Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Francis skrev:

Selve settingen i intervjuet var veldig polished, CBE var sterkt sminket (synes ikke det passer image som treningsfremmer og småbarnsmor), men de fremstod sympatiske og ganske uanstrengte. Da redigeringen kom opp, ble det selvsagt litt bagatellisert, men LKE sa faktisk at de hadde lagt opp til det selv, så alt i alt kom de positivt ut av intervjuet, vurdert av undertegnede som er kritisk til bedriften og hvordan den drives. 

Signerer denne, jeg syns de gjorde en god figur alt i alt. Enig i at hun burde ha spart seg for gallasminken, det ble veldig stivt for anledningen. Og hvorfor gikk eller sto de gjennom hele reportasjen, ble litt stressete å se på. Men ja, jeg syns de tok selvkritikk.

Endret av Ultiva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Ultiva skrev:

Signerer denne, jeg syns de gjorde en god figur alt i alt. Enig i at hun burde ha spart seg for gallasminken, det ble veldig stivt for anledningen. Og hvorfor gikk eller sto de gjennom hele reportasjen, ble litt stressete å se på. Men ja, jeg syns de tok selvkritikk.

Så på god morgen Norge på Tirsdag,hvor Signe besøkte blomsterfinn. Var slik der også. De gikk bare rundt og så på huset hans. Tror disse hjemme hos reportasjene er lagt opp slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Holititten skrev:

Jeg så den nettopp jeg også, hun hun sier "to eksemplarer av ett bilde" og at det gjaldt flere bilder. Så du får ta første delen av det forrige innlegget ditt tilbake ;-) Rett skal være rett:gullengel:

Om rett skal være rett sa hun faktisk at det var to eksemplarer av ett bildet og at det gjaldt flere bilder enn ett. Så hun sier jo at det ikke var bare dette ene bildet, men det startet vel med de to eksemplarene av det bildet. Hun er tydelig flau, men hvem ville vel ikke vært det? Synes det er så rart at hun vil retusjere seg selv dog. Hun er jo virkelig vakker og har en flott kropp som ikke trenger å fikses på fotomessig! Det må jo være veldig dårlig selvfølelse der i gården når man gjør det og samtidig krangler med massene om at man ikke er for tynn. Går det ikke engang da opp et lys om at "du trenger ikke retusjere deg selv tynnere for det gjør bare at du ser sykelig tynn ut" jeg skjønner det ikke. Hvorfor er det så vanskelig å vise selvinnsikt om man har det, om man virkelig angrer mener jeg, da bør det ikke sitte SÅ langt inne å bare si det som det er?! Så jeg føler derfor at angeren hun sier de har ikke stemmer, det var bare flaut at det ble oppdaget og at de nå skjuler sine spor bedre for de har lært. For den dårlige selvfølelsen går jo ikke plutselig bare over? Plutselig er hun kjempefornøyd med seg selv og føler ikke for å rette opp størrelsen på noe? Nei, de retusjerer nok enda tror jeg, de er bare flinkere til å skjule det. Og verste av alt er at flesteparten av oss gir blanke f i det også, men stå for det da i det minste liksom!! 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Har snart gått ett år, men fortsatt vil man ha svar på redigeringskandalen. Ingen har trodd på noen av forklaringene eller unnskyldningene de har gått ut med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bet meg aller mest merke i hvor utrolig liten stuen var i forhold til hvordan den fremstår på bloggen. Syns alt i alt de kom godt ut av intervjuet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Keikolina skrev:

Har snart gått ett år, men fortsatt vil man ha svar på redigeringskandalen. Ingen har trodd på noen av forklaringene eller unnskyldningene de har gått ut med. 

Hva er det "ingen" har trodd på? .Og hva mener du er den riktige forklaringen/ unnskyldningen?  Jeg synes mye av kritikken i denne tråden er mer uklar enn bloggen... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Aner ikke. Så jeg skjønner ikke denne terping på gamle ting i hvert eneste intervju. Man blir jo tydeligvis ikke fornøyd med det de har kommet med. Ingen tar opp innsamlingen hun hadde feks eller noe annet. Same old.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Atp skrev:

Så på god morgen Norge på Tirsdag,hvor Signe besøkte blomsterfinn. Var slik der også. De gikk bare rundt og så på huset hans. Tror disse hjemme hos reportasjene er lagt opp slik.

Hadde blitt mye mer "julefred" om de fikk med et par minutter med sofaprat også. Signe virker så varm og hyggelig og da hadde det vært mer naturlig å ta opp litt mer "alvorlige" temaer i stedet for å snakke om slike ting stående ved kjøkkenbenken. Da kunne de ha fokusert litt på det gode som Treasures har fårt til i år også (som innlegget over meg nevner), som innsamlingsaksjonen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir jo tydeligvis ikke fornøyd med det hun kommet med selv,  siden det må prates om i hvert eneste intervju. Har hun ikke noe annet å by på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Titan skrev:

Om rett skal være rett sa hun faktisk at det var to eksemplarer av ett bildet og at det gjaldt flere bilder enn ett. Så hun sier jo at det ikke var bare dette ene bildet, men det startet vel med de to eksemplarene av det bildet. Hun er tydelig flau, men hvem ville vel ikke vært det? Synes det er så rart at hun vil retusjere seg selv dog. Hun er jo virkelig vakker og har en flott kropp som ikke trenger å fikses på fotomessig! Det må jo være veldig dårlig selvfølelse der i gården når man gjør det og samtidig krangler med massene om at man ikke er for tynn. Går det ikke engang da opp et lys om at "du trenger ikke retusjere deg selv tynnere for det gjør bare at du ser sykelig tynn ut" jeg skjønner det ikke. Hvorfor er det så vanskelig å vise selvinnsikt om man har det, om man virkelig angrer mener jeg, da bør det ikke sitte SÅ langt inne å bare si det som det er?! Så jeg føler derfor at angeren hun sier de har ikke stemmer, det var bare flaut at det ble oppdaget og at de nå skjuler sine spor bedre for de har lært. For den dårlige selvfølelsen går jo ikke plutselig bare over? Plutselig er hun kjempefornøyd med seg selv og føler ikke for å rette opp størrelsen på noe? Nei, de retusjerer nok enda tror jeg, de er bare flinkere til å skjule det. Og verste av alt er at flesteparten av oss gir blanke f i det også, men stå for det da i det minste liksom!! 😊

Nå er mye av det sykelige kroppsfokuset borte da føler jeg. Caroline er jo ikke utmagret lenger, slik hun var i 2011 (husker dere VS bikinibildene). Nå har hun en sunn, normalt slank kropp. Mammakiloene gjør henne mye vakrere syns jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ultiva skrev:

Nå er mye av det sykelige kroppsfokuset borte da føler jeg. Caroline er jo ikke utmagret lenger, slik hun var i 2011 (husker dere VS bikinibildene). Nå har hun en sunn, normalt slank kropp. Mammakiloene gjør henne mye vakrere syns jeg.

Nå er det bare et syklig fokus på å fortjene mat og dommedagsprofetier om at verden går under, om hun ikke får trent på 2-3 dager igjen

Dessuten er kroppsfokuset byttet ut med et voldsomt ansiktsfokus,  med resylanelepper som ikke er til å kjenne igjen og fillere som stadig blir mer og mer tydelige. Og som så klart ikke eksisterer..akkurat som resylanen heller ikke gjorde i et halvt års tid.

Endret av neiognei
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, neiognei skrev:

Nå er det bare et syklig fokus på å fortjene mat og dommedagsprofetier om at verden går under, om hun ikke får trent på 2-3 dager igjen

Dessuten er kroppsfokuset byttet ut med et voldsomt ansiktsfokus,  med resylanelepper som ikke er til å kjenne igjen og fillere som stadig blir mer og mer tydelige. Og som så klart ikke eksisterer..akkurat som resylanen heller ikke gjorde i et halvt års tid.

Enig med deg i alt dette. Men likevel fint at hun ikke er mager lenger. Ansiktet hennes er fullt av fillers og restylane ja, det er det liten tvil om. Begynner å bli vanskelig å gjette alderen hennes om man ikke vet den, noe som tyder på ekstensiv inngripen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Madeleine* skrev:

Ifølge en venninne som er journalist, gikk redaktøren i Det Nye og CBE i samme klasse da de studerte journalistikk. 

Akkurat.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
12 timer siden, Titan skrev:

Er ikke det akkuratt det samme som jeg sa..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfrueekteparet på andre plass over årets kjendisskandaler, Lars Kristian Eriksen omtales som nettroll:

http://www.kjendis.no/2015/12/26/kjendis/kjendiskaring_2015/karinger/karinger_2015/skandale/42395819/#_ga=1.185086825.1792775078.1451143685

Inlegget er ryddet for siteringer fra tekst med opphavsrett.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. desember 2015 at 7.43, MiniMjau skrev:

Fikk vi se så mye av julehuset egentlig?

synes den lille stuen deres er fryktelig overmøblert. 

Kjøkkenet ser ut som et lite hybelkjøkken. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Trosten skrev:

Kjøkkenet ser ut som et lite hybelkjøkken. 

Ja dette er et typisk hybelkjøkken...... :fnise:

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

- Pavilion,mod

Endret av Pavilion
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...