Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Dorey skrev:

Siste IG-bilde... De klarer bare ikke å la være! Det er så utrolig råttent gjort å fortsette slik mot de unevnelige at jeg ikke har ord en gang.

Jeg er så enig! Det er totalt unødvendig, men alt for bedriften når mor sitt bilde kun generer 1600 likes av 324k følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Purple lady skrev:

Den var over "grensen" synes  jeg 

Syns du? Jeg syns det blir for dumt å skrive at man aldri er trøtt, når hun ofte ser både dratt og sliten ut. Gjør det selv jeg, men sånn er småbarnslivet med full jobb når man alltid kommer for seint i seng.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Da var kjøpebonanzaen i gang igjen, denne gangen i form av disco-party. Jeg har sagt det før og sier det igjen: Stakkars de andre mødrene i nærmiljøet som skal feire bursdag etter CBE når hun legger lista slik. Snakk om å få andre mødre og deres barn til å føle seg utilstrekkelige. 

Alle disse temafestene hun har hatt i årenes løp; Noen som vet hva hun gjør med alt hun kjøper? Det er pyntegjenstander, kostymer, dill og dall i fleng! Har aldri sett noe bli brukt om igjen. Er det kjøp og kast? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Annypanny skrev:

Da var kjøpebonanzaen i gang igjen, denne gangen i form av disco-party. Jeg har sagt det før og sier det igjen: Stakkars de andre mødrene i nærmiljøet som skal feire bursdag etter CBE når hun legger lista slik. Snakk om å få andre mødre og deres barn til å føle seg utilstrekkelige. 

Alle disse temafestene hun har hatt i årenes løp; Noen som vet hva hun gjør med alt hun kjøper? Det er pyntegjenstander, kostymer, dill og dall i fleng! Har aldri sett noe bli brukt om igjen. Er det kjøp og kast? 

Latterlig å lage så mye dill og dall ut av en barnebursdag. Det er så harry.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det som også er harry er  legge ut noe så privat som en barnebursdag, kun for å generere penger til bedriften. Hvorfor ikke la noen merkedager være hellig? Ikke i denne familien nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Det som også er harry er  legge ut noe så privat som en barnebursdag, kun for å generere penger til bedriften. Hvorfor ikke la noen merkedager være hellig? Ikke i denne familien nei.

Ja, jeg er helt enig. Det er selve definisjonen på Harry. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jeg synes er sller verst med det hun driver med. Alle merkedager og høytider er utgangspunkt for ellevill kjøpefest og overforbruk. Treårsdagen var en overdådig greie med pepperkaketema, rød løper, kunstige rådyr utenfor og pepperkakedekor inne som utkonkurrerer huset til heksa i Hans og Grete fullstendig, med en dekor som liksom var helt fullstendig over the top. I fjor var bygde de en båt og kjøpte igjen en haug rekvisitter for å ha temabursdag. Og i år er det altså glitre-disco-inferno. Som  brukes for alt det er verdt i bloggen - til spons og reklame og selvsagt sikkert merkevarebygging for de av leserne som IKKE synes det er forkastelig å dele ungenes selskap med potensielt absolutt hele verden. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE skriver om at hun følte at det var i går hun fikk barnet og snakker om barnets oppvekst ol på bloggen. Det verste av alt er at fansen også har fått deltatt i denne eksponeringen av barnets liv. Jeg vet mer om disse barna enn mine egne tanteunnger.. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Tenker det vitner om lite kreativitet og innhold i livet, når barnas bursdager brukes for alt de er verdt i å skape content til mammans blogg. Dårlig skrivespråk, lite innhold, lite som skjer så mye går på reprise. Er ikke akkurat noen IT-blogger foråsidetsånn. 

Når man ser på blogglisten.no så har alle blogger en skarp fallende kurve i antall lesere. Tror norske wannabekjendiser er for få og for kjedelige til å fenge i lengden. For å komme på plass 100 av Norges bloggere (som er registrert) rekker det med ynkelige 469 lesere. Plass 50 har 1461 unike lesere igår, fredag.

https://blogglisten.no/

At annonsører synes det er verd pengene er for meg en gåte. Rekker jo med stor  vennekrets og aktiv familie for å komme høyt på lista. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
6 minutter siden, Skogspike skrev:

Bildet med to prinsesseutkledde smådøtre som kysser hverandre har 8000 liker. 

Bildet som kommer etterpå, av bloggeier med pannekaker, kaffe og stive brystvorter, har 900 liker. 

Likerklikk er viktigst. 

En annen ting jeg lurer på, som jeg også har sett spurt om i tråden før; hvem er målgruppen til bloggen, egentlig? Jeg synes det er en merkelig miks av bildebruk. Og med tanke på hvor iscenesatt absolutt alt er, synes jeg det hadde vært interessant å høre tankene til bloggeierne omkring dette, for det er neppe tilfeldig. 

LKE skrev på stort og smått om sosiale medier at målgruppen var kvinner 19-49 år, som liker å shoppe og reise. Noe sånt var ordlyden. Med andre ord en temmelig upresis og generell målgruppe. Hadde nok ikke rukket langt hos seriøse markedsførere. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Helt enig, harry er ordet. Tror jeg hadde ledd og grått om hverandre hvis barnehagebarnet mitt fikk invitasjon til discobursdag i det formatet der. Hva lærer disse barna? Ting, ting, ting.. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Titori skrev:

Helt enig, harry er ordet. Tror jeg hadde ledd og grått om hverandre hvis barnehagebarnet mitt fikk invitasjon til discobursdag i det formatet der. Hva lærer disse barna? Ting, ting, ting.. 

Det verste for meg er at jeg i en alder av snart 40 år sitter her og lurer på om jeg er en middelmådig mor fordi jeg har tenkt å kjøre pølser og popcorn i et nedslitt lokale på skolen, med et par ballonger (ikke helium) som eneste pynt på nært forestående 6-årsdag for sønnen min. Selv om jeg VET at det han bryr seg mest om er kompisene sine og godteri, så lurer JEG på om det er bra nok og om jeg burde  lagt mer innsats i det. Og det irriterer meg!

(Jeg føler meg vanligvis ganske immun mot slik type påvirkning, men akkurat når det gjelder morsrollen så merker jeg at jeg blir litt sårbar, faktisk)

Endret av ¤flicka¤
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Det verste for meg er at jeg i en alder av snart 40 år sitter her og lurer på om jeg er en middelmådig mor fordi jeg har tenkt å kjøre pølser og popcorn i et nedslitt lokale på skolen, med et par ballonger (ikke helium) som eneste pynt på nært forestående 6-årsdag for sønnen min. Selv om jeg VET at det han bryr seg mest om er kompisene sine og godteri, så lurer JEG på om det er bra nok og om jeg burde  lagt mer innsats i det. Og det irriterer meg!

(Jeg føler meg vanligvis ganske immun mot slik type påvirkning, men akkurat når det gjelder morsrollen så merker jeg at jeg blir litt sårbar, faktisk)

Det er forståelig men det er mer enn godt nok å leie lokalet på skolen og gi barn pølser og popcorn 😊 De kommer til å få det helt supert sammen.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BordetErSnudd
2 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Det høres ut som en helt topp bursdag!! Jeg vil mye heller at barna mine skal gå i kule barnebursdager som det du snakker om, med saftig sjokoladekake og fokus på bursdagsbarnet, enn inn i villaen via rød løper og rådyr og inn i en slags pepperkakelandsby med enorme ballongbuer og bursdagsbarnet sin mamma i femme fatale kjole og knallrød leppestift. I siste innlegg så ser jeg at Caroline har kjøpt inn en buksedrakt heldekket med sølvpaljetter til den forestående bursdagen, så her gjelder det tydeligvis for mor å konkurrere med bursdagsbarnet igjen. De sponsede, tørre sukkerpastakakene fra Hancock matcher sikkert neglelakken hennes dette året også. For en gal, gal verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men all anstrengelsen er jo ikke verdt det om det ikke skrytes av på blogg. Men det antrekket hun har kjøpt inn til seg selv tar kaka. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det er forståelig men det er mer enn godt nok å leie lokalet på skolen og gi barn pølser og popcorn 😊 De kommer til å få det helt supert sammen.

23 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Det høres ut som en helt topp bursdag!! Jeg vil mye heller at barna mine skal gå i kule barnebursdager som det du snakker om, med saftig sjokoladekake og fokus på bursdagsbarnet, enn inn i villaen via rød løper og rådyr og inn i en slags pepperkakelandsby med enorme ballongbuer og bursdagsbarnet sin mamma i femme fatale kjole og knallrød leppestift. I siste innlegg så ser jeg at Caroline har kjøpt inn en buksedrakt heldekket med sølvpaljetter til den forestående bursdagen, så her gjelder det tydeligvis for mor å konkurrere med bursdagsbarnet igjen. De sponsede, tørre sukkerpastakakene fra Hancock matcher sikkert neglelakken hennes dette året også. For en gal, gal verden.

Takk 😊 Jeg vet jo innerst inne at det bare er tull, og vet det kommer til å bli en super bursdag. Jeg ergrer meg bare over at dette overhode ble til en tanke i hodet mitt, om enn bare for en kort stund. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...