Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Surikatt skrev:

Et utrolig navlebeskuende innlegg hun skrev der, ja til og med psykiateren tar feil. Hun har null selvinnsikt. 

Alle tar feil. Alltid. 

Skikkelig sjarmerende. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Skogspike skrev:

Alle tar feil. Alltid. 

Skikkelig sjarmerende. 

Er jo det hun fronter. Hjemmeværende trofékone. Er jo det hun vil være. Ut i skikkelig jobb skjer ikke. Må jo styles og ordnes i timesvis hver dag for mannen og leserene (venninnene) sine. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ultiva skrev:

https://imgur.com/a/bOBookn

Edit: jeg ser nå at hun brukte dette antrekket i venne/familiemiddagen til brudeparet kvelden før og ikke på selve bryllupsdagen. Håper noen snart kan sponse CBE med nipplecovers.

Ja det er det bilde jeg også har sett. Synes ikke niplene var så fremtredende her jeg. 🤷‍♀️ Men enig at nipplecovers generelt er en fin ting frua kan begynne å benytte seg av. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rubella skrev:

Kanskje alle «stive nipples»-bildene er fisking etter nipplecoverspons? 😅

Jeg kan godt sponse det jeg, så vi slipper å se de hele tiden. 😊

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Jeg kan godt sponse det jeg, så vi slipper å se de hele tiden. 😊

Send henne en pakke i posten 😁

Men fra spøk til alvor: jeg er 30 år gammel og har det siste året begynt å gå mer uten BH selv. Nipples er ikke farlige! Nå har ikke jeg silikon i brystene da, så de er ikke konstant stive, men har litt størrelse på brystene (70E-75D). Har alltid før følt at man «må» bruke BH, så er befriende å kunne gå uten utenfor huset innimellom.

Ville dog aldri gått med veldig synlige nipples i jobbmøter/bryllup etc. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chillpill

Folkens, dette er en nippel: Bilderesultat for nippel (fra bokmålsordboka.

"1. kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende
smørenippel
2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg"

Det heter brystvorte (eller brystknopp) på norsk! Ok, innser at "nippel" antagelig er på vei inn, men... foreløpig er det i alle fall ikke i ordboka ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Chillpill skrev:

Folkens, dette er en nippel: Bilderesultat for nippel (fra bokmålsordboka.

"1. kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende
smørenippel
2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg"

Det heter brystvorte (eller brystknopp) på norsk! Ok, innser at "nippel" antagelig er på vei inn, men... foreløpig er det i alle fall ikke i ordboka ;)

Vet da dét! Ingeniør!🔧 👩‍🎓Er bare kjappere å skrive «nipple» enn «brystvorte». Og skrev «nipple», ikke «nippel». ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun var med en enkel hestehale og joggesko! Skulle ønske hun kunne være litt mer laidback og naturlig ellers også. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Luka_S skrev:

Så søt hun var med en enkel hestehale og joggesko! Skulle ønske hun kunne være litt mer laidback og naturlig ellers også. 

Helt enig. Og en kjole som ikke lyste prom queen. Syns hun var utrolig fin.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun sluttet å legge ut på snap?? Har ikke sett noe på lenge, eller er jeg blokkert🤔🙄. Tror ikke jeg har sett siden de kom fra Hellas. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LilleSnupp skrev:

Lurer på om frua har en hemmelighet..

"Og så trenger jeg søvn nå. Masse søvn. Det er vanskelig å skjule at jeg er trøtt for tiden"

Hun legger ihvertfall opp til massiv spekulasjon med slike utsagn.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, FruGlad skrev:

"Og så trenger jeg søvn nå. Masse søvn. Det er vanskelig å skjule at jeg er trøtt for tiden"

Kanskje hun kan få litt tips av AB :jepp:🙈

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruGlad skrev:

Pluss de fyldige fordelene og noen bilder uten innsunket/-trukket mage (jf. reklameinnlegg i blåe treningsklær)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår irritasjonen. De fleste mødre er i jobb 8-16. De sjonglerer barn, jobb, hjem, mann, familie og venner. Hobbyer og fritid blir tilsidesatt noen få år mens barna er mest krevende. Å få frisør, legge negler, hudpleie og kosmetiske operasjoner er ikke jobb. Det gjør yrkesaktive kvinner utenfor jobben og på fritiden. Å strutte rundt stivpyntet i sitt eget hjem er mot normalen. Så hvem bedriften henvender seg til for å nå ut vites ikke. Eller jeg vet ikke. Men at denne livsstilen kan gjøres av alle kvinner blir feil. Noen må jobbe for å få landets eldre ut av senga, operere ut sykdommer på sykehus og lære vår neste generasjon å lese og skrive. Skal alle kvinner jobbe som hjemmeværende modell/dagbok skriver ect,  så ville skatteinntektene sunket betraktelig.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 20.54, Ultiva skrev:

https://imgur.com/a/bOBookn

Edit: jeg ser nå at hun brukte dette antrekket i venne/familiemiddagen til brudeparet kvelden før og ikke på selve bryllupsdagen. Håper noen snart kan sponse CBE med nipplecovers.

Synes antrekket var nydelig😍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...