Skogspike Skrevet 11. august 2018 #59161 Del Skrevet 11. august 2018 10 minutter siden, Surikatt skrev: Et utrolig navlebeskuende innlegg hun skrev der, ja til og med psykiateren tar feil. Hun har null selvinnsikt. Alle tar feil. Alltid. Skikkelig sjarmerende. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. august 2018 #59162 Del Skrevet 11. august 2018 2 minutter siden, Skogspike skrev: Alle tar feil. Alltid. Skikkelig sjarmerende. Er jo det hun fronter. Hjemmeværende trofékone. Er jo det hun vil være. Ut i skikkelig jobb skjer ikke. Må jo styles og ordnes i timesvis hver dag for mannen og leserene (venninnene) sine. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 12. august 2018 #59163 Del Skrevet 12. august 2018 13 timer siden, Ultiva skrev: https://imgur.com/a/bOBookn Edit: jeg ser nå at hun brukte dette antrekket i venne/familiemiddagen til brudeparet kvelden før og ikke på selve bryllupsdagen. Håper noen snart kan sponse CBE med nipplecovers. Ja det er det bilde jeg også har sett. Synes ikke niplene var så fremtredende her jeg. 🤷♀️ Men enig at nipplecovers generelt er en fin ting frua kan begynne å benytte seg av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. august 2018 #59164 Del Skrevet 12. august 2018 Kanskje alle «stive nipples»-bildene er fisking etter nipplecoverspons? 😅 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 12. august 2018 #59165 Del Skrevet 12. august 2018 2 minutter siden, Rubella skrev: Kanskje alle «stive nipples»-bildene er fisking etter nipplecoverspons? 😅 Jeg kan godt sponse det jeg, så vi slipper å se de hele tiden. 😊 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. august 2018 #59166 Del Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, Veslefrikk skrev: Jeg kan godt sponse det jeg, så vi slipper å se de hele tiden. 😊 Send henne en pakke i posten 😁 Men fra spøk til alvor: jeg er 30 år gammel og har det siste året begynt å gå mer uten BH selv. Nipples er ikke farlige! Nå har ikke jeg silikon i brystene da, så de er ikke konstant stive, men har litt størrelse på brystene (70E-75D). Har alltid før følt at man «må» bruke BH, så er befriende å kunne gå uten utenfor huset innimellom. Ville dog aldri gått med veldig synlige nipples i jobbmøter/bryllup etc. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chillpill Skrevet 12. august 2018 #59167 Del Skrevet 12. august 2018 Folkens, dette er en nippel: (fra bokmålsordboka. "1. kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende smørenippel 2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg" Det heter brystvorte (eller brystknopp) på norsk! Ok, innser at "nippel" antagelig er på vei inn, men... foreløpig er det i alle fall ikke i ordboka ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 12. august 2018 #59168 Del Skrevet 12. august 2018 @Chillpill Egentlig vil jeg ikke utelukke at det er et par sånne vi stadig ser på bilder i bloggen for tiden, altså. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. august 2018 #59169 Del Skrevet 12. august 2018 22 minutter siden, Chillpill skrev: Folkens, dette er en nippel: (fra bokmålsordboka. "1. kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende smørenippel 2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg" Det heter brystvorte (eller brystknopp) på norsk! Ok, innser at "nippel" antagelig er på vei inn, men... foreløpig er det i alle fall ikke i ordboka Vet da dét! Ingeniør!🔧 👩🎓Er bare kjappere å skrive «nipple» enn «brystvorte». Og skrev «nipple», ikke «nippel». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 12. august 2018 #59170 Del Skrevet 12. august 2018 Så søt hun var med en enkel hestehale og joggesko! Skulle ønske hun kunne være litt mer laidback og naturlig ellers også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 12. august 2018 #59171 Del Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, Luka_S skrev: Så søt hun var med en enkel hestehale og joggesko! Skulle ønske hun kunne være litt mer laidback og naturlig ellers også. Helt enig. Og en kjole som ikke lyste prom queen. Syns hun var utrolig fin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 12. august 2018 #59172 Del Skrevet 12. august 2018 Har hun sluttet å legge ut på snap?? Har ikke sett noe på lenge, eller er jeg blokkert🤔🙄. Tror ikke jeg har sett siden de kom fra Hellas. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 13. august 2018 #59173 Del Skrevet 13. august 2018 Hadde jeg hatt penger så hadde jeg sponset de fleste alle bloggere med et strykejern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2018 #59174 Del Skrevet 13. august 2018 Lurer på om frua har en hemmelighet.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cissacissa Skrevet 13. august 2018 Populært innlegg #59175 Del Skrevet 13. august 2018 Er det ikke litt rart å filme rommene i hjemmet sitt og skrive ting som "so pretty" og "this living room..."? Tenk hvis jeg skulle gjort det samme og sendt til vennene mine... Hemningsløst skryt av eget hjem og egen (sponset) innredningsstil. Det er bare så utrolig rart. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 13. august 2018 #59176 Del Skrevet 13. august 2018 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Lurer på om frua har en hemmelighet.. "Og så trenger jeg søvn nå. Masse søvn. Det er vanskelig å skjule at jeg er trøtt for tiden" Hun legger ihvertfall opp til massiv spekulasjon med slike utsagn. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. august 2018 #59177 Del Skrevet 13. august 2018 5 minutter siden, FruGlad skrev: "Og så trenger jeg søvn nå. Masse søvn. Det er vanskelig å skjule at jeg er trøtt for tiden" Hun legger ihvertfall opp til massiv spekulasjon med slike utsagn. Kanskje hun kan få litt tips av AB 🙈 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2018 #59178 Del Skrevet 13. august 2018 8 minutter siden, FruGlad skrev: "Og så trenger jeg søvn nå. Masse søvn. Det er vanskelig å skjule at jeg er trøtt for tiden" Hun legger ihvertfall opp til massiv spekulasjon med slike utsagn. Pluss de fyldige fordelene og noen bilder uten innsunket/-trukket mage (jf. reklameinnlegg i blåe treningsklær) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. august 2018 #59179 Del Skrevet 13. august 2018 Forstår irritasjonen. De fleste mødre er i jobb 8-16. De sjonglerer barn, jobb, hjem, mann, familie og venner. Hobbyer og fritid blir tilsidesatt noen få år mens barna er mest krevende. Å få frisør, legge negler, hudpleie og kosmetiske operasjoner er ikke jobb. Det gjør yrkesaktive kvinner utenfor jobben og på fritiden. Å strutte rundt stivpyntet i sitt eget hjem er mot normalen. Så hvem bedriften henvender seg til for å nå ut vites ikke. Eller jeg vet ikke. Men at denne livsstilen kan gjøres av alle kvinner blir feil. Noen må jobbe for å få landets eldre ut av senga, operere ut sykdommer på sykehus og lære vår neste generasjon å lese og skrive. Skal alle kvinner jobbe som hjemmeværende modell/dagbok skriver ect, så ville skatteinntektene sunket betraktelig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 13. august 2018 #59180 Del Skrevet 13. august 2018 På 11.8.2018 den 20.54, Ultiva skrev: https://imgur.com/a/bOBookn Edit: jeg ser nå at hun brukte dette antrekket i venne/familiemiddagen til brudeparet kvelden før og ikke på selve bryllupsdagen. Håper noen snart kan sponse CBE med nipplecovers. Synes antrekket var nydelig😍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg