Gjest xx girl xx Skrevet 22. september 2018 #61341 Del Skrevet 22. september 2018 7 minutter siden, Lin10 skrev: Godt gjort at du gjør det, men jeg tror at bloggeren informerer sine samarbeidspartnere at det er en liten gruppe mennesker som leser CBE og følger henne på flere arenaer og gjør dette gratis, men de ønsker på ingen måte at hun skal tjene penger på det. Ikke lett å forstå for de fleste andre, men nå er nå engang misunnelsen en større drift en kjønnsdriften. Etter snart 10 år i bloggtoppen unner jeg henne den suksessen hun har. Jeg blir imponert over personer som er « selfmade» og gjør det så bra som henne. Det er hardt arbeid, talent, x-faktor som gjør at folk ønsker å følge henne og liker henne( les: primært høyt utdannet, kjøpesterke kvinner) som gjør at hun innehar den posisjonen som influencer. Så er det andre (« forbrukermakten😂😉») som bruker tiden sin på å skrive negative klagende brev til hennes samarbeidspartnere og gir uttrykk for at de aldri skal handle i den butikken/nettstedet fordi de støtter CBE. Samtidig er de innom bloggen til CBE og hennes andre SoMe kanaler daglig.😆🤦🏻♀️👌# dobbelmoral #frekkhetens- nådegave#jantlov#misunnelse#gratispassasjerer👌 Jeg passer perfekt inn i den såkalte målgruppen. Det enseste jeg leser om CBE, er her inne. De har ødelagt for seg selv, og har ingen andre å skylde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. september 2018 #61342 Del Skrevet 22. september 2018 I tilfelle noen fra Jollyroom kommer innom, så håper jeg at de sjekker ut: Carolinebergeriksen.no - Bruk av barn i sosiale medier: https://imgur.com/a/svoRE Samling av det som er kritikkverdig ved Carolinebergeriksen.no / Treasures AS: https://imgur.com/a/3mO86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 22. september 2018 #61343 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg vil tro det å si i fra har effekt. For hadde ikke CBE et stort og spennende samarbeid med x-life? og helt plutselig så var det slutt? Kan det være at nok folk sa at dette ikke var et sunt forbilde å bruke for å fronte deres produkter, og da avsluttet forholdet? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 22. september 2018 Populært innlegg #61344 Del Skrevet 22. september 2018 17 minutter siden, Lin10 skrev: Godt gjort at du gjør det, men jeg tror at bloggeren informerer sine samarbeidspartnere at det er en liten gruppe mennesker som leser CBE og følger henne på flere arenaer og gjør dette gratis, men de ønsker på ingen måte at hun skal tjene penger på det. Ikke lett å forstå for de fleste andre, men nå er nå engang misunnelsen en større drift en kjønnsdriften. Etter snart 10 år i bloggtoppen unner jeg henne den suksessen hun har. Jeg blir imponert over personer som er « selfmade» og gjør det så bra som henne. Det er hardt arbeid, talent, x-faktor som gjør at folk ønsker å følge henne og liker henne( les: primært høyt utdannet, kjøpesterke kvinner) som gjør at hun innehar den posisjonen som influencer. Så er det andre (« forbrukermakten😂😉») som bruker tiden sin på å skrive negative klagende brev til hennes samarbeidspartnere og gir uttrykk for at de aldri skal handle i den butikken/nettstedet fordi de støtter CBE. Samtidig er de innom bloggen til CBE og hennes andre SoMe kanaler daglig.😆🤦🏻♀️👌# dobbelmoral #frekkhetens- nådegave#jantlov#misunnelse#gratispassasjerer👌 Mye å ta tak i her, men "bloggeren informerer om at det er en liten gruppe mennesker ..."? Vi er ikke en liten gruppe her skjønner du, med oss står forbrukerrådet, psykologer som sier Skjerm ungene dine, og ikke minst LOVVERKET i seg selv. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 22. september 2018 Populært innlegg #61345 Del Skrevet 22. september 2018 @Lin10 Innlegget ditt er helt ute. Det vet du godt selv, men å prøve å få fokuset vekk fra CBE.no og over på kritikerne er hensiktsløst her inne. En harry barne-eksponerer, med en bakgrunnshistorie med bløff og svindel, som driver kjøpefest fra Sarpsborg blir ikke mer troverdig selv om du hevder det aldri så mye. 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 22. september 2018 #61346 Del Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, Asti skrev: I tilfelle noen fra Jollyroom kommer innom, så håper jeg at de sjekker ut: Carolinebergeriksen.no - Bruk av barn i sosiale medier: https://imgur.com/a/svoRE Samling av det som er kritikkverdig ved Carolinebergeriksen.no / Treasures AS: https://imgur.com/a/3mO86 Kan du ikke heller sende dette direkte til Jollyroom😉de tar nok dine opplysninger med det største alvor og kansellerer alle avtaler med CBE omgående😆👌🔥🔥 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. september 2018 #61347 Del Skrevet 22. september 2018 Egen, sponset lekeplass. Jaja, håper foreldrene synes det er verdt det. Sponsa barndom. At de ikke skammer seg. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. september 2018 #61348 Del Skrevet 22. september 2018 Akkurat nå, Lin10 skrev: Kan du ikke heller sende dette direkte til Jollyroom😉de tar nok dine opplysninger med det største alvor og kansellerer alle avtaler med CBE omgående😆👌🔥🔥 Klart det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 22. september 2018 Populært innlegg #61349 Del Skrevet 22. september 2018 Den lille gruppa mennesker som var såpass ubetydelig at Anna Rasmussen fikk bot på 100k, mener du? 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. september 2018 #61350 Del Skrevet 22. september 2018 4 minutter siden, Lin10 skrev: Sannheten kan være vanskelig å takle...😉 Sannheten om bloggeren CBE er vel behørig dokumentert av @Asti . Men for all del, det er sikkert bare misunnelse som er drivkraften hos fagfolk når CBE trekkes frem som eksempel, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. september 2018 #61351 Del Skrevet 22. september 2018 12 timer siden, LilleSnupp skrev: De skal slappe av der mellom øktene, svarer hun i kommentarfeltet.. ♠️♣️♥️♦️😶 = pokerfjes #ForsøkerÅholdeMaska Mellom de berømte slagene, var det vel. Får livene deres til å høre ut som et ork. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 22. september 2018 #61352 Del Skrevet 22. september 2018 3 minutter siden, Asti skrev: Klart det. De kommer til å få totalt hakeslepp når de ser hvem de egentlig har inngått samarbeid med. Du er helt fantastisk på å samle dokumentasjon, du alene med de linkene dine kan sørge for at CBE mister alle avtaler og sponsorer. Ingen kan se på alle de bevisene og likevel velge et samarbeid, da er det noe veldig alvorlig galt et sted. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansjosen Skrevet 22. september 2018 #61353 Del Skrevet 22. september 2018 24 minutter siden, Lin10 said: (...) Etter snart 10 år i bloggtoppen unner jeg henne den suksessen hun har. Jeg blir imponert over personer som er « selfmade» og gjør det så bra som henne. Det er hardt arbeid, talent, x-faktor som gjør at folk ønsker å følge henne og liker henne( les: primært høyt utdannet, kjøpesterke kvinner) som gjør at hun innehar den posisjonen som influencer. Så er det andre (« forbrukermakten😂😉») som bruker tiden sin på å skrive negative klagende brev til hennes samarbeidspartnere og gir uttrykk for at de aldri skal handle i den butikken/nettstedet fordi de støtter CBE. Samtidig er de innom bloggen til CBE og hennes andre SoMe kanaler daglig.😆🤦🏻♀️👌# dobbelmoral #frekkhetens- nådegave#jantlov#misunnelse#gratispassasjerer👌 Ting jeg ikke forstår: Hva er det som gjør deg sikker på at folk ikke unner Caroline Berg Eriksen suksess? At man ønsker at hennes barn skal slippe å være en brikke i hennes puslespill for å tjene penger er jo ikke på noen måte å ikke unne henne suksess slik jeg ser det. Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg unner folk å lykkes. Og unner "selfmade" folkene også det, og enda mer om de følger lover og regler Hva er dobbeltmoralen i å lese noe du er kritisk til? Er det bare fordi CBE er et "profesjonelt" nettsted at man er dobbeltmoralsk om man leser det og er kritisk? Eller oppfatter du også deg selv som dobbeltmoralsk som leser her og er svært kritisk til det folk her skriver om CBE? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. september 2018 #61354 Del Skrevet 22. september 2018 1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev: De kommer til å få totalt hakeslepp når de ser hvem de egentlig har inngått samarbeid med. Du er helt fantastisk på å samle dokumentasjon, du alene med de linkene dine kan sørge for at CBE mister alle avtaler og sponsorer. Ingen kan se på alle de bevisene og likevel velge et samarbeid, da er det noe veldig alvorlig galt et sted. Tusen takk. Jeg mistenker at annonsørene ikke sjekker så grundig ut hvem de samarbeider med, men lytter for mye til United Influencers... Viser til https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/slar-blogg-alarm/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. september 2018 #61355 Del Skrevet 22. september 2018 17 minutter siden, Rubella skrev: Misunnelseskortet? Virkelig? Åh ikke si det. Det er kjempebra når en eller annen spiller misunnelseskortet. Det gir nemlig leserne en god anledning til å reflektere over hva det er man kunne være misunnelig over. Jeg kommer nå som ved alle tidligere anledninger til: Nei absolutt ingenting. Livet til CBE har intet misunnelsesverdig over seg. Jeg har forståelse for om CBE selv kanskje må holde fast i troen på at kritikerene bare er feite og misunnelige. En form for overlevelsesstrategi tenker jeg. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 22. september 2018 #61356 Del Skrevet 22. september 2018 5 timer siden, virkelig skrev: Skrevet mail til Jollyroom jeg også for å fortelle om min støtte til CBE og hvor reaksjonene og de med "forbrukermakten"kommer fra. Så bra du gjorde det! KG er Norge sitt største nettforum, og hva som skrives her blir lest av veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 22. september 2018 #61357 Del Skrevet 22. september 2018 11 minutter siden, Asti skrev: Tusen takk. Jeg mistenker at annonsørene ikke sjekker så grundig ut hvem de samarbeider med, men lytter for mye til United Influencers... Viser til https://kampanje.com/premium/april-2018/kampanjerapporten/slar-blogg-alarm/ Ja, de tror vel at dette er seriøse folk som har moral og etikk i orden, som normale folk flest har. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. september 2018 #61358 Del Skrevet 22. september 2018 47 minutter siden, Lin10 skrev: Godt gjort at du gjør det, men jeg tror at bloggeren informerer sine samarbeidspartnere at det er en liten gruppe mennesker som leser CBE og følger henne på flere arenaer og gjør dette gratis, men de ønsker på ingen måte at hun skal tjene penger på det. Ikke lett å forstå for de fleste andre, men nå er nå engang misunnelsen en større drift en kjønnsdriften. Etter snart 10 år i bloggtoppen unner jeg henne den suksessen hun har. Jeg blir imponert over personer som er « selfmade» og gjør det så bra som henne. Det er hardt arbeid, talent, x-faktor som gjør at folk ønsker å følge henne og liker henne( les: primært høyt utdannet, kjøpesterke kvinner) som gjør at hun innehar den posisjonen som influencer. Så er det andre (« forbrukermakten😂😉») som bruker tiden sin på å skrive negative klagende brev til hennes samarbeidspartnere og gir uttrykk for at de aldri skal handle i den butikken/nettstedet fordi de støtter CBE. Samtidig er de innom bloggen til CBE og hennes andre SoMe kanaler daglig.😆🤦🏻♀️👌# dobbelmoral #frekkhetens- nådegave#jantlov#misunnelse#gratispassasjerer👌 jeg er ganske sikker på at den siste gruppen du beskriver er høyt utdannede, kjøpesterke kvinner. De som liker henne derimot - not so much. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 22. september 2018 Populært innlegg #61359 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Misunnelsekortet, ja. Når jeg utøver min forbrukermakt, forteller jeg hvem jeg er, viser til kundeforholdet mitt, og hvorfor jeg skriver til akkurat denne forhandleren eller produsenten. Astis imgurer er gull. God argumentasjon om hvorfor man mener at den influenceren som er valgt til markedsføring er noe man ikke liker,, er en selvfølge for å bli tatt på alvor. Sarah Solheims kronikk i aftenposten er bra i forhold til bruk av barn i markedsføring. Barnekonvensjonen funker også. Å hevde at noen er misunnelige når de argumenterer saklig for hvorfor de bruker sin forbrukermakt, er bare tåpelig. Seriøst. Bli voksne og gro noen gode argumenter. Endret 22. september 2018 av pøbelsara 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 22. september 2018 #61360 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) 17 minutter siden, Inocybe skrev: Åh ikke si det. Det er kjempebra når en eller annen spiller misunnelseskortet. Det gir nemlig leserne en god anledning til å reflektere over hva det er man kunne være misunnelig over. Jeg kommer nå som ved alle tidligere anledninger til: Nei absolutt ingenting. Livet til CBE har intet misunnelsesverdig over seg. Jeg har forståelse for om CBE selv kanskje må holde fast i troen på at kritikerene bare er feite og misunnelige. En form for overlevelsesstrategi tenker jeg. Nei, selvfølgelig ikke noe å være misunnelig på...😀spennende jobb med mange tilhengere og stor annerkjennelse i bransjen, flott hjem, nydelige barn, vakkert utseende, god helse, et godt ekteskap og nært og godt forhold til sine foreldre og søster, gode venner, veldig god økonomi, fleksibel hverdag, mulighet for spennende reiser ( Florida/ karibien), positiv personlighet og høy arbeidskapasitetet, TV karriere ++...nei, jeg forstår ikke hva man kan være misunnelig på her😉🙌🙈 Endret 22. september 2018 av Lin10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg