Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist
30 minutter siden, Asti skrev:

Stemmer,  Cbe tok på seg bilderedigeringsjuks,  men fokuset var ikke alle løgnene som hadde blitt servert...  LKE tok på seg kommentarjuks,  men ville ikke si noe om omfanget - https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg -  og fet fremstod ikke så omfattende som det i realiteten var -  https://m.imgur.com/a/ZFKMr

Vil bare tilføye at CBE endret uttalelsen sin hvorvidt hun hadde kjennskap til hva LKE bedrev eller ei, alt ettersom. Først visste hun om det, så visste hun ingenting om det, så visste hun visstnok om det igjen og hadde bedt han slutte. Og la oss ikke glemme LKEs første uttalelse om at det var noen hackere som stod bak - en fantasihistorie Trine Grung gladelig støttet oppunder. 

På grunn av CBEs vingling og ymse versjoner, er jeg sterkt tilbøyelig til å anta at hun selv var delaktig og at det fortsatt bedrives alternativ røkting av bloggens kommentarfelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Max Potente skrev:

:hakeslepp::hakeslepp:

(Dobbelgisp)

Så konklusjonen blir at man ikke har noe bevis på at jukset har fortsatt, men at man heller ikke har noe bevis på det motsatte?

"Past behavior is the best predictor for future behavior", heter det der jeg er fra. Litt av en bedrift!  :haar:

Stemmer.  Det virket som bedriften var mer opptatt av å skjule enn å vise at "vi gjør det ikke mer".  Og så vet vi som fakta at cbe løy gjentatte ganger,  så hvorfor skal man tro i ettertid  på en som gjorde det?  Bedriften har ikke gjort noe, slik jeg ser det,  for at man skal stole på dem. 

Som sagt merkelig at firmaer ønsker å knytte navnet sitt til cbe.no.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zeitgeist skrev:

Vil bare tilføye at CBE endret uttalelsen sin hvorvidt hun hadde kjennskap til hva LKE bedrev eller ei, alt ettersom. Først visste hun om det, så visste hun ingenting om det, så visste hun visstnok om det igjen og hadde bedt han slutte. Og la oss ikke glemme LKEs første uttalelse om at det var noen hackere som stod bak - en fantasihistorie Trine Grung gladelig støttet oppunder. 

På grunn av CBEs vingling og ymse versjoner, er jeg sterkt tilbøyelig til å anta at hun selv var delaktig og at det fortsatt bedrives alternativ røkting av bloggens kommentarfelt. 

Det bedrives fortsatt ja, uten et snev av tvil. Bare så irriterende og trist at ingen kan dokumentere det lengre. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zeitgeist skrev:

Tusen takk.  :)

Ser at historikken rundt dette mangler i min imgur-samling.  Tenker jeg må få lagt inn noe om det,  når jeg har tid og mulighet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente
2 minutter siden, Asti said:

Stemmer.  Det virket som bedriften var mer opptatt av å skjule enn å vise at "vi gjør det ikke mer".  Og så vet vi som fakta at cbe løy gjentatte ganger,  så hvorfor skal man tro i ettertid  på en som gjorde det?  Bedriften har ikke gjort noe, slik jeg ser det,  for at man skal stole på dem. 

Som sagt merkelig at firmaer ønsker å knytte navnet sitt til cbe.no.... 

Ja, de som vil selge svisker og intimspray bryr seg kanskje ikke i samme grad om firmaets etikk og moral, tenker jeg. 

En natt satt jeg oppe med sykt barn og så gamle drittprogrammer hele natta. De eneste reklamene som dukket opp innimellom var for rehab og forbrukslån. Just sayin'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Max Potente skrev:

Ja, de som vil selge svisker og intimspray bryr seg kanskje ikke i samme grad om firmaets etikk og moral, tenker jeg. 

En natt satt jeg oppe med sykt barn og så gamle drittprogrammer hele natta. De eneste reklamene som dukket opp innimellom var for rehab og forbrukslån. Just sayin'.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.8.2018 den 10.43, Tørst skrev:

Det er vel lov å skrive om vin?  Så lenge hun ikke blander det med reklame for noe annet. 

For en heksejakt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rubella skrev:

Dauer av ene kommentaren under sigarinnlegget!

«Tenk så flott det blir til høsten. Da kan du ligge på et skinn foran kakkelovnen mens du røyker sigar, drikker whiskey og leser bøker fra Tuppen og Lillemor, slik andre tobarnsmors i Sarpsborg gjør!»

Noen her inne som har skrevet? Haha!

😂😂😂😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Max Potente skrev:

:hakeslepp::hakeslepp:

(Dobbelgisp)

Så konklusjonen blir at man ikke har noe bevis på at jukset har fortsatt, men at man heller ikke har noe bevis på det motsatte?

"Past behavior is the best predictor for future behavior", heter det der jeg er fra. Litt av en bedrift!  :haar:

:Nikke: 

Når alle "unnskyldningene" og "åh jeg er så lei meg for det" etter hun ble tatt, ble tett etterfulgt av "det er de andres skyld" så tenker jeg mitt. 

Det vi vet er: De har holdt på med løgner og juks helt siden bloggens spede begynnelse. Omfanget av jukset er mye større enn det som kom ut i mediene. Det var ikke anledning til å sjekke mer enn en liten andel av bildene og kommentarene så ingen vet det reelle omfanget. Hverken han eller hun har tatt på seg det fulle ansvaret for handlingene sine. De har i stedet prøvd å dysse ned omfanget og skylder på andre for deres egne dårlige valg. Det første de gjorde etter å bli tatt var å stenge mulighetene for å sjekke. Jeg tenker mitt ja...

Jeg er fascinert over det fortsatt er personer som bedyrer de har tiltro til dette makkverket av en bedrift. Like fascinert er jeg over at andre bedrifter ønsker å assosieres med dem. Men begge virker til å bli færre og færre av. Leserne forsvinner og annonsørene blir mindre og mindre high end for å si det forsiktig. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
14 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Høst i august, jul i november, vår i februar og sommer i april... For et heseblesende liv. 

Kan jo for deres del håpe at høsten ikke blir like varm som i fjor. Det så jo direkte ubehagelig ut da de viste fram høstkolleksjonen fra *etellerannet* under en "sykkeltur" i 20 grader i september, hele familien med ullgensere, beksømsko og svære toppluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Møter» i Oslo. Jaja.

Stua synes jeg var gørr kjedelig og ingenting å vise frem i en blogg. Noen blomsterpotter og et barbord? De har jo ingen personlige  ting som de har hatt en stund og som skaper et hjem. Bare spons spons spons. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
9 timer siden, Rubella skrev:

Dauer av ene kommentaren under sigarinnlegget!

«Tenk så flott det blir til høsten. Da kan du ligge på et skinn foran kakkelovnen mens du røyker sigar, drikker whiskey og leser bøker fra Tuppen og Lillemor, slik andre tobarnsmors i Sarpsborg gjør!»

Noen her inne som har skrevet? Haha!

Til og med en idiot i kommentarfeltet som synes det er litt rart med sigareske og sigarer som pynt. Blir heldigvis kjapt satt på plass av "Pia", som kan opplyse om at det er Cuba-estetikk! Så da vet vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalk meg gjerne barnslig men hver gang hun poster bilder som fremhever det nye brystpartiet så legger jeg igjen en kommentar om hvorfor hun ikke bekrefter at hun har utført en  brystoperasjon når hun tydeligvis er fornøyd med resultatet. Kommentarene blir aldri godkjent. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Nobile skrev:

Kalk meg gjerne barnslig men hver gang hun poster bilder som fremhever det nye brystpartiet så legger jeg igjen en kommentar om hvorfor hun ikke bekrefter at hun har utført en  brystoperasjon når hun tydeligvis er fornøyd med resultatet. Kommentarene blir aldri godkjent. 

Om hun har operert så hvorfor skal hun bekrefte det ? Det er privat og vil hun ikke dele så er det vel greit. Uansett om hun lever av bloggen og vise bilder av seg selv , så er ikke det noe hun hverken må bekrefte/avkrefte eller skrive noe om. hun vil kanskje ikke fronte det og få x antall kommentarer på hvorfor etc. Det er da ingen som har noe med det. Bra hun ikke hverken svarer eller skriver om det. Alt ville vært galt uansett. Så skjønner godt at den type kommentarer ikke slipper gjennom. Og hun kjenner vel på seg at den skrives av en GRUNN !

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nobile skrev:

Hun snakker med to tunger! :opplyser:

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nobile skrev:

Jeg synes faktisk det er viktig at hun tør å stå for de kosmetiske endringene hun gjør med kroppen sin, især når de tidligere har gått så skyhøyt ut med hvordan kroppen hennes er perfekt og ingenting har endret seg etter to barnefødsler og amming. 

Jeg mener motsatt. Det er ikke noe hun hverken bør eller må, det er en privat sak om hun har gjort noe. Det er bra hun ikke fronter dette, spesielt ikke siden hun garantert vet rabalderet som vil følge. Det er voksent å droppe å skrive noe om dette. Mulig tankene og ønskene hennes har endret seg i forhold til etter amme slutt, vi vet ingenting og vi trenger ikke vite. fatter ikke at det er noe å spekulere i eller forvente at hun tør å skrive noe om. se bare styret med kroppene og operasjonene til disse andre bloggerne som har fylt på og sugd her. Nei, la det passere i stillhet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...