Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Høst i august, jul i november, vår i februar og sommer i april... For et heseblesende liv. 

Bloggere lever foran oss vanlige dødelige. Er vel snart jul i vp heimen og. Riktig god påske da dere 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, virkelig skrev:

Om hun har operert så hvorfor skal hun bekrefte det ? Det er privat og vil hun ikke dele så er det vel greit. Uansett om hun lever av bloggen og vise bilder av seg selv , så er ikke det noe hun hverken må bekrefte/avkrefte eller skrive noe om. hun vil kanskje ikke fronte det og få x antall kommentarer på hvorfor etc. Det er da ingen som har noe med det. Bra hun ikke hverken svarer eller skriver om det. Alt ville vært galt uansett. Så skjønner godt at den type kommentarer ikke slipper gjennom. Og hun kjenner vel på seg at den skrives av en GRUNN !

Jeg kjenner også på meg at kommentarene skrives av en grunn.

:rope: En million stive brystvorter tilsammen i fokus og SKUTT FRAM på nesten samtlige bilder av fruen på bloggen siden mai! 

Sånn roughly altså. (Jeg har ikke ført nøyaktig statistikk nemlig, jeg har da et liv. :) ). 

Håper virkelig ikke noen har tvunget henne til å ta og publisere disse bildene mot hennes vilje. :( 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, formula skrev:

Til og med en idiot i kommentarfeltet som synes det er litt rart med sigareske og sigarer som pynt. Blir heldigvis kjapt satt på plass av "Pia", som kan opplyse om at det er Cuba-estetikk! Så da vet vi det.

:hoho:

Her er det barn i barnehagealder-estetikk. Null stress. Anbefales. :briller2:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, virkelig skrev:

Om hun har operert så hvorfor skal hun bekrefte det ? Det er privat og vil hun ikke dele så er det vel greit. Uansett om hun lever av bloggen og vise bilder av seg selv , så er ikke det noe hun hverken må bekrefte/avkrefte eller skrive noe om. hun vil kanskje ikke fronte det og få x antall kommentarer på hvorfor etc. Det er da ingen som har noe med det. Bra hun ikke hverken svarer eller skriver om det. Alt ville vært galt uansett. Så skjønner godt at den type kommentarer ikke slipper gjennom. Og hun kjenner vel på seg at den skrives av en GRUNN !

Ja, det ville blitt litt rabalder om hun står frem, men ene og alene fordi hun har påstått at kroppen hennes ikke ble «ødelagt» etter fødsler og amming. Hun vil fremstå som perfekt tiltross for at veldig mye av utseende er fake og kjøpt. At hun også vil fremstå med naturlig oppover pupper med stive brystvorter er ikke annet en veldig komisk! Hadde cbe vært ærlig ( bare èn gang!) hadde hun kunnet oppnå litt respekt, men slik bloggen holder på nå fremstår de som klovner på eget sirkus.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, virkelig skrev:

Jeg mener motsatt. Det er ikke noe hun hverken bør eller må, det er en privat sak om hun har gjort noe. Det er bra hun ikke fronter dette, spesielt ikke siden hun garantert vet rabalderet som vil følge. Det er voksent å droppe å skrive noe om dette. Mulig tankene og ønskene hennes har endret seg i forhold til etter amme slutt, vi vet ingenting og vi trenger ikke vite. fatter ikke at det er noe å spekulere i eller forvente at hun tør å skrive noe om. se bare styret med kroppene og operasjonene til disse andre bloggerne som har fylt på og sugd her. Nei, la det passere i stillhet

De bloggerne er ihvertfall ærlige. Det handler ikke om å fronte men å være ærlig. For hun nøler ikke med å vise seg/dem frem og takke tusen ganger i kommentarfeltet for hvor vakker hun er. Så ønsker usikre lesere som ser disse bildene også å bli slik når det faktisk ikke er mulig, selv ikke for CBE, uten å operere seg. Ærlighet varer lengst men der ordet finnes ikke i deres verden.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, formula skrev:

Til og med en idiot i kommentarfeltet som synes det er litt rart med sigareske og sigarer som pynt. Blir heldigvis kjapt satt på plass av "Pia", som kan opplyse om at det er Cuba-estetikk! Så da vet vi det.

Jeg døøøør..

😂😂😂

Prøv å google «cuban interior style». Fjernere beskrivelse av fruas delikat-sponse stil er det neppe mulig å komme! Skriver som de har vett..

not!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Jeg døøøør..

😂😂😂

Prøv å google «cuban interior style». Fjernere beskrivelse av fruas delikat-sponse stil er det neppe mulig å komme! Skriver som de har vett..

not!

https://www.maryhop.com/blog/en/categories/deco/travel-deco-the-cuban-style

Jeg vil påstå at stilen er så langt fra CBEs som det kan komme. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Stortinget noen ganger, men jeg går ikke rundt og tror jeg styrer landet av den grunn. :roll: 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er flere som hevder hun har operert brystene, er det noen som har sett på bilder av henne og funnet ut ca når hun har gjort det? 

Spør av ren nysgjerrighet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, virkelig skrev:

Jeg mener motsatt. Det er ikke noe hun hverken bør eller må, det er en privat sak om hun har gjort noe. Det er bra hun ikke fronter dette, spesielt ikke siden hun garantert vet rabalderet som vil følge. Det er voksent å droppe å skrive noe om dette. Mulig tankene og ønskene hennes har endret seg i forhold til etter amme slutt, vi vet ingenting og vi trenger ikke vite. fatter ikke at det er noe å spekulere i eller forvente at hun tør å skrive noe om. se bare styret med kroppene og operasjonene til disse andre bloggerne som har fylt på og sugd her. Nei, la det passere i stillhet

Dette kan sånn sett sidestilles med SEs kjøpte rumpe; plutselig var det et voldsomt rumpefokus på alle bilder hun la ut, hun frontet klær som fremhevet rumpa, viste treningsøvelser osv; og så var den kjøpt og betalt da. Hun innrømmet inngrepet ca to år senere. Hvorfor skal bloggere som hele tiden dytter kroppsdelene sine mot kamera «slippe unna»? Ved å presse puppene fram fronter hun jo nettopp disse.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instasoryen burde vel vært merket reklame siden hun er så veldig fornøyd med frisøren sin.. #bestiklassen

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Og stuebildene fra bloggen, de er jo sponset Big time av six bond Street. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, korallrev skrev:

Dette kan sånn sett sidestilles med SEs kjøpte rumpe; plutselig var det et voldsomt rumpefokus på alle bilder hun la ut, hun frontet klær som fremhevet rumpa, viste treningsøvelser osv; og så var den kjøpt og betalt da. Hun innrømmet inngrepet ca to år senere. Hvorfor skal bloggere som hele tiden dytter kroppsdelene sine mot kamera «slippe unna»? Ved å presse puppene fram fronter hun jo nettopp disse.

Skjønner ikke hvorfor dere tror hun har operert de? På de siste bildene er hun jo flat som en pannekake. Er vel bare god bh, og push up med litt flaks som har gjort at det har sett anneledes ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, peachcanei skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere tror hun har operert de? På de siste bildene er hun jo flat som en pannekake. Er vel bare god bh, og push up med litt flaks som har gjort at det har sett anneledes ut.

Jeg er ikke i tvil i hvert fall. Noe drastisk har skjedd. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun ser på videoen Funkygine la ut i dag, så enkelt og naturlig kan det gjøres. 👍

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...