Cavatina Skrevet 11. desember 2015 #20841 Del Skrevet 11. desember 2015 Men innrømmet ikke han det på et vis, noe som at han hadde sunket like lavt som disse trollene? Rett meg om jeg tar feil, mener å ha lest det et sted?Her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. desember 2015 #20842 Del Skrevet 11. desember 2015 skjermdump?jeg vet ikke hvordan jeg lager skjermdump. beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. desember 2015 #20843 Del Skrevet 11. desember 2015 Har ikke lest oppdatert versjon av innlegget grundig, men akkurat det jeg har uthevet er ikke et resultat av CBEs egen refleksjon, men poengsanking? etter at LKE ble opplyst via en annen deltaker i tråden på SoMe-gruppa på Facebook. Verken LKE eller CBE hadde skjønt dette da teksten ble publisert første gang.Joda, det kan godt være at det er andres tanker som er skrevet ned der, men hun skjønner det i det minste, og ikke minst, hun sier det offentlig. Enten skjønner ikke de andre bloggerfjolsene det, eller så går de bevisst inn for å tåkelegge hele greia ved å late som det er snakk om noe annet og dermed avspore. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. desember 2015 #20844 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Her skulle innlegget til jabx over vært sitert, men dette forumet funker ikke slik det skal. helt enig med deg. jeg synes innlegget hennes er bra. Hun tar et oppgjør med både egen og andres grining, og gir et generelt spark i retning av bloggere som sutrer over at de de må forholde seg til forbrukerombudet og den virkelige verden der ute. HUn har flyttet ut av sandkassen.Jeg gir beng i hvem som har fått henne til å se lyset, hun har sett det.det er håp i verden. Endret 11. desember 2015 av pøbelsara 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. desember 2015 #20845 Del Skrevet 11. desember 2015 Men altså, det er jo ikke som om Fotballfrue er vm i å følge det Forbrukerombudet sier? Når det gjelder LKE sine barnslige uttalelsre om at sånne som meg har innsett egen begrensning og derfor ikke vil diskutere åpoent med ham, har det selvsagt ikke med min kompetanse å gjøre. Jeg har lenger utdannelse enn de to noen gang vil få. Det har å gjøre med at jeg faktisk ikke har tid til å diskutere saklig med en som stadig drar debatten ned på smiley-nivå, og i tillegg er den mannlige versjonen av Elisabeth Nordheim. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 11. desember 2015 #20846 Del Skrevet 11. desember 2015 Joda, det kan godt være at det er andres tanker som er skrevet ned der, men hun skjønner det i det minste, og ikke minst, hun sier det offentlig. Enten skjønner ikke de andre bloggerfjolsene det, eller så går de bevisst inn for å tåkelegge hele greia ved å late som det er snakk om noe annet og dermed avspore.jeg tipper på det siste fordi jeg håper at det ikke så dårlig stillt med intellektet. Man kan på en måte ikke "ta" de hvis de ikke er oppegående nok, men så dumme kan de vel ikke være?Det gjenstår å se om CBE virkelig har sett lyset, og har hun det er det bra. Det står verre til med partneren hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 11. desember 2015 #20847 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå har jeg lest tråden på fb, jeg mistet helt respekten for Pappahjertet! Sånn som han jabber med LKE, som sikkert regnes som "tøffeste gutten i bloggverden"... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. desember 2015 #20848 Del Skrevet 11. desember 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. desember 2015 #20849 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå har jeg lest tråden på fb, jeg mistet helt respekten for Pappahjertet! Sånn som han jabber med LKE, som sikkert regnes som "tøffeste gutten i bloggverden"...Da er vi flere. Hans blogginnlegg i forhold til Anki Gerhardsen var de første ti spikerne i kisten, og det han skriver på Facebook var de siste ti. Egentlig er det ganske underlig at for en gangs skyld får CBE sitt innlegg, Pappahjerte sine bidrag til å se ut som noe en illsint treåring kunne ha knotet ned. Jeg hadde et ørlite håp om at han ville innse at han ikke kom så godt fra det, men det har ikke skjedd. Unfollow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. desember 2015 #20850 Del Skrevet 11. desember 2015 Nå har jeg lest tråden på fb, jeg mistet helt respekten for Pappahjertet! Sånn som han jabber med LKE, som sikkert regnes som "tøffeste gutten i bloggverden"...Pappahjertet har også vært i kommentarfeltet til CBE og kommet med umodne kommentarer om at alle er misunnelig på bloggerne, alle er bare bitre kjerringer. Ante virkelig ikke at en voksen mann kunne være så barnslig! Godt LK fant en likesinnet, lokket passer spannet sier dem! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 11. desember 2015 #20851 Del Skrevet 11. desember 2015 Dronningen av mangel på selvinnsikt uttaler seg:O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 11. desember 2015 #20852 Del Skrevet 11. desember 2015 Dronningen av mangel på selvinnsikt uttaler seg:OLitt morsomt, siden hun alltid har vært den første til å kaste seg i fosterstilling og få mannen til å angripe de som er "slemme"med henne. Dessuten synes jeg hun er til de grader forsinket med uttalelsene sine. Sophie Elise har jo kommet over dette for lengst. Hva er poenget med å begynne å gnåle om dette nå? Og til denne pappahjerte, så har jeg herved sluttet å gi han også klikk. LKE orker jeg engang ikke si noe om, annet at selvinnsikt er total mangelvare siden det største nett-trollet er han selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 11. desember 2015 #20853 Del Skrevet 11. desember 2015 Dronningen av mangel på selvinnsikt uttaler seg:OJeg leste artikkelen, og CBE har faktisk IKKE uttalt seg andre steder enn på bloggen, og det er blogginnlegget som er sitert i artikkelen."Det har ikke lyktes Dagbladet å få kommentar fra Caroline Berg Eriksen eller Sophie Elise til saken."Er det slik Dagbladet produserer egne clickbaits? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #20854 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Uff så mye tull med siteringene igjen.. Ikke meningen å sitere Dacini.Men hei Lars Kristian. Du etterspør debattanter som vil fremstå med fullt navn på fb. Det får du ikke, og det er det to gode grunner til.1) Du er velkjent for å oppspore navn og true motdebattanter. 2) I likhet med at det er pinlig å lese Se & Hør ( i mange kretser), så er det også ( for mange ) flaut innrømme at man leser fotballfruebloggen. Guilty pleasure, som det også kalles, og ikke nødvendigvis noe man ønsker å vedkjenne seg offentlig. Forøvrig så kaster du kampestein i glasshus når du etterlyser debattanter med fullt navn, herr PT-Åge/jordmor-Åge/lege-Åge. Du er velkommen til å diskutere med oss her inne. Me det tør du tydeligvis ikke, fordi du vet at du kommer håpløst til kort i et kommentarfelt som du ikke får redigere selv. Endret 11. desember 2015 av Ultiva 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2015 #20855 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Burde ikke være noe problematisk for LKE å diskutere her inne, her er det bare folk med begrenset kapasitet. Endret 11. desember 2015 av Francis 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. desember 2015 #20856 Del Skrevet 11. desember 2015 Burde ikke være noe problematisk for LKE å diskutere her inne, her er det bare folk med begrenset kapasitet.jepp. Bare en gjeng blinde høner. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. desember 2015 #20857 Del Skrevet 11. desember 2015 Uff så mye tull med siteringene igjen.. Ikke meningen å sitere Dacini.Men hei Lars Kristian. Du etterspør debattanter som vil fremstå med fullt navn på fb. Det får du ikke, og det er det to gode grunner til.1) Du er velkjent for å oppspore navn og true motdebattanter. 2) I likhet med at det er pinlig å lese Se & Hør ( i mange kretser), så er det også ( for mange ) flaut innrømme at man leser fotballfruebloggen. Guilty pleasure, som det også kalles, og ikke nødvendigvis noe man ønsker å vedkjenne seg offentlig. Forøvrig så kaster du kampestein i glasshus når du etterlyser debattanter med fullt navn, herr PT-Åge/jordmor-Åge/lege-Åge. Du er velkommen til å diskutere med oss her inne. Me det tør du tydeligvis ikke, fordi du vet at du kommer håpløst til kort i et kommentarfelt som du ikke får redigere selv.godt skrevet Ultiva😊👏🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. desember 2015 #20858 Del Skrevet 11. desember 2015 Uff så mye tull med siteringene igjen.. Ikke meningen å sitere Dacini.Men hei Lars Kristian. Du etterspør debattanter som vil fremstå med fullt navn på fb. Det får du ikke, og det er det to gode grunner til.1) Du er velkjent for å oppspore navn og true motdebattanter. 2) I likhet med at det er pinlig å lese Se & Hør ( i mange kretser), så er det også ( for mange ) flaut innrømme at man leser fotballfruebloggen. Guilty pleasure, som det også kalles, og ikke nødvendigvis noe man ønsker å vedkjenne seg offentlig. Forøvrig så kaster du kampestein i glasshus når du etterlyser debattanter med fullt navn, herr PT-Åge/jordmor-Åge/lege-Åge. Du er velkommen til å diskutere med oss her inne. Me det tør du tydeligvis ikke, fordi du vet at du kommer håpløst til kort i et kommentarfelt som du ikke får redigere selv.Nemlig! Jeg er en av dem som må sitte på hendene for ikke å svare LKE på Facebook. Jeg har en lang utdannelse som gir meg kompetanse til å uttale meg på et felt hvor LKE ofte har kommet med bastante og i følge meg feilaktige uttalelser. Men jeg tørr ikke. Lars-Kristian du har før vist at du er villig til å "gå over lik" for å "vinne" en debatt. Du har tidligere gått langt over det jeg vil utsette meg og mine for. Slik er det. Den gode debatt vi ellers kunne ha hatt har blitt kneblet. Men du er jo velkommen til å bli med her 😊 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. desember 2015 #20859 Del Skrevet 11. desember 2015 helt enig med deg. jeg synes innlegget hennes er bra. Hun tar et oppgjør med både egen og andres grining, og gir et generelt spark i retning av bloggere som sutrer over at de de må forholde seg til forbrukerombudet og den virkelige verden der ute. HUn har flyttet ut av sandkassen.Jeg gir beng i hvem som har fått henne til å se lyset, hun har sett det.det er håp i verden. Intet hadde gledet meg mer enn hvis Caroline faktisk har sett lyset. Kanskje naivt men det er vel lov å håpe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. desember 2015 #20860 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg har i utgangspunktet ikke noe problem med å diskutere under fullt navn på Facebook, men det er bare dersom jeg ser at det har noen hensikt. Jeg tror ikke det har noen hensikt å diskutere med LKE, for han har ikke vist seg å være verken lyttende eller lysten på å innta en åpen holdning til mennesker som mener noe annet enn ham selv. Dessuten er han ufin og benytter hersketeknikker. Summen av dette, som er behørig dokumentert her i tråden, gjør at jeg avstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg