar 2019 De har altså vært på en fest, men det eneste hun legger ut på snap er bilturen og matkjøp på Circle K?! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 1. februar 2019 Populært innlegg #64986 Del Skrevet 1. februar 2019 Og igjen skal LKE henges ut for å ville kjøpe seg en baguett eller liknende på veien hjem. Akkurat som om det er noe skambelagt og fælt å skulle kjøpe seg litt mat. Hun fremstår så manisk med det matgreiene sine. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. februar 2019 Populært innlegg #64987 Del Skrevet 1. februar 2019 Hun burde i hvertfall slutte å filme at hun shamer mannen hver gang han har lyst på noe godt som ikke er chiagrøt eller gulrotstaver. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 1. februar 2019 Populært innlegg #64988 Del Skrevet 1. februar 2019 14 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Og igjen skal LKE henges ut for å ville kjøpe seg en baguett eller liknende på veien hjem. Akkurat som om det er noe skambelagt og fælt å skulle kjøpe seg litt mat. Hun fremstår så manisk med det matgreiene sine. 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun burde i hvertfall slutte å filme at hun shamer mannen hver gang han har lyst på noe godt som ikke er chiagrøt eller gulrotstaver. Veldig spesielt forhold til helt normal mat der. Med fortiden og Nutriletten tatt i betraktning kan man lure. Det er faktisk ikke positivt å skryte av at man avstår fra "fristelser" på den måten. Tvert i mot. Når hun så uhemmet shamer mannen sin på SoMe kan jeg ikke la være å tenke på hvem som ellers får slikt med seg. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 1. februar 2019 #64989 Del Skrevet 1. februar 2019 ...og gjør man sånt online, kan man lure hvordan hun er hjemme, ovenfor barn, mann og andre familiemedlemmer. Dere som leser bloggen: har paret ofte besøk, virker det som at hun treffer venner/venninner ofte? Ikke for att eksponering har noe å si, venner kan jo godt være der, men ikke vill bli fotografert og sånt. Men ville tro "dagboka" i det minste ville inneholdt en setning eller om om "vi får besøk av noen venner i dag/kveld/i morgen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. februar 2019 #64990 Del Skrevet 1. februar 2019 Like relevant for CBE som VP. https://influencere.wordpress.com/2019/02/01/villapaprika-barn-i-some/ Heia Asti 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 1. februar 2019 #64991 Del Skrevet 1. februar 2019 Hun må passe seg for hva barna kan plukke opp når det gjelder kommentarer på mat osv. Men så kjørte hun jo juice-detox foran dem også da så. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. februar 2019 #64992 Del Skrevet 1. februar 2019 Enda et nytt treningsantrekk i dag, ble ikke vist på videoen. Hvor mye trenger man egentlig? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 1. februar 2019 #64993 Del Skrevet 1. februar 2019 4 timer siden, Anonym90059005 skrev: Og igjen skal LKE henges ut for å ville kjøpe seg en baguett eller liknende på veien hjem. Akkurat som om det er noe skambelagt og fælt å skulle kjøpe seg litt mat. Hun fremstår så manisk med det matgreiene sine. Nå må du gi deg, hun har en ertende undertone ikke vanskelig å "se". De erter tuller mye med hverandre ,og det er jo bare sunt. Alt må vel ikke tolkes negativt? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. februar 2019 #64994 Del Skrevet 1. februar 2019 13 minutter siden, Lana01 skrev: Nå må du gi deg, hun har en ertende undertone ikke vanskelig å "se". De erter tuller mye med hverandre ,og det er jo bare sunt. Alt må vel ikke tolkes negativt? Hører aldri at han snakker til henne på den måten, synes jeg. Jeg synes tonen hennes var langt fra ertende. Han ser jo ganske skranten ut, så han burde spise noen baguetter. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 1. februar 2019 #64995 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) 9 minutter siden, Kollontaj skrev: Hører aldri at han snakker til henne på den måten, synes jeg. Jeg synes tonen hennes var langt fra ertende. Han ser jo ganske skranten ut, så han burde spise noen baguetter. Har hørt han erte henne når hun står på ski bla , sier hun er "pysete" ler av henne. Jeg synes de har en fine tone seg i mellom , det jeg har sett. Endret 1. februar 2019 av Lana01 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. februar 2019 #64996 Del Skrevet 1. februar 2019 27 minutter siden, Lana01 skrev: Nå må du gi deg, hun har en ertende undertone ikke vanskelig å "se". De erter tuller mye med hverandre ,og det er jo bare sunt. Alt må vel ikke tolkes negativt? Hun poster MYE hvor hvir mannen spiser junk og hun refser. Men, hvis de synes det er gøy, så kjør på. Lurt å skjerme de små for sånn mat-shaming, da. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 1. februar 2019 #64997 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun poster MYE hvor hvir mannen spiser junk og hun refser. Men, hvis de synes det er gøy, så kjør på. Lurt å skjerme de små for sånn mat-shaming, da. Ja han sier nok fra hvis han mener det blir for mye Ser han er med på "spøken" i dette klippet Ja de er for små ftil å skjønne sarkasmen i det, så det er nok fornuftig. Endret 1. februar 2019 av Lana01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 1. februar 2019 #64998 Del Skrevet 1. februar 2019 Om min partner hadde spøkt med eller harselert over at jeg var sulten og kjøpte en baguette så ville ikke jeg ha syntes at det var sjarmerende eller festlig, kan jeg love. Det er da ikke noe rart eller avvikende ved å være sulten, ved å ta et stykke kake ved en feiring eller spise mer enn håndfull av yoghurtnøtter, vel? Det er for meg like normalt som å gå på do, pusse tenner og å dekke andre kroppslige behov. Jeg oppfatter disse stadige humoristiske påpekelsene som et lite stikk pakket inn i søt latter, og selv om det er han som til stadighet blir utsatt for dette så er det hun som heller belyser sine egne idiosynkrasier ved å holde på slik. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 1. februar 2019 #64999 Del Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Om min partner hadde spøkt med eller harselert over at jeg var sulten og kjøpte en baguette så ville ikke jeg ha syntes at det var sjarmerende eller festlig, kan jeg love. Det er da ikke noe rart eller avvikende ved å være sulten, ved å ta et stykke kake ved en feiring eller spise mer enn håndfull av yoghurtnøtter, vel? Det er for meg like normalt som å gå på do, pusse tenner og å dekke andre kroppslige behov. Jeg oppfatter disse stadige humoristiske påpekelsene som et lite stikk pakket inn i søt latter, og selv om det er han som til stadighet blir utsatt for dette så er det hun som heller belyser sine egne idiosynkrasier ved å holde på slik. Så søtt med denne plutselig omsorgen for LKE😂 Tror nok han hadde sakt fra om det plaget han gett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. februar 2019 #65000 Del Skrevet 1. februar 2019 Hvis det der med mat-shaming er en del av humoren til bloggeierne, så forstår jeg den ikke. Den er verken artig, jovial eller grei når de har holdt på med det samme over flere år. Den er ikke engang selvironisk. Det eneste de oppnår med det er å fortelle "verden" at baguetter er feil, og at et anstrengt forhold til hverdagsmat på farten er normalt. Jeg husker ennå et blogginnlegg der de var på landeveien og mannen måtte inn på en bensinstasjon for å finne mat til fruen, men irriterte henne ved å komme ut tomhendt/feil mat (jeg husker ikke hva som er rett) så hun måtte inn og se selv. Senere har de begge annonsert og innkassert penger for gatekjøkkenmaten på Cirkle K. Go figure. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg