Cissacissa Skrevet 15. november 2018 #63201 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg lurer på om de selv tenker at de leverer et solid stykke arbeid, at de jobber hardt og mange timer, eller at de egentlig slår seg selv på låret og ler over hvor mye de tjener ved å gjøre såpass lite arbeid. Litt sånn "yessss...vi tjente masse på å ra bilder og skrive noe vrøvl om hverdagssysler til millionlønn i år også". Tenk at det virkelig er to (TO!!!) årsverk som legges ned i bloggen nå, pluss det de måtte ha av management, regnskapsfører, etc. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. november 2018 #63202 Del Skrevet 15. november 2018 Ja, de er gode på redigering. Jeg er nesten imponert over at en person kan ha så mange ulike ansiktstrekk og kroppsfasonger. Og all den maten, kakene og snopet hun skal lage, skal hun spise det også, tro? Helt enig i at det hun presenterer nok er langt fra sannheten, men det er slik hun vil fremstå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 15. november 2018 #63203 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) 2 minutter siden, Surikatt skrev: Ja, de er gode på redigering. Jeg er nesten imponert over at en person kan ha så mange ulike ansiktstrekk og kroppsfasonger. Og all den maten, kakene og snopet hun skal lage, skal hun spise det også, tro? Helt enig i at det hun presenterer nok er langt fra sannheten, men det er slik hun vil fremstå. At de er så gode på redigering er jeg sterkt uenig i, men at de redigerer mye er det ingen tvil om. 😅 Regner vel med at du var ironisk og kanskje mener det samme som meg 😄. Endret 15. november 2018 av Veslefrikk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. november 2018 #63204 Del Skrevet 15. november 2018 Paret er intervjuet i Kapital sammen med en rekke andre toppbloggere. Der sier hun at blogging ikke er en 8-16 jobb, og at de svært sjelden sitter i sofaen og ser på tv fordi de alltid jobber til langt på kveld. Lurer ikke meg. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 15. november 2018 #63205 Del Skrevet 15. november 2018 3 minutter siden, Sol79 skrev: Paret er intervjuet i Kapital sammen med en rekke andre toppbloggere. Der sier hun at blogging ikke er en 8-16 jobb, og at de svært sjelden sitter i sofaen og ser på tv fordi de alltid jobber til langt på kveld. Lurer ikke meg. Så klart de må jobbe til langt på kveld når tiden mellom 08-16 består av trening, frisør, lengre lunsjer ute, tannbleking, «brysttrening» neglefiksing og div andre må gjøre på kvelden. Tror faktisk det er veldig få småbarnsforeldre som tilbringer veldig mange timer foran TV.. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. november 2018 #63206 Del Skrevet 15. november 2018 Angående TV-titting (tydeligvis synonymt med å ha lite å gjøre): Hun ser jo serier mens hun jogger, såe... Samt ellers, for dette var ganske mange serier, pluss at hun nevner flere i kommentarfeltet. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/20/serietips-dette-har-jeg-sett-pa-den-siste-tiden/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 15. november 2018 #63207 Del Skrevet 15. november 2018 Dere må lese i AB-tråden i gruppen Stort og smått om sosiale medier på Facebook. LKE blander seg inn der nå 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 15. november 2018 #63208 Del Skrevet 15. november 2018 11 minutter siden, Angeleye skrev: Dere må lese i AB-tråden i gruppen Stort og smått om sosiale medier på Facebook. LKE blander seg inn der nå Å det er så pinlig. Ser de det ikke selv? Jeg sliter skikkelig med å forstå om CBE AS er inne i sin egen boble eller ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 15. november 2018 #63209 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Hva søren skjer med IG til denne bedriften?? Mellom 2-3000 likes på bilder av bloggeier, og endra mindre på reklameinnlegg. Skjønner ikke at annonsører gidder å bruke pengene sine på så dårlig markedsføringsplattform. Ser hun har mistet følgere også i det siste. Endret 15. november 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmeligvenn Skrevet 15. november 2018 #63210 Del Skrevet 15. november 2018 2 timer siden, Sol79 skrev: Paret er intervjuet i Kapital sammen med en rekke andre toppbloggere. Der sier hun at blogging ikke er en 8-16 jobb, og at de svært sjelden sitter i sofaen og ser på tv fordi de alltid jobber til langt på kveld. Lurer ikke meg. Det er det jeg ikke liker med bloggere. De tror de jobber mye "hardere" enn alle andre. Det tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 15. november 2018 #63211 Del Skrevet 15. november 2018 17 minutter siden, Emmy_H skrev: Hva søren skjer med IG til denne bedriften?? Mellom 2-3000 likes på bilder av bloggeier, og endra mindre på reklameinnlegg. Skjønner ikke at annonsører gidder å bruke pengene sine på så dårlig markedsføringsplattform. Ser hun har mistet følgere også i det siste. Det er derfor det blir lagt ut eksponering av barn etter bilder med lite likerklikk. Det er de bildene som engasjerer. Ikke bilder av bloggeier og spesielt ikke bloggeier i reklamebilde. Det kan se ut som bedriften trenger at alle i husholdningen bidrar. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. november 2018 #63212 Del Skrevet 15. november 2018 22 minutter siden, hemmeligvenn skrev: Det er det jeg ikke liker med bloggere. De tror de jobber mye "hardere" enn alle andre. Det tror jeg ikke noe på. Nei, det fikk vi jo bevis på i Bloggerne. Mye sus og dus. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 15. november 2018 #63213 Del Skrevet 15. november 2018 1 time siden, Angeleye skrev: Dere må lese i AB-tråden i gruppen Stort og smått om sosiale medier på Facebook. LKE blander seg inn der nå Jeg måtte inn å lese Eriksens kommentar og tenker at det er ingenting som minner om profesjonalitet i måten han velger å uttrykke seg på. Ordtaket «taushet er gull» har aldri vært mer passende. Flaut, Eriksen..🙈 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 15. november 2018 #63214 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) 22 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg måtte inn å lese Eriksens kommentar og tenker at det er ingenting som minner om profesjonalitet i måten han velger å uttrykke seg på. Ordtaket «taushet er gull» har aldri vært mer passende. Flaut, Eriksen..🙈 Det kostet meg all min viljestyrke å holde meg rolig i båten da LKE skrev "noen ser i ikke bjelken i eget øye" og refererte til andre debattanter. Endret 15. november 2018 av Alice123 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 15. november 2018 #63215 Del Skrevet 15. november 2018 42 minutter siden, Skogspike skrev: Det er derfor det blir lagt ut eksponering av barn etter bilder med lite likerklikk. Det er de bildene som engasjerer. Ikke bilder av bloggeier og spesielt ikke bloggeier i reklamebilde. Det kan se ut som bedriften trenger at alle i husholdningen bidrar. Ja, det er et tydelig mønster der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 15. november 2018 #63216 Del Skrevet 15. november 2018 18 minutter siden, Alice123 skrev: Det kostet meg all min viljestyrke å holde meg rolig i båten da LKE skrev "noen ser i ikke bjelken i eget øye" og refererte til andre debattanter. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 16. november 2018 #63217 Del Skrevet 16. november 2018 Spesielt å illustrere tidenes "jeg er så sliten!-innlegg" med bilder av CBE etter trening, med perfekt sminke og uten et hår på avveie. Et veldig godt eksempel på hvordan bloggerne skaper urealistiske forventninger - jeg/familien har vært syk, jeg henger etter, måtte ta fri fra bloggen en dag for å komme ajour, blir ikke helt frisk, men jeg ser helt perfekt ut. De kobler sammen noe alle kan kjenne seg igjen i (tidsklemma, syke barn, for mye å gjøre, være på etterskudd, høstmørke og slitenhet) - med noe helt urealistisk; jeg trener likevel (på dagtid, mens vi andre må være på jobb, hvor travelt har du det egentlig?), og det klarer jeg uten å bli svett, rød, bustete eller at sminken renner ut (som eneste person i universet). Det er viktig å holde fortsatt fokus på den dårlige innflytelsen slike blogger har. Nå har den flyttet seg fra pro-anareferanser i ungdommen til urealistisk framstilling av graviditet, fødsel og barsel, og nå til småbarnsfasen. Akkurat samme mekanismen, som skapt for å få andre til å føle seg dårlig og til å framstille CBE som noe hun ikke er og ikke får til selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmeligvenn Skrevet 16. november 2018 #63218 Del Skrevet 16. november 2018 14 timer siden, Kollontaj skrev: Nei, det fikk vi jo bevis på i Bloggerne. Mye sus og dus. For ikke å snakke om mange ferier, både planlagte og ordinære. Folk med ordinære jobber kan ikke bare ta seg fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmeligvenn Skrevet 16. november 2018 #63219 Del Skrevet 16. november 2018 2 minutter siden, hemmeligvenn skrev: For ikke å snakke om mange ferier, både planlagte og ordinære. Folk med ordinære jobber kan ikke bare ta seg fri. Både planlagte og "spontane" skulle jeg skrive, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. november 2018 #63220 Del Skrevet 16. november 2018 Svettefest og deretter på kafé - helt uberørt? Ja, ja. Jeg trener 30 min hver dag, jeg ser ikke ut etterpå. 😬 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg