Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Så bra de fikk sponset kjærestetid på Vestlia Resort. Er jo tross alt flere dager siden de hadde dobbeldate.

Meeen.. er jo jobb. Sånn mer hektisk og mer travel enn Hvermansens sin jobb.

😆

Hvor ser du at det  er spons? Ikke merket på ig i hvertfall? 

Jeg tenkte akkurat at det må være helt tørke på annonsemarkedet for henne -eller så har hun sluttet å merke. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, virkelig skrev:

Jeg mener motsatt. Det er ikke noe hun hverken bør eller må, det er en privat sak om hun har gjort noe. Det er bra hun ikke fronter dette, spesielt ikke siden hun garantert vet rabalderet som vil følge. Det er voksent å droppe å skrive noe om dette. Mulig tankene og ønskene hennes har endret seg i forhold til etter amme slutt, vi vet ingenting og vi trenger ikke vite. fatter ikke at det er noe å spekulere i eller forvente at hun tør å skrive noe om. se bare styret med kroppene og operasjonene til disse andre bloggerne som har fylt på og sugd her. Nei, la det passere i stillhet

Hun fronter det. Eller dem.

Hver. Bidige. Dag.

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pøbelsara skrev:

Sant nok, men empirien forteller meg at det er spons. Vil nok vise seg i løpet av kort tid om det er eller ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de er slitne etter Hellas-ferie og hytteferie og Ålesund-ferie. Forståelig nok. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kollontaj skrev:

Mulig de er slitne etter Hellas-ferie og hytteferie og Ålesund-ferie. Forståelig nok. 

Sikkert for å hente seg inn til cruise-ferien.

Endret av Ultiva
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ultiva skrev:

Sikkert for å hente seg inn til cruise-ferien.

Er jo dritslitsomt å dra på cruise når man har med besteforeldre som barnevakt 🤪 Godt de får hvilt ut før ferien 😂

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun jo skrevet at cruiset er jobb, da. Så da er det deilig å lade opp med en fjelltur først. :tre:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Husk at de var mange timer på Gardemoen, så ikke rart de er slitne. 

Endret av Truka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Truka skrev:

Husk at de var mange timer på Gardemoen, så ikke tart de er slitne. 

Kommer ikke over at paret valgte å vente på flyplassen i 6 timer ekstra fremfor å sende den ene voksne + de to små på flyet sammen med farfar.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ultiva skrev:

Kommer ikke over at paret valgte å vente på flyplassen i 6 timer ekstra fremfor å sende den ene voksne + de to små på flyet sammen med farfar.

Måtte ha noe å fylle bloggen med 😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tenkte akkurat at det må være helt tørke på annonsemarkedet for henne -eller så har hun sluttet å merke. 

Det kan tilsynelatende se ut som at firmaet Treasure ikke har blitt sponset i anledning sitt oppholdet på Vestlia Resort. Ser at det i siste innlegget står at de er kommet på "rommet". Rommet er vist fram på Instastory, og er et lite krypinn (link til Vestlia Resort) på 140 kvm med 4 soverom, 2 bad, stor stue og kjøkken. Så her tror jeg det er mulighet for at firmaet er blitt oppgradert - altså fått en fordel. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Surikatt skrev:

Hvorfor er alle bilder av LKE mørke og skitne men tennene lyser opp så man nesten blir blendet? 

* går til Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst å gi i tråder*

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Surikatt skrev:

Hvorfor er alle bilder av LKE mørke og skitne men tennene lyser opp så man nesten blir blendet? 

DCKsr6DXcAA0Rc9.jpg

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si tommel opp for mer naturlig smil på det øverste bildet i «på vei til Bergen»-innlegget! Ikke noe knurring med munnen og strekking av hals/hode i «riktig vinkel» for å se tynnest/strammest ut. Synes hun ser herlig ut her ❤️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ultiva skrev:

Sikkert fordi det var farfar og ikke mormor. Utrolig stor forskjellsbehandling der. Det er så vidt de kan skvise inn en helg i Ålesund, og nå er de alene på oval weekend der de bruker to dager på å kjøre en vei.... 

Ja, jeg er egentlig bare misunnelig siden jeg aldri har barnevakt.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Rubella skrev:

Må bare si tommel opp for mer naturlig smil på det øverste bildet i «på vei til Bergen»-innlegget! Ikke noe knurring med munnen og strekking av hals/hode i «riktig vinkel» for å se tynnest/strammest ut. Synes hun ser herlig ut her ❤️

Så enig. Befriende å se!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Er jo dritslitsomt å dra på cruise når man har med besteforeldre som barnevakt 🤪 Godt de får hvilt ut før ferien 😂

Skal besteforeldre være med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Surikatt skrev:

Jeg tror ikke tennene er hvitere enn andre sine, men det virker som om han har så mange - de blir så fremtredende, på en måte. 

Og så liker de det mørke uttrykket de gir av han på bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...