Gjest Kariannne Skrevet 19. juli 2018 #57921 Del Skrevet 19. juli 2018 Treningen ser tvangspreget ut. Ser liksom ikke vitsen med å på død og liv presse inn litt armhevninger, noen repetisjoner squats og push-up. Ser liksom ikke effekten av det lille de presser inn før jentene våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. juli 2018 #57922 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) jeg skjønner altså rett og slett ikke hvorfor de kjører på med massiv eksponering av ungene i SoMe. Det hjelper da vitterlig ikke å ikke ha bilder av dem på bloggen når et kjøres på med bilder og film på insta og snap. Jeg skjønner ikke hvorfor de gjør det. Er det for å markere et poeng? For å fyre opp kritikerne? De ungene har vært så massivt eksponert siden før de ble født at er bare trist. Og det hjelper ikke å kjøre på med bilder bakfra i bloggen når man har eksponert massivt frem til kritikken kom for fullt i mediene etter den spooky dukkereklamen og særlig ikke nårIG og snap er fulle av bilder og film av ungene. Og mors argument om at det gjøres delikat, er da virkelig ikke godt. Fordi de vises fem nygredde på håret i rene klær, så skal det liksom være greit? Det er ikke greit. Barndommen deres eksponeres for titusenvis av helt fremmede mennesker, uten at se har den minste anelse om hva som forgår eller hvilke konsekvenser det kan få. Endret 19. juli 2018 av pøbelsara 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. juli 2018 #57923 Del Skrevet 19. juli 2018 Det ligger penger i det. Sponsorer og annonsører må ikke glemme disse to små. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 19. juli 2018 #57924 Del Skrevet 19. juli 2018 Tror egentlig Caroline og Lars Kristian fint kunne tjent gode penger uten å eksponere barna slik. Veldig synd at lettjente penger kommer foran viktigheten av en god og skjermet barndom. Synest synd på barna når de blir voksne og googler sine egne og foreldrene sine navn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 19. juli 2018 #57925 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Jeg vet ikke om dere husker rundebordsmøte om kroppspress som Barne- og likestillingsdepartementet arrangerte? Det var flere bloggere/influencere som var invitert, men som ikke møtte. Deriblant CBE. Tenkte å oppdatere litt: LKE sendte 11.06. spørsmål til Barne- og likestillingsdepartementet vedr. hvilke mailadresse invitasjonen hadde blitt sendt til, da de ikke hadde mottatt den. De fikk svar om at de hadde kontaktet via mailadresse oppgitt på bloggen. Videre fikk LKE spørsmål om de ønsker å bli kontaktet om det skulle bli aktuelt med flere møter eller samarbeid om kroppspress. Jeg kan ikke se at CBE eller LKE har svart på det: https://einnsyn.no/sok?searchTerm=lars-kristian eriksen&sort=DESC og https://einnsyn.no/sok?searchTerm=caroline berg eriksen&sort=DESC. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/eGKDc3y Er forresten denne delt her inne tidligere? https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/skal-utvikle-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress-i-sosiale-medier/id2605446/ Endret 19. juli 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zaza Skrevet 19. juli 2018 #57926 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) 2 hours ago, Kariannne said: Treningen ser tvangspreget ut. Ser liksom ikke vitsen med å på død og liv presse inn litt armhevninger, noen repetisjoner squats og push-up. Ser liksom ikke effekten av det lille de presser inn før jentene våkner. Og ikke er den inspirerende heller. Jeg er også skeptisk til at vi skal la oss inspirere samt følge treningsprogram til bloggere som ikke har noe bakgrunn innen trening og helse. Nei, et påbegynt PT kurs er vel ikke nok. Påfallende at dagens bloggere er eksperter på alt. Endret 19. juli 2018 av Zaza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 19. juli 2018 #57927 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) 13 minutter siden, Asti skrev: Jeg vet ikke om dere husker rundebordsmøte om kroppspress som Barne- og likestillingsdepartementet? Det var flere bloggere/influencere som var invitert, men som ikke møtte. Deriblant CBE. Tenkte å oppdatere litt: LKE sendte 11.06. spørsmål til Barne- og likestillingsdepartementet vedr. hvilke mailadresse invitasjonen hadde blitt sendt til, da de ikke hadde mottatt den. De fikk svar om at de hadde kontaktet via mailadresse oppgitt på bloggen. Videre fikk LKE spørsmål om de ønsker å bli kontaktet om det skulle bli aktuelt med flere møter eller samarbeid om kroppspress. Jeg kan ikke se at CBE eller LKE har svart på det: https://einnsyn.no/sok?searchTerm=lars-kristian eriksen&sort=DESC og https://einnsyn.no/sok?searchTerm=caroline berg eriksen&sort=DESC. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/eGKDc3y Er forresten denne delt her inne tidligere? https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/skal-utvikle-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress-i-sosiale-medier/id2605446/ Ja, jeg husker det. De påstod at de ikke hadde mottat mailen. Det er så pinlig 😂 Endret 19. juli 2018 av Snaskesnusken 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 19. juli 2018 #57928 Del Skrevet 19. juli 2018 Jeg har i dag avfølgt henne på Snap, samt en del andre barneutleverende kreaturer. Dette vil jeg ikke støtte ved å være en av deres "followers" de kan skryte av for å få signert neste reklame/spons-avtale. De har fått ligge der på abonnert-listen av gammel vane. Bloggene har jeg ikke besøkt på år og dag. Nå er det totalt nok, hadet bra og takk for meg til dere som selger barndommen til deres dyrebareste for likes og kroner. For et syn på livet, og for en avskyelig tankegang. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. juli 2018 #57929 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Flyttet generelle innlegg over til Bloggerbarna, fra denne spesifikke tråden. Edie, adm. Edit: Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm. Endret 19. juli 2018 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 19. juli 2018 #57930 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Lurer på hvordan fruen trener sine bryster, synes de har blitt større i det siste 😬 ikke vil hun svare når man spør i kommentarfeltet om hun har gjort noe med de heller. Tror jeg skjønner hvorfor hun i en periode gikk med støtte-bh under blusene. Fra juli 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm. Endret 20. juli 2018 av Edie Skrivefeil 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 19. juli 2018 #57931 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) 13 timer siden, Nobile skrev: Lurer på hvordan fruen trener sine bryster, synes de har blitt større i det siste 😬 ikke vil hun svare når man spør i kommentarfeltet om hun har gjort noe med de heller. Tror jeg skjønner hvorfor hun i en periode gikk med støtte-bh under brusene. Fra juli 2018 Jøyemei her svever de jo Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 20. juli 2018 av Edie 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 19. juli 2018 #57932 Del Skrevet 19. juli 2018 Det såg veldigveldig rart ut under armen der. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Populært innlegg #57933 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Noe må jo bedriften forsøke å skape blest om, der de for tredje måned på rad ligger på 4. - 7. plass på blogglistene. Selv med tung eksponering av de mindreårige på instastory og fruens stive nipler på stadig display (for en sjarmerende kombo btw 🤮) så bikker de så vidt 20 000 lesere. Bedriftseierne satser tydeligvis på at redningen kommer i form av reality-programmet Bloggerne; hvor de b la har vært på barnefri kjærestetur til granka for å "se på leiligheter" ("sjokk" at det ikke ble kjøp forresten), og arrangert tidenes mest velstriglede sponsebonanza til småbarnsfarens 35-årsdag. Som alltid de siste 4-6 årene så presenterer de bare fasade, fasade, fasade. Og det er en av grunnene til at de aldri vil nå toppen igjen. Alt er falskt og iscenesatt, alt handler om selvskryt, og ikke minst så undervurderer bedriften leserne sine grovt. Endret 19. juli 2018 av Ultiva 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 19. juli 2018 #57934 Del Skrevet 19. juli 2018 3 timer siden, decker skrev: Det såg veldigveldig rart ut under armen der. Det så veldig veldig rart ut under armen? Har fotografen hatt god tid etter fotograferingen og brukt den i photoshop eller noe liknende. Man får ikke plutselig en bulk innover under armen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. juli 2018 #57935 Del Skrevet 19. juli 2018 Forklarer mye om det er Peter Peters dom fikk invitasjon til kroppsdebatten. Han er aldri tilgjengelig for kommentar i media i det hele tatt når det er noe med de kjendisene han representerer. Det er jo stilen hans. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 19. juli 2018 #57936 Del Skrevet 19. juli 2018 1 time siden, Kleenex skrev: Det så veldig veldig rart ut under armen? Har fotografen hatt god tid etter fotograferingen og brukt den i photoshop eller noe liknende. Man får ikke plutselig en bulk innover under armen. Det er print screen fra en snap/instastory, så det er faktisk helt «ekte» uten redigering (eller, kan jo kanskje kalles redigering, men den har ikke skjedd på en PC....) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 19. juli 2018 #57937 Del Skrevet 19. juli 2018 22 minutter siden, SKE87 skrev: Det er print screen fra en snap/instastory, så det er faktisk helt «ekte» uten redigering (eller, kan jo kanskje kalles redigering, men den har ikke skjedd på en PC....) Det går helt fint å redigere ett bilde før en putter det ut på Instagram/Snapchat. Trenger ikke nødvendigvis PC engang lengre for å redigere. Ble vist frem på Sophies verden (tv serie) hvordan det kan bli gjort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 19. juli 2018 #57938 Del Skrevet 19. juli 2018 20 minutter siden, Tonio skrev: Det går helt fint å redigere ett bilde før en putter det ut på Instagram/Snapchat. Trenger ikke nødvendigvis PC engang lengre for å redigere. Ble vist frem på Sophies verden (tv serie) hvordan det kan bli gjort. Det er tatt skjermbilde av en video her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 20. juli 2018 #57939 Del Skrevet 20. juli 2018 5 timer siden, korallrev skrev: Det er tatt skjermbilde av en video her. Video kan også redigeres. Og det finnes apper som gjør at det virker som det er tatt "på direkten". Jeg aner ikke hva som er tilfellet her, ville bare nevne det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. juli 2018 #57940 Del Skrevet 20. juli 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg