Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Cissacissa skrev:

Kan noen legge inn bilder her så vi slipper å klikke inn på bloggen?

hvordansvarer hun i kommentarfeltet på påstandene da?

Her er i hvert fall lenke til innlegg med bilde av (photoshopping av ben)
http://forum.kvinneguiden.no/topic/902004-fotballfrue-kritikk/?do=findComment&comment=17453720

Endret av Cornucopia
tilføyd korrekt info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Caroline kan bli voksen snart. Voksen og reflektert nok til at hun kan gi en stor F i dette glasbildet av et liv hun må fremstille. Så slitsomt det må være. Så slitsomt å måtte legge smokey eyes og krølle håret før trening, redigere bort mørke ringer under øynene på hvert bilde, å alltid passe på at bilder tas fra rett vinkel, å aldri ha barneleker liggende strødd rundt omkring. For et tålmodig menneske hun må være. Jeg hadde vært utslitt. I dagens samfunn med kroppshysteri og fasader av "perfekte liv" hadde det vært godt å en side av Caroline som man kunne relatere til. Men Gud forby, det er vel ikke det som "fansen" vil ha. 

Endret av Milio
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn at uansett hva hun gjør vil hun kritiseres tror jeg. Om hun hadde hatt mørke ringer under øynene og rot rundt omkring ville nok kritiske røster skrevet om det også. Folk har en tendens til å finne hver minste lille flis i øyet på andre og å helt overse bjelken i sitt eget.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titan skrev:

Det er vel sånn at uansett hva hun gjør vil hun kritiseres tror jeg. Om hun hadde hatt mørke ringer under øynene og rot rundt omkring ville nok kritiske røster skrevet om det også. Folk har en tendens til å finne hver minste lille flis i øyet på andre og å helt overse bjelken i sitt eget.

Hvis jeg var blogger og levde av å få folk til å kjøpe mest mulig hadde jeg hatt problemer med å anbefale varer som ikke funker feks hudpleieprodukter som faktisk ikke fjerner verken poser, rynker eller kviser. Det har med etisk ståsted å gjøre, om man er villig til å bløffe for å tjene penger. Du må se kritikken i denne sammenhengen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.12.2015 at 22.02, Francis skrev:

Hvorfor blir det slike flekker som på beina her? Er det noe som skjer når man legger på lys? 

http://m.imgur.com/v3qCWvq

Hun begynte å skli litt en stund før avsløringene om juks, falt dypt uttfor da hun ble avslørt og er fortsatt i fall, dog sa-a-a-a-k-t-e-r-e. Vi ser det, kvalitet og oppriktighet blir fortrengt.

Fasaderytter på evig statusjag. 

(og jeg aner ikke hvorfor jeg siterer deg francis...altså, jeg trykket tråden...og ja jeg er ny her, jeg lærer underveis😊)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta
4 timer siden, Titan skrev:

Hvorfor skal hun tekkes alle? Hun må jo selv velge hvordan hun forholder seg til kritikk, og hun velger å redigere seg. Det hadde stått mye mer respekt og mot av å stå fram som hun er. Gjerne plukke de fineste bildene, gjerne posere for å fremheve de fineste trekkene, men å møte smålige kritikere med å redigere seg er feil på så mange ulike plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snøsøta skrev:

Hvorfor skal hun tekkes alle? Hun må jo selv velge hvordan hun forholder seg til kritikk, og hun velger å redigere seg. Det hadde stått mye mer respekt og mot av å stå fram som hun er. Gjerne plukke de fineste bildene, gjerne posere for å fremheve de fineste trekkene, men å møte smålige kritikere med å redigere seg er feil på så mange ulike plan.

Jeg sier ikke hun må tekkes alle, hun har valgt hvem hun vil tekkes. Men jeg tror at uansett hva hun gjør vil folk kritisere de rareste ting, husker det var noen som kritiserte smilet hennes, at hun ikke burde smile med tennene, så var det noen som mente at hun var kjempefin når hun smilte sånn ...det er sånne ting hun kritiseres for i tillegg - små rare ting. At hun kritiseres for den tåpelige redigeringen, for svarene hun gir folk, den stadige offerrollen hun inntar, den skjønner jeg også helt og holdent, men så har man idiotene som det desverre er flest av, de som kritiserer det håret som lå feil, hånden som ikke var fin der, smilet, Roten de så, at noe ikke så barnesikkert ut osv. osv. Tror det er noe inni granskauen mange som henger seg opp i sånt småtteri.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må lære seg å skille snørr og barter. Hvordan man smiler er tull å kritisere, hvordan de utnytter barn i reklameøyemed er viktig.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv i annonsesammenheng er dette bildet merkelig. Har ikke lest bloggen, men antar at bildet er publisert i forbindelse med reklame for get inspiered. Det er ikke sammenheng mellom verken hva hun har på seg, eller hvordan hun ser ut. Jeg skjønner at det er klærne som skal "selges", men hvem kombinerer smokey eyes, catliner og den frisyren - og treningsklær? Uttrykket hennes er uinspirert, hun ser sliten ut, og ikke på en god måte. I tillegg til at det åpenbart er redigert sønder og sammen, som vanlig. 

Den linjen de har lagt seg på, hvordan Caroline skal se ut nå for tiden, er ekstremt ødeleggende på alle måter. Det totalt fake glansbildet de nå produserer er helt umulig å ta seriøst, både som "venninne"/ "bloggforbilde"/ whatever - og kanskje viktigere for dem, som representant for et hvilket som helst produkt.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta
5 minutter siden, WalkerTexas skrev:

Selv i annonsesammenheng er dette bildet merkelig. Har ikke lest bloggen, men antar at bildet er publisert i forbindelse med reklame for get inspiered. Det er ikke sammenheng mellom verken hva hun har på seg, eller hvordan hun ser ut.

Jeg tenkt det samme. Jeg får mer lyst til å ta meg en blås (ref. håndposituren hennes) i stedet for å trene, når jeg ser på bildet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne bloggen så populær? Jeg har aldri møtt noen som synes noe om hverken henne, mannen eller bloggen....
Hvem er "fanbasen" ?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, seriouslyforreal skrev:

Zoom inn på armen til høyre. Konturen av armen mot trappa er litt pussig enkelte steder

Det her er jo helt sykelig.. Hva er det dere driver med? Rett og slett leter etter "feil". 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta
2 minutter siden, Amanda28 skrev:

Det her er jo helt sykelig.. Hva er det dere driver med? Rett og slett leter etter "feil". 

Med tanke på at Frua/daglig leder har en laaang historie med bilderedigering (først og fremst av henne selv, men også i noen få tilfeller familiemedlemmer), så er det vel ikke så merkelig at man fortsatt kan lure på om redigeringen fortsatt foregår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, hulderjenta skrev:

Med tanke på at Frua/daglig leder har en laaang historie med bilderedigering (først og fremst av henne selv, men også i noen få tilfeller familiemedlemmer), så er det vel ikke så merkelig at man fortsatt kan lure på om redigeringen fortsatt foregår. 

Det kan man vel lure på hvis man gidder, men "zoom inn på armen til høyre.." altså - hallo.. :-) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amanda28 skrev:

Jeg må nesten si meg enig. Det blir for dumt å lete etter slikt. Alle vet at de aller fleste bloggere, instagrammere mm redigerer bildene til det bedre. 

Jeg hadde skjønt det om hun igjen sier at hun ikke retusjerer bildene, men nå er det jo ikke slik. 

Jeg synes reklame juks, kommentarfelt "jokere" (...sett inn det som passer) og måten konstruktiv kritikk blir møtt på er viktigere enn noen bilder som er redigert i ettertid at hun innrømmet at jo, hun hadde gjort det. 

Men nå er det snart Jul, og jeg gleder meg ⛄🎅🎄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Francis skrev:

Hun har uttalt at de ikke redigerer bilder lengre, kun fikser på lys ol.

Ok, det visste jeg ikke, men ikke så rart ettersom jeg ikke leser bloggen hennes lengre og byttet ut "reklameblader" med tegneserier og bøker 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke bloggen hennes på bekostning av bøker, har lest rundt 100 i år. Utenom faglitteratur. ☺️ Bloggen leser du på under 1 min, men jeg forstår de som klikkvegrer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...