Gjest morhjertegod Skrevet 14. desember 2015 #20941 Del Skrevet 14. desember 2015 ble feil sitert, dette var svar til pøbelsara☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. desember 2015 #20942 Del Skrevet 14. desember 2015 Klart det er lov. Jeg ser ikke på det hun gjør som en privatsak, i og med at hun er en stor medieaktør. Jeg mistenker at mye av forskjellene på hva du mener og hva jeg mener, er at du mener at det ER en privatsak for henne hva hun gjør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. desember 2015 #20943 Del Skrevet 14. desember 2015 Men det at dere sammenligner deres liv med hennes, at dere tar det personlig (blir provosert ), av fjåset ting hun skriver, hvorfor? Jeg kunne ikke brydd meg mindre i hva hun bedriver tiden sin med, hennes liv :o)Jeg tror at dette er årsaken til at dere blir kalt misunnelige, bitre, sjalu osv. Ikke mine ord, så ikke hugg hodet av meg.Hvorfor fremmheve seg selv i debatten, hvorfor dette behovet for å fortelle at "dere" har da fulltidsjobb, klager ikke, hvor høy utdanning dere har, dere kan trafikk sikkerhet, hvordan man oppdrar barn, motesans osv osv........Er dette deres måte å forsvare dere mot kritikken fra LKE og andre?Kan dette være årsaken til at dere gjentatte ganger får slike stempler?Mye her inne jeg er helt enig i, mye av kritikken er berettigt, men jeg tror at å fremheve seg selv og sitt liv i diskusjonen, svekker den. Morsomt at du nevner dette, spesielt siden dette har vært et punkt som har gått igjen i kritikken av CBE og LKE - deres manglende ydmykhet og denne nitidige fremhevingen av seg selv som mye bedre enn alle andre.Så man kan snu på flisa, hvorfor dette behovet for å fortelle "oss" at de kan og vet alt mye bedre enn både eksperter og vanlige folk? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 14. desember 2015 #20944 Del Skrevet 14. desember 2015 Klart det er lov. Jeg ser ikke på det hun gjør som en privatsak, i og med at hun er en stor medieaktør. Jeg mistenker at mye av forskjellene på hva du mener og hva jeg mener, er at du mener at det ER en privatsak for henne hva hun gjør. Jeg mener ikke at blogg/bloggere/innhold er en privatsak, det er jo nettopp derfor jeg mener man fint kan diskutere /kritisere den uten å trekke frem egne personlige valg/liv. Da blir jo debatten personlig , håper jeg klarte forklare meg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. desember 2015 #20945 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Jeg tenker at det er den nesegruse beundringen hun får i kommentarfeltet er med på å gi henne troen på at dette er en helt vanlig hverdag.Jeg husker et innlegg (link til blogginnlegget) som handlet om å få mer energi i løpet av hverdagen og majoriteten fungerte ikke for en vanlig arbeidstaker. Da det ble påpekt i en kommentar stormet fansen til og hudflettet med det faste sjalu/bitter etc.Til og med noen hengte seg opp i at kommentaren var skrevet i 10 tida Endret 14. desember 2015 av Bergensia lagt til link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 14. desember 2015 #20946 Del Skrevet 14. desember 2015 All creds til Caroline for engasjementet og jobben hun gjør for å lage tema til bursdager, bryllup, jul ect. Men makroner og hjertekonfekt har jeg aldri sett i en barnebursdag. Spesielt ikke til en 2 åring. Det blir så overdådig og pyntelig at det blir helt feil for meg. Da jeg var liten fikk vi sjokoladekake, blandetbrus og stakk sugerørene ned i jordbærgeleen. Det var en grisete affære. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 14. desember 2015 #20947 Del Skrevet 14. desember 2015 Men det at dere sammenligner deres liv med hennes, at dere tar det personlig (blir provosert ), av fjåset ting hun skriver, hvorfor? Jeg kunne ikke brydd meg mindre i hva hun bedriver tiden sin med, hennes liv :o)Jeg tror at dette er årsaken til at dere blir kalt misunnelige, bitre, sjalu osv. Ikke mine ord, så ikke hugg hodet av meg.Hvorfor fremmheve seg selv i debatten, hvorfor dette behovet for å fortelle at "dere" har da fulltidsjobb, klager ikke, hvor høy utdanning dere har, dere kan trafikk sikkerhet, hvordan man oppdrar barn, motesans osv osv........Er dette deres måte å forsvare dere mot kritikken fra LKE og andre?Kan dette være årsaken til at dere gjentatte ganger får slike stempler?Mye her inne jeg er helt enig i, mye av kritikken er berettigt, men jeg tror at å fremheve seg selv og sitt liv i diskusjonen, svekker den. Støtter dette! Tenker støtt og stadig hvorfor man må fremheve seg selv når man kritiserer den. Caroline får ikke lov til å oppleve PT-studiet for krevende/stressende (ved siden av det andre hun gjør), fordi dere er mødre med både ett og to barn som har tatt både en og to bachelog-/mastergrader ved siden av full jobb, trening, og gjerne mens dere har vært høygravid ved siden av. I innspurten hadde dere sikkert bekkenløsning, eller riene kom under eksamen, men dere bet tennene sammen, holdt ut noen timer med eksamen før dere dro rett på fødestua. Vet jeg setter det på spissen, og overdriver litt i tillegg, men poenget er likevel det samme. Hvorfor må man trekke fram egen fortreffelighet når man kritiserer henne eller mannen. Er ikke argumentene sterke nok på egen hånd?Det er mye å kritisere bedriften og CBE/LKE for, og for at debatten skal holde en viss kvalitet, må man la argumentene tale for seg uten at man framhever seg selv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 14. desember 2015 #20948 Del Skrevet 14. desember 2015 Da jeg var liten fikk vi sjokoladekake, blandetbrus og stakk sugerørene ned i jordbærgeleen. Det var en grisete affære.Ha,ha, samme her, -grisete,godt og morsomt :)) Mine barn fikk også slike selskaper. Jeg hadde aldri orket å lage i stand så mye som f.eks. CBE gjør, men det går jo på manglende interesse og ferdigheter... Hun elsker å holde på med slike ting, og det synes jeg hun skal få lov til uten å bli kritisert for det. Dessuten, når blogging "går av moten" har hun kanskje en fremtid som events-arrangør 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. desember 2015 #20949 Del Skrevet 14. desember 2015 Skal ikke være lett. Glad jeg har juletreet ferdig pynta på loftet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. desember 2015 #20950 Del Skrevet 14. desember 2015 Som jeg skrev: hold på med det, blogg om det, men dropp å kalle det travelt. (Og ikke vis bilder av barnet hele tiden) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. desember 2015 #20951 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg nevnte min lange utdannelse pga noe LKE skrev på facebook om kjerringene på kg som hadde lite å komme med. Ikke for å rakke ned på folk uten særlig utdannelse. I tilleg er jeg feit, men det sier jo seg selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 14. desember 2015 #20952 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg nevnte min lange utdannelse pga noe LKE skrev på facebook om kjerringene på kg som hadde lite å komme med. Ikke for å rakke ned på folk uten særlig utdannelse. I tilleg er jeg feit, men det sier jo seg selv.Samme her.Dvs jeg brakte opp det samlede kompetansenivået (ikke bare utdannelse) blant brukerne her i tråden (som jeg stort sett slutter meg til ut fra hvordan folk skriver og argumenterer) pga LKEs uttalelse forleden dag i SoMe-gruppen på FB om at det var fint å gi folk på KG et innhold i tilværelsen og noe å bruke tiden sin på. Dette var igjen et ekko av CBEs uttalelse i det famøse rumpebilde-intervjuet i Det Nye der hun avskrev de som hadde avslørt billedredigering og kommentarjuks på bloggen som "folk med for mye fritid". Dette er en veldig primitiv måte å forsøke å vinne diskusjoner på, dvs avskrive berettiget kritikk ved å forsøke å diskreditere de som målbærer kritikken. Jeg forsøkte bare å framheve hvor lite treffende en slik karakteristikk av deltakerne i tråden her er, sånn jevnt over, og dermed hvor patetisk denne argumentasjonsteknikken fra Treasures framstår. Når det gjelder omkvedet fra CBE om at hun har det så travelt, oppfatter jeg det mest som en litt lite fantasifull måte å avslutte blogginnlegg på, vet ikke om det stemmer. Som når man prøver å komme seg unna en telefonsamtale eller en prat i butikken som har vart for lenge. "Nei, jeg kan ikke stå her, må komme meg videre", liksom. Plager meg ikke nevneverdig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 14. desember 2015 #20953 Del Skrevet 14. desember 2015 En svær reklameplakat for bursdagseffekter. Umerka som vanlig fra firmaet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. desember 2015 #20954 Del Skrevet 14. desember 2015 En svær reklameplakat for bursdagseffekter. Umerka som vanlig fra firmaet.Så vidt merket i dette innlegget; klemt inn mellom to bilder http://imgur.com/xG25PRF Gråsone vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. desember 2015 #20955 Del Skrevet 14. desember 2015 Er det annonselenker hun har lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chestnut Skrevet 14. desember 2015 #20956 Del Skrevet 14. desember 2015 Men det at dere sammenligner deres liv med hennes, at dere tar det personlig (blir provosert ), av fjåset ting hun skriver, hvorfor? Jeg kunne ikke brydd meg mindre i hva hun bedriver tiden sin med, hennes liv :o)Jeg tror at dette er årsaken til at dere blir kalt misunnelige, bitre, sjalu osv. Ikke mine ord, så ikke hugg hodet av meg.Hvorfor fremmheve seg selv i debatten, hvorfor dette behovet for å fortelle at "dere" har da fulltidsjobb, klager ikke, hvor høy utdanning dere har, dere kan trafikk sikkerhet, hvordan man oppdrar barn, motesans osv osv........Er dette deres måte å forsvare dere mot kritikken fra LKE og andre?Kan dette være årsaken til at dere gjentatte ganger får slike stempler?Mye her inne jeg er helt enig i, mye av kritikken er berettigt, men jeg tror at å fremheve seg selv og sitt liv i diskusjonen, svekker den. Denne! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 14. desember 2015 #20957 Del Skrevet 14. desember 2015 Lurer på hvem som har mest fritid, de som kommer med en kommentar her i ny og ne eller de som kan julepynte, ta ned julepynten for å pynte til bursdag for så å julepynte igjen....Bare spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 14. desember 2015 #20958 Del Skrevet 14. desember 2015 Det var bare produktene fra kortshop som var sponset.Jeg blir litt sliten av de bildene i de siste innleggene, de er jo så lyse/duse/overeksponert (??? uttaler meg om noe jeg ikke har greie på her) at det er vanskelig å se hva som er på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. desember 2015 #20959 Del Skrevet 14. desember 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. desember 2015 #20960 Del Skrevet 14. desember 2015 Merkelapper bak smør, sukker og kanel? Jøss, er folk så lite bevandret at de ikke kjenner til dette uten at det står lapper bak? Nå ble jeg litt lattermild. (Ikke rart de har det travelt). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg