Gjest Asti Skrevet 23. november 2018 #63341 Del Skrevet 23. november 2018 19 timer siden, Asti skrev: https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno / https://imgur.com/a/loyvWAD Imguren jeg la ut viser CBE lime på "firkanter" på en "ballong" den 21.11. kl. 15.38 og 15.51. Dagen etter gjentok hun det kl. 13.07: https://imgur.com/a/XJERBEy . Ja ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. november 2018 #63342 Del Skrevet 23. november 2018 4 minutter siden, Asti skrev: Imguren jeg la ut viser CBE lime på "firkanter" på en "ballong" den 21.11. kl. 15.38 og 15.51. Dagen etter gjentok hun det kl. 13.07: https://imgur.com/a/XJERBEy . Ja ja.... Hva kan man si? 1) Jeg skjønner veldig godt hvorfor store influencere tjener like mye som ca. 4 sykepleiere - de har fortjent hver krone? 2) Uten glam og glitter blir livet litt gråere? 3) Jeg skjønner GODT at hun blir sur når folk kommenterer at hun er så travel - hun jobber MYE mer enn folk flest? 4) Det er en gal, gal verden? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 23. november 2018 #63343 Del Skrevet 23. november 2018 2.bass i Sjømannskoret!! 😂😂😂 Takk for dagens latter @pøbelsara 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attic Skrevet 23. november 2018 #63344 Del Skrevet 23. november 2018 Det hele blir litt komisk når man har i bakhodet alle de gangene bloggere har fortalt om hvor beinhardt de har jobbet for å komme dit de er i dag. Caroline må da gjerne sitte å pusle med arts and crafts. Det er sikkert både koselig og meditativt. Bare ikke fortell om hvor hektisk uka di har vært etterpå. All den tid du flittig har dokumentert hva timene har gått til 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 23. november 2018 #63345 Del Skrevet 23. november 2018 2 timer siden, pøbelsara skrev: Forøvrig - siden jeg nå er i bitche-humør - dette er til deg, Caroline Berg Eriksen. jeg vil gjerne gi deg et vennlig motetips om den skipperlua du er så glad i. Den er litt brukt opp. Jeg er ikke sikker på om du ser det selv, men den Mannskoret-møter-dominatrix-looken er liksom ikke helt din greie. Jeg tror en litt grovstrikken beanie - eller lue, som det heter på norsk, hadde vært kul til det blå antrekket du viser på bloggen nå. Mye mer flatterende, og mye yngre. Du er jo en søt ung småbarnsmor, ikke 2. bass i Sjømannskoret. Bare et vennlig styling-tips en vakker black-friday-morgen. Haha, takk for en god latter! Apropos den mannskorlua - den kunne trengt en omgang med klesrulle, også! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 23. november 2018 #63346 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) 5 timer siden, pøbelsara skrev: Det må jo være agn som legges ut for at vi KG-bitches skal få noe å bitche om. Og hvis IKKE det er det - så er det helt fullstendig hinsides - etter-oss-kommer-syndfloden-2018. Jeg håper det!! For om ikke, hjelpe og trøste for et kjedelig liv. Jeg har også laget pinata til barnebursdager, men det var liksom ikke det jeg stresset over eller følte var verdt og dele med resten av verden. Endret 23. november 2018 av Emilie112 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. november 2018 #63347 Del Skrevet 23. november 2018 Omg. Det er et innlegg om kula på bloggen, og det kommer DIY-video også. 😳😳😳😳 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 23. november 2018 #63348 Del Skrevet 23. november 2018 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Omg. Det er et innlegg om kula på bloggen, og det kommer DIY-video også. 😳😳😳😳 Ja da rettferdiggjør de at det kommer under «jobb» 🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. november 2018 #63349 Del Skrevet 23. november 2018 14 minutter siden, pøbelsara skrev: Omg. Det er et innlegg om kula på bloggen, og det kommer DIY-video også. 😳😳😳😳 Nisselandsbyen er vel med dette offisielt detronisert som tidenes mest meningsløse DIY-prosjekt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 23. november 2018 #63350 Del Skrevet 23. november 2018 Synes det egentlig er bra hun gjør egne ting og ikke bare kjøper. Men klart, det handler om prioriteringer, det må alle som jobber også gjøre. Mye bedre med DIY enn å bli sponset av festlige ting som egentlig er mest et ballongfirma… De inspirasjonsbildene deres er ikke mye inspirerende! (ok, nå er det off topic) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. november 2018 #63351 Del Skrevet 23. november 2018 Hun sitter i timesvis (med gemalen som hjelp) for å lage en litt lite fin ball med firkanter på som likevel skal ødelegges senere? Det er galskap. Har de ikke sølvspray i Sarpsborg? Egentlig er dette bare bloggerens versjon av «kan de ikke bare spise kake?». Se så privilegert jeg er som kan bruke tiden min til noe fullstendig meningsløst, mens dere må leve deres stakkarslige liv som arbeidstakere. Antar bloggeren ikke anerkjenner denne dimensjonen ved å offentliggjøre aktiviteten, men jeg mener budskapet er tydelig. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 23. november 2018 #63352 Del Skrevet 23. november 2018 Forstår godt at livet blir travelt om man skal lime 1001 små lapper på en ballong, som skal ødelegges etterpå. Jeg forstår det. Det jeg ikke er forstå hvorfor noen velger å bruke tiden sin på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 23. november 2018 #63353 Del Skrevet 23. november 2018 Helt skrullete. Jeg skjønner heller ikke hvor en femåring henter discotemaet fra. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. november 2018 #63354 Del Skrevet 23. november 2018 15 minutter siden, Lopploella skrev: Helt skrullete. Jeg skjønner heller ikke hvor en femåring henter discotemaet fra. Ja, haha.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. november 2018 #63355 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) CBe.no lager DIY-video: Discokulepiñata minutt for minutt. Bloggen går Mannen en høy gang. Endret 23. november 2018 av Revenge of Cthulhu 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skyggejenta Skrevet 23. november 2018 #63356 Del Skrevet 23. november 2018 Og ikke glem alle mailene hun må gå gjennom hver dag. "Mye" jobb det også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. november 2018 #63357 Del Skrevet 23. november 2018 12 minutter siden, Skyggejenta skrev: Og ikke glem alle mailene hun må gå gjennom hver dag. "Mye" jobb det også ... Ja, og ikke minst svare «tusen takk» på alle skrytekommentarer hun publiserer daglig. Narsissisme på høyt nivå. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skyggejenta Skrevet 23. november 2018 #63358 Del Skrevet 23. november 2018 7 minutter siden, Surikatt skrev: Ja, og ikke minst svare «tusen takk» på alle skrytekommentarer hun publiserer daglig. Narsissisme på høyt nivå. Alle i den bransjen, nesten alle er jo slik. Det oser narsissisme av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 23. november 2018 #63359 Del Skrevet 23. november 2018 3 timer siden, Lopploella skrev: Helt skrullete. Jeg skjønner heller ikke hvor en femåring henter discotemaet fra. Det er egentlig dette jeg lurer mest på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 23. november 2018 #63360 Del Skrevet 23. november 2018 Er alle bloggere virkelig slik? Hva med de ikke- kommersielle som fronter gode verdier og stemning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg