Stjernekikkeren Skrevet 25. februar 2018 #51101 Del Skrevet 25. februar 2018 13 minutter siden, Inocybe skrev: Eller: "Hvis ikke du ser ut som meg så prioriterer du det ikke" Ja, har i minne den gangen prinsen satt i kommentarfeltet og diskuterte med ei jente som ba CBE pent om å ta litt hensyn til dette med kropp og fokus på det, og prinsen hadde "fuck you, er ikke carolines feil at du er feit" holdning. Er kanskje ikke Carolines feil at folk har litt ekstra på kroppen nei, men hun har nok bidratt til at en del jenter har våknet opp om morgenen de siste årene og følt at de ikke strekker til. Pent sagt.... 9 minutter siden, MarianneE skrev: Synes dette var ganske greit oppsummert. Takk ❤ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 25. februar 2018 #51102 Del Skrevet 25. februar 2018 Er det virkelig noen som bruker parfyme til å kamuflere svettelukt etter trening? Man tar seg vel en dusj! Greia er jo at ingen godlukt egentlig kamuflerer vond lukt. Har man dårlig ånde samt belegg på tennene etter natten og tar en tyggis uten å pusse tennenne først så gir ikke det særlig velbehag. Det samme gjelder jo alle andre områder på kroppen. Jeg ville aldri ha funnet på å spraye intimparfyme nedentil. Lukter det litt funky i underlivet etter en lang da så vasker man seg heller. Har aldri opplevd at jeg har luktet skrittet mitt og har hatt behov for å kamuflere lukten utenom at det var bakteriell vaginose. Fiskelukt og kokos er nok ingen heldig kombo så da hadde jeg heller satset på en antibiotikakur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 25. februar 2018 #51103 Del Skrevet 25. februar 2018 3 timer siden, LilleSnupp skrev: Tror jeg setter penger på at om ikke lenge blir det annonsert hvem den andre nye samarbeidspartneren er, og heeeelt tilfeldig kan man få kjøp dåsedufta der. #SettDetFør Utsolgt i nettbutikken til vita... i følge snappen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 25. februar 2018 #51104 Del Skrevet 25. februar 2018 10 minutter siden, Frøken.stille skrev: Utsolgt i nettbutikken til vita... i følge snappen hennes. Og en haug med damer kommer til å sitte på legekontoret neste uke med kokosmarinerte dåser med kløe og utflod uten å skjønne hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokanis Skrevet 25. februar 2018 #51105 Del Skrevet 25. februar 2018 En snap som fremhever at deodorantene er utsolgt i nettbutikken. "Se her verden, jeg har påvirkningskraft" 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkey business Skrevet 25. februar 2018 #51106 Del Skrevet 25. februar 2018 Var sikkert bare 1 igjen på lager. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fina Skrevet 25. februar 2018 #51107 Del Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Nobile skrev: Har han igjen vært ute å kommentert under andre navn ? link ? Neida, dette er gammelt nytt (https://m.imgur.com/a/edkAn), men bedriftseiernes tone i kommentarfeltet har vel ikke akkurat blitt noe hyggeligere eller mer empatisk, selv om de i det minste skriver under eget navn nå. Akkurat dette eksempelet på ansvarsfraskrivelse syns jeg også er så grovt at jeg nevnte det selv om det er lenge siden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 25. februar 2018 #51108 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Legger dette ut i denne tråden også, da det i aller høyeste grad også burde være til ettertanke for bedriften CBE: https://www.tv2.no/underholdning/9694372/ "Noen av de som blir hardest rammet av bildedeling uten samtykke er barn og unge. Det syns ikke Lea Chapon (10) noe om. – Hvis jeg finner ut at en annen mamma sier til meg at hun har sett bilde og syns det er fint, så er det litt ekkelt for meg å vite mamma og pappa har lagt ut bilder bak ryggen min." Endret 25. februar 2018 av Frukthage Beklager ulik skriftstørrelse, får ikke endret det fra mobilen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fina Skrevet 25. februar 2018 #51109 Del Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Unika skrev: Helt høl i huet med deospray til underlivet, men tviler veldig på at hun har særlig unge lesere. Jeg jobber med ungdom og har aldri hørt om noen som leser bloggen hennes. Livet hennes appellerer ikke til ungdommer (heldigvis!). Men 20-30 åringer blir jo påvirket de også, som du sier. Trist er det. Kan hun ikke bruke stemmen sin til noe LITT mer fornuftig? Mye mulig - jeg har jo (i likhet med CBE, vil jeg anta) ingen statistikk over lesernes alder. Husker fremdeles da læreren min på vgs skulle ha sitt første barn samtidig som CBE fikk eldstejenta: "Må jeg virkelig lage alle babylekene og dekorere hele babyrommet selv, for jeg vet ikke når jeg skal ha tid til det?". Hun skaper jo en idé for mange unge mødre om hvordan alt skal gjøres - at barnet ditt er lykkeligst når du har brukt tre kvelder på å male trebokstaver og dyppe dem i glitter -, og mange føler nok på utilstrekkelighet fordi de ikke har det samme overskuddet til å spraye fiffi og """prioritere"""" (som det vel heter ;)). At CBE nekter å ta ansvar for sin egen negative påvirkningskraft er så feigt og selvforherligende - og potensielt skadelig for mange. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. februar 2018 #51110 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) 23 minutter siden, Krokanis skrev: En snap som fremhever at deodorantene er utsolgt i nettbutikken. "Se her verden, jeg har påvirkningskraft" Og det er det vel ingen som har nektet på? Det er jo å ta ansvar rundt påvirkningskraften som er tema her! Da må man ta det ansvaret, gi opplysninger rundt produktet... Ikke minst stå opp og argumentere for dette positivt feks i VG, og ta uenighetene som da kommer...Men det skjer aldri...Feigt som bare det, mener jeg... Endret 25. februar 2018 av Jobbermedbarn 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. februar 2018 #51111 Del Skrevet 25. februar 2018 Er jo ingen grunn til at nettbutikken skulle ha mer enn 10 på lager siden de ikke har samarbeidet med CBE. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 25. februar 2018 #51112 Del Skrevet 25. februar 2018 27 minutter siden, Krokanis skrev: En snap som fremhever at deodorantene er utsolgt i nettbutikken. "Se her verden, jeg har påvirkningskraft" Av alle ting hun kunne påvirket og brukt den påvirkningskraften sin til... Jeg har egentlig ikke ord, men det ville vært som å bli konge og din nye lov blir at alle kan spise sjokolade på onsdager, eller, jeg aner ikke, men hvordan i hule helsikke kan en voksen kvinne tro at det er naturlig og smart å spraye underlivet med parfyme...! Hun har født to barn, vet hun enda ikke hvordan et kvinnelig underliv fungerer? Har hun ikke lært noe av alle reklamene for underlivssåper som sier noe om hvor sensitivt området er og at det ikke trenger sterke saker for å bli rent? Nå må dama vokse opp og begynne å tenke litt med hodet. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 25. februar 2018 #51113 Del Skrevet 25. februar 2018 Nå snapper CBE triumferende at hun har klart å påvirke usikre kvinner til å kjøpe fitteparfyme, et produkt som både er dyrt og totalt meningsløst. Hva er det å være stolt over? Feministen sin det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. februar 2018 #51114 Del Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, formula skrev: Nå snapper CBE triumferende at hun har klart å påvirke usikre kvinner til å kjøpe fitteparfyme, et produkt som både er dyrt og totalt meningsløst. Hva er det å være stolt over? Feministen sin det! Jepp! Yrkesstolthet på sitt beste! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 25. februar 2018 #51115 Del Skrevet 25. februar 2018 10 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Og det er det vel ingen som har nektet på? Det er jo å ta ansvar rundt påvirkningskraften som er tema her! Da må man ta det ansvaret, gi opplysninger rundt produktet... Ikke minst stå opp og argumentere for dette positivt feks i VG, og ta uenighetene som da kommer...Men det skjer aldri...Feigt som bare det, mener jeg... Ja hun er utrolig feig når det virkelig gjelder. Den kommentaren som ble lagt ut av @fina over her understreker virkelig det. Hva tjener hun på å skrive noe sånt til en 15-åring? Ikke turte hun å stå for det heller. De vender kappa etter vinden når det passer de. Så skal hun liksom "rubber in" på snap at de er utsolgt. Det viser bare en så utrolig dårlig evne til refleksjon. #dåsatilcbeluktervondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 25. februar 2018 #51116 Del Skrevet 25. februar 2018 3 minutter siden, formula skrev: Nå snapper CBE triumferende at hun har klart å påvirke usikre kvinner til å kjøpe fitteparfyme, et produkt som både er dyrt og totalt meningsløst. Hva er det å være stolt over? Feministen sin det! Med det beviser CBE hvorfor bl.a. denne tråden er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #51117 Del Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, formula skrev: Nå snapper CBE triumferende at hun har klart å påvirke usikre kvinner til å kjøpe fitteparfyme, et produkt som både er dyrt og totalt meningsløst. Hva er det å være stolt over? Feministen sin det! Hun innrømmer hvert fall at bloggen er business og at hun har stor påvirkningskraft. Da må det også bli slutt på å motta kritikk av bedriften som en stakkarslig og uskyldig privatperson. Bedriftens mange lovbrudd og brudd på etiske retningslinjer må også adresseres på profesjonell måte, fremfor å sutre i VGs kommentarfelt om at "jammen alle andre gjør det også", "Helsedirektoratet er bare misunnelige" osv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 25. februar 2018 #51118 Del Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Frøken.stille skrev: Utsolgt i nettbutikken til vita... i følge snappen hennes. Hvordan vet hun Det, var det de hun samarbeidet med Da? Uten å fortelle det. Hvordan kan hun slippe unna med denne snikreklamen sin. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #51119 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) 10 timer siden, Asti skrev: (Tilføyelse: Fjernet deler av svar pga feil). Egentlig er det ikke så nøye. Produktet ble negativt omtalt før CBE la ut innlegget sitt, https://www.minmote.no/#!/artikkel/24157450/ny-trend-skjoennhetsprodukter-til-underlivet Og det er god grunn til å fortsatt reagere:,https://imgur.com/a/31wKJ . Nok et bevis på at bedriften fremdeles ikke gjør et kvidder for å kvalitetssikre produktene de pusher på leserne sine. Minnes Natural Cycles som CBE påsto var 99 % sikkert: https://www.dagbladet.no/nyheter/37-kvinner-ble-gravide-etter-at-de-hadde-brukt-prevensjonsapp-na-meldes-den-til-legemiddelverket/69333563 Det er rett og slett farlig når så ansvarsfraskrivende og kunnskapsløse mennesker får så mye påvirkningskraft. De fleste husker vel også hvor mange som refset CBE og hennes like for kroppshysteriet under svangerskapene (CBE redigerte til og med gravidmagen mindre i første svangerskap): https://www.aftenposten.no/norge/i/OnA3O/--Slanking-har-nadd-helt-til-livmoren http://www.kk.no/mamma/advarer-mot-slanking-under-graviditeten-66921937 Endret 25. februar 2018 av Ultiva 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. februar 2018 #51120 Del Skrevet 25. februar 2018 4 minutter siden, Ultiva skrev: Nok et bevis på at bedriften fremdeles ikke gjør et kvidder for å kvalitetssikre produktene de pusher på leserne sine. Minnes Natural Cycles som CBE påsto var 99 % sikkert: https://www.dagbladet.no/nyheter/37-kvinner-ble-gravide-etter-at-de-hadde-brukt-prevensjonsapp-na-meldes-den-til-legemiddelverket/69333563 Det er rett og slett farlig når så kunnskapsløse mennesker får så mye makt. I samme gate som Spetalen og Bergmann som uttaler seg om vaksiner, har ingen fagkunnskap eller bakgrunn for det, men blir hørt fordi de er kjente fjes! Galskap! https://www.nettavisen.no/na24/ystein-stray-spetalen--raser-mot-skolevaksine/8516477.html 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg