Gasellen Skrevet 30. januar 2019 #64901 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) 15 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: - Bruke stålsugerør i stedet for plast - Kildesortere (hun sier ikke noe om hva og hvordan, så bare ett ekstra søppelspann) - Kutte ut rødt kjøtt, ha flere kjøttfrie dager - Lage egne hud og kroppspleieprodukter - Gi bort klær - Bruke handlenett - Bytte til bambustannbørste Og hun er veldig fornøyd med det de gjør for miljøet. Ja, og så sykler de til byen i stedet for å kjøre. De bor vegg i vegg med bittelille Sarpsborg sentrum, så det er ikke noen bragd det heller. Dette er jo slik som alle gjør? Bortsett fra kanskje å lage egne hudprodukter da. Kildesortering er vel påbudt overalt nå? Hun kunne jo kjøpt en elbil eller noe da, hun som kjører så mye. Eller gått for kollektivt 🤷♀️ Endret 30. januar 2019 av Gasellen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. januar 2019 #64902 Del Skrevet 30. januar 2019 4 timer siden, Donatello skrev: Hvorfor vise frem sånne bilder hvis det ikke er for å få kommentarer på kroppen, fortrinnsvis kommentarer om hvor flott den er? Hvis det er for å vise trening, så hadde en singlet som dekket magen vært å foretrekke. 👆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. januar 2019 #64903 Del Skrevet 30. januar 2019 56 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: - Bruke stålsugerør i stedet for plast - Kildesortere (hun sier ikke noe om hva og hvordan, så bare ett ekstra søppelspann) - Kutte ut rødt kjøtt, ha flere kjøttfrie dager - Lage egne hud og kroppspleieprodukter - Gi bort klær - Bruke handlenett - Bytte til bambustannbørste Og hun er veldig fornøyd med det de gjør for miljøet. Ja, og så sykler de til byen i stedet for å kjøre. De bor vegg i vegg med bittelille Sarpsborg sentrum, så det er ikke noen bragd det heller. 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic Skrevet 30. januar 2019 #64904 Del Skrevet 30. januar 2019 Sa hun virkelig at hun ikke kildesorterte når de bodde i Siljan? Det høres jo litt sykt ut, det er jo bare et par år siden de flyttet vel. Med tanke på forbruket som foregikk der, har nok planeten måtte betale dyrt for det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 30. januar 2019 #64905 Del Skrevet 30. januar 2019 8 minutter siden, Shopaholic skrev: Sa hun virkelig at hun ikke kildesorterte når de bodde i Siljan? Det høres jo litt sykt ut, det er jo bare et par år siden de flyttet vel. Med tanke på forbruket som foregikk der, har nok planeten måtte betale dyrt for det. Jeg er mest imponert over at det går an å være så hinsides akterutseilt i så ung alder. Min bestemor kildesorterte på nittitallet. Hun ville vært 100 nå om hun fremdeles levde, og var opptatt av miljø og forbruk. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 30. januar 2019 #64906 Del Skrevet 30. januar 2019 2 timer siden, Gasellen skrev: Dette er jo slik som alle gjør? Bortsett fra kanskje å lage egne hudprodukter da. Kildesortering er vel påbudt overalt nå? Hun kunne jo kjøpt en elbil eller noe da, hun som kjører så mye. Eller gått for kollektivt 🤷♀️ Fruen på trikk eller buss 😂😂😂😂 🐒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 30. januar 2019 #64907 Del Skrevet 30. januar 2019 21 timer siden, Shopaholic skrev: Skal sikkert vise frem bambustannbørsten sin 🤔 2 timer siden, frk.Helene Hare skrev: - Bruke stålsugerør i stedet for plast - Kildesortere (hun sier ikke noe om hva og hvordan, så bare ett ekstra søppelspann) - Kutte ut rødt kjøtt, ha flere kjøttfrie dager - Lage egne hud og kroppspleieprodukter - Gi bort klær - Bruke handlenett - Bytte til bambustannbørste Og hun er veldig fornøyd med det de gjør for miljøet. Ja, og så sykler de til byen i stedet for å kjøre. De bor vegg i vegg med bittelille Sarpsborg sentrum, så det er ikke noen bragd det heller. 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 30. januar 2019 #64908 Del Skrevet 30. januar 2019 https://www.aftenposten.no/norge/i/A2Kbzx/De-moter-barna-som-aldri-feirer-bursdag til ettertanke når man legger standarden på barnebursdager 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 30. januar 2019 #64909 Del Skrevet 30. januar 2019 2 timer siden, frk.Helene Hare skrev: - Bruke stålsugerør i stedet for plast - Kildesortere (hun sier ikke noe om hva og hvordan, så bare ett ekstra søppelspann) - Kutte ut rødt kjøtt, ha flere kjøttfrie dager - Lage egne hud og kroppspleieprodukter - Gi bort klær - Bruke handlenett - Bytte til bambustannbørste Og hun er veldig fornøyd med det de gjør for miljøet. Ja, og så sykler de til byen i stedet for å kjøre. De bor vegg i vegg med bittelille Sarpsborg sentrum, så det er ikke noen bragd det heller. Hun viser til et innlegg hvor hun har laget en egen kroppsskrubb av himalayasalt, kokosolje og estetiske oljer. I bakgrunnen står det en plastbeholder med overpriset kosmetikk. Herlig. Fint at hun gjør alt dette altså. Så var det bare bergene med avfall de ulike festene hennes produserer, det enorme forbruket, reisene og generelle livsførsel igjen. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 30. januar 2019 #64910 Del Skrevet 30. januar 2019 Damned if you do, dammed if you don't... Hun bruker jo stemmen til noe fornuftig for en gang skyld, litt er vel bedre en ingenting tenker jeg da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 30. januar 2019 #64911 Del Skrevet 30. januar 2019 5 minutter siden, morhjertegod skrev: Damned if you do, dammed if you don't... Hun bruker jo stemmen til noe fornuftig for en gang skyld, litt er vel bedre en ingenting tenker jeg da. Nei, det er dessverre ikke det lenger. Men jeg tror det er mange - CBE inkludert - som ikke ønsker å gjøre mer fordi det vil gå ut over livsstilen hun ønsker. Hjelper lite å bytte tannbørste når man flyr så mye som de der gjør. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 30. januar 2019 #64912 Del Skrevet 30. januar 2019 2 minutter siden, frk.Helene Hare skrev: Nei, det er dessverre ikke det lenger. Men jeg tror det er mange - CBE inkludert - som ikke ønsker å gjøre mer fordi det vil gå ut over livsstilen hun ønsker. Hjelper lite å bytte tannbørste når man flyr så mye som de der gjør. Flyr mye? Jeg har en mann som flyr minst en gang i uken. Det finnes mange som pendler med fly hver eneste uke til London feks, disse to her flyr da ikke veldig mye. Jeg mener det er alltid er bedre å gjøre litt for miljøet en ikke noe, så får du mene det da er bortkastet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. januar 2019 #64913 Del Skrevet 30. januar 2019 11 minutter siden, morhjertegod skrev: Damned if you do, dammed if you don't... Hun bruker jo stemmen til noe fornuftig for en gang skyld, litt er vel bedre en ingenting tenker jeg da. Nei, Eriksen har ingen fornuftig stemme når det gjelder miljøvern da hun overforbruker i stor skala og gir faen i miljøet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. januar 2019 #64914 Del Skrevet 30. januar 2019 Akkurat nå, morhjertegod skrev: Flyr mye? Jeg har en mann som flyr minst en gang i uken. Det finnes mange som pendler med fly hver eneste uke til London feks, disse to her flyr da ikke veldig mye. Jeg mener det er alltid er bedre å gjøre litt for miljøet en ikke noe, så får du mene det da er bortkastet. Det nytter ikke å komme med den type argument da det ikke har hold i virkeligheten. Eriksen, via sin blogg fronter alt annet en bevissthet rundt bærekraftig utvikling eller miljø generelt. Money talks! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 30. januar 2019 #64915 Del Skrevet 30. januar 2019 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Det nytter ikke å komme med den type argument da det ikke har hold i virkeligheten. Eriksen, via sin blogg fronter alt annet en bevissthet rundt bærekraftig utvikling eller miljø generelt. Money talks! Ok sjefen! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. januar 2019 #64916 Del Skrevet 30. januar 2019 1 minutt siden, morhjertegod skrev: Ok sjefen! Kanskje du skal sette deg inn i Eriksens kommersielle virke og overdådige livsstil samt hvilke konsekvenser dette har for miljøet? Hun er en påvirker, influencer og en dårlig rollemodell. Agendaen til bedriften er å selge kommersielle varer til publikum som igjen fører til at produksjonen av klær går opp! Google hvordan bomull lages og hvilken skade det gjør på området det blir dyrket. Dette er Eriksen med å påvirke via hennes kommersielle blogg! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Big Barda Skrevet 30. januar 2019 #64917 Del Skrevet 30. januar 2019 Er det noen som vet hvor jeg kan finne det bildet der det ser ut som om magen er sminket eller redigert? Jeg trodde det var fra innlegget "treningstirsdag", men fant det ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 30. januar 2019 #64918 Del Skrevet 30. januar 2019 Har hun sluttet å snappe?. Har ikke sett snap fra henne siden i fjor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. januar 2019 #64919 Del Skrevet 31. januar 2019 8 timer siden, frk.Helene Hare skrev: Nei, det er dessverre ikke det lenger. Men jeg tror det er mange - CBE inkludert - som ikke ønsker å gjøre mer fordi det vil gå ut over livsstilen hun ønsker. Hjelper lite å bytte tannbørste når man flyr så mye som de der gjør. Haha. Flyr mye? Akkurat det kan du ikke ta CBE for. Gunnhild Stordalen flyr mye. CBE gjør IKKE det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 31. januar 2019 #64920 Del Skrevet 31. januar 2019 5 minutter siden, Sol79 skrev: Haha. Flyr mye? Akkurat det kan du ikke ta CBE for. Gunnhild Stordalen flyr mye. CBE gjør IKKE det. Forskjellen er vel at typer som stordalen flyr for å oppnå noe, altså på møter eller lignende, men cbe bare reiser for ferien sin del. Eller drar på Cruise da.. for det er Jo så miljøvennlig .. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg